Marius Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Je pakt naast de prijzen, maar toch een meer dan prima seizoen afgewerkt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Ik denk dat je zeer tevreden mag zijn over het seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Knap tweede en Europees ook een mooi parcours afgelegd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smikkelbeer Geplaatst 22 november 2023 Auteur Share Geplaatst 22 november 2023 (bewerkt) Seizoen 1 - Statistieken en bijzonderheden Zoals beloofd! Laten we beginnen met de spelers in het team die een 7.00 of hoger hebben gescoord: Rasmus Højlund is in zijn debuutseizoen topscorer geworden! In de Premier League is hij met 21 doelpunten op de tweede plek geëindigd achter... je raadt het nooit... Erling Haaland met 39 doelpunten in 35 wedstrijden! Christian Eriksen is onze topaangever vanaf de DM-positie als Segundo Volante. Hoewel hij qua loopvermogen wat te kort lijkt te komen heeft hij een uitstekend seizoen gespeeld! Onze uitblinker was echter Alejandro Garnacho! Een 7,50 gemiddeld (in de Premier League) en daarmee maar 0,09 achter Haaland. Echt een topprestatie! De awards 'English Players' Young Player of the Year' en 'NXGN' zijn dan ook welverdiend door hem gewonnen! De FA Cup is uiteindelijk gewonnen door Tottenham door Arsenal in de finale met 3-0 te verslaan. De Champions League is dit jaar gepakt door Barcelona door met 1-0 te winnen van de verrassende finalist Napoli. Nu gaan we op naar het EK2024 en natuurlijk een transferperiode... Spoiler @Marius @De Raam @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Djurovski @delichris @KayDeManaager @Comandante @MisterX @Tim Windt 22 november 2023 bewerkt door Smikkelbeer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Dat is toch een grote groep die een hoog gemiddelde weet te halen. Leuke update en jammer dat de viking bij het blauwe deel van Manchester speelt, wat een cijfers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Heel veel mooie gemiddeldes toch! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Wat een heerlijke cijfers zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smikkelbeer Geplaatst 22 november 2023 Auteur Share Geplaatst 22 november 2023 Seizoen 2 - De zomertransfers Twee spelers wilde ik deze zomer per se halen en dat is gelukt! Ousmane Diomande komt voor 47,5 (56) miljoen over van Sporting. Hij is een jonge, veelbelovende ijzersterke centrale verdediger. De komende jaren zal hij samen met António Silva het centrale duo achterin vormen. In de categorie 'het kost wat, maar dan heb je ook wat' komt Warren Zaïre-Emery over voor 116 miljoen van PSG. Een van de grootste talenten op verdedigende middelveld speelt de komende jaren bij ons! Hiermee was het transferbudget zo goed als op, dus eerst moet er wat verkocht worden: Brandon Williams voor 4,7 (6) miljoen naar West Ham Donny van de Beek voor 22 miljoen naar Roma Diogo Dalot voor 47 (53) miljoen naar Real Madrid Amad Diallo voor 9,25 (13,5) miljoen naar Leicester Plus nog diverse spelers uit het tweede elftal voor een paar miljoen bij elkaar Marcus Rashford was nog steeds aan het zeuren om een rechtsback en dat werd natuurlijk niet minder na de verkoop van Dalot. Aangezien ik al een zeer talentvolle speler heb wilde ik niet een ander talent aantrekken dat zijn ontwikkeling in de weg zou staan. Daarnaast wilde ik niet al te veel geld meer uitgeven gezien de belabberde financiële situatie van de club. Uiteindelijk heb ik Kieran Trippier voor 20 miljoen van Newcastle overgenomen en Thomas Meunier was transfervrij (je moet wat om van het gezeik van Rashford af te komen). Kieran Trippier Thomas Meunier Centraal achterin hebben we Diomande, Silva, Maguire en Martinez. Daar moest met het oog op roulatie nog een ervaren speler bij die uiteraard niet te veel mocht kosten. Daarvoor kwam ik uit bij Stefan de Vrij die voor 5,75 (7) miljoen overkomt van Inter. De spitspositie was met alleen Rasmus Højlund en Marcus Rashford (die ook als linksbuiten speelt) ook wat dun bezet, dus hiervoor zocht ik hetzelfde recept als voor de centrale verdediger. Andrea Belotti komt voor 11,25 miljoen over van Roma. In totaal zo'n 200 miljoen uitgegeven en 87 miljoen binnengekregen. Een dikke 100 miljoen investeren lijkt niet veel voor een club als Man Utd niet veel, maar gezien de hoeveelheid schulden wil ik het rustig aan doen. Vanaf 2027 zijn de meeste schulden afbetaald en kunnen we ons wat meer permitteren. De voorbereiding ging soepel. Niks geks, dus op naar de competitie en we trappen af met een thuiswedstrijd tegen Aston Villa. Spoiler @Marius @De Raam @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Djurovski @delichris @KayDeManaager @Comandante @MisterX @Tim Windt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Leuke transfers gedaan en de voorbereiding ziet er ook fijn uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Je hebt toch wel even twee hele leuke spelers en wat goede opvulling gehaald! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Sterke transferperiode in mijn ogen! Nog wat geld ontvangen voor wat overbodige spelers, voor twee sterke profielen de portefeuille open getrokken maar voor de aanvulling van de kern ook nog enkele nuttige spelers weten te strikken. De kern lijkt me er sterker op geworden in vergelijking met vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Leuke gemiddeldes en prima spelers gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Jaloers dat je Emery hebt gehaald Je hebt erg goed 1e seizoen gehad, ik ontvang graag een tag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smikkelbeer Geplaatst 15 mei Auteur Share Geplaatst 15 mei Een update, ja echt! Tenminste, soort van... Het doodbloeden van deze novelle heeft namelijk een goede reden, dat is tenminste mijn mening Op 4 december ben ik namelijk vader geworden van een prachtig zoontje genaamd Casper en ik kan jullie verzekeren dat het vaderschap een van de mooiste gebeurtenissen in mijn leven is! FM is hierdoor op een lager pitje komen te staan. Maar dat het zo laag zou komen te staan had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. Ik dacht toch ook een beetje dat de som 'een dag minder werken + baby's slapen veel = meer tijd voor FM' wel op zou gaan, maar och, och, och, wat had ik dat verkeerd Inmiddels heb ik FM wel weer wat opgepakt, maar op een lager pitje dan voorheen. De savegame van deze novelle wilde helaas niet meer laden, dus ik moet ook nog eens opnieuw beginnen. Aan een novelle ga ik mij (nog) niet wagen, want Casper is toch echt belangrijker en nog leuker dan FM! Ik zal hier en daar wel actief blijven op het forum; gewoon omdat het kan en erg leuk is Bedankt voor de leuke reacties op deze novelle en in de toekomst zal er zeker wel weer wat nieuws volgen! Spoiler @Marius @De Raam @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Djurovski @delichris @KayDeManaager @Comandante @MisterX @Tim Windt@Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten