Tim Windt Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Qua selectie en resultaten blijft het goed gaan, het is geen schande om het hoofdtoernooi van de Champions League mis te lopen, en wat jezelf al aangeeft de EL past beter bij de club op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Je hebt een paar leuke spelers erbij, maar wordt nu al geconfronteerd met uitdagingen van deze challenge. Helaas geen Johan Cruijffschaal gewonnen en Europees denk ik dat je met de Europa League op het juiste niveau mag gaan meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Mooie loting in de EL, benieuwd hoe je het gaat doen daar. Mooi ook dat je de selectie al goed naar je hand zet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 november 2023 Auteur Share Geplaatst 21 november 2023 Wi-j goat der zo weer tegen an – net as gisteren Ik ben niet per se fan van Normaal, maar in hun songteksten zitten soms waarheden verborgen die de aard van de Nedersaks of de Achterhoeker bloot proberen te leggen: hard werken, ervan mogen genieten met een paar borrels en de volgende dag weer met volle moed ertegen aan! Zo begint De Graafschap aan het seizoen 2026-2027, een seizoen waarin de verwachtingen weer wat naar boven zijn bijgesteld in de publieke opinie. Met de selectie die er nu staat, zouden we op een negende plaats moeten kunnen eindigen. Het zijn verwachtingen waar ik wel iets mee kan; een plek bij de eerste vijf is mijn doel, om zo van deelname aan Europees voetbal een continuïteit te maken. Alles voor de groei van de club, alles voor de missie. Eredivisie – soms stroef, soms spectaculair We kregen een bijzondere openingsmaand voorgeschoteld met aan de ene kant potjes tegen Go Ahead en Almere, en aan de andere kant krachtmetingen tegen Feyenoord en Ajax. Ach, je kunt maar beter gelijk weten waar je dit seizoen staat. Een voorzichtige conclusie durfde ik wel te trekken na die vier wedstrijden: we horen bij de subtop van Nederland. Waar we bij onze rentree in de Eredivisie nog konden verrassen tegen de traditionele top, is het nu meer een kwestie van tegenhouden geworden. De reden hiervan heb ik al eerder genoemd en dat is dat de top zich zowel heeft versterkt als voor onze kracht beducht is. Daarnaast kennen we in Doetinchem een project van de veel langere adem; we hoeven niet elk jaar kampioen te worden. Zo lang er maar gestaag gesmeed wordt aan een elftal dat voldoet aan de voorwaarden. In de stand lijken we een titelkandidaat, wat eerder te maken heeft met het feit dat de teams om ons heen meer punten verliezen dan vorig jaar. Als je kijkt naar de wedstrijd tegen PSV, de voorlaatste voor de winterstop, dan zie je direct dat we die ene stap naar de hoogste positie niet kunnen maken. In Eindhoven gingen we namelijk vrij kansloos met 2-0 onderuit. Dat we het even later weer helemaal goedmaken tegen koploper AZ, is typerend voor de mentaliteit van het team. Daar zit het wel goed mee. Spoiler Europa League – dat staat ons beter Het blauw en wit van De Graafschap maakte zijn debuut in de Europa League, na vorig jaar te hebben geproefd aan het grotere broertje, de Champions League. In de acht wedstrijden die we tot nu toe speelden, wisten we veelvuldig reclame te maken voor het Nederlandse Achterhoekse voetbal. De eerste vier wedstrijden werden zelfs gewonnen, met de 4-3 zege uit de hel van Istandboel als hoogtepunt. Het aanvallende kwartet van Gala was imponerend: Jadon Sancho, Halil Dervisoglu, Tetê en Yusuf Demir. Behalve Tetê wisten zij allemaal te scoren. Achterin was het geen wereldtop bij de Turkse club en daar maakten we dankbaar gebruik van. De winnende van Bart Straalman maakte dit voor mij de mooiste wedstrijd tot nu toe in deze game. Even zo snel kwam de klad er een beetje in. FC Zürich baalde terecht na onze late gelijkmaker, Köln zal zich ook benadeeld voelen en Newcastle United was voetballend vele maten te groot voor ons. Dankzij frivool spel – zelfs dat kunnen we soms in Doetinchem – werd gewonnen van Ferencváros en eindigden we op een mooie twaalfde plek. In de tussenronde gaan we naar Trabzon. Spoiler @Urbeto: het is een degelijk team en daarmee kun je over het algemeen best mooie dingen laten zien. Genoeg voor de absolute top is het echter nog lang niet. @19CH98: dat is uiteindelijk het doel, een team met zo veel mogelijk Achterhoekers, eventueel aangevuld met andere Nederlanders uit de eigen opleiding. Ik ben blij dat we ons met zulke teams kunnen meten op dit moment. @Marius: het is bij elke transfer goed nadenken met alle factoren die meespelen (jeugd, bezetting per positie, kosten), maar tot dusver ben ik nog altijd tevreden met onze daadkracht. De EL is inderdaad een veel beter niveau voor ons! @Djurovski: gemiddeld gaan er nog geen 500 fans mee naar de uitwedstrijden, daar moet nog iets in gaan veranderen de komende jaren . Mooie tripjes zijn het zeker. @Kyrill: het is niet gemakkelijk spelen met zo veel Achterhoekers, haha. Vooral omdat er weinig echte uitblinkers tussen zitten, maar het lukt redelijk tot nu toe. @Tim Windt: de selectie is redelijk in balans en over het algemeen vrij jong, dus daar kan ik op voortbouwen. De EL is een prima podium voor ons, zo blijkt! @ElMarcos: voor die uitdaging vreesde ik al enigszins toen ik ermee begon. Het is te hopen dat er binnen afzienbare tijd wat newgens ontstaan die als CV kunnen spelen. @MNie: het belangrijkste is op dit moment de selectie, die moet aan mijn eigen regels voldoen en tegelijkertijd in balans blijven om een hecht team te zijn. De EL is tot nu toe een alleraardigst avontuur. @askat73 @chrisje1993 @Reidar. @Gert @bas huijsmans @KayDeManaager @Fantasy @keano77 @rich ruzzian @FlyD @Satioz @Arezo @FMNOOB @Badmuts @MuseMouse @JC14 @Blom @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Helder verhaal, meer dan prima resultaten en een mooi affiche in Trabzon voor de boeg. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Afgaande op de stand heb je met Trabzonspor de lastigste loting voor de kiezen gekregen. Toch heb ik zeer veel vertrouwen in de ploeg! Ondertussen laat je in eigen land ook prima prestaties zien maar de landstitel lijkt zoals je zelf al aangeeft net een brug te ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Ik denk dat je toch zeer tevreden mag zijn weer met hoe je het hebt staan en hoe de spelers zich op het veld laten zien. Knap werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Sjonge jonge zulke mooie awaydays en dan maar zo matig tsk. Het loopt weer lekker in de achterhoek iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Een puike eerste seizoenshelft weer, zoals we ondertussen al stilaan van je gewend zijn. Voor het kampioenschap doe je in ieder geval weer mee, al staat de druk er niet op en daar kan je misschien wel van profiteren. Europees mis je op een haar na de top-8, en Trabzonspor is op basis van de stand ook niet eenvoudigste tegenstander, maar kijkend naar je andere resultaten lijk je me zeker niet kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Gaat echt super goed!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Nationaal ga je meedoen om de titel en Europees maak je gewoon een hele goede beurt! En dat met alle beperkingen zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Tot dusver een sterk seizoen, nationaal doe je nog mee om de prijzen en in de EL laat je zien goed mee te kunnen ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 november 2023 Auteur Share Geplaatst 22 november 2023 Veutjen veur veutjen Voetje voor voetje, stap voor stap, dat is precies hoe Bennie Jolink met zijn team vol Superboeren werkt. Elk jaar een klein beetje beter worden is winst. Wie dat continu vol weet te houden, eindigt vanzelf een keer bovenaan. Die stapjes voorwaarts zagen we al in het EL-traject dat de Achterhoekers doorliepen. Ook in de Eredivisie gebeuren er mooie dingen, al leek iedereen het erover eens te zijn dat een kampioenschap er opnieuw niet in ging zitten. De buitenwereld gelooft er wel in – maar voor import heeft Bennie geen gehoor, zoals hij het zelf placht te omschrijven. ‘Wi-j doot ’t zelf.’ Op de trekker naar Trabzon In 2025 stond Trabzonsport nog in de finale van de Europa League. Fiorentina was destijds te sterk. De Graafschap was dus gewaarschuwd voor de kracht van de Turken – reden te meer om behoudend en trainerend het duel aan te vliegen. Dat had bijna succes in het Senol Gunes Spor Kompleksi, want de bezoekers wisten de betere kansen te creëren. De bal vloog er echter niet in, wat wel gebeurde in het andere doel. Na een moment van onoplettendheid in de defensie stond Maximiliano Gómez Gómez plots alleen voor Mees Bakker en de Uruguayaas international faalde niet. Ondanks de minieme zege was het vooral de mentale overwinning die achterbleef in Trabzon. Spoiler Op de eigen Vijverberg lagen er kansen. Met uitzondering van Philip Brittijn was iedereen wedstrijdfit en klaar om een stunt te verzorgen. Van het behoudende spel in Turkije was niets meer te zien; De Graafschap schoot naar voren, het risico op een counter voor lief nemend. ‘Vaak bu-j te bange’, had Jolink voorafgaand aan het duel al gezegd. De positieve spelopvatting resulteerde kort na rust toen Nic Hartgers de bal stak op Basar Önal. De combinatie tussen de twee jeugdproducten leverde een prachtig doelpunt op. Trabzonspor schrok wakker en zette De Graafschap enige tijd onder druk. Aan de hand van de uitblinkende Mees Bakker werd stand gehouden: verlenging. In die verlenging ontpopte Xandro Schenk zich tot de held van de avond door een kortecornervariatie bij de tweede paal af te ronden. Door! Spoiler Op de trekker naar Florence Als beloning voor de heroïsche overwinning op Trabzonspor koppelde het lot ons aan de EL-winnaar van twee jaar terug. Over twee wedstrijden was het overduidelijk dat Fiorentina op dit moment een maat te groot is voor de Doetinchemmers. Wonderwel werden de Italianen in de eerste wedstrijd nog verslagen; vraag niet hoe. Na twee minuten kreeg Rio Hillen de bal voor zijn voeten. Hij probeerde het maar eens van afstand en schoot warempel nog raak ook. Het was direct de enige doelpoging die De Graafschap liet noteren; vanaf dat moment was het tegenhouden geblazen en haalden de supporters twee keer opgelucht adem bij afgekeurde doelpunten van Nikola Milenkovic en Riccardo Sottil. Spoiler In Italië was het strijdplan van Bennie Jolink duidelijk: ingraven geblazen. Tien man achter de bal en hopen op een godswonder. Dat kwam er niet. De Graafschap, geteisterd door enkele blessures, werd op kracht en intelligentie afgetroefd door la Viola. Via Nicolás Gonzáles, Giovanni Simeone en Sofyan Amrabat stond het bij rust al 3-0. De tweede helft verliep minder dramatisch en dankzij een mooie schuiver van Önal werd de eer nog enigszins gered. Spoiler Transfernieuws Meestal blijft het in de winter rustig op transferkamer van De Graafschap, maar dit jaar gebeurde er iets meer. Niets extreems, trouwens. Kyano Kwint werd verkocht aan AZ. De aanvaller had vanwege zijn allitererende namen precies twintig wedstrijden voor ons gespeeld, waarna het tijd werd om te vertrekken. We ontvingen €675.000,- voor Kwint, wat behoorlijk wat geld is voor een middelmatige speler die waarschijnlijk niet verder dan Jong AZ komt. Als hij een beetje aan spelen toekomt in de KKD, kan dat bedrag nog oplopen tot 1,1 miljoen euro. Geshopt werd er ook. We zijn op het moment gekomen dat er Achterhoekse talenten op de deur kloppen bij andere clubs. Wanneer zo’n speler een interessante optie kan zijn, dan ga ik niet twijfelen om hem aan te trekken, mits betaalbaar. Bij N.E.C. kwam ik Syb Fennebeumer tegen, een aanvallende middenvelder die geboren is in Stokkum, een klein dorpje dicht bij ’s-Heerenberg aan de Duitse grens. Zijn profdebuut had hij nog niet gemaakt, maar zowel ik als mijn scout zien wel iets in hem. Na lange onderhandelingen ging de club uit Nijmegen akkoord met €3.000.000,- (zonder bonussen en clausules) en trok Fennebeumer naar de Achterhoek. Spoiler @Urbeto: Trabzonspor was een mooie tegenstander die gelijk aangeeft op welk niveau we op dit moment ongeveer zitten. @19CH98: het was geen simpele loting, maar ook geen onoverkomelijke, zo bleek. Het is mooi om te zien dat we ongeveer gelijkwaardig zijn aan dit soort clubs! @MNie: ik ben zeer tevreden en dat moet ik telkens tegen mezelf zeggen. Je wilt graag meer en betere resultaten, maar dat zou niet realistisch zijn. @Djurovski: er trokken gelukkig wel 1250 fans mee naar Italië, dus het begint te leven! Alles wat nieuw is, is wennen, hehe. @Marius: en zo was het precies. Een interessante tegenstander waartegen we niet op voorhand kansloos waren. In zulke gevallen komt de kracht van dit team naar boven. Tegen een op het moment veel betere club lukt dat helaas nog niet. @Kyrill: er valt niets te klagen, dank! @ElMarcos: met zulke sportieve prestaties kan ik alleen maar blij zijn, ook al zou je altijd meer willen! Nee, dit is prima voor het moment. @Tim Windt: we laten zien een stabiele club te zijn, wat in mijn ogen de komende jaren het belangrijkste is. Ik denk dat de betere spelers uiteindelijk toch uit de jeugdopleiding(en) moeten komen. @askat73 @chrisje1993 @Reidar. @Gert @bas huijsmans @KayDeManaager @Fantasy @keano77 @rich ruzzian @FlyD @Satioz @Arezo @FMNOOB @Badmuts @MuseMouse @JC14 @Blom @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Mooi dat je de Turken verslagen hebt, en kan gebeuren eruit tegen Fiorentina. Leuke en toffe transfers gedaan ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Zowel Trabzon als Fiorentina konden blijkbaar toch heel wat adelbrieven voorleggen. Knap toch om die Turken er dan uit te kegelen! Fiorentina is sowieso van een ander kaliber heb ik zelf al mogen ondervinden, zeker onder impuls van Amrabat vormen ze een pittige tegenstander. Sowieso toch een mooi parcours afgelegd. Qua transfers is 3 miljoen voor een 18-jarige die nog niets bewezen heeft trouwens best al wel pittig, maar je zal zijn potentieel vast wel weten te benutten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Mooi parcours afgelegd in Europa, op de transfermarkt ook goed gehandeld. 3 miljoen is misschien wat veel maar er lijkt zeker potentie te zitten in die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Een goede Europese campagne in de knock-out een goed vervolg gegeven. Dat Fiorentina daarna een paar maten te groot is mag de pret niet drukken lijkt mij. Daarnaast is 3 miljoen wel veel geld voor zo'n transfer maar gezien de uitdaging die je jezelf hebt gesteld kan ik deze begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Mooi van de Turken gewonnen en daarna dapper ten onder tegen de Italianen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Knap om Trabzon uit te schakelen. Er uit tegen Fiorentina gebeurt zelfs de besten ( FC Groningen wel is waar na penalty's ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 november 2023 Auteur Share Geplaatst 23 november 2023 Mo-j nog n’ heujen? Voor de wat meer vloeiend Nederlandstaligen onder ons: moet je nog hooien? Hier in de Achterhoek een vaste uitdrukking voor iemand die plotseling veel haast lijkt te hebben. Als mijn vader naast me zou zitten en me door de tweede seizoenshelft zag beuken in FM, dan was de spreuk me ongetwijfeld ten deel gevallen. Alhoewel, als ik met familie ben, speel ik geen FM. Goed en slecht nieuws wat dat betreft, want het alter ego van Bennie Jolink (of is het andersom?) gaat vanaf komende zaterdag weer samenwonen! Allemaal leuk en aardig, maar dat betekent wel dat ik deze novelle en mijn game weer gelijk wil laten lopen. Eredivisie – de ontknoping Een enkeling geloofde in onze titelkansen, maar de meesten wisten dat die laatste stap vooralsnog niet gezet kan worden door de Achterhoekse selectie. De herstart van de Eredivisie was dan ook exemplarisch. Net iets te vaak lieten we punten liggen daar waar we twee jaar geleden nog voor een stunt konden zorgen. Thuis tegen Feyenoord zag iedereen het gebeuren: het spel was niet eens slecht, maar we waren niet opgewassen tegen de kwaliteit en het gogme van de Rotterdammers, die drie onverdiende punten mee de bus in namen. Een zuur gelijkspel in Deventer en nóg een nederlaag volgden en de titel kon definitief uit het hoofd worden gezet. Maar toch, maar toch… We gingen weer wedstrijden winnen. Bijna wonnen we zelfs in Amsterdam, ware het niet dat Kenneth Taylor in de vijfde minuut van de toegevoegde tijd mocht aanleggen vanaf elf meter. Bedankt, VAR. Toch slopen we steeds verder richting de eerste plaats; Feyenoord en Ajax begonnen onze warme boerenadem in de nek te voelen. We gaven niet op, we streden, we wonnen van PSV, van AZ. Het was niet genoeg, net niet genoeg. De jongens hebben van de mannen verloren. Desondanks heeft het groen van de Achterhoek een trotse gloed gekregen. Spoiler Einde van een tijdperk De overwinning op PSV was er één voor in de geschiedenisboeken. Niet omdat het nou sprankelend was of er bijzondere dingen op het veld gebeurden, verre van. Het was de allerlaatste wedstrijd van De Graafschap op de Vijverberg. Het karakteristieke Engelse stadion, omringd door bossen en vlak bij een woonwijk gaat plaats maken voor een betonnen bak aan de rand van de snelweg. Nooit meer de hoopvolle tocht onder de bomen door richting het stadion, nooit meer de stille trom huiswaarts na weer een matig optreden, nooit meer het gefluister, gemopper en gehoop op betere tijden. De betere tijden zijn er nu, zegt men. Spoiler De beker – twee op een rij? Opeens waren we de titelhouder in de beker. Dat hebben we geweten in dit seizoen. Al in de tweede ronde overleefden we het maar net tegen FC Twente. Pas in de 121e minuut kon Meerdink vanaf de strafschopstip voor de winnende treffer zorgen – bedankt, VAR. In de ronde die daarop volgde stuitten we continu op de muur die de bezoekers uit Oss hadden opgetrokken. We moesten daardoor dieper gaan dan we vooraf hadden gehoopt, al kwam de 2-0 zege ons volledig toe. Ook de derde wedstrijd speelden we in eigen huis. In een levendige strijd met vooral veel vermakelijke momenten wonnen we zeer verdiend van Sparta. Mees Bakker de nacht die daarop volgde slecht geslapen hebben, want door twee enorme blunders kwamen de Spartanen nog van 5-1 naar 5-3. Door naar de halve finales, weer thuis – what are the odds? Voor de derde keer dit jaar moesten we zeer diep gaan. Provinciegenoot N.E.C. maakte het ons erg moeilijk. Toen het na 120 minuten nog altijd gelijk stond, mochten we gaan profiteren van ons thuisvoordeel. Ole Romeny en Solomon Bonnah waren niet bestand tegen de druk en boden Mees Baker een kans op revanche; hij stopte twee strafschoppen. Spoiler Opnieuw stonden we in de finale, het lijkt alsof we een abonnement hebben genomen op de eindstrijd. Waar we de afgelopen drie jaar telkens Feyenoord troffen, was dit jaar PSV de uitverkorene. Laat ik het verslag maar kort houden: geen van beide ploegen kwam om te voetballen en over het algemeen pakt dat voor ons goed uit. Zo ook nu. Spoiler De selectie voor komend seizoen Op dit moment hoeven er niet direct spelers bij te komen wat mij betreft. Ik zie geen Achterhoekers die een directe versterking kunnen vormen en op dit moment is elke positie dubbel bezet. Het plan is om met een iets kleinere kern te beginnen aan het nieuwe seizoen. Een aantal aflopende contracten werd zelfs niet verlengd, onder meer die van Hidde Jurjus en Ezra van der Heijden. Sander Sybrandy werd voor €20.000,- verkocht aan Crotone; ook hij was overbodig geworden. Een absolute transferklapper volgde nog wel. Ted Koenen, ons eigen wonderkind van 17 en opgenomen in de EK-voorselectie (daarna afgevallen), was geenszins van plan zijn contract te verlengen en wilde het liefst zo snel mogelijk vertrekken. Aangezien zijn contract nog één jaar zou doorlopen, was mij het risico te groot om hem transfervrij te zien vertrekken. Toen Napoli met een bod kwam dat de komende jaren kan oplopen naar €30.000.000,- wist ik genoeg. Tot onvrede van de selectie en de supporters liet ik hem gaan. Mocht hij met winst worden doorverkocht, vangen we nog eens dertig procent. @Kyrill: het was weer een mooi hoogtepunt en een volgende stap in Europa. Dankje! @Marius: Fiorentina is in menig FM-game verrassend sterk als je het afzet tegen hun daden in de werkelijkheid. Drie miljoen is veel geld, maar ik heb het ervoor over. Op dit moment is het - ook al klinkt het gek - goedkoop. Stel, hij ontwikkelt zich goed of wordt weggekaapt door een groter team, dan wordt de kans op deze Achterhoeker een stuk kleiner voor mij. @Tim Windt: dank! Wat betreft die transfersom: zie de reactie hierboven op Marius. Het is een weloverwogen keuze . @19CH98: het was een heel fijn Europees parcours waarin we weer een klein stapje hebben weten te zetten. Eens kijken hoe we dat komend jaar in de CL een vervolg kunnen geven. Je hebt gelijk wat betreft die nieuwe speler: het hoort bij de uitdaging! @MNie: we zijn voor niemand bang, haha. Betekent nog niet dat we gelijk winnen, maar dat komt ooit wel. Fiorentina won uiteindelijk ook weer de EL. @Djurovski: Fiorentina is een sterk team in FM, erg bijzonder. Dit jaar pakten ze al voor de tweede keer de EL. Van mij mogen ze, prachtige shirtjes (voor Italianen). @askat73 @chrisje1993 @Reidar. @Gert @bas huijsmans @KayDeManaager @Fantasy @keano77 @rich ruzzian @FlyD @Satioz @Arezo @FMNOOB @Badmuts @MuseMouse @JC14 @Blom @De Raam @Urbeto @ElMarcos Liever niet bij elke update een tag? Laat maar even weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 2e is ook erg knap, mooi dat je beker won, wat een saai duel zeg hahahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 De tweede seizoenshelft lijkt ook wel een beetje kunnen omschreven woorden als één met een hoofdrol voor de VAR. Al is dat misschien wat kort door de bocht. Aan het eind sta je in ieder geval weer mooi te blinken met een prijs. Voor volgend seizoen weinig veranderingen binnen de selectie, op een wonderkind na minder dan, maar voor de supporters zal het in ieder geval wel even wennen zijn om naar een nieuw stadion te trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Tweede in de competitie, bekerwinst en een mooie Europese campagne. Ik denk dat je kan spreken van een zeer geslaagd seizoen! Nu mooi verder bouwen aan het Bilbao van de achterhoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Een mooi slot van de competitie waarmee je toch nog dicht bij de landstitel bent gekomen. Ondertussen ook weer een KNVB-beker aan de erelijst toegevoegd dus je kan alleen maar tevreden zijn lijkt mij. Daarnaast lopen de percentages onderin je Excel sheet ook aardig op. Heb je toevallig ook een percentage spelers dat of uit de opleiding komt of Achterhoeks is? Want als ik je goed begrepen hebt moet dat naar 100% gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Jammer, dat Ted Koenen weggaat, maar 30 miljoen is echt een topbedrag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten