Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

[NOV] MSV Duisburg - The Only Way Is Up

'Jochem

Recommended Posts

Afgelopen weekend MSV Duisburg voor het eerst bezocht, leek me leuk om een story mee te starten. Ik speel mijn game met FIFA 16 die volledig gemod is naar het huidige 23/24 seizoen en dan met meer competities (Zoals de Keuken Kampioen Divisie bijv.), echte stadions, echte scoreboards ect, faces en een volledig nieuwe gameplay. Benieuwd? Neem dan even een kijkje op mijn youtube pagina. De reden dat ik een story hier start is, omdat ik nergens anders een Nederlands novelle gedeelte kan vinden dat net zo actief is als hier.  

Even een makkelijke start zonder veel tekst en uitleg, de eerste wedstrijden. 

B0ozHJA.png

N6FC7cX.png

Ho5QW9U.png
VIiP5mc.png

@Netzwerk Bedankt voor je reactie! Schitterend stadion, minimaal 2. Bundesliga waardig wat mij betreft. Mocht je ooit nog willen gaan, de kaarten zijn dit jaar enorm laag geprijsd en je kunt er makkelijk aan komen door een account online op de website van MSV aan te maken. 

Voor je laatste vraag: Ik ben sinds enkele jaren actief op het forum van Soccergaming.com een redelijke grote community van het fifa 16 forum brengt nog dagelijks Gamefaces, Stadions, adboards, scoreboards en nog vele andere dingen uit ! Zo ook de FIP 16 23/24 patch waar ik zelf ook aan mee werk. Zo heeft de UEFA Database competities als de Keuken Kampioen Divisie, het Schotse tweede niveau, het vierde niveau Duitsland en het vijfde en zesde niveau van Engeland. Ook zijn competities zoals die van Noord-Ierland, Cyprus etc. vertegenwoordigd in de patch. De reeds genoemde competities zitten bijvoorbeeld niet in de nieuwe EA FC. 

Meer vragen beantwoord ik graag.

Zo op naar de tweede update, MSV Duisburg is het seizoen uitstekend begonnen!

vDeXQCL.png

4w8xT65.png
bp136u1.png
lSx96H5.png
JDQp5nc.png

Team

Spoiler

xfLoSaB.png

Transfers

Spoiler

3CyX4oP.png

f5rkOdz.png

FbmU38M.png

Leuk om ook eens een FIFA novelle te zien! De start is alvast meer dan prima. Ik blijf me de club altijd herinneren als een tegenstander van RC Genk in de allerlaatste editie van de Beker der Bekerwinnaars, maar dat zijn natuurlijk lang vervlogen tijden.