germandutch Geplaatst 23 mei Auteur Share Geplaatst 23 mei (bewerkt) Spoiler In 4 dagen spelen wij weer een competitiewedstrijd en wel thuis tegen PEC Zwolle, een Nederlandse profvoetbalclub uit Zwolle, de hoofdstad van de provincie Overijssel. De club werd in 1910 opgericht als PEC. De club komt sinds de zomer van 2023 uit in de Eredivisie. De thuisbasis van de voetbalclub is het MAC³PARK stadion. Vanaf het seizoen 2010/11 heeft PEC Zwolle ook een vrouwenelftal, dat in de Vrouwen Eredivisie speelt. Spoiler Bij regenachtig weer en voor 48.870 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. PEC kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op en scheids is Pol van Boekel. Tot ieders verbazing kregen wij al in de 2de minuut een penalty, wel of niet terecht, ik weet het niet? Hoe dan ook, Gimenez nam deze penalty voor zijn rekening en zijn toch wel slappe inzet werd door keeper Schendelaar gekeerd. Het bleef dus 0 : 0 en dat was wel even balen, kan ik u vertellen. Maar gelukkig hebben wij ook Mats Wieffer en in de 19de minuut zorgde hij voor de openingstreffer. 1 : 0 en dat vroeg om meer. En meer kregen wij, want de ietwat gefrustreerde Gimenez zorgde 2 minuten later voor de 2 : 0 en dat werd ook de ruststand. Vier minuten na herbegin kopte Hancko uit een corner de 3 : 0 binnen en het publiek was tevreden. Nadien ging het gas eraf en beperkten wij ons tot het controleren van deze match. In de 65ste minuut haalde ik Timber en Hartman naar de kant en bracht Zerrouki en Lopez. 6 minuten later mochten ook Trauner en Paixao gaan douchen en kwamen Kasanwiro en Ivanusec. In de 75ste minuut haalde ik ook nog Hancko eraf en bracht Rodon. Alle invallers deden hun best en in de 88ste minuut kregen wij wederom een penalty, die Gimenez wilde en mocht nemen. Maar ook nu werd zijn schot door Schendelaar gekeerd. Het bleef dus maar 3 : 0, ofschoon het volgens de kansen minimaal 7 : 0 had kunnen en moeten zijn. Wel is duidelijk, dat Gimenez penalty's beter moet nemen en weer moet oefenen. Spoiler --------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 23 mei bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 24 mei Auteur Share Geplaatst 24 mei (bewerkt) Spoiler Pas in 13 dagen spelen wij de volgende wedstrijd en wel in en tegen Almere City FC, een Nederlandse voetbalclub opgericht op 14 september 2001, die sinds 2005 betaald voetbal speelt. De Almeerse vereniging was onderdeel van de omnisportvereniging Omniworld. Tot en met het seizoen 2009/2010 speelde de club onder de naam FC Omniworld. Op 11 juni 2023 wist Almere City voor het eerst in haar bestaan te promoveren naar de Eredivisie. Spoiler Het Yanmar Stadion is de thuishaven van de Nederlands profvoetbalclub Almere City FC (voorheen FC Omniworld). De bouw van het stadion werd in augustus 2005 voltooid, vlak voor de opening van het nieuwe voetbalseizoen en het debuut in het profvoetbal voor FC Omniworld. Bij bewolkt weer en voor slechts 2.904 toeschouwers (dit is Eredivisie en geen corona-tijd?) arriveerden wij in Almere in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Almere kwam in een simpele 4-4-2 formatie het nog droge veld op en scheids is Martin van den Kerkhof en dan weet u het wel. Natuurlijk waren wij de veel betere ploeg, maar als je in zo een trieste ambiance moet spelen, dan pas jij je aan deze troosteloze omstandigheden aan. En dat deden wij ook. Pas na een kwartier lukte het spits Gimenez de bal in het vijandelijke doel te schieten. Natuurlijk, zoals ik al had verwacht, keurde de ons nog nooit goed gezinde scheids het zuivere doelpunt gewoon af. Gelukkig greep de VAR in en moest hij zijn foutief besluit herzien. 0 : 1 en dat vroeg om meer. Pas in de 29ste minuut zorgde Hartman voor de 0 : 2 en nadien ging het gas eraf en werd het een uitermate saaie wedstrijd. Ook al hadden wij 62% balbezit en legio kansen, maar ze werden niet meer verzilverd en bij rust stond het nog steeds maar 0 : 2. Afgezien van de ergernis aan het vaak totaal overbodige gefluit van de scheids, bleef het een zeer saaie match, zonder hoogtepunten. In de 68ste minuut greep ik in en haalde Hancko en Timber naar de kant. Voor hen kwamen Kasanwirjo en Zerrouki. 8 minuten later mochten ook Trauner, Geertruida en Ueda gaan douchen en kwamen Rodon, Holmgren Pedersen en Ivanusec. Het bleef bij een bloedeloos 0 : 2 en dat was het dan ook. Spoiler -------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 24 mei bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 25 mei Auteur Share Geplaatst 25 mei (bewerkt) Spoiler Oeps! Dit is jammer, want hij is onze beste verdediger en nu hebben wij nog slechts 3 centrumverdedigers. In 4 dagen spelen wij weer een uitwedstrijd in de Competitiefase van de UEFA Champions League en wel in en tegen Società Sportiva Lazio (afgekort SS Lazio) beter bekend als kortweg Lazio, een Italiaanse voetbalclub, opgericht op 9 januari 1900. De club speelt zijn thuiswedstrijden in het Olympisch Stadion van Rome. Spoiler Het Stadio Olimpico in de Italiaanse hoofdstad Rome maakt deel uit van het Foro Italico. Het werd eerst onder de naam Stadio dei Cipressi tussen 1928 en 1937 gebouwd door de architect Luigi Walter Moretti. Ter gelegenheid van respectievelijk de Olympische Spelen van 1960 en het Wereldkampioenschap voetbal van 1990 onderging het ingrijpende veranderingen. Het stadion beschikt over een atletiekbaan en heeft een capaciteit van 72.700 zitplaatsen. Bij regenachtig weer en voor 55.200 toeschouwers arriveerden wij in Rome in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Lazio kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op. Deze wedstrijd was net begonnen, toen wij na 3 minuten al een doelpunt om de oren kregen. Isaksen schoot de bal ijskoud in ons doel en de 1 : 0 was een feit. En dat was balen, kan ik u vertellen. Temeer, omdat hun manager Sarri, zijn huiswerk had gemaakt en zijn mannen ervoor zorgden, dat Timber, Wieffer, Paixao en Ueda geen poot aan de grond kregen. Van te voren had ik mijn jongens erop gewezen, dat ze zich niet moesten laten verrassen zoals Beyer Leverkusen door Atlanta werd overlopen en weggespeeld. Maar ja, soms kun je het voorkomen en soms niet. Wel leken mijn mannen in staat, om alsnog een vuist te maken en vol in de aanval te gaan. In de 25ste minuut kregen wij een vrije trap, een meter of 23 van het doel en Stengs nam deze voor zijn rekening. Tot mijn verbazing schoot hij de bal feilloos in het doel en was de inmiddels wel verdiende gelijkmaker een feit. 1 : 1 en dat vroeg om meer. In de 47ste en laatste minuut van de eerste helft zorgde de praktisch ‘herboren’ spits Gimenez voor de 1 : 2 en dat werd ook de ruststand. 8 minuten na herbegin in de tweede helft kregen zij een penalty en deze nam Ueda voor zijn rekening. Zijn toch wel slappe inzet werd door keeper Provedel gekeerd en het bleef 1 : 2. 10 minuten later haalde ik de inmiddels geblesseerde Stengs naar de kant en bracht Ivanusec. In de 68ste minuut mocht ook de zeer zwak spelende Timber gaan douchen en kwam Zerrouki. De moegestreden Trauner mocht in de 73ste minuut vertrekken en voor hem kwam Kasanwirjo. Lazio probeerde met een slotoffensief minimal de gelijkmaker te forceren, maar dat lukte niet, want wij waren toch wel de ietwat betere ploeg. Het bleef dus 1 : 2 en net voor het einde van deze match raakte ook nog Gimenez licht geblesseerd. Eerlijk is eerlijk, deze overwinning hadden wij volledig te danken aan de zeer goede prestaties van Hartman, Stengs, Gimenez en invaller Zerrouki. Spoiler ------------ @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 25 mei bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 26 mei Auteur Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) Spoiler Al in 3 dagen spelen wij de volgende wedstrijd en nu thuis tegen Sportclub Heerenveen, kortweg sc Heerenveen, een Nederlandse profclub uit Heerenveen, die uitkomt in de Eredivisie van zowel de mannen- als vrouwencompetitie. De grootste successen die de club heeft behaald zijn het winnen van de KNVB beker in 2009 en het bereiken van de UEFA Champions League in 2000/01. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 49.002 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Heerenveen kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is helaas Joey Kooij, de schoonzoon van ras Ajacied Frank de Boer. Omdat de meeste van mijn mannen niet helemaal okselfris waren, wilden wij vandaag ietwat rustiger beginnen, maar wel winnend afsluiten. Het duurde dan ook maar liefst tot de 41ste minuut, totdat het Ueda lukte, om in scoringspositie te komen en hij de bal in het vijandelijke doel kon tikken. Waarom de scheids dit zuivere doelpunt meende te moeten afkeuren, mocht Joost weten, want het sloeg werkelijk nergens op. Gelukkig greep de VAR in en moest hij zijn beslissing herzien. 1 : 0 en dat werd dus ook de ruststand. 6 minuten na herbegin in de tweede helft was het wederom Ueda, die de 2 : 0 binnen schoot. Na dit doelpunt ging het gas eraf en beperkten wij ons tot controle van deze wedstrijd. In de 64ste minuut haalde ik Paixao en Hartman naar de kant en bracht Ivanusec en Lopez. In de 70ste minuut mochten Trauner en Timber gaan douchen en kwamen Kasanwirjo en Zerrouki. Mijn 5de en laatste wissel deed ik in de 75ste minuut door Geertruida eraf te halen en Holmgren Pedersen het veld in te sturen. Het bleef 2 : 0 en ons publiek was tevreden, want de punten blijven hier. Spoiler -------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 26 mei bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 27 mei Auteur Share Geplaatst 27 mei (bewerkt) Spoiler In 7 dagen spelen wij weer een uitwedstrijd en wel tegen plaatsgenoot Excelsior Rotterdam, een Nederlandse betaaldvoetbalclub uit de wijk Kralingen in Rotterdam. Excelsior speelt zijn thuiswedstrijden in het Van Donge & De Roo Stadion, dat na de uitbreiding in zomer van 2016 plaats biedt aan 4400 toeschouwers. Tot 1 mei 2017 heette het Stadion Woudestein. Spoiler Van Donge & De Roo Stadion is een voetbalstadion in Rotterdam gelegen in de wijk Kralingen. Voorheen stond het bekend als Stadion Woudestein. Het stadion is met 4.400 plaatsen een van de kleinste stadions van een betaald voetbalclub in Nederland. Bij regenachtig weer en voor slechts 4.400 toeschouwers arriveerden wij bij onze plaatsgenoot in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Excelsior kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op. Wij begonnen redelijk tot goed en in de 9de minuut zorgde Ivanusec voor de 0 : 1. Nog geen vier minuten later kregen wij ineens een tegentreffer om de oren en stond het 1 : 1. Op de een of andere manier had ik het gevoel, dat de komende wedstrijd tegen het grote Liverpool al door de hoofden van mijn spelers spookte, waardoor sommigen niet helemaal bij de les waren. Vooral spits Gimenez liet het vandaag afweten. In de 21ste minuut zorgde Paixao met een simpel intikkertje voor de 1 : 2 en dat werd uiteindelijk ook de ruststand. Weliswaar waren wij de veel betere ploeg, maar doordat het tempo behoorlijk wegzakte, kon Excelsior ons in de tweede helft redelijk bijhouden en kwamen wij niet meer tot scoren. Vandaag dat ik in de 69ste minuut ingreep en Trauner naar de kant haalde. Voor hem kwam Kasanmirjo. Nor geen 7 minuten later mochten ook Geertruida, Timber, Hartman en de zeer zwak spelende Gimenez gaan douchen. Voor hen kwamen Holmgren Pedersen, Zerrouki, Lopez en Walemark. Net voor het eindsignaal, in de 92ste minuut, zorgde Ivanusec voor de 1 : 3 en dat was het dan ook. Spoiler ---------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 27 mei bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 28 mei Auteur Share Geplaatst 28 mei (bewerkt) Spoiler In 4 dagen spelen wij thuis in de Competitiefase van de UEFA Champions League tegen het grote Liverpool Football Club, een Engelse voetbalclub uit Liverpool, opgericht op 15 maart 1892. Het team speelt haar thuiswedstrijden op Anfield en is eigendom van het Amerikaanse Fenway Sports Group. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 50.921 toeschouwers verschenen wij in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling, want ook tegen het grote Liverpool moeten en willen wij ons niet verstoppen en dat doen, wat wij kunnen. Dus aanvallen. Liverpool kwam in een 5-2-2-1 formatie het nog droge veld op. Eerlijk is eerlijk, op papier zijn wij individueel uiteraard het toch wel veel mindere team, maar dat bleek vandaag totaal niet op het veld. Wij zijn een zeer hechte en ook bijzonder stugge ploeg, die heel moeilijk te verslagen is en daar kwamen de mannen van Klopp & Co al snel achter. Zonder te overdrijven durf ik te zeggen, dat wij beter waren, maar het in de eerste helft niet in doelpunten uit konden drukken. Maar ook in de tweede helft bleven wij aanvallen en in de 67ste minuut haalde ik de moegestreden Hartman + Timber naar de kant en bracht Lopez en Lingr. 5 minuten later mochten ook Geertruida en de zeer zwak spelende Paixao gaan douchen en kwamen Zerrouki en Walemark. Nog geen minuut later, net koud in het veld, kregen wij een vrije trap en meter of 26 van het doel. De net ingevallen Zerrouki nam deze vrije trap voor zijn rekening en hij schoot hem onberispelijk in de bovenhoek. 1 : 0 en naast mij in het vak stond Klopp verbaasd te kijken. Midden in ons juichperiode haalde ik ook de vandaag heel erg zwak spelende Gimenez eraf en bracht Ueda. Het duurde tot de 85ste minuut, totdat invaller Ueda de allesbeslissende 2 : 0 binnen schoot. Of Liverpool ons onderschat heeft of niet, is mij niet duidelijk, wel heb ik geconstateerd dat er maar liefst 7 spelers vandaag hun dag niet hadden. Sinds Klopp duidelijk heeft gemaakt, dat ‘ie eind van het seizoen stopt, loopt het niet meer lekker bij Liverpool. Enfin, wij hebben deze overwinning hoofdzakelijk te danken aan het uitstekende werk van Bijlow, Kasanwirjo, Trauner, Rodon, Wieffer en de invallers Zerrouki en Ueda. Spoiler -------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 28 mei bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 29 mei Auteur Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) Spoiler In 4 dagen spelen wij thuis in de Competitiefase van de UEFA Champions League tegen het grote Liverpool Football Club, een Engelse voetbalclub uit Liverpool, opgericht op 15 maart 1892. Het team speelt haar thuiswedstrijden op Anfield en is eigendom van het Amerikaanse Fenway Sports Group. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 50.921 toeschouwers verschenen wij in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling, want ook tegen het grote Liverpool moeten en willen wij ons niet verstoppen en dat doen, wat wij kunnen. Dus aanvallen. Liverpool kwam in een 5-2-2-1 formatie het nog droge veld op. Eerlijk is eerlijk, op papier zijn wij individueel uiteraard het toch wel veel mindere team, maar dat bleek vandaag totaal niet op het veld. Wij zijn een zeer hechte en ook bijzonder stugge ploeg, die heel moeilijk te verslagen is en daar kwamen de mannen van Klopp & Co al snel achter. Zonder te overdrijven durf ik te zeggen, dat wij beter waren, maar het in de eerste helft niet in doelpunten uit konden drukken. Maar ook in de tweede helft bleven wij aanvallen en in de 67ste minuut haalde ik de moegestreden Hartman + Timber naar de kant en bracht Lopez en Lingr. 5 minuten later mochten ook Geertruida en de zeer zwak spelende Paixao gaan douchen en kwamen Zerrouki en Walemark. Nog geen minuut later, net koud in het veld, kregen wij een vrije trap en meter of 26 van het doel. De net ingevallen Zerrouki nam deze vrije trap voor zijn rekening en hij schoot hem onberispelijk in de bovenhoek. 1 : 0 en naast mij in het vak stond Klopp verbaasd te kijken. Midden in ons juichperiode haalde ik ook de vandaag heel erg zwak spelende Gimenez eraf en bracht Ueda. Het duurde tot de 85ste minuut, totdat invaller Ueda de allesbeslissende 2 : 0 binnen schoot. Of Liverpool ons onderschat heeft of niet, is mij niet duidelijk, wel heb ik geconstateerd dat er maar liefst 7 spelers vandaag hun dag niet hadden. Sinds Klopp duidelijk heeft gemaakt, dat ‘ie eind van het seizoen stopt, loopt het niet meer lekker bij Liverpool. Enfin, wij hebben deze overwinning hoofdzakelijk te danken aan het uitstekende werk van Bijlow, Kasanwirjo, Trauner, Rodon, Wieffer en de invallers Zerrouki en Ueda. Spoiler --------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 29 mei bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 30 mei Auteur Share Geplaatst 30 mei (bewerkt) Spoiler In 4 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd thuis en wel tegen en van mijn vorige clubs, FC Utrecht, een Nederlandse betaaldvoetbalclub, die uitkomt in de Eredivisie. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 49.555 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Utrecht kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Kevin Blom, van wie ik helaas geen fan ben. Per definitie speel ik niet graag tegen ploegen, met wie ik gewerkt heb, want zij kennen mijn manier van spelen en ik natuurlijk van hun. Weliswaar begonnen wij goed en al in de 2de minuut was het spits Gimenez, die met een krachtige kopbal voor de openingstreffer zorgde. Maar dat was het dan ook, tenminste wat de eerste helft betreft, want Utrecht trok zich volledig terug en met 2 bussen voor de 16 was er ook voor ons geen doorkomen meer aan. Bovendien hadden Trauner, Rodon en ook Paixao hun dag niet. Bij rust stond het nog steeds maar 1 : 0. Ook in de tweede helft bleven wij tegen de compacte defensie van Utrecht opboksen en in de 57ste minuut lukte het Timber met een perfecte steekpass Ivanusec in scoringspositie te brengen en Ivanusec stelde niet teleur en zorgde voor de verdiende 2 : 0. Nog geen 7 minuten later, wel of niet in buitenspelpositie, zorgde Onuachu voor de aansluitingstreffer. 2 : 1 en in de 65ste minuut haalde ik Hartman en Paixao naar de kant en bracht Lopez en Sauer. 6 minuten later mochten ook Trauner en Timber gaan douchen en kwamen Beelen en Zerrouki. Het bleef bij 2 : 1 en eerlijk is eerlijk, het was een saaie wedstrijd en wij waren niet in staat om vandaag sprankelend voetbal te laten zien. Spoiler ---------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 30 mei bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 31 mei Auteur Share Geplaatst 31 mei (bewerkt) Spoiler Pas in 13 dagen spelen wij onze volgende competitiewedstrijd en dan uit in en tegen Go Ahead Eagles, een Nederlandse profvoetbalvereniging uit Deventer. De thuiswedstrijden worden gespeeld in het eigen stadion De Adelaarshorst. Spoiler De Adelaarshorst is een voetbalstadion in Deventer, gelegen aan de Vetkampstraat. Het stadion wordt sinds 1920 bespeeld door Go Ahead Eagles, en draagt sinds 1971 zijn huidige naam. De Adelaarshorst is een sfeervol stadion vanwege zijn ligging, bouw en verleden. Het bouwwerk is gesitueerd te midden van een woonbuurt in de wijk Voorstad. De tribunes staan kort op het veld, zoals vaak te zien is in Engeland. Bij regenachtig weer en voor 11.512 toeschouwers arriveerden wij in Deventer in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Go Ahead kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op en scheids is helaas Laurens Gerrets, die blijkbaar iets tegen mij of mijn club heeft. Ik wil niet overdrijven, maar wij waren toch zeker wel 2 klassen beter dan de tegenstander, alleen zat de scheids weer op een zeer vervelende manier er tussen en in een mum van tijd hadden wij al 3 gele kaarten te pakken. Het sloeg werkelijk nergens op en ik begon mij steeds meer te ergeren aan deze gast. Ondanks ons overwicht stond het bij rust nog steeds maar 0 : 0 en heel erg vervelend vond ik, dat Ivanusec, Paixao, Ueda en ook Gimenez zeer behoorlijk werden aangepakt en de scheids er niets tegen deed. Ook in de tweede helft werden wij steeds door deze gast teruggefloten en zodra wij protesteerden, kregen wij gewoon een gele kaart. In de 70ste minuut haalde ik uit voorzorg Trauner, Geertruida, Gimenez en Ivansusec naar de kant en bracht Zerrouki, Holmgren Pedersen, jonkie van Persie (de zoon van oudvoetballer Robin) en Stengs. Nadat Wieffer in de 90ste minuut eindelijk het langverwachte en verlossende doelpunt had gemaakt, haalde ik ook Rodon naar de kant en bracht van Beelen. Vier minuten later kregen wij, net voor het eindsignaal, nog een gele kaart cadeau (de zesde!) en mochten als winnaar vertrekken. Spoiler --------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 31 mei bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 1 juni Auteur Share Geplaatst 1 juni (bewerkt) Spoiler In 3 dagen spelen wij thuis in de Competitiefase van de Champions League tegen Fudbalski klub Partizan, een Servische voetbalclub uit Belgrado. De club werd in 1945 opgericht als onderdeel van de Joegoslavische sportbond. De clubkleuren zijn zwart-wit. Partizan is een van de twee topclubs van Servië (en daarvoor Joegoslavië en Servië en Montenegro). Grote concurrent is Rode Ster Belgrado. De derby's geven (naast soms goed voetbal) vaak grote supportersrellen. De derby wordt ook wel de 'eeuwige derby' genoemd. Partizan werd negentien keer kampioen van Joegoslavië en daarna Servië en Montenegro en won negen keer de beker. In Servië is alleen Rode Ster succesvoller. Het team FK Teleoptik uit de Servische 2e divisie is ook van Partizan. In 2004 maakte de UEFA bekend dat Partizan samen met Ajax de beste jeugdopleiding heeft. Bij FK Partizan hebben onder anderen Milko Ðurovski, Predrag Mijatović, Dejan Čurović, Savo Milošević en Mateja Kežman gespeeld. Spoiler Spoiler Bij regenachtig weer en voor 48.813 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Partizan kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op en scheids is ene Simon Davis. Ook al wist ik niet, waartoe de tegenstander in staat zou zijn, maar wij hebben een paar leiders in de basis, die fantastisch op alle mogelijke wedstrijdsituaties kunnen anticiperen en ook vandaag, kon ik het aan hun overlaten, om deze match naar onze hand te zetten. Bij rust stond het al 4 : 0, dus waar hebben wij het over. De scheids floot correct, ook al had hij zich bij ons eerste doelpunt gruwelijk vergist, maar gelukkig greep de VAR in en werd het doelpunt toegekend. Ook in de tweede helft zorgden wij voor spektakel en liep Partizan alleen maar achter de feiten aan. In de 65ste minuut haalde ik Rodon en Paixao naar de kant en bracht Kasanwirjo en Ivanusec en 4 minuten later mochten ook Timber en Hartman gaan douchen en kwamen Zerrouki en Lopez. Voorts haalde ik in de 73ste minuut nog Trauner eraf en bracht Holmgren Pedersen. Alles onder het motto ‘zoveel mogelijk spelers laten spelen’. Uiteindelijk werd het 7 : 0 en was iedereen tevreden. Spoiler ------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 1 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 2 juni Auteur Share Geplaatst 2 juni (bewerkt) Spoiler In 5 dagen spelen wij thuis tegen Willem II, een Nederlandse profvoetbalclub uit Tilburg, opgericht in 1896. De clubkleuren zijn rood, wit en blauw. De thuiswedstrijden van de 'tricolores' worden sinds 1995 gespeeld in het Koning Willem II Stadion aan de Goirleseweg in Tilburg. Spoiler Bij zwaar bewolkt weer en voor 48.960 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Willem II (een van mijn ex-werkgevers) kwam in een 5-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Alex Bos. Natuurlijk zijn wij, tenminste op papier, de veel betere ploeg, maar Willem II probeerde ons met een geweldige inzet en vooral keiharde tackles af te troeven. Al in de 5de minuut werd linksback Geertruida (de motor van ons team) brutaal uit de wedstrijd geschopt, waarom de scheids de dader Barrow geen gele of dieprode kaart gaf, mag Joost weten. Hoe dan ook, voor de geblesseerde Geertruida kwam Kasanwirjo. In de 14de minuut was het wederom Barrow, die wederom onze linksback probeerde te attaqueren, maar deze keer raakte hij zelf geblesseerd en werd vervangen. Ook nu greep de scheids niet in. In de 19de minuut lukte het ene Puscas onze verdediging te overlopen en de bal in ons doel te koppen. De verrassing aan onze kant was groot en de Tilburgers legden er nog een schepje bovenop en pakten de botte bijl helemaal uit. 6 minuten later kregen wij met instemming van de VAR een penalty, die Ueda voor zijn rekening nam en feilloos binnen schoot. 1 : 1 en dat werd ook de ruststand. 2 minuten na herbegin zorgde Stengs voor de 2 : 1 en dat gaf hoop, kan ik u vertellen. 6 minuten later moest ik de inmiddels strompelende Kasanwirjo vervangen en voor hem kwam Holmgren Pedersen. Rodon, Wieffer, Stengs en Ueda zorgden voor steeds meer druk en in de 61ste minuut was het wederom Stengs, die een pass van Ueda in het vijandelijke doel schoot. 3 : 1 en ik kon de overwinning al ruiken. In de 73ste minuut greep ik in en haalde uit voorzorg Hartman en Gimenez eraf en bracht Lopez en Ivanusec. Wij waren en bleven de betere ploeg, vergaarden 17 hoekschoppen tegen 0, maar desondanks bleef het maar 3 : 1 en dat was het dan ook. Spoiler -------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 2 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 3 juni Auteur Share Geplaatst 3 juni (bewerkt) Spoiler Al in 3 dagen spelen wij al weer en nu uit in en tegen Fortuna Sittard, een Nederlandse betaaldvoetbalclub uit de gemeente Sittard-Geleen die op 1 juli 1968 na een fusie werd opgericht. Vanaf het seizoen 2018/19 speelt de club in de Eredivisie, nadat een tweede plaats in de Eerste divisie 2017/18 genoeg was voor promotie. Fortuna Sittard werd in zijn bestaan onder meer kampioen van de Eerste divisie. Voorganger Fortuna'54 won tweemaal de KNVB Beker. De thuisbasis is het Fortuna Sittard Stadion, met een capaciteit van 12.800 zitplaatsen (waarvan 800 zitplaatsen voor de bezoekende club). Spoiler Het Fortuna Sittard Stadion is het stadion van de voetbalclub Fortuna Sittard dat uitkomt in de Eredivisie. Geteisterd door stromende regen en voor 12.197 toeschouwers arriveerden wij in Sittard in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. FS kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op en scheids is Marc Nagtegaal. Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: wij hebben al betere wedstrijden gespeeld, dan wat wij vandaag en hier op het veld produceerden. Maar mijn helden zijn duidelijk vermoeid en dus wordt het afzien voor mijn mannen. Allicht dat het bij rust nog steeds 0 : 0 stond, weliswaar waren wij de betere ploeg, maar wij scoorden niet. En onze ‘aandrijver’ Wieffer had blijkbaar totaal zijn dag niet. Pas in de 56ste minuut zorgde Gimenez eindelijk voor de langverwachte openingstreffer. 0 : 1 en dat vroeg om meer. Omdat de scheids weer met kaarten voor mijn mannen stond te zwaaien, greep ik in de 63ste minuut in en haalde Kasanwirjo + Paixao naar de kant, die beiden al geel hadden en bracht Holmgren Pedersen en Ivanusec. Meer doelpunten kwamen er, maar niet van ons. Want in de 64ste minuut kregen wij van Peterson de gelijkmaker om de oren, die in eerste instantie door de scheids werd afgekeurd en door ingrijpen van de VAR alsnog werd toegekend. 1 : 1 en dat was balen, kan ik u vertellen. Dus haalde ik Hartman en Timber naar de kant en bracht verse krachten en wel Lopez en Zerrouki. Tja, twee minuten later was het weer raak, omdat ene Sievas de bal in ons doel kon koppen, want keeper Bijlow stond te slapen. 2 : 1 en dat deed pijn. Dus haalde ik ook de bijzonder zwak spelende Wieffer naar de kant en bracht jonkie Kleijn. Wij hadden 11 minuten nodig, om weer te herstellen en in de 79ste minuut zorgde Gimenez voor de gelijkmaker, 2 : 2 en in de 89ste minuut was het invaller Zerrouki die voor de winnende treffer zorgde. 2 : 3 een krap resultaat, maar desondanks levert het wel drie punten voor ons op. Spoiler --------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 3 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 4 juni Auteur Share Geplaatst 4 juni (bewerkt) Spoiler In vier dagen spelen wij weer een thuiswedstrijd en wel tegen AZ, een Nederlandse profvoetbalclub uit Alkmaar en de Zaanstreek, Noord-Holland. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 48.978 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. AZ kwam in een 5-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Jeroen Manschot. Ofschoon wij ook vandaag weer de veel betere ploeg waren, lukte het ons niet om in de eerste helft te scoren. Het bleef 0 : 0 omdat onder leiding van Clasie de driemans-centrumverdediging en vooral keeper Ryan onze aanvalspogingen gewoon elimineerden. Bovendien schakelde AZ de toevoer naar onze spitsen uit, door Paixao en Stengs lam te leggen en Ueda niet in zijn spel te laten komen. 4 minuten na herbegin in de tweede helft, was het Clasie die tot aller verrassing voor de openingstreffer zorgde. 0 : 1 en dat was balen, kan ik u vertellen. In de 61ste minuut haalde ik de zwakke Paixao naar de kant en bracht Ivanusec. 5 minuten later mochten ook Timber en Hartman vertrekken en kwamen Zerrouki + Lopez. In de 68ste minuut zorgde rechtsback Kasanwirjo met een strakke voorzet, dat invaller Ivanusec in scoringspositie kwam en laatstgenoemde schoot de gelijkmaker binnen. 1 : 1 en nog geen minuut later haalde ik ook Rodon en Stengs eraf en bracht Holmgren Pedersen en Walemark. Alle invallers deden hun best en in de 85ste minuut gaf invaller Lopez een prachtige pass op Gimenez, die laatstgenoemde volley kon nemen en in het doel kon knallen. 2 : 1 en dat was de winnende treffer. Weliswaar laat, maar hoogverdiend en te danken hadden wij deze overwinning aan de zeer goede prestaties van Kasanwirjo, Wieffer, Gimenez en de invallers Lopez en Ivanusec. Spoiler -------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 4 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 6 juni Auteur Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) Spoiler In 3 dagen spelen wij wederom een uitwedstrijd in de Competitiefase van de UEFA Champions League en wel in en tegen SK Sturm Graz, een Oostenrijkse voetbalclub uit Graz, een stad in de deelstaat Stiermarken. De club is in 1909 opgericht en het speelt samen met aartsrivaal Grazer AK in de Merkur Arena. De kleuren van de club zijn zwart en wit. In 2000 wist Sturm zich voor de derde keer via de kwalificatieronden voor de groepsfase van de UEFA Champions League te plaatsen en dit keer zou het de succesvolste keer zijn. Hoewel de club twee keer een 5-0-nederlaag kreeg te verduren, werd Sturm groepswinnaar. In de tweede groepsfase werd de club derde en kregen ze van Valencia CF nog eens een 5-0 om de oren. Sturm Graz werd drie keer in de historie landskampioen van Oostenrijk, in 2011 was men dat voor het laatst. Spoiler De Merkur-Arena is een voetbalstadion in de Oostenrijkse stad Graz. Het stadion biedt plaats aan 16.364 toeschouwers en is de thuishaven van SK Sturm Graz en Grazer AK. Eerstgenoemde club speelt al jaren in de hoogste voetbalcompetitie van Oostenrijk, de Bundesliga. Het stadion is in 1997 geopend met de derby tussen de stadsgenoten SK Sturm Graz en Grazer AK. Het is in 2002 gedeeltelijk gerenoveerd. Bij bewolkt weer en voor 15.323 toeschouwers arriveerden wij in Graz in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. SG kwam in een 4-1-2-1-2 formatie het nog droge veld op en scheids is de Hongaar Patrik Molnar. Zoals zo vaak begonnen wij onmiddellijk met vol gas, hoge druk en puur aanvalland. Vandaar, dat spits Gimenez al uit onze eerste aanvalspoging en in de 1ste minuut de bal in het vijandelijke doel kon schieten. Waarom de scheids dit zuivere doelpunt meenden te moeten afkeuren, mag Joost weten. In elk geval greep de VAR in en moest hij zijn beslissing herzien. Het werd dus 0 : 1 en dat vroeg om meer…. En dat kwam er ook. Want in de 4de minuut was het Timber, die de bal in het doel kopte en voor de 0 : 2 zorgde. 9 minuten later was wederom Gimenez ter plekke om voor de 0 : 3 te zorgen. Was het dat? Nee, dat was het nog niet, want in de 24ste minuut kregen wij zomaar een tegentreffer om de oren en wel van ene Wlodarczyk. 1 : 3, maar wij raakten niet in paniek. In tegendeel, in de 44ste minuut was het wederom Timber, die voor de 1 : 4 zorgde en dat werd ook de ruststand. Wel moet ik opmerken, dat het hele team ijzersterk speelde en dat alleen Bijlow zijn dag niet had, want het tegendoelpunt had hij moeten hebben. Ook in de tweede helft waren wij heer en meester, alleen begon de scheids steeds meer tegen te werken. In de 64ste minuut haalde ik Kasanwirjo en Paixao (die al geel had en het te vaak met de scheidsrechterlijke beslissingen niet eens was) van het veld en bracht Holmgren Pedersen en Ivanusec. 5 minuten later mochten ook Timber en Stengs gaan douchen en kwamen Zerrouki en Walemark. In de 76ste minuut haalde ik ook nog Ueda naar de kant en bracht jonkie van Persie. Juist, de zoon van de topspits van weleer, Robin van Persie. Hij heeft weliswaar niet de snelheid van zijn pa, maar hij is ook een topspits in wording en aan hem zullen wij nog veel plezier beleven. Of het door de vermoeidheid van sommigen van mijn spelers kwam of de zwakte van onze keeper, in elk geval lukte het ene Kiteishvili de bal in ons doel te schieten en de 2 : 4 aan te tekenen. De twee tegendoelpunten waren volgens mij totaal onnodig, maar ik maak mij er niet druk om. Spoiler -------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 6 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 7 juni Auteur Share Geplaatst 7 juni (bewerkt) Spoiler In 3 dagen spelen wij weer een thuiswedstrijd en nu tegen FC Volendam, een Nederlandse voetbalclub afkomstig uit Volendam. De club is opgericht op 1 juni 1977 als afsplitsing van RKSV Volendam (opgericht als RKAV op 1 juni 1920). Het tenue bestaat uit een oranje shirt en een zwarte broek: daarom wordt de club ook wel 'Het Andere Oranje' genoemd. Spoiler Bij regenachtig weer en voor 48.787 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Echter heb ik, omdat er zoveel spelers steeds vermoeid zijn, alle normale basisspelers vrijaf gegeven en de reservespelers (back-ups), aangevuld met wat jonkies uit het 2de team, vandaag opgesteld. Normaal doe ik dit niet, omdat ik vind dat onze supporters altijd de beste spelers in actie mogen zien, maar vandaag maak ik een uitzondering. Dus ben benieuwd wat er gebeurd? Volendam kwam in een 5-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is Jochem Kamphuis. Wij hadden meer dan een dik halfuur nodig om op gang te komen, enerzijds omdat Volendam compact en sterk verdedigde en anderzijds, omdat wij nog nooit in deze samenstelling hebben gespeeld. Maar in de 39ste minuut zorgde linksback Lopez voor de langverwachte openingstreffer. 1 : 0 en dat vroeg om meer. Meer kwam er, maar niet van ons. Het was juist Mirani, die de gelijkmaker totaal onverwacht en uit heldere hemel, in ons doel kon schieten, omdat Wellenreuther amper reageerde. Tot aller verbazing keurde de scheids dit toch wel zuivere doelpunt af. De VAR greep in en hij moest zijn beslissing herzien. De gelijkmaker was een feit. 1 : 1 en dat werd ook de ruststand. Natuurlijk heb ik mijn mannen in de rust even toegesproken en vooral Wellenreuther en Paixao verteld wat de bedoeling is. Ook in de tweede helft waren wij uiteraard de veel betere ploeg, maar kwamen niet tot scoren. In de 66ste minuut haalde ik de totaal vermoeide Rodon en de zwakke Paixao van het veld en bracht de jonkies Tsoungui + Shaqueel van Persie. Gelijk kregen wij wat meer grip op deze match en in de 76ste minuut was het Ivanusec, die de 2 : 1 binnen schoot. Plots ging het lopen en 6 minuten later was het Walemark, die voor de 3 : 1 zorgde. Na dit doelpunt haalde ik Holmgren Pedersen, Ivanusec en ook Beelen van het veld en bracht Nieuwkoop, Sauer en Kleijn. In de 92ste minuut zorgde Zerrouki nog voor de 4 : 1 en iedereen was tevreden. Spoiler ----------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 7 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 8 juni Auteur Share Geplaatst 8 juni (bewerkt) Spoiler In 3 dagen spelen wij weer een uitwedstrijd en nu in en tegen Go Ahead Eagles, een Nederlandse profvoetbalvereniging uit Deventer. De thuiswedstrijden worden gespeeld in het eigen stadion De Adelaarshorst. Go Ahead, de club waaruit Go Ahead Eagles is voortgekomen, werd op 2 december 1902 opgericht als Be Quick. Bij de toetreding tot de NVB in 1905 werd de clubnaam veranderd in Go Ahead. Op 31 juli 1971, bij de splitsing van de amateur- en de proftak, werd op voorspraak van toenmalig trainer-coach Barry Hughes de toevoeging Eagles aan de naam toegevoegd. De amateurs gingen verder als D.V.V. Go Ahead. Spoiler De Adelaarshorst is een voetbalstadion in Deventer, gelegen aan de Vetkampstraat. Het stadion wordt sinds 1920 bespeeld door Go Ahead Eagles, en draagt sinds 1971 zijn huidige naam. De Adelaarshorst is een sfeervol stadion vanwege zijn ligging, bouw en verleden. Het bouwwerk is gesitueerd te midden van een woonbuurt in de wijk Voorstad. De tribunes staan kort op het veld, zoals vaak te zien is in Engeland. Bij regenachtig weer en voor 10.599 toeschouwers arriveerden wij in Deventer in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. GA kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op en scheids is Danny Makkelie. Wij hadden een dik kwartier nodig om ietwat op gang te komen en in de 19de minuut zorgde Ivanusec voor de openingstreffer. 0 : 1 en een goed begin. Na dit doelpunt trok zich GA volledig terug en met 2 bussen voor de 16 was er ook voor mijn toch wel enigszins vermoeide mannen geen doorkomen meer aan. Bij rust stond het dan ook nog steeds slechts 0 : 1. In de tweede helft begonnen wij in een iets te laag tempo, waardoor het ondanks ons overwicht, tot de 55ste minuut duurde, totdat Timber voor de 0 : 2 kon zorgen. Paixao zorgde in de 63ste minuut voor de verlossende 0 : 3 en in de 69ste minuut haalde ik de vermoeide Rodon en Wieffer (die al geel had) eraf en bracht jonkie Tsongui en Zerrouki. Nog geen 6 minuten later mochten ook Hartman, Paixao en Gimenez gaan douchen en kwamen Holmgren Pedersen, Lingr en jonkie van Persie. In de 76ste minuut kregen wij uit heldere hemel nog een tegendoelpunt om de oren. 1 : 3 en 3 minuten later was het jonkie van Persie, die voor het slotakkoord zorgde en de 1 : 4 binnen prikte. Spoiler -------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 8 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 9 juni Auteur Share Geplaatst 9 juni (bewerkt) Spoiler Vandaag mocht ik de eerste terugkerende verhuurde speler Ezequiel Bullaude, 24jr, begroeten. Ook deze speler is multifunctioneel en kan op de posities AMC/AML/MC spelen. Nadat ik een fijne kerstvakantie thuis achter de rug is, begint voor ons ‘de maand van de waarheid’ en wel januari. Niet dat wij nu met de billen bloot moeten, maar omdat wij nu de kans lopen, dat ze spelers van ons wegkopen. Ik ben dus benieuwd, wie wij deze maand zullen kwijtraken? In elk geval begint deze maand voor ons op 4 juni met een vriendschappelijke thuiswedstrijd tegen de huidige nummer 2 van de Duitse Bundesliga, namelijk VfB Stuttgart, een Duitse sportclub uit het Stuttgartse stadsdeel Bad Cannstatt. Met meer dan 44.000 leden is het de op zeven na grootste club van het land en de grootste van Baden-Württemberg. De club is het meest bekend om zijn voetbalafdeling. Sinds de oprichting in 1912 speelde Stuttgart veelal op het hoogste niveau, de Bundesliga met uitzondering van 1923/24, van 1975 tot 1977, van 2016/2017 en ook in 2019 degradeerde Stuttgart weer uit de Bundesliga. Na het seizoen 2019/20 op het tweede niveau wist Stuttgart promotie naar het hoogste niveau veilig te stellen. Stuttgart werd vijf keer landskampioen en drie keer bekerwinnaar. Spoiler Geteisterd door regen en natte sneeuw en desondanks voor 29.731 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. De VFB Stuttgart kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte witte veld op. Het werd alles andere als een makkelijke oefenpot en ik kan u verzekeren, wij deden niet onder voor de Duitse vicekampioen van de Bundesliga. Sterker, wij waren over de gehele wedstrijd genomen de betere ploeg. Wel hadden wij een dik kwartier nodig om in ons spel te komen en in de 19de minuut zorgde Paixao (die vandaag als 2de spits mocht spelen) voor de openingstreffer, na een strakke voorzet van Timber. 6 minuten later was het Timber, die de naar binnenstormende Kasanwirjo met een slimme steekpass bediende en onze rechtsback zorgde voor de 2 : 0. Hetgeen ook de ruststand werd. Rechtsback Kasanwirjo was vandaag de beste speler op het veld en nadat hij een domme gele kaart kreeg, gaf ik hem in de 72ste minuut een publiekswissel. Hij werd onder daverend gejuich vervangen door Geertruida, die echter zijn dag niet had en zeer zwak speelde. 10 minuten later haalde ik nog Stengs eraf en bracht Sauer. Uit een corner in de 90ste minuut lukte het Guirassy nog de aansluitingstreffer te maken, maar enkele minuten later was deze match afgelopen. Eerlijk is eerlijk, ik was met de uitslag en vooral onze speelwijze tevreden en vanaf nu zal duidelijk zijn, dat men met ons ook internationaal rekening dient te houden. Spoiler -------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 9 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 10 juni Auteur Share Geplaatst 10 juni (bewerkt) Spoiler In 7 dagen spelen wij onze eerste competitiewedstrijd van dit jaar en wel uit en tegen mijn voorgaande werkgever, namelijk Ajax. Spoiler De Johan Cruijff ArenA, tot 2018 Amsterdam ArenA, is een multifunctioneel stadion in Amsterdam aan de noordwestkant van de Johan Cruijff Boulevard op bijna 200 meter ten westen van Station Amsterdam Bijlmer ArenA. Het is met 55.865 plaatsen het grootste voetbalstadion van Nederland. Voor muziekconcerten is de maximale capaciteit 71.000 bezoekers. Sinds de opening op 14 augustus 1996 is het stadion de thuisbasis van voetbalclub AFC Ajax. Sinds het begin van het voetbalseizoen 2018-2019 draagt het stadion de naam Johan Cruijff ArenA. Spoiler Bij regenachtig weer en voor 55.500 toeschouwers arriveerden wij in Amsterdam in de puur aanvallende 4-3-1-2 opstelling. Ajax, het team van mijn voorgaande werkgever en nu onder leiding van Hansi Flick, kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op en scheids is Pol van Boekel. Nou het werd totaal geen makkelijke wedstrijd, noch voor Ajax noch voor ons. Wel moet ik bekennen, dat Ajax vandaag toch wel de ietwat betere ploeg was, maar wij de ietwat meer fortuinlijke ploeg. Bovendien blijf ik erbij, dat het voor mij allerminst prettig is, om tegen een club te spelen, waarmee je voordien succesvol bent geweest. Enfin, wij begonnen met vol gas, hoge druk en puur aanvallend en al in de 5de minuut kon Ivanusec de bal, uit een strakke voorzet van Kasanwirjo, binnen koppen. 0 : 1 en de Arena werd stil. Nadien zorgde Ajax ervoor, dat wij een dik halfuur niet meer gevaarlijk konden worden. Maar in de 44ste minuut, door een fout van Avila, kwam Paixao in de 16 aan de bal en kon hem feilloos binnen tikken. 0 : 2 en dat werd ook de ruststand. In de tweede helft zorgde Ajax voor steeds meer druk en in de 50ste minuut lukte het Taylor om de aansluitingstreffer te scoren. 1 : 2 en ik voelde nattigheid. Vandaar dat ik in de 68ste minuut ingreep en de vermoeid ogende Timber naar de kant haalde. Voor hem kwam de weer herstelde Geertruida. 5 minuten later haalde ik ook de zeer zwak spelende Stengs eraf en bracht Walemark. In de 78ste minuut lukte het Ünüvar, met een van richting veranderd schot, de gelijkmaker te produceren. 2 : 2 en dat was balen, kan ik u vertellen. Nog in dezelfde minuut greep ik weer in en haalde de moegestreden Kasanwirjo, Ivenusec en Wieffer van het veld. Voor hen kwamen Rodon, Lopez en Zerrouki. 7 minuten later lukte het invaller Lopez de bal in het vijandelijke doel te koppen. 2 : 3 en de Arena werd muisstil. Uiteindelijk werd dit ook de einduitslag en waren wij de, wel of niet verdiende, winnaar. Wel werd ik enkele minuten voor het einde van deze match woest over een hele vervelende actie van Brobbey, die nog even Trauner een schop moest verkopen. Natuurlijk had de scheids ‘niets gezien’ en de VAR gaf niet thuis, waardoor de dader de wedstrijd uit kon spelen. Trauner raakte behoorlijk geblesseerd en wij zullen hem ongetwijfeld minimaal 2 maanden moeten missen. Spoiler ------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 10 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 11 juni Auteur Share Geplaatst 11 juni (bewerkt) Spoiler In 5 dagen spelen wij in de 3de Ronde van de Beker in en tegen FC Dordrecht, een Nederlandse voetbalclub uit de stad Dordrecht in de provincie Zuid-Holland. Spoiler Het M-Scores Stadion is het stadion van de Nederlandse eerste divisievoetbalclub FC Dordrecht aan de Krommedijk 210 te Dordrecht, in de Nederlandse provincie Zuid-Holland. Voorheen was het het stadion van D.F.C. Bij regenachtig weer en voor slechts 4.100 toeschouwers arriveerden wij in Dordrecht in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Gezien het niveau van de tegenstander, heb ik vandaag zoveel mogelijk reservespelers opgesteld, want er volgen deze maand nog drie hele zware wedstrijden. Dordrecht kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op en de scheids is Allard Lindhout. Al in de 3de minuut zorgde Bullaude, die ik vandaag als 2de spits heb opgesteld, voor de openingstreffer. 0 : 1 en een goed begin. Natuurlijk trok Dordrecht, waarmee wij een samenwerkingsverband hebben, zich na het openingsdoelpunt volledig terug. Vandaar dat wij pas in de 35ste minuut weer tot scoren kwamen en wel door Ueda, die de bal in het doel kopte. 0 : 2 en dat werd ook de ruststand. In de tweede helft deden wij rustig aan en pas in de 84ste minuut gebeurde weer iets en wel kregen wij een penalty, die Ueda voor zijn rekening nam en feilloos binnenschoot. 0 : 3 en dat vroeg om meer. En meer kwam er, want wij kregen ook in de 94ste minuut weer een penalty, die wederom Ueda nam en ook deze schoot hij feilloos binnen. 0 : 4 en dat was zijn derde doelpunt, dus een hattrick. Het bleef 0 : 4 en wij zijn een ronde verder. Spoiler ---------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 11 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni (bewerkt) Spoiler In 6 dagen spelen wij wederom een thuiswedstrijd in de Competitiefase van de UEFA Champions League en wel tegen Ballspielverein Borussia 09 e. V. Dortmund (kortweg Borussia Dortmund of BVB), een Duitse voetbalclub uit Dortmund, Noordrijn-Westfalen. De club heeft ook een handbal- en tafeltennisafdeling. De club speelt in het grootste stadion van de Bundesliga, het Signal Iduna Park. De clubkleuren zijn zwart-geel. De aartsrivaal van Dortmund is Schalke 04, uit het nabijgelegen Gelsenkirchen. Onderlinge wedstrijden staan bekend als de Kohlenpottderby. Tegenwoordig is Bayern München ook een rivaal van Dortmund. De wedstrijden tussen deze beide rivalen staan bekend als Der Klassiker. De club won acht landstitels en was in 1966 de eerste Duitse club die een Europese beker wist te winnen. In 1997 won de club ook de UEFA Champions League en de wereldbeker voor clubteams. Wanneer het aankomt op bezoekersaantallen per thuiswedstrijd, behoren ze consistent tot de top met het hoogste gemiddelde aantal toeschouwer. Spoiler Wist u, dat dit al de 11de wedstrijd in deze Competitiefase van de UEFA Champions League is en dat er in totaal 12 wedstrijden in deze serie gepland zijn? Al met al belachelijk veel en als u het mij vraagt: ‘het begint nu te vervelen’. Bij regenachtig weer en voor 51.117 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. De BVB kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op. Wij begonnen matig en al in de 5de minuut kregen wij een treffer om de oren. 0 : 1 en na dit doelpunt trok de BVB zich volledig terug en met 2 bussen voor de 16 en een heel compacte defensie was er ook voor ons geen doorkomen meer aan. Desondanks bleven wij aanvallen, maar het lukte ons niet, om de bal over de doellijn te krijgen. Bij rust stond het dan ook nog steede 0 : 1 en dat was volledig tegen de verhoudingen in. Wij waren vandaag gewoon de betere ploeg, maar konden het voorlopig niet in doelpunten duidelijk maken. Het hele team deed zijn best, behalve Stengs, die het zwaar te verduren had en geen poot aan de grond kreeg. In de 74ste minuut haalde ik de moegestreden Kasanwirjo en Paixao eraf en bracht middenvelder Timber en Ivanusec, die gelijk voor veel meer pressie zorgden. Nog geen minuut later was het juist invaller Timber, die met een simpele pass Ueda in stelling bracht en Ueda zorgde voor de gelijkmaker. 1 : 1 en dat gaf hoop. De BVB schakelde na de gelijkmaker om op puur fysiek spel en hun tackles werden steeds harder. De scheids floot weliswaar af en toe, maar greep nooit echt in en hield de rode kaarten op zak. De zwakke Stengs haalde ik in de 81ste minuut eraf en bracht Walemark. Wij bleven aanvallen, maar waren niet meer succesvol. Qua kansenverhouding hadden wij deze match minimaal met 4 : 0 kunnen en moeten winnen, maar helaas. We moeten genoegen nemen met 1 puntje. Spoiler -------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 12 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 13 juni Auteur Share Geplaatst 13 juni (bewerkt) Spoiler In 3 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel uit in en tegen PSV, een Nederlandse profvoetbalclub uit Eindhoven. Deze werd op 31 augustus 1913 opgericht onder de naam Philips Sport Vereniging als sportvereniging van Philips-medewerkers. Op 1 juli 1999 werd PSV NV opgericht en het betaalde voetbal hierin ondergebracht. Van 1984 tot 1 juli 1999 was het betaald voetbal ondergebracht onder de Stichting PSV Voetbal. Spoiler Het Philips Stadion ligt aan de Frederiklaan in het Philipsdorp in het Eindhovense stadsdeel Strijp, vlak bij het centrum van Eindhoven. Bij regenachtig weer en voor 35.150 toeschouwers arriveerden wij in Eindhoven in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling. PSV, onze directe concurrent voor de titel, kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is Edwin van de Graaf. Wij hadden dik twintig minuten nodig om op gang te komen en wat PSV betreft, het gemis van Luuk de Jong was heel erg duidelijk voelbaar en ze konden voorin geen vuist maken. In de 24ste minuut zorgde de toch wel weer herboren Gimenez voor de 0 : 1 en in de 33ste minuut was het Timber, die voor de bevrijdende 0 : 2 zorgde, hetgeen ook de ruststand werd. Eerlijk is eerlijk, wij waren vandaag de betere ploeg en ons hele team speelde goed tot ijzersterk. Wel ging het gas eraf in de tweede helft en beperkten wij ons tot controle van deze match, met in het achterhoofd wetende, dat wij over 4 dagen uit tegen het sterke Villareal moeten spelen. In de 63ste minuut haalde ik de moegestreden Paixao naar de kant en bracht Ivanusec. 6 minuten later mocht ook Timber vertrekken en kwam Bullaude. En in de 74ste minuut mochten Kasanwirjo en Stengs gaan douchen en kwamen Zerrouki en Walemark. Invaller Ivanusec had blijkbaar zijn dag niet en in de 92ste minuut lukte het Veerman de aansluitingstreffer binnen te schieten. 1 : 2 maar niemand raakte bij ons in paniek. In tegendeel, drie minuten later zorgde invaller Bullaude nog voor de 1 : 3 en toen was deze match gelopen. Deze overwinning, die feitelijk 1 : 4 had kunnen en moeten aflopen, hadden wij te danken aan de uitstekende prestaties van Kasanwirjo, Hartman, Timber, Gimenez en de invallers Bullaude en Walemark. Spoiler ---------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 13 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 14 juni Auteur Share Geplaatst 14 juni (bewerkt) Spoiler Zoals eerder vermeld, spelen wij in 4 dagen een uitwedstrijd (de laatste) in de Competitiefase van de UEFA Champions League in en tegen Villarreal Club de Fútbol S.A.D. een Spaanse voetbalclub uit Vila-real. De club werd opgericht op 10 maart 1923 als Club Deportivo Villarreal. De club speelt haar thuiswedstrijden in het Estadio de la Cerámica en won in 2021 haar eerste grote prijs in de geschiedenis, de UEFA Europa League. Spoiler Het Estadio de la Cerámica, voorheen bekend als Estadio El Madrigal, is een voetbalstadion in Villarreal, Spanje. Vaste bespeler van het stadion is Villarreal CF, dat uitkomt in de Primera Division. Het stadion biedt plaats aan 23.008 toeschouwers. Bij bewolkt weer en voor 19.056 toeschouwers arriveerden wij in Vila-real in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling. Villareal kwam in een simpele 4-4-2 formatie het nog droge veld op en scheids is ene Rafal Zakrzewski. Wij begonnen sterk en al in de 10de minuut probeerde verdediger Foyth de bal uit de gevarenzone te trappen, maar raakte hem totaal verkeerd en schoot in zijn eigen doel. 0 : 1 en ook dit soort cadeaus nemen wij gaarne aan. Villareal trok zich na het openingsdoelpunt volledig terug en pas in de 45ste minuut lukte het Stengs, om de 0 : 2 binnen te schieten, hetgeen ook de ruststand werd. Ook in de tweede helft bleven wij aanvallen en in de 68ste minuut haalde ik de moegestreden Timber eraf en bracht Ivanusec. 5 minuten later zorgde de motor van ons team, Geertruida, voor de 0 : 3 en nog in dezelfde minuut haalde ik Kasanwirjo en Stengs naar de kant en bracht Zerrouki en Walemark. In de 79ste minuut mochten ook Wieffer en Hartman gaan douchen en kwamen Beelen en Lopez. Invaller Lopez zorgde in de 83ste minuut voor de 0 : 4 en in de 88ste minuut was het wederom Geertruida, die het slotakkoord zette en de 0 : 5 binnen schoot. Eerlijk is eerlijk, wij waren vandaag gewoon klassen beter dan de tegenstander en ik vond de scheids wel goed fluiten, ook al trok hij geen enkele gele of rode kaart. Wel was de keeper Jörgensen vandaag zeer goed, waardoor het maar 0 : 5 werd, ofschoon het minimaal 0 : 7 had moeten en kunnen zijn. Spoiler -------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 14 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 15 juni Auteur Share Geplaatst 15 juni (bewerkt) Spoiler In drie dagen spelen wij al weer de volgende competitiewedstrijd en wel thuis tegen FC Groningen, een voetbalclub uit de stad Groningen. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 48.844 toeschouwers verschenen wij in de aanvallende 4-3-3 opstelling. Groningen kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is helaas Kevin Blom en dan weet ik het wel. Ofschoon wij over 3 dagen thuis in de Kwartfinale van de Beker tegen PSV spelen, heb ik ook vandaag onze beste spelers opgesteld, want ik blijf van mening, dat ons publiek altijd het beste team op het veld wil en moet zien. Natuurlijk waren wij veel beter dan de tegenstander, maar desondanks hadden wij toch wel 28 minuten nodig, om op gang te komen. In de 28ste minuut zorgde Paixao (die vandaag als rechterspits speelde) voor de 1 : 0, ware het niet, dat scheids Blom dit zuivere doelpunt meende te moeten afkeuren. Gelukkig greep de VAR in en moest hij zijn foute beslissing herzien. 1 : 0 en de openingstreffer was een feit. 5 minuten later was het wederom Paixao, die de bal in het doel tikte en voor de 2 0 zorgde, hetgeen ook de ruststand werd. Uit een corner in de 52ste minuut kopte Hancko de bal binnen en zorgde voor de 3 : 0. Nog geen minuut later was Paixao wederom ter plekke, om de 4 : 0 binnen te tikken en dat was zijn 3de doelpunt en dus een hattrick. In de 67ste minuut raakte Ueda geblesseerd en werd vervangen door Bullaude, feitelijk een middenvelder, die ook in de spits kan spelen. En ja hoor, drie minuten later zorgde juist invaller Bullaude voor de 5 : 0 en was deze match als het ware al gespeeld. Nog in dezelfde minuut haalde ik Wieffer naar de kant en bracht Zerrouki. En uit voorzorg haalde ik in de 75ste minuut ook Kasanwirjo, Hartman en Stengs van het veld. Voor hen kwamen Rodon, Lopez en Walemark. Het bleef 5 : 0, ons publiek was tevreden en ik ook. Spoiler --------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 15 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 16 juni Auteur Share Geplaatst 16 juni (bewerkt) Spoiler Volgens de media en de goed ingevoerde insiders had nu al meer dan de helft van mijn basisteam verkocht moeten zijn, maar wij hebben nog geen enkel bod op wie dan ook ontvangen en geen spelers verkocht. En aangezien wij dus voorlopig niemand kwijt zijn geraakt, kunnen wij ons nu dus opmaken om definitief het gevecht om de titel en prijzen aan te gaan. In 3 dagen spelen wij dus in de Kwartfinale van de Beker thuis tegen PSV, een Nederlandse profvoetbalclub uit Eindhoven. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 50.739 enthousiaste toeschouwers verschenen wij in de aanvallende, ietwat aangepaste, 4-3-3 opstelling. PSV kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Ingmar Oostrom, die ik persoonlijk voor dergelijke wedstrijden een ‘lichtgewicht’ vind. Zoals zo vaak begonnen wij sterk, met vol gas, hoge druk en puur aanvallende en al in de 13de minuut waren wij succesvol, doordat Stengs de bal in het vijandelijke doel kon schieten. 1 : 0 en een goed begin. Nog geen 8 minuten later lukte het Bakayoko de bal in ons doel te tikken en voor de gelijkmaker te zorgen. 1 : 1 en jammer genoeg, begon nadien de scheids ietwat teveel po de voorgrond te treden. Hij floot ineens voor elke scheet, waardoor PSV en ook wij uit ons spel raakten. Geen wonder dus, dat het bij rust nog steeds maar 1 : 1 stond. Ons hele team was tot dan goed op dreef, behalve Wieffer en Ueda, die geen poot aan de grond kregen. In de 59ste minuut kopte Rodon uit een corner de 2 : 1 binnen en dachten wij deze match in onze zak te hebben? 6 minuten later haalde ik de vermoeide Stengs naar de kant en bracht Walemark. Weer 5 minuten later mochten ook Wieffer en Timber gaan douchen en kwamen de nog licht geblesseerde Hancko en Zerrouki. In de 75ste minuut mochten ook nog Nieuwkoop en Ueda vertrekken. Voor hen kwamen Lopez en Paixao. Helaas lukte het Tillman in de 82ste minuut uit heldere hemel de bal in ons doel te schieten. Waarom de scheids het zuivere doelpunt in eerste instantie afkeurde, mag Joost weten. In elk geval greep de VAR in en moest hij zijn beslissing herzien. 2 : 2 en de wel niet verdiende gelijkmaker was een feit. Bij het laatste fluitsignaal stond het nog steeds 2 : 2 en kwam er verlenging. Ook in de verlenging leken wij de betere ploeg en in de 94ste minuut was het invaller Walemark die voor de verlossende 3 : 2 zorgde. Twee minuten later haalde ik Hartman naar de kant en bracht Beelen, die helaas niets toevoegde. Pas in de 118de minuut lukte het Veerman, uit een vrije trap te scoren en werd het tot aller verbazing 3 : 3. Het bleef bij deze gelijke stand en dus kwamen er penalty’s. Om het verhaal kort te maken, PSV schoot 2x tegen de paal en 1 keer redde Bijlow en wij? Wij misten 2x en zijn een ronde verder. De scheids kreeg een 6.0 voor zijn gefluit en mijn spelers zijn aan rust toe. Spoiler ------------ @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 16 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 17 juni Auteur Share Geplaatst 17 juni (bewerkt) Spoiler Pas in 12 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel uit in en tegen Vitesse Arnhem, officieel Stichting Betaald Voetbal (SBV) Vitesse-Arnhem en algemeen bekend als Vitesse, een Nederlandse profvoetbalclub uit Arnhem. Spoiler GelreDome is een multifunctioneel stadion in Arnhem-Zuid. Het stadion dankt zijn naam aan het vroegere hertogdom Gelre. Sinds 25 maart 1998 is het de thuisbasis van voetbalclub Vitesse. Geteisterd door stromende regen en voor 15.659 toeschouwers arriveerden wij in Arnhem in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling. Vitesse kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is helaas weer Joey Kooij. Wij begonnen slap en in een veel te laag tempo en in de 23ste minuut kregen wij een behoorlijke domper. Challouk nam een bal volley en knalde hem op ons doel. Keeper Bijlow had deze bal normaliter uit de lucht kunnen plukken, maar hij reageerde te laat en de bal vloog in ons doel. 1 : 0 en dat was balen, kan ik u vertellen. 12 minuten later kregen wij met instemming van de VAR een terechte penalty, die Gimenez feilloos binnen schoot. 1 : 1 en de verdiende gelijkmaker was een feit. In de 37ste minuut zorgde Lingr voor de 1 : 2 en in de 46ste zorgde Gimenez voor de 1 : 3. Waarom de scheids dit zuivere doelpunt meende te moeten afkeuren, sloeg nergens op. Gelukkig greep de VAR in en moest hij zijn foute beslissing herzien. 1 : 3 en een goede ruststand. Drie minuten na herbegin was het Lingr, die ter plekke was om een voorzet binnen te tikken. En tot mijn verbazing keurde de scheids (wel of niet Ajax fan) ook dit doelpunt eerst onbegrijpelijkerwijs af. De VAR greep weer in en hij moest zijn beslissing herzien. 1 : 4 en de overwinning nadert. In de 73ste minuut haalde ik Stengs naar de kant en bracht Walemark. 5 minuten later haalde ik ook nog Paixao, Lingr en Lopez naar de kant. Voor hen kwamen Ivanusec, Bullaude en Tauner. Terwijl wij op het eindsignaal stonden te wachten, zorgde ene Hamby nog voor een tweede tegentreffer. En ook dit doelpunt had Bijlow in normalen doen ongetwijfeld voorkomen. Zodoende werd het 2 : 4 en dat was het dan ook. Spoiler ------- @DGremlin @MNie @Keeza @Djurovski @Daniell @Oerlie @dimihuyghe @Vlonkie @bigtukker @John Terry 2.0 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 17 juni bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten