neva Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 6 minuten geleden zei Rykjvk1: een fan? Absoluut. Ooit nog geprobeerd international te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 5 minuten geleden zei neva: Absoluut. Ooit nog geprobeerd international te maken. Hahaha, ik zit er even doorheen te lezen, zonde dat hij het nooit gehaald heeft!! (Dat gaat hij bij mij ook niet doen overigens ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 NAC Breda - seizoen 4 - 2026/2027 We hebben redelijk doorgeselecteerd dit seizoen, een aantal spelers er uigewerkt en helaas niet altijd tegen goede econonomische vergoedingen (ik heb alleen NL en België geselecteerd en denk dat dit me wat parten speelt bij het ontvangen van boden op mijn spelers...) Enfin. We begonnen het seizoen uitermate slecht tegen angstgegner Go Ahead Eagles en ook de tweede wedstrijd weten we niet te winnen. Onze concurrenten allemaal wel, waardoor we van begin af aan al achter de feiten aanlopen. Ook is het begin van het seizoen nog wat te druk geweest met de Europese kwalificatiewedstrijden tussendoor, het voelde alsof het allemaal net wat te veel van het goede was en we hadden moeite de spelers fit te houden. We komen de achterstand niet meer te boven en hoewel we ons puntentotaal gemakkelijk verbeteren, finishen we als 5e. Gelukkig winnen we wel de play-offs waardoor we Europa League spelen komend seizoen. Wel hebben we een betere tactiek gevonden in de tweede seizoenshelft, waarmee we een goede run neerzetten en slechts twee wedstrijden mee verliezen. Zoals jullie zien pakken we wel de Conference League nadat we niet de moeilijkste tegenstanders zijn tegengekomen (hoewel we, om ervoor te kwalificeren, eindwinstfavoriet Lazio dienden uit te schakelen). Tegen Brentford staan we een kwartier voor tijd met 3-0 voor, zodat ik wat jeugdspelers hun debuut gun. Tot mijn grote schrik scoort Brentford dan nog 2 keer waardoor het nog even spannend wordt. Gelukkig houden we vol... Op naar de transfers: Jeugdspeler Cihat van Griensven finisht dit jaar 2e in de NXGN ranglijst: Volgend jaar gaat alles op de competitie. Het wordt tijd dat we de top 4 gaan verslaan en het wordt tijd dat we de CL in gaan. Nog wat eervolle vermeldingen voor een aantal jongelingen die hopelijk de komende seizoenen de kar kunnen gaan trekken. @neva voor jou nog een screentje van Clint: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Lekker bezig hoor! En Clint ook nog, ondanks dat ie wat minder speelt. Tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Willem II 2027-2028 Game weer verder opgepakt, motivatie was een beetje weg omdat ik voor m'n gevoel al enkele seizoenen stil stond qua progressie. Dit seizoen weer de weg naar boven in kunnen zetten. Transfers De enige transfer is misschien ook wel direct de beste die ik tot nu toe heb gedaan, hoge huursom voor moet betalen, maar daardoor wel definitief binnen kunnen halen aan het einde van het seizoen voor15,5 miljoen. Transfer - Moha Competitie Iets minder dan vorig jaar, toch Europa League weten te halen door de beker te winnen Beker Conference League Niveau'tje lager dan het jaar ervoor, maar prima gepresteerd, hopelijk doet dit de reputatie van de club wat sneller groeien. Uitgelichte spelers Enkele seizoenen terug bij Vitesse bij de jeugd binnen zien komen, wonderbaarlijk genoeg voor 16 miljoen binnen kunnen halen. Tot nu toe iedere euro waard geweest. Wat een monster is dit, iedere jaar goed voor 5-10 goals. Benieuwd hoelang ik hem nog kan behouden, want hij wil zelf al enkele seizoenen vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 9 uur geleden zei joostmakaay: Willem II 2027-2028 Game weer verder opgepakt, motivatie was een beetje weg omdat ik voor m'n gevoel al enkele seizoenen stil stond qua progressie. Dit seizoen weer de weg naar boven in kunnen zetten. Transfers De enige transfer is misschien ook wel direct de beste die ik tot nu toe heb gedaan, hoge huursom voor moet betalen, maar daardoor wel definitief binnen kunnen halen aan het einde van het seizoen voor15,5 miljoen. Transfer - Moha Competitie Iets minder dan vorig jaar, toch Europa League weten te halen door de beker te winnen Beker Conference League Niveau'tje lager dan het jaar ervoor, maar prima gepresteerd, hopelijk doet dit de reputatie van de club wat sneller groeien. Uitgelichte spelers Enkele seizoenen terug bij Vitesse bij de jeugd binnen zien komen, wonderbaarlijk genoeg voor 16 miljoen binnen kunnen halen. Tot nu toe iedere euro waard geweest. Wat een monster is dit, iedere jaar goed voor 5-10 goals. Benieuwd hoelang ik hem nog kan behouden, want hij wil zelf al enkele seizoenen vertrekken. Lekker! Er uit tegen Valencia is geen schande. Die Joosten is wel een mooie aanwinst zeg! Volgend jaar de CL in? Mbuyamba heb ik ook willen halen, ben toen echter voor zijn teamgenoot Zeefuik gegaan (dat was een fout). Heb echter wel St. Jago van jouw cluppie weten te kapen dus eind goed al goed... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 NAC Breda - seizoen 5 - 2027/2028 Ik hoopte vooraf beter aan te kunnen haken dit seizoen, de afgelopen seizoenen bleven we steken in de Conference League posities. Om die vraag te beantwoorden: Dit was de stand voor de laatste wedstrijd, tegen PSV. Bij een gelijkspel of overwinning voor PSV zijn zij kampioen. Als wij winnen zijn wij kampioen. Een zwaarbevochten 1-0 overwinning zorgt er voor dat wij uiteindelijk kampioen worden, zodat ook de tweede "trede" van deze challenge behaald is. Zwaarbevochten is wel een passend woord voor dit seizoen, zie onderstaand... Ik verwachtte twee wedstrijden voor het einde niet meer kampioen te kunnen worden, tot ik zag dat Feyenoord en PSV nog tegen elkaar speelden en ik de laatste pot nog tegen PSV moest. De transfers als volgt: Echt wel een aantal klasbakken gehaald om het team te versterken. Haen en van Axel Dongen zijn rechtstreeks de basis ingegaan en Fitz-Jim en Mojanaga waren nuttige back-ups. In de winterstop nog Mbuyamba voor een prikkie (degradatieclausule was nog actief) kunnen halen en Van Duiven gehuurd. Die is nu einde contract dus ik overweeg nog om hem definitief vast te leggen, al zal hij dan direct moeten concurreren met Devin Haen, waarvoor ook jeugdexponent Van Griensven (die dit jaar de NXGN competitie won) in aanmerking komt. Europees gezien hadden we met Boavista een eenvoudige loting in de kwartfinale. Echter, met mijn gehele voorhoede geblesseerd bleek het toch te lastig om door te gaan. In de beker schakelen we PSV uit, maar verliezen we vervolgens onverdiend van Ajax. Mijn team is wat scheefgegroeid wat het aantal verdedigers betreft dus ik zal moeten snijden denk ik. Heb al wel een mooie aankoop klaar staan voor de voorhoede, dus ik hoop op een mooie CL campagne en hopelijk opnieuw kwalificatie voor de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 @19CH98 - ik stop met deze challenge, ga een andere proberen. Zou je me de punten willen toekennen? 25 punten (gevorderd): Pak een nationale prijs met de door jou gekozen KKD-club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Hell yeah! Voor iedereen die dit niet gevolgd heeft: ik ben ooit een novelle gestart met als insteek alleen Nederlanders opstellen en alleen spelers aantrekken die uit de Achterhoek komen (inclusief stafleden). In 2033 is het dan eindelijk zo ver, omdat er eindelijk gemiddeld tot redelijk goede verdedigers en middenvelders doorkwamen vanuit de jeugd. Mijn elftal van dit jaar: Spoiler Barten kwam ooit voor een half miljoen over van PSV en verdiende op zijn 19e al een transfer naar Real Madrid. Dit seizoen heb ik hem terug kunnen huren tegen idioot veel geld, maar ik moest hem erbij hebben, wilde ik ver komen. @19CH98: missie voltooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Mooie prestatie @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Challenge voltooid. Volledige update zijn te vinden in het Nationalist-challenge topic. @19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart (bewerkt) Ik ga nog eens een poging wagen, ditmaal met de laatste winterupdate van SI. EDIT: Top Oss blijkt geen Tweede/Jong-elftal te hebben, dus geswitched naar VVV. 6 maart bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart VVV Venlo - Seizoen 1 (2023 - 2024) Zoals hierboven aangegeven was TOP Oss het toch niet, een eerste selectie van ~45 spelers had ik weinig trek in, dus daarom naar iets verder naar het zuiden getrokken en bij VVV aan de slag gegaan. Transfers Te beginnen met de transfers, de selectie zat opzich aardig in elkaar, echter bleek wel dat vrijwel al onze aanvallers op huurbasis waren aangetrokken, daarom een transfervrije spits aangetrokken met Mboyo. In de winterstop was Utrecht zo gul om twee van m'n talenten over te nemen, en ze voor de rest van het seizoen nog bij ons te laten spelen. Toen ik aan het shoppen was voor een vervanger bleek El Ghazi nog geen club te hebben, zonder enige interesse van andere clubs heb ik die makkelijk binnen kunnen halen. Competities We begonnen redelijk stroef qua klassering in de stand, maar dit kwam grotendeels doordat de andere clubs geen zin in promotie naar de Eredivisie bleken te hebben, na het binnenhalen van El Ghazi begon het een stuk beter te lopen, en hebben we na de winterstop met Willem II stuivertje gewisseld voor plek 1. Gelukkig voor ons trokken wij aan het laatste eind. Spelerstatistieken Rick Ketting (centrale verdediger) is onze topscorer, dat zegt genoeg over de kwaliteit van onze aanval. El Ghazi met 11 assists uit 14 potten, dus dat is veelbelovend voor komend seizoen in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart VVV Venlo - Seizoen 2 (2024 - 2025) We spelen hem in een lekker tempo door, en meteen een lekkere rentree gemaakt in de Eredivisie. Transfers Vorig seizoen aardig wat spelers laten vertrekken, met de verwachting dat we daar transfervrije versterkingen voor terug konden halen, dat laatste viel een beetje tegen. Ben een tijdje bezig geweest met Fosu Mensah/Devin Haen en Dani de Wit, echter kozen hij allemaal voor andere clubs. Daarom vooral spelers gehaald van KKD-clubs met aflopende contracten. Op deadline-day nog even vlug Kevin van Veen gehuurd, omdat Kaj Sierhuis 3 maanden geblesseerd was geraakt. Competities Europa League in de Koel , de doelstelling was in de Eredivisie blijven, en dat hebben we ruimschoots behaald. Kaj Sierhuis is ook nog eens topscorer van de Eredivisie geworden, dus die is zijn transfersom dubbel en dwars waard geweest. Spelerstatistieken Zonder Sierhuis en Ketting hadden we waarschijnlijk onderaan gestaan, laatst genoemde vertrek komend seizoen transfervrij naar Heracles, dus op die positie is werk aan de winkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart VVV Venlo - Seizoen 3 (2025 - 2026) We blijven gas geven, dit seizoen ook europees actief, dus opzich redelijk tevreden met de eindklassering. Transfers Helaas geen transferbudget gekregen, dus vrijwel alles moest transfervrij zonder tekengeld gehaald worden, heb met Nieuwkoop en Fofana direct versterkingen voor de basiself binnen kunnen halen. Had op een gegeven moment Donny van de Beek en Ramon Hendriks een contractaanbieding gedaan, echter kozen zij helaas voor andere clubs. Bij het huren van Tygo Land zit een koopoptie van 15 miljoen, echter denk dat wij dat nooit kunnen gaan betalen, en hij zelf niet permanent naar VVV wil. Competities Competitie weer netjes 5de en dus Europees voetbal veilig gesteld, in de Europa League wonder boven wonder de volgende ronde gehaald, echter daar redelijk snel klaar toen we tegen Stade Rennes lootte. Beker wil in deze drie seizoenen nog niet echt lukken helaas. Spelerstatistieken Het eerste jaar zonder onze goalgetter Ketting, gelukkig dit seizoen ook een paar andere spelers die de goals voor ons konden gaan maken. Uitgelichte spelers Romeo Dautzenberg Talent uit eigen jeugd dat in het eerste seizoen ingestroomd is, door blessures bij m'n andere spitsen steeds vaker de kans gekregen, en toch aardig wat goaltjes gemaakt. Moet wel zeggen dat ik hem bij een goed bod waarschijnlijk moet laten gaan, om ons transferbudget wat op te krikken. Elias Sierra Een van de weinige spelers uit de originele selectie van VVV die nog wekelijks een basisplaats heeft. Kaj Sierhuis Onze "main man" voorin, wil z'n contract helaas niet meer verlengen, dus zal vertrekken bij een goed bod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart VVV Venlo - Seizoen 4 (2026 - 2027) De sneltrein blijft voort denderen, met een klein uitstapje naar Almelo voor een andere challenge. Transfers Reputatie blijf teen beetje achter, waardoor het halen van betere spelers nog niet echt wil vlotten. Het verkopen van spelers begint op gang te komen, Fofana wilde vertrekken en daar hebben we Nuozzi als vervanger voor binnengehaald. Kyanno Silva veel voorbij zien komen in de vorige pagina's, dus voor 500k zelf het gokje ook gewaagd. Competities 3de geëindigd, had meer ingezet maar door de Europese campagne de nodige punten verloren. Halve finale van de Conference League gehaald waar Lazio toch wel een maatje te groot bleek, KNVB Bekertje lijkt na al die jaren nog steeds niet onze competitie. Spelerstatistieken Stiekem hadden we de vervanger van Sierhuis al een paar jaar in huis met Dautzenberg, blijft zich nog steeds enorm ontwikkelen, en heeft daarom ook een tijdje in de belangstelling van Juventus gestaan. Man van het seizoen is toch wel Taha, voor 2,4m over gekomen van Twente en iedere euro waard geweest. Uitgelichte spelers Romeo Dautzenberg Loopt bijna 1 op 1 en maakt ook in Europees verband z'n goaltjes, heb er m'n doel van gemaakt om deze gozer kosten wat het kost bij VVV te laten blijven. Younes Taha Beste speler van de selectie. mag bij een goed bod wel verkassen aangezien we de centen goed kunnen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Leuke resultaten, gelukkig niet meteen na een paar seizoenen al klaar. En Taha Ben deze uitdaging met Helmond Sport aan het doen en ben al vanaf dag 1 bezig om deze jongen los te weken. Bevestiging dat ik vol moet blijven houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart VVV Venlo - Seizoen 5 (2027 - 2028) De klad komt er een beetje in, merk dat ik echt een flinke klapper moet gaan maken qua uitgaande transfers, want anders is Feyenoord echt niet meer te in halen. Transfers Berthon en Wolf moeten het gaan doen in de toekomst, zie de screenshots hieronder. Wolf gelukkig permanent vast kunnen leggen in de winter door de transfersom die we voor Pavlovic hebben ontvangen. Competities Vrijwel tot het einde mee kunnen doen in alle competities, helaas wel overal aan het kortste eind getrokken. Spelerstatistieken Berthon direct de absolute vedette van het elftal geworden, jammer genoeg bleef de rest een beetje achter qua goals. Uitgelichte spelers Aurélien Berthon Romeo Dautzenberg Mart Wolf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart (bewerkt) Helmond Sport seizoen 1 / 2023/2024 Vur welleke club bende gai! Club dat zoals vele in de KKD geen rooie cent heeft uit te geven. Op transfergebied voorlopig dan ook geen vuurwerk. Toch zit er in dit elftal al best wat potentie. Met Kaars, Ostric en Lieftink heb ik drie spelers in huis die de kar moeten trekken. Vanaf 1 juni volgend jaar neemt de club haar intrek in een nieuw stadion, Campus de Braak. We gaan hierin alleen wel terug in capaciteit. Van 4200 naar 3600 stoeltjes. Mochten we snel supporters aantrekken zitten we dus nog iets eerder aan onze max Transfers Daar is weinig spannends te beleven. Alleen Bonsu voor de competitiestart aangetrokken. Had centraal op het middenveld wat extra's nodig en deze Nederlandse Ghanees moet dat gaan invullen. Houben is in de winter gekomen. Dat was eigenlijk een buitenkansje en gewoon een erg leuke speler. Had verder genoeg spelers op het oog, maar de club is vooralsnog niet aantrekkelijk genoeg. Paar transfers weggejorist, want die zijn van seizoen twee. Competitie Het duurde voor mijn doen eigenlijk erg lang voordat ik dit elftal draaiende kreeg. (Gek genoeg in mijn andere save ging dit vlekkeloos). Uiteindelijk een aantal wedstrijden nogal gelukkig over de streep getrokken. Penalty's op het einde of tegendoelpunten uit buitenspel positie. Heel het seizoen ook vrij veel last gehad van blessures. Lijkt deze versie wel erg overdreven te zijn. Beker We bleken dit seizoen echte cup fighters te zijn. Zo wonnen we met 4-0 van NEC en rolden we PEC met 5-1 op. Wedstrijd waarin Lieftink alle doelpunten voor zijn rekening nam. Uiteindelijk was PSV in de halve finale te sterk. Daar is niks schandaligs aan. Uitgelicht Hieronder een voorbeeld van een wedstrijd waarin het geluk aan mijn zijde is. Gaandeweg het seizoen hebben een aantal spelers aangegeven niet te willen verlengen en na einde contract te zullen vertrekken. Waaronder Kaars. De spelers waarvan ik hoopte dat hij de kas zou spekken. Hopelijk kunnen we deze spelers op een later moment toch nog langer vastleggen, anders moet ik actief gaan verkopen. 10 puntjes voor promotie 20 maart bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart VVV Venlo - Seizoen 6 (2028 - 2029) Weer een nummertje omhoog, qua seizoenen dan, want kampioen worden zit hem er nog niet in. Gelukkig wel mogen ruiken aan de Champions League-miljoenen, en daardoor eindelijk eens flink de portemonnee kunnen trekken Transfers Zoals hierboven aangegeven flink de portemonnee getrokken maar dan wel grotendeels in de winterbreak. Berthon besloot in de zomer de aanbiedingen van andere clubs af te slaan, en nog een half seizoen bij ons te spelen. Achteraf bleek dat hij al die tijd op een binnenlandse transfer aan het azen was, en toen PSV kwam was hij direct vertrokken. Driemaal raden wie er kampioen is geworden? PSV inderdaad Competities Vrijwel tot het einde mee kunnen doen in alle competities, waaronder ook in de Champions League. EINDELIJK DIE BEKER BEKER BINNEN Spelerstatistieken Kaplan wat een aankoop is dat gebleken , haalde enigzins als paniekaankoop aangezien ik m'n centrale duo niet op orde had voor de start van de play-offs voor de Champions League deelname, en achteraf gezien een schot in de roos. Berthon staat natuurlijk niet meer op dit screenshot, vandaar dat het aantal doelpunten zo laag is. Uitgelichte spelers Ahmetcan Kaplan Romeo Dautzenberg Mart Wolf Jelmer Hollander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Een speler als Kaplan die zich genaturaliseerf heeft en nog wil komen ook is wel lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 11 minuten geleden zei bas huijsmans: Een speler als Kaplan die zich genaturaliseerf heeft en nog wil komen ook is wel lekker hoor Ajax laat z'n talenten heel makkelijk vertrekken deze FM in mijn ogen, Van Dongen/Banel/Godts zijn allemaal voor noppes op te halen na enkele seizoenen. Voor mij natuurlijk alleen maar handig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart VVV Venlo - Seizoen 7 (2029 - 2030) Another season, same shit Transfers Helaas weer een sterkhouder kwijt door een clausule (Wolf), dus Seelt als vervanger binnen gehaald. Ook stond Yari Verschaeren ineens op de transferlijst voor maar 11 miljoen, dus direct binnen gehengeld natuurlijk. Competities Weer aan de reputatie kunnen werken, helaas geen prijs dit seizoen. Spelerstatistieken Helaas weinig echter hoogtepuntjes dit seizoen, vooral de backs vielen erg tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart VVV Venlo - Seizoen 8 (2030 - 2031) ja jongens jullie lezen het goed, ik heb het seizoen er in ~7 uur door heen geknald. Ik kan de kleuren zwart en geel niet meer zien, erge FM dips dan dit ga ik niet meer krijgen. Voor de zoveelste keer je spits kwijt raken door een niet te verwijderen afkoopclausule, het lijkt wel te moeten gebeuren. Gelukkig zijn we dit jaar op 2/3 van de challenge gekomen, de titel is eindelijk binnen. Transfers William Lusadisu moest het gaan doen voor ons, en dat deed hij ook, tot aan de winterstop liep hij 1-op-1. Helaas stopte dat in de winter want toen was hij met de noorderzon vertrokken. Competities Spelerstatistieken Middelmatig seizoen qua statistieken, wel dikke SO naar Doekhi die door de corner exploit ons behoed heeft van FMd wedstrijden. TOT OVER 7 UUR, DAN MOET EEN CL IN HANDEN NATUURLIJK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart VVV Venlo - Seizoen 9 (2030 - 2031) Niet heel veel te melden over dit seizoen, wel voor het eerst een treble kunnen pakken. Transfers Competities Spelerstatistieken Uitgelichte spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten