Thymen Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Twee keer op rij, hoewel de loting wel mee zat, maar wat maakt dat uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Zeer knap dat je wederom de Champions League wint! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Het werd nog spannender dan vooraf gedacht maar wie treurt daar om? Je wint opnieuw de CL en daar kan ik je alleen maar mee feliciteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 december 2023 Auteur Share Geplaatst 8 december 2023 Seizoen 2024-2025 De winst in de Champions League was erg lekker. En door de winst van vorig seizoen mogen wij ook mee doen aan het WK voor clubs. Hier hecht ik weinig waarde aan. Mogen wij hem winnen dan is het fijn, maar als we vroeg worden uitgeschakeld vind ik het ook niet erg. Eerste groepswedstrijd Tweede groepswedstrijd Derde groepswedstrijd Eindstand poule Tweede ronde Kwartfinale Antwoorden op posts van users @19CH98 Ik ben heel blij met deze tweede CL overwinning. Hopelijk kunnen wij volgend seizoen de hattrick voltooien. @Djurovski Je moet het nog wel waarmaken. @MNie De treble wil ik nog winnen en ik wil als het gaat lukken Sir Alex verstoten van plek één. @Marius We moeten het nog maar wel even doen. Gelukkig is het gelukt. @Kyrill Hopelijk volgend seizoen de treble winst. @Thymen Je moet toch iedereen verslaan om de finale te gaan halen. @ElMarcos We waren favoriet, maar dan moet je het ook nog waarmaken. @Tim Windt We hebben hem weer gewonnen en dat is het enige wat telt. @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 WK voor clubs is niet heel boeiend maar als je dan op strafschoppen verliest is dat best jammer natuurlijk, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Misschien niet de boeiendste prijs maar zou hem toch wel willen winnen als ik er aan mee deed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Die zag ik niet aankomen moet ik zeggen. Toch wel een beetje jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Ik kan je alleen maar gelijk geven. Een prioriteit is dit tornooi niet. Dat je dan verliest van AS Roma op strafschoppen lijkt me niet meer dan een voetnoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2023 Auteur Share Geplaatst 9 december 2023 Seizoen 2024-2025 Het seizoen zit er op. Dit seizoen wonnen wij de Premier League en de Champions League. Het was dus een goed seizoen voor ons. De bekers waren geen drama. Die win ik vast nog wel eens weer. En het WK voor clubs is leuk en we gaan kijken of we over vier jaar een nieuwe poging kunnen gaan doen. Waar ik ook tevreden over ben is de jeugdspelers die doorkomen in de selectie. Dit jaar toch een paar overgeheveld en dat is wel lekker. Hier is United om bekend en ik wil voor volgend jaar weer een paar proberen te overhevelen naar de selectie. Maar dat is toekomst muziek. Nu eerst de laatste update van dit seizoen. Geniet van de prijzenfestival en de feiten en statistieken. Ranglijst competities en clubs Terugblik Commercieel overzicht Statistieken Individuele prijzen Uitbreiding stadion Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill Uitgeschakeld worden in een beker gaat niet lekker @19CH98 Ik hecht er niet waarde aan. Over vier jaar weer een poging wagen. @Djurovski Tuurlijk als ik meedoe wil ik hem winnen, maar als ik vroegtijdig uitgeschakeld wordt is ook niet erg. @MNie Het seizoen was lang voor de spelers. Door dat wij vroeg waren uitgeschakeld konden ze nog even vakantie vieren. @Marius Ik heb er geen traan om gelaten. Mijn focus lag al op volgend seizoen. @Thymen @ElMarcos @Tim Windt @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Was mooi seizoen, leuk en fijn terugoverzicht!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Dat konden natuurlijk niet anders dan prachtige statistieken zijn. Misschien had ik nog wat meer 7+ gemiddeldes verwacht maar de prijzen zeggen genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Na zo'n seizoen is het niet gek dat er ook veel individuele prijzen naar Manchester United spelers gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Prima overzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Niet de topscoorder die je verwacht natuurlijk, maar wat een baas is Bruno he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 december 2023 Auteur Share Geplaatst 10 december 2023 Seizoen 2025-2026 We gaan beginnen aan een nieuw seizoen. Want mijn honger is nog lang niet gestild. Ik wil prijzen winnen en veel ook. Maar het moet wel te doen zijn voor mijzelf en de jongens. Ik ga dit seizoen een poging wagen om ongeslagen kampioen te gaan worden en ik wil de treble winnen. Dat betekent de Premier League titel, de FA Cup en de Champions League. Beide doelstellingen zijn haalbaar, maar dan moet alles meezitten en ik moet een topselectie hebben. Het bestuur heeft gelukkig wat lagere doelstellingen voor ons neergezet. Waar jullie natuurlijk op zitten te wachten zijn de tranfers. En ik kan zeggen ik heb lekker uitgepakt. Het is tenslotte December in real life . We beginnen met de uitgaande transfers. Facundo Pellistri gaat naar Leicester City en zij betalen ons 29 miljoen. Scott McTominay wilde weg omdat hij alles al gewonnen had. Hij gaat naar Brentford voor 36 miljoen. Tyler Fletcher gaat voor 1,6 miljoen naar Leicester City. James Nolan gaat naar Millwall voor 135k. Hannibal vertrekt naar Eintracht Frankfurt voor 20,5 miljoen. Altay Bayindir gaat naar Sevilla voor 25 miljoen. Jadon Sancho gaat naar Arsenal voor 93 miljoen. Brandon Williams gaat naar Southampton voor 5 miljoen. Amad Diallo gaat naar Southampton voor 27 miljoen. Victor Lindelöf gaat naar FC Barcelona voor 31 miljoen. En de laatste is Federico Redondo gaat naar Atletico Madrid voor 42 miljoen. Verder heb ik nog spelers verhuurd om ervaring op te gaan doen. Ik ben dus erg tevreden over mijn uitgaande spelers. De oplettende kijker heeft dus gezien dat ik gaten in mijn selectie heb. Ik moet een keeper, een middenvelder een rechter winger sowieso halen. Er zullen vijf nieuwe spelers naar Old Trafford komen. Dus ga er maar even voor zitten. Neem geen koffie of iets anders te drinken. Ga niet eten. Want doe je dit wel ben ik niet verantwoordelijk voor de gevolgen. Je bent dus gewaarschuwd. De eerste speler die komt is een Canadees. Mijn scouts kwamen hiermee en gaven hem het label wonderkind. Het gaat om Jahkeele Marshall-Rutty. Hij kan spelen als rechtsback, rechterwinger, linksback, linkerwinger. Hij komt over van Toronto FC en kost ons 6,75 miljoen. De tweede speler is ........Frenkie de Jong. Ik wilde deze regisseur heel graag naar Old Trafford halen. Mikky was er niet blij mee, maar Frenkie komt over van FC Barcelona en wij betalen 145 miljoen. De derde speler is een onbekende speler voor de toppers denk ik. Jonathan Rowe is een rechterwinger en 22 jaar en Engels man. Qua sterren misschien geen ster, maar ach daar maal ik niet om. Ik zie er iets in. Hij komt over van Norwich City en kost ons 33,5 miljoen. De vierde speler is Bart Verbruggen. Je weet wel die keeper van Oranje. En nu van Manchester United. Hij komt over van Brighton en wij betalen eventjes 90 miljoen aan hun. De laatste speler die komt is een Engels international. Hij is een centrale verdediger en heet Marc Guéhi. Hij komt over van Crystal Palace. En kost ons 71 miljoen. We hebben dus veel geld uitgegeven, maar ik zie in deze spelers veel toekomst bij ons. Zo zijn Frenkie en Bart meteen basisspelers. Verder komen nog twee spelers vanuit de Academy over naar de eerste selectie. Harry Amass is een linksback die zeker in de League Cup gaat spelen en zal zo her en der zijn minuten mogen pakken. De tweede is Isak Hansen-Aroen een groot Noors talent die op de plek van Bruno kan spelen. In de screen van de selectie zullen de spelers die vanuit de Academy komen een rood vierkant hebben. Ik vind het belangrijk dat er veel jeugdspelers doorkomen. Dit was onder Sir Matt Busby en Sir Alex Ferguson al het geval en ik wil deze traditie doortrekken. De focus zal voor mij dan gaan liggen in de verdediging en in het doel. Daar zitten nog weinig Academy spelers bij. Ook zijn de lotingen geweest voor de League Cup en de Champions League. Ik heb niets te klagen. Doelstellingen Transfers uit Transfers in Spoiler Selectie Manchester United Loting League Cup Loting Champions League wedstrijden Antwoorden op posts van users @Kyrill Dankjewel. @Marius Gemiddeldes zeggen mij nooit zoveel. Ik vind prijzen belangrijker. @19CH98 We hebben veel prijzen gepakt als individueel. @Djurovski Dankje. @MNie Bruno had een geweldig seizoen. Ik speelde wel met de gedachte om hem richting de zandbak te laten gaan, maar er is nooit een bod op hem uitgebracht. @Thymen @ElMarcos @Tim Windt @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Graag gedaan!! Mooi en goed verkocht zeg, heerlijk. Vooral benieuwd naar Frenkie de Jong! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Sterke selectie neergezet en de doelstelling dienje jezelf stelt isnpittig maar met jouw kwaliteiten haalbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 (bewerkt) De selectie is flink door elkaar gehaald maar je zal er zeker niet slechter van zijn geworden. 10 december 2023 bewerkt door 19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Een paar flinke kleppers op de transfermarkt. En dus leg je voor sommige spelers ook heel wat neer, maar je hebt ook zo goed verkocht dat de investeringen gerechtvaardigd zijn. Persoonlijk vind ik 90 miljoen euro enorm veel voor een doelman, maar het is op zich wel een sleutelpositie binnen je elftal natuurlijk. De loting voor de CL levert al meteen twee topduels op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 90 miljoen voor een reserve keeper? Want Onana ziet er qua sterren nog stuk sterker uit. Maar wel een keeper waar je nog heel wat jaartjes mee door kunt. Verder goede aankopen maar wat een geld zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Na een enorme reeks verkopen doe je ook vijf prachtige aankopen zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 december 2023 Auteur Share Geplaatst 11 december 2023 Seizoen 2025-2026 Eindelijk mogen wij voetballen. We gaan een korte voorbereiding spelen. Dit vanwege het WK voetbal voor clubs. Ik wilde de spelers nog wel even wat rust geven. We spelen eerst vier wedstrijden lokaal. En daarna spelen wij uit bij Puskas Acedemy en Standard Luik. We sluiten onze voorbereiding thuis af tegen Wolfsburg, Bayern en Dortmund. Om de Community Shield gaan we spelen tegen Tottenham. Om de Europese Super Cup is Brentford onze tegenstander. In de Premier League gaan we spelen tegen West Ham, Everton en Newcastle United. Voorbereiding Community Shield Europese Super Cup Manchester United - Newcastle United Premier League Augustus Stand Premier League Individuele prijzen Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Kyrill Ik ben tevreden over de transfers. Ik verwacht dat Frenkie het wel goed gaat doen. @MNie Zeker pittig, maar wel te doen. @19CH98 Ik denk dat wij zelfs sterker zijn geworden. @Marius Het is misschien veel geld, maar hij is nog maar 22 jaar. Dus het is ook voor de lange termijn. @Djurovski Bartje wordt gewoon mijn nummer één keeper. Ik ben niet zo tevreden meer over Onana. @ElMarcos Dat noemt men doorselecteren . @Thymen @Tim Windt @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Na voor mij verrassende nederlagen in Duitsland laat je zien dat resultaten in oefenwedstrijden totaal geen waarde hebben. Je bent erg goed aan het seizoen begonnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 In Duitsland toch verrassend twee maal verloren. Maar om het echie win je weer alles en die tellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten