'Jochem Posted October 23, 2023 Share Posted October 23, 2023 Afgelopen weekend MSV Duisburg voor het eerst bezocht, leek me leuk om een story mee te starten. Ik speel mijn game met FIFA 16 die volledig gemod is naar het huidige 23/24 seizoen en dan met meer competities (Zoals de Keuken Kampioen Divisie bijv.), echte stadions, echte scoreboards ect, faces en een volledig nieuwe gameplay. Benieuwd? Neem dan even een kijkje op mijn youtube pagina. De reden dat ik een story hier start is, omdat ik nergens anders een Nederlands novelle gedeelte kan vinden dat net zo actief is als hier.  Even een makkelijke start zonder veel tekst en uitleg, de eerste wedstrijden.   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost October 23, 2023 Share Gepost October 23, 2023 (edited) Succes met Duisburg! Ben er eens geweest maar helaas werd na een halfuur de wedstrijd tegen Osnabruck afgelast door een racisme incident. Welke mods heb je dan zoal en waar kan je ze krijgen? Edited October 23, 2023 by Netzwerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
'Jochem Gepost October 24, 2023 Author Share Gepost October 24, 2023 @Netzwerk Bedankt voor je reactie! Schitterend stadion, minimaal 2. Bundesliga waardig wat mij betreft. Mocht je ooit nog willen gaan, de kaarten zijn dit jaar enorm laag geprijsd en je kunt er makkelijk aan komen door een account online op de website van MSV aan te maken. Voor je laatste vraag: Ik ben sinds enkele jaren actief op het forum van Soccergaming.com een redelijke grote community van het fifa 16 forum brengt nog dagelijks Gamefaces, Stadions, adboards, scoreboards en nog vele andere dingen uit ! Zo ook de FIP 16 23/24 patch waar ik zelf ook aan mee werk. Zo heeft de UEFA Database competities als de Keuken Kampioen Divisie, het Schotse tweede niveau, het vierde niveau Duitsland en het vijfde en zesde niveau van Engeland. Ook zijn competities zoals die van Noord-Ierland, Cyprus etc. vertegenwoordigd in de patch. De reeds genoemde competities zitten bijvoorbeeld niet in de nieuwe EA FC. Meer vragen beantwoord ik graag. Zo op naar de tweede update, MSV Duisburg is het seizoen uitstekend begonnen! Team  Spoiler  Transfers  Spoiler   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost October 24, 2023 Share Gepost October 24, 2023 Gave club jammer dat ze in het echt zo afgezakt zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost October 25, 2023 Share Gepost October 25, 2023 Leuk om ook eens een FIFA novelle te zien! De start is alvast meer dan prima. Ik blijf me de club altijd herinneren als een tegenstander van RC Genk in de allerlaatste editie van de Beker der Bekerwinnaars, maar dat zijn natuurlijk lang vervlogen tijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost October 30, 2023 Share Gepost October 30, 2023 Een mooie start van je novelle! Ik ga deze zeker volgen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost October 30, 2023 Share Gepost October 30, 2023 Je presteert zeer sterk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts