ElMarcos Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni @bas huijsmans @Nom de Guerre Mijn ervaring is dat bij de V 6.0 versie van Midjourney de 8k Ultra realistic niet perse meer werkt. Style raw daarentegen kan ik wel aanbevelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juni Auteur Share Geplaatst 7 juni Ik heb mezelf ook weer even geamuseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Mijn probleem bij het genereren is dat ik eigenlijk het shirt tot aan de bovenarmen in beeld wil hebben in verband met het plaatsen in de DF11 template. Het vreemde is dat dit de ene keer wel gebeurd en de andere keer niet. Ik gebruik getimg.ai Wel niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Welke prompt gebruik je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni 8 uur geleden zei Nom de Guerre: Welke prompt gebruik je? ultra realistic portrait photo until the shoulders of a footballer Austrian player wearing a dark green with black stripes shirt in his 20 with long blond hair --style raw --s 50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Until the shoulders is een term die de meeste AI niet zullen herkennen. Probeer het eens met upper torso and head of letterlijk head and shoulders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni 1 uur geleden zei neva: Die Liechtensteiner heeft een bezoekje aan de barbier gebracht zo te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Ja, 16, Liechtensteiner, een blonde afro en een donkere baard. Vond het niet geheel realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Enkele Iraanse vrienden gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Bijzonder kapsel bij Mahdivikia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni 11 minuten geleden zei neva: Bijzonder kapsel bij Mahdivikia. Ik vind de haarlijn van Al-Subhi wel bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik vind de haarlijn van Al-Subhi wel bijzonder. Gebaseerd op zichzelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni 4 uur geleden zei Glenn08: Gebaseerd op zichzelf Moest je ooit een idee zoeken voor bij je kapper Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Weer enkele jongens gemaakt. Een Zweedse targetspits: Een Iraanse winger: Een Iraanse doelman: Een te zware Mexicaan: Een Duitse Nederlander; Een Argentijnse spelmaker: En voor onze Genkies @Glenn08 de broer van Tolu. Hightower 2.0: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Op 15-6-2024 om 11:18 zei neva: Bijzonder kapsel bij Mahdivikia. Ik vraag me af of Mahdivikia en Naser Vafael en trouwens ook Mohammadpour wel door de keuring van de haarpolitie komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Momenteel ben ik naast Sigma Olomouc ook nog bondscoach van Colombia. Die mooie Perzische hoofdjes heb ik verlaten. Enkele Colombiaantjes: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli De selectie van Trastevere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli De gezichtjes zijn mooi gemaakt, maar der zitten wel lelijke venten tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Niet elke voetballer is model hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 5 uur geleden zei Glenn08: De gezichtjes zijn mooi gemaakt, maar der zitten wel lelijke venten tussen Bewussie. Niet elke speler kan op de catwalk terecht. 57 minuten geleden zei Mordurette: Niet elke voetballer is model hè Dit dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Heb er ook weer een aantal in mijn 1860 München game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Met welke prompt kun je ervoor zorgen dat je echt alleen een hoofd krijgt en niet ook het shirt erbij? Of snijden jullie ze zelf bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli 1 uur geleden zei Tim': Met welke prompt kun je ervoor zorgen dat je echt alleen een hoofd krijgt en niet ook het shirt erbij? Of snijden jullie ze zelf bij? Ik snijd wel zelf bij, maar je vraagt in principe om een head shot of een portrait. Dit is een voorbeeld van een prompt zoals ik ze gebruik. frontal view, ultra realistic en face portrait photo of a footballer, Italian player wearing a white shirt in his early twenties, [details qua uiterlijk] --cref [link] --cw 0 --style raw --s 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten