Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius@Kyrill@delichris, @MNie, @neva, @Bogatyr, @ElMarcos, @dimihuyghe, @DGremlin en @Djurovski! De titel was iets waar ik lang niet over nadacht en dat het nu al gebeurd verbaasd mijzelf ook enorm. Ik ben nu met AZ eerder kampioen geworden (seizoen 3) dan met Porto (seizoen 4). Ik denk dus dat ik wel iets beter ben geworden in FM ondertussen. Natuurlijk moeten er wel een paar kanttekeningen gemaakt worden. Zo deed Feyenoord het op de Xg ranglijst een punt of tien beter en was er een historisch laag puntenaantal nodig voor de titel. Maar in het grotere verhaal maakt dat natuurlijk niet uit, de titel is binnen en daarmee pak ik ook het enige directe CL ticket voor Nederland. Maar goed, dat is een zaak voor later deze week. Voor nu eerst een interview met Kees Smit over zijn twee YL campagnes, veel plezier!

000.jpg.9628cdaf3de20b7693a8809ef065e5ca.jpg

054a.png.accf581c9d1f11412d4c5d5ff8d4f966.png

054b.thumb.png.c78aa0c151eaca17680ac2abfc95e83e.png

054c.thumb.png.5f159a92e0a7652b4210b27a384a6f3e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius@Kyrill@delichris, @MNie, @ElMarcos, @dimihuyghe, @Tim Windt en @Djurovski! Fijn dat de interviews nog steeds in de smaak vallen. Zeker nu er steeds meer spelers niet meer bij AZ actief zijn kost het mij steeds meer tijd om iedereen langs te gaan. Ik blijf het echter heel leuk vinden en zolang het door jullie gewaardeerd wordt ga ik er ook zeker mee door. 

Waar Addai terecht komt is natuurlijk nog maar de vraag maar ik hoop dat hij de komende jaren nog in Alkmaar te bewonderen is. De kans is echter groot dat hij op een gegeven moment de club gaat ontgroeien maar hopelijk kunnen we als club met hem meegroeien.

Vandaag de laatste terugblik op het zo succesvolle seizoen 2025/26. Vanaf morgen gaat dan de focus op het nieuwe seizoen waarin we van jager naar prooi gaan. Veel plezier!

000.jpg.8fa1841897a315e6d2f83265eceabddf.jpg

055a.thumb.png.49e126e411bcecb9211261482bebe6d1.png

055b.thumb.png.8427845720020c6adf04b7428c740b8a.png

055c.png.aa20fde1c93e21e8a9edc0389d7bb418.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius@Kyrill@delichris, @ElMarcos, @dimihuyghe, @DutchClass22@Djurovski en @DGremlin! Fijn dat ook deze update gewaardeerd wordt. In tegenstelling tot de vorige zit hier relatief weinig werk in. Toch vind ik het erg leuk deze update te maken om jullie mee te nemen in het universum van mijn save. Wat betreft de weinige verrassingen ben ik het met jullie eens, FC Barcelona is denk ik de enige (negatieve) verrassing. 

Zelf vind ik dat er weinig verrassende namen in mijn team van het seizoen zitten. Dit is grotendeels hoe ik het hele seizoen wel gespeeld heb, alleen Moller Wolfe en Dekker wisselen elkaar wel eens af en datzelfde geldt voor Clasie en Cognat. 

Dan nu over naar komend seizoen. Vandaag stel ik de selectie aan jullie voor! Daarnaast een kort overzicht waar alle Youth League-winnaars ondertussen terecht zijn gekomen. Veel plezier!

000.jpg.3aaf11a3bbfa9c6a34bd744fd1831247.jpg

056a.thumb.png.362ad439203d165357b27e8f2e192e84.png

056b.thumb.png.74cc0423976f59b15199b0c4ed2f507c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites