Djurovski Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Na de nederlaag tegen Liverpool goed hersteld. In de CL een op papier gunstige loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Blijft goed gaan, top 4 in de competitie is binnen nu volle bak gaan voor de cups. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 In de competitie lijk je toch wat weg te zakken ten opzichte van je concurrenten. Wel heb je de eerste prijs binnen en doe je ook nog meer om de resterende twee bekers dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november 2023 Auteur Share Geplaatst 20 november 2023 Seizoen 2023 - 2024 In de Premier League gaan we strijden voor de derde plek. En we zijn nog in de race voor twee bekers. Deze maand kan voor ons al heel veel duidelijk worden hoe dit seizoen voor ons gaat eindigen. In de Premier League moeten wij spelen tegen Manchester City, Fulham en Luton Town. In de FA Cup spelen wij tegen Tottenham in de halve finale. En in de Champions League spelen wij tegen Red Bull Salzburg. Manchester City - Manchester United Premier League Manchester United - Tottenham FA Cup Red Bull Salzburg - Manchester United Champions League Manchester United - Red Bull Salzburg Champions League Loting Champions League We hebben Real Madrid geloot. Helaas geen screen. Manchester United - Real Madrid April Stand Premier League Talent van de maand Antwoorden op posts van users @Kyrill We maken nog kans op twee prijzen en de top vier is wel binnen. @Marius De top vier is binnen en nu zien of we nog twee bekers kunnen pakken. @19CH98 We doen leuk mee in de PL en in de CL maken we kans op de halve finale. @Djurovski We doen leuk mee en in de CL is de kans groot dat we door gaan. @Tim Windt Het zou mooi zijn als wij nog twee bekers weten te winnen. @ElMarcos Liverpool en City zijn nog te sterk voor ons helaas. We kunnen nog twee mooie bekers winnen. @John Terry 2.0 @De Raam @MNie @Thomassje123 @Smikkelbeer @Vlonkie @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @Thymen @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Slechte periode helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Jammer dat het afwerken zo tegenzat in de thuiswedstrijd tegen Real. Nu wordt het wel heel lastig om de finale te halen. Voor de rest blijf je de nummer drie en dat is gezien de twee topploegen boven je een prima prestatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 In de topduels trek je momenteel vaak aan het kortste eind jammer genoeg. Een stunt in Bernabeu kan natuurlijk nog steeds maar makkelijk zal het niet worden. Dat maakt het nog geen slecht seizoen natuurlijk. Met een wellicht derde plek en League Cup zou je sowieso trots kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Het gaat lastig worden in Madrid maar niet onmogelijk. Wel zonde dat je niet door kunt in de FA Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Gelukkig gaat het niet van een leien dakje en moet je hard werken voor succes. Ik kijk er langzaam al naar uit naar hoe je de selectie gaat omtoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Helaas ook geen FA Cup richting Manchester en in de Champions League moet je in Madrid nog vol aan de bak zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Benieuwd of je de thuis nederlaag uit kan wegpoetsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Helaas is het in deze maand allemaal net niet. Niks is onmogelijk maar het seizoen lijkt te eindigen in een 3de plek en een League Cup en dat is een meer dan keurige eindrekening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november 2023 Auteur Share Geplaatst 21 november 2023 Seizoen 2023 - 2024 De laatste maand van dit seizoen gaat beginnen. Er resten nog twee vragen op dit moment. Gaan we derde worden en weten we Real Madrid te verslaan. Daar gaan we nu achter komen. Want we spelen tegen Crystal Palace, Nottingham Forest en Aston Villa in de Premier League. En in de Champions League gaan we spelen tegen Real Madrid. Red Bull Salzburg - Manchester United Champions League Mei Stand Premier League Affiche Champions League finale Antwoorden op posts van users @Kyrill Valt volgens mij wel mee. Maar het kan altijd beter. @19CH98 We moeten flink aan de bak in Bernabeu. Ik ga wel derde worden. Tenminste dat denk ik. @Marius Ik kan de zere plek nog nergens opleggen. Ik hoop derde te worden en misschien kunnen wij stunten in de CL. @Djurovski Het wordt een zware taak om Real te verslaan. De uitschakeling in de FA Cup is wel erg zonde. @MNie We moeten inderdaad hard werken om prijzen te pakken. @ElMarcos We maken nog kans op één prijs en dat is nog wel het waard om voor te spelen. @Thymen Dat hoop ik ook. @Tim Windt Daar ben ik het wel mee eens. @John Terry 2.0 @De Raam @Thomassje123 @Smikkelbeer @Vlonkie @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @Thymen @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Zeer knap om Real Madrid er alsnog van langs te geven! Hopelijk kan je jezelf belonen met winst in de finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Lekker van de CL tegen Real!! Succes in CL Finale tegen Barcelona. Gaat lekker en goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Real even zand in de ogen gestrooid met de wedstrijd tegen Palace haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Denk dat iedereen die derde plaatst voor lief neemt als de cup met de grote oren gewonnen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smikkelbeer Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Hoppa! In de CL finale. Goed gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Wat een remontada in de CL! Dat had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht. In de PL ben je lekker derde geworden zoals beoogd, maar het draait nu natuurlijk allemaal om die ene wedstrijd. Je zou al meteen geschiedenis kunnen schrijven in je eerste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Derde in de competitie is al keurig en ook nog in de Champions League finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Hele lekkere overwinning daar in Madrid ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 De derde plek is binnen, nu hopen op een grandioos toetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 november 2023 Auteur Share Geplaatst 22 november 2023 Seizoen 2023 - 2024 De allerlaatste wedstrijd van het seizoen, maar wel de mooiste. Tenminste als je hem wint. De Champions League finale. Ik had nooit verwacht dat we nu al in de finale zouden gaan staan. Ik ben de derde manager in de geschiedenis van Manchester United die in de finale staat. Sir Matt Busby en Sir Alex Ferguson gingen mij voor en ik kan dus ook de derde manager zijn die hem wint. Maar daarvoor moeten wij FC Barcelona verslaan op Wembley. In 2011 stonden deze twee ploegen ook tegen elkaar op Wembley in een finale van de Champions League en toen won FC Barcelona. Ik hoop echt dat wij nu winnen. Dan kan ik niet meer stuk in het rode deel van Manchester. Aankondiging Champions League finale Road to the final Manchester United Road to the final FC Barcelona Opstellingen Manchester United - FC Barcelona Finale Champions League Antwoorden op posts van users @19CH98 Ik stond er ook van te kijken dat wij Real zo konden verslaan. @Kyrill Real verslaan was heel fijn. Hopelijk kan ik dat ook met Barcelona doen. @Djurovski Je zou het bijna gaan denken. @MNie Dat weet ik wel zeker. @Smikkelbeer Maar we hebben de prijs nog niet. @Marius Ik had het het eerlijk gezegd ook niet verwacht. En inderdaad ik zou geschiedenis kunnen gaan schrijven. @ElMarcos Het is tot nu toe een aardig seizoen voor ons. @Thymen Dat klopt. En nu zien wat we in de finale kunnen. @Tim Windt Dat zou heerlijk smaken zo'n toetje. @John Terry 2.0 @De Raam @Thomassje123 @Smikkelbeer @Vlonkie @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Wat een succes al zo snel. Had ik niet verwacht hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 United dat in extra tijd de CL finale wint, welk jaar is het ook alweer? Zonder gekheid, heel goed gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten