Geppiej Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Is er wellicht iemand die mij stap voor stap mee kan nemen in het proces om bovenstaande faces in te voeren in FM? Ik ben een beetje een digibeet wat dat betreft. Thanks alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) 2 uur geleden zei Geppiej: Is er wellicht iemand die mij stap voor stap mee kan nemen in het proces om bovenstaande faces in te voeren in FM? Ik ben een beetje een digibeet wat dat betreft. Thanks alvast! 1. Faces downloaden en in een graphics map in de FM map zetten(als je andere dingen als kits of logos heb dezelfde map anders moet je er een aanmaken geloof) met als naam het unieke ID van de speler(is een optie die je kan aanvinken dat je dat kan zien). 2. FMXML downloaden en deze laten draaien op de faces in de map. 3. Helaas heeft FM dit jaar de ID's gewijzigd waardoor je in het kladblok bestand zelf handmatig een r- moet toevoegen in de XML. Als het goed is als je dan de skin herlaad dan komen de faces tevoorschijn. Mocht het niet lukken dan kan je altijd de spelersID's doorgeven dan is een XML bestandje maken niet zoveel werk. 23 februari bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Op 23-2-2024 om 23:59 zei Jeroen.: 1. Faces downloaden en in een graphics map in de FM map zetten(als je andere dingen als kits of logos heb dezelfde map anders moet je er een aanmaken geloof) met als naam het unieke ID van de speler(is een optie die je kan aanvinken dat je dat kan zien). 2. FMXML downloaden en deze laten draaien op de faces in de map. 3. Helaas heeft FM dit jaar de ID's gewijzigd waardoor je in het kladblok bestand zelf handmatig een r- moet toevoegen in de XML. Als het goed is als je dan de skin herlaad dan komen de faces tevoorschijn. Mocht het niet lukken dan kan je altijd de spelersID's doorgeven dan is een XML bestandje maken niet zoveel werk. Thanks! Het is gelukt. Was wel zonder die r- blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari V6 is wel geil hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) Voor de liefhebber 25 februari bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 9 uur geleden zei Nom de Guerre: V6 is wel geil hoor Had toevallig paar dagen geleden weer paar gemaakt maar is echt bizar hoeveel meer je nu voor elkaar kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 1 uur geleden zei La Pulga: Voor de liefhebber Spoiler 1 uur geleden zei La Pulga: Spoiler 1 uur geleden zei La Pulga: Spoiler 1 uur geleden zei La Pulga: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Huh, heb je mensen ingehuurd om newgen foto's te maken voor mij? Wat ziek zeg! Kan alleen die eerste met een geel shirtje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 4 minuten geleden zei La Pulga: Huh, heb je mensen ingehuurd om newgen foto's te maken voor mij? Wat ziek zeg! Kan alleen die eerste met een geel shirtje? Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Je gebruikt ook --style raw ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 13 uur geleden zei Nom de Guerre: Je gebruikt ook --style raw ? Ik type het niet in dus als het niet standaard is dan nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Haarbandjes en dergelijke lukken ook een pak beter nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Ik krijg het maar niet meer voor elkaar ze zichtbaar te krijgen in FM Spoiler Spoiler Spoiler Voor mijn Groningen save lukte het wel gewoon, gelukkig zijn deze dan ook gewoon nog zichtbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari @La Pulga, even aan de rechter-'to=' kant een r- toevoegen na de ' person/ '. Dan zou het moeten werken Zo ziet het er bij mij uit in mijn Aalborg-save. Moet je even handmatig de config file aanpassen in een app (ik gebruik notitieblok). Zo ziet mijn config file er nu uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 14 minuten geleden zei Jónstærke: @La Pulga, even aan de rechter-'to=' kant een r- toevoegen na de ' person/ '. Dan zou het moeten werken Zo ziet het er bij mij uit in mijn Aalborg-save. Moet je even handmatig de config file aanpassen in een app (ik gebruik notitieblok). Zo ziet mijn config file er nu uit: Khalid en ik zijn blij met jou! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Klein verzoekje weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 3 uur geleden zei La Pulga: Klein verzoekje weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 14 uur geleden zei Nom de Guerre: Alvarez mocht gelijk met zo'n mooi koppie zijn debuut maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Je hebt zelf je Midjourney afgeblazen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ik vind ze steeds beter worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Wat een verschil maakt het toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart (bewerkt) Is er iemand die een aantal voor mij wilt maken? Ik stuur de screens dan prive ivm novellen van Roda. @Nom de Guerre @Willem ? 13 maart bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 31 minuten geleden zei chrisje1993: Is er iemand die een aantal voor mij wilt maken? Ik stuur de screens dan prive ivm novellen van Roda. @Nom de Guerre @Willem ? Stuur maar door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Als je ze nog nodig hebt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten