neva Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Heel bizar. Netjes @Elsjorro1990! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Gefeliciteerd Sjorro! Stopt de challenge nu of hoe gaat dat normaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 3 november 2023 Auteur Share Geplaatst 3 november 2023 20 minuten geleden zei Gert: Gefeliciteerd Sjorro! Stopt de challenge nu of hoe gaat dat normaal? @Elsjorro1990 krijgt zijn punten en de rest kan de uitdaging gewoon doorspelen om ook punten te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Thx boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Proficiat man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Lekker hoor, enorm knap @Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 # jaloers :-) Netjes gedaan met Emmen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 (bewerkt) Seizoen 2 WIllem II Ik dump eerst even al mijn screens: Eerste jaar Eredivisie als 5e eindigen is niet verkeerd. We gaan dus Europa in. Verder geen punten gescoord dit jaar voor de uitdaging, want in de beker vlogen we eruit tegen FC Utrecht. Persoonlijke pluspunten dit seizoen Vijfde eindigen met een matige selectie Na de winterstop alwel wat leuke spelers weten aan te trekken die uit hun contract lopen. Veelal dertigers, maar nog wel met meerwaarde wat het lijkt. Volgend jaar hopelijk financiële klappers maken Europees Wel leuke talenten uit eigen jeugd erbij het eerste en 2e seizoen. Persoonlijke minpunten dit seizoen Had het heel lastig met het aantrekken van directe versterkingen. In de winterstop wat extra huurdeals pakten veelal ook niet echt top uit. Financieel nog weinig mogelijk. 7 november 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 @19CH98 ik zou graag de tien puntjes willen, want ik ga niet verder met de game. Nu de full game er is ga ik me op langere games richten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 8 november 2023 Auteur Share Geplaatst 8 november 2023 8 minuten geleden zei timpy00: @19CH98 ik zou graag de tien puntjes willen, want ik ga niet verder met de game. Nu de full game er is ga ik me op langere games richten. Ga hem doorvoeren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 (bewerkt) Ben hier ook mee begonnen, zie hieronder de screens van seizoen 1 : Kon geen screens maken in de full screen modus (geen idee waarom het niet lukte overigens) dus heb in een venster alles moeten knippen Hoop dat het allemaal goed zichtbaar is. Eindstand Wedstrijden Inkomende transfers Uitgaande transfers Eerste seizoen best makkelijk verlopen, 3 wedstrijden voor het einde was het kampioenschap binnen. Helaas in de beker aardig snel uitgeschakeld door Go Ahead Eagles, overigens een meer dan terechte nederlaag. Zit bijna halverwege het tweede seizoen, zal vanavond nog even een screen van mijn selectie droppen en de transfers die zijn gedaan voor het tweede seizoen. 8 november 2023 bewerkt door Sliepy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 (bewerkt) FC Eindhoven | Seizoen 2023/2024 Transfers We hebben een flinke winst gemaakt op de transfermarkt met de verkopen die we hebben gedaan. Van de inkomende transfers zijn de volgende op mijn conto te schrijven: Vince Gino Dekker, Luc Netten, Mats Rots, Ernest Poku, Jeroen Veldmate, Thijmen Nijhuis, Milan Massop en Emmanuel Matuta. Alleen spelers die een Nederlandse of Belgische nationaliteit hebben. De uitgaande transfers hadden vooral te maken met spelers die anders uit hun contract zouden lopen dus dat we daarvoor nog 700k hebben gekregen is natuurlijk mooi meegenomen. Keuken Kampioen Divisie We werden vooraf aan het seizoen geschat op een mooie middenmoot plek, maar na een slechte waarin we na drie speelrondes de 19e plek stonden hebben we onszelf teruggevochten naar de 3e plek in de Keuken Kampioen Divisie. Dat geeft natuurlijk recht op de play-offs naar de Eredivisie. Nog drie rondes en zes wedstrijden overleven en we speelden in de hoogte competitie van Nederland. De eerste tegenstander werd NAC Breda. Deze werden eigenlijk al in de eerste wedstrijd buitenspel gezet, aangezien we met 0-4 wisten te winnen in het Rat Verlegh stadion. Ook de thuis wedstrijd wisten we met 3-2 te winnen. Vervolgens mochten we ons opmaken voor FC Groningen die natuurlijk gebrand waren om na hun dramatische degradatie vorig seizoen weer te promoveren naar het hoogste niveau. De eerste wedstrijd in de Euroborg verloren we nipt met 4-3, maar in de thuiswedstrijd was het een geweldige Gideon Constancia die ons een 4-2 overwinning bezorgde waardoor we door waren naar de finale van de play-offs. In deze wedstrijd mochten we het op gaan nemen tegen Eredivisionist NEC Nijmegen. In de thuiswedstrijd werd het 1-1 dus het moest in Het Goffertstadion gaan gebeuren. Er gebeurde heel veel in de wedstrijd, kansen waren er over en weer maar in de 89e minuut was het onze linksback Milan Massop die de bal langs Jasper Cillessen wist te schuiven en ons zo naar de Eredivise schoot. Altans, dat leek zo, maar in de allerlaatste seconde van de reguliere speeltijd was het Elayis Tavşan die de Nijmeegse hoop weer terugbracht. Het werd verlengen. En toen kwam het moment. Wij kregen in de 95e minuut een penalty. Mawouna Amevor stond rechtstreeks tegenover Jasper Cillessen. En het zal Jasper niet zijn als die penalty er niet in ging natuurlijk. 1-2 voor FC Eindhoven. En toen hebben we alles op slot gezet en geen kans meer gezien. Wij gaan naar de Eredivisie. +10 punten voor de Hall of Fame ranglijst! 9 november 2023 bewerkt door xJordinosaur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Seizoen 2 : NAC Breda Boven alle verwachting de derde plek binnen kunnen halen wat betekent dat we het volgend jaar in de Champions League mogen spelen. In het begin hadden we een makkelijk schema waardoor we echt uit de startblokken schoten. Helaas de laatste wedstrijd thuis verloren van Ajax waardoor we voorronde moeten spelen, maar alsnog meer dan tevreden met het eerste seizoen in de Eredivisie. Feyenoord steekt er voorlopig echt nog ruim bovenuit, die waren al ruim voor het eind van de competitie kampioen. Ook het enige team waar we dit seizoen twee keer van hebben verloren. Wedstrijden Transfers Selectie Grote uitblinkers waren van Persie, Owusu-Oduro en Huisman. De huurlingen waren op Griffith na sowieso allemaal van waarde, ga zeker een poging wagen om ze nog een jaar te huren. Voor sommige zal dit wel lastig gaan worden, zo is Owusu-Oduro na het seizoen opgeroepen voor het Nederlands Elftal. Op naar seizoen 3, flink wat werk aan de winkel om de selectie op CL niveau te krijgen. Heb een transferbudget van 5 miljoen gekregen, daar kunnen we wel wat mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Als ik tijdens een journeyman save een keer in de KKD terecht kom (bijvoorbeeld pas in 2035 ofzo), mag ik dan ook voor deze challenge gaan? Of moet je echt aan het begin van de save starten met een club uit de KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Op 12-11-2023 om 08:41 zei MisterX: Als ik tijdens een journeyman save een keer in de KKD terecht kom (bijvoorbeeld pas in 2035 ofzo), mag ik dan ook voor deze challenge gaan? Of moet je echt aan het begin van de save starten met een club uit de KKD. Je kan dan gewoon voor de KKD challenge gaan. Ook later in de save nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 (bewerkt) Seizoen 3 WILLEM II Het derde seizoen hebben we een mooie stap gezet in onze ontwikkeling. We speelden voor het eerst Europees onder mijn leiding. Dat ging nog niet altijd even stabiel, maar we geraakten toch door de El playoffs en schopten het tot de 16de finale. Juventus duidelijk een maatje te groot. In de beker meer geluk! Een mooie serie met zelfs een dikke zege tegen regerend en huidig kampioen Feyenoord. Wel wat geflatteerd, dat wel In de competitie hadden we een stroeve start. Mede door het drukke Europese programma met die voorrondes. Maar 2e seizoenshelft maakte veel goed en wisten we ons stabiel op plek 3 te nestelen. CL als beloning. Best wat transfers gedaan met van Bommel wel als meest opvallende. Door Europees succes en door zelf niet teveel uit te geven staan we er financieel ook goed op. Komende zomer maar eens zien of we de selectie weer een stap verder kunnen brengen, zodat we op zijn minst weer 3e worden. Eerste 2 punten zijn dus afgevinkt: Promoveren en een nationale prijs winnen. Die CL duurt nog wel ff 13 november 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Hier heb ik wel een leuke 10 uit eigen jeugdopleiding: In 4e seizoen wel uitgeschakeld in voorronde CL. Leuke potjes tegen Benfica, maar die hadden toch wel wat teveel kwaliteit. Voor de rest de selectie wel weten te versterken met bijv De Vrij, Praet en Steijn oa. Wel weer zin in een seizoentje WIllen 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Op 13-11-2023 om 12:17 zei bas huijsmans: Je kan dan gewoon voor de KKD challenge gaan. Ook later in de save nog Top, dan hoef ik hier geen aparte game voor te starten. Ik heb de KKD geladen als speelbare competitie, dus als ik daar terecht kom, dan kan ik altijd besluiten om voor deze challenge te gaan of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 FC Eindhoven | Seizoen 2026/2027 Transfers Nijhuis had een geweldig 25/26 seizoen gehad en zo konden we flink cashen. De grootste uitgaande transfer voor FC Eindhoven ooit. Op deze manier kwam er natuurlijk ook meer geld beschikbaar voor inkomende transfers. We hebben een heel blik aan gratis spelers aangetrokken. Vooral met Steven Berghuis en Fodé Fofana was ik zeer content. In de winterstop van het seizoen hebben we nog een stapel aan spelers naar de club gehaald. Tijn van Ingelgom en Lino Decresson zijn twee talentvolle Belgen die de club komen versterken. Dan zien we ook nog drie huurspelers die zeker van waarde zijn geweest in de vorm van Antoni Milambo, Silvano Vos en Tygo Land. Uitgaand: Inkomend: Eredivisie: Vorig seizoen zijn we op een haar na de Europese competities misgelopen. En dat kwam voornamelijk omdat we in het seizoen 2025/2026 tot in de halve finale kwamen van de UEFA Conference League. Dat kostte ons behoorlijk wat punten in de competitie. Maar dit jaar hoefden we onszelf alleen maar te focussen op de Eredivisie en de TOTO KNVB Beker. In de competitie werden we nipt derde onder Feyenoord en Ajax. Het scheelde niet veel. Maar we gaan dus de voorrondes van de UEFA Champions League in dit seizoen. TOTO KNVB Beker: De beker was ook een avontuur. In de kwartfinale schakelde we Ajax uit door een goal van Steven Berghuis in de 111e minuut. En in de halve finale wisten we Feyenoord uit te schakelen in de Kuip door een goal van, je raadt het al, Antoni Milambo. Zo kwamen we in de finale tegen Excelsior te staan. En dan denk je, makkelijke overwinning, maar Excelsior verbaasd in deze competitie ook vriend en vijand. Ze speelden in dit seizoen in de groepsronde van de UEFA Champions League. Dat heeft hun ook heel veel punten gekost voor de huidige competitie, maar wel prachtig natuurlijk. Het was een spannende pot, maar gelukkig wisten wij te winnen waardoor we de KNVB beker naar Eindhoven haalde! ✅ 10 punten (beginner): Promoveer met de door jou gekozen KKD-club ✅ 25 punten (gevorderd): Pak een nationale prijs met de door jou gekozen KKD-club 50 punten (expert): Win de Champions League met de door jou gekozen KKD-club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Seizoen 3 NAC Breda Eindstand Erg wisselvallig seizoen met veel te veel gelijke spelen. Je merkt dat zo'n eerste seizoen met Europees voetbal wel zijn weerslag heeft op de wedstrijden in de competitie. Gelukkig niet veel verloren, maar heel veel onnodig gelijk gespeeld tegen onder andere 2x Almere, 2x PEC en 2x Emmen. Wel tevreden met de derde plek, helaas zijn we de derde CL plek kwijt geraakt waardoor het Europa League wordt in het derde seizoen. Wedstrijden Aardige Europees debuut seizoen gehad met een best een paar knappe resultaten. Na de 0-0 uit bij Rennes had ik op meer gehoopt, helaas werden we mede door de vele blessures die we hadden thuis afgedroogd. FC Utrecht haalde overigens de finale van de EL die het verloor van Fiorentina. Wel erg goed voor de punten, ik hoop dat we snel de 3 CL plekken weer krijgen. Met het sterke Ajax en Feyenoord zal het lastig genoeg worden om überhaupt bij de eerste 2 te komen in de competitie. Transfers en Selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Mooi seizoen man. Bizar veel gelijke spelen idd WIllen II Seizoen 4 Mijn seizoen was bijna een kopie van het seizoen ervoor. Maar dan wel zonder bekerwinst helaas. Competitie plek 3 weer. Nieuwe poging om CL te halen straks. Komende zomer echt ff doorselecteren en wat sterkhouders nog halen. Wil proberen de top 2 aan te vallen. Maar Feyenoord is wel een klasse apart in mijn game tot nu toe. Europees tegen Benfica uit de CL voorronde. Daarna wisselvallig in de EL. Tweeluik met Anderlecht wel erg ongelukkig. Alles vloog binnen bij ze. Grimmig. Beker duurde kort. Tegen Feyenoord eruit geen schande imo. Zo ziet mijn selectie er nu uit. De Vrij en Seuntjes stoppen. Verder maar wat aansterken weer. Dit was de transferwindow afgelopen zomer en winter. Veel gasten verhuurt ook weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Zojuist wel een mooi bericht gekregen. Duurt nog 2 jaar, maar dan hebben we wel een mooi nieuw onderkomen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 (bewerkt) Seizoen 4 NAC Breda Een beter seizoen van ons maar vooral een minder seizoen van Ajax en Feyenoord. We deden tot de laatste speelronde mee voor de titel maar moeten het helaas doen met een tweede plaats. Ondanks veel moeilijke potten met veel verlengingen hebben we toch de beker kunnen winnen. In de finale maakte M'Hand in de 94ste minuut een echt enorme frommel goal, heerlijk om 'm zo te winnen Met de derde plek van vorig seizoen mochten we alsnog in de eerste voorronde beginnen Gelukkig viel de loting mee, alleen tegen Bodo ging het niet gemakkelijk. Voor de rest weinig verloren en een aardige run kunnen neerzetten, Bournemouth was zeker uit een maatje te groot. Feyenoord heeft de Europa League gewonnen waardoor er komend seizoen 3 Nederlandse clubs in CL spelen. 24 november 2023 bewerkt door Sliepy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Midden in de transferperiode, echt geweldig dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Knap seizoen weer man. Leuke transfers ook gedaan zie ik. Weinig dezelfde transfers als dat ik deed. Alleen Bart van Rooij en Van Hooydonk heb ik ook gehaald (zomer seizoen 4- seizoen 5). Bart van Rooij bevalt heel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten