MNie Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Hatsa kampioen!!! Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Oooooh, heerlijk gedaan zeg! Wat een prestatie, fijn! Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Kampioen geworden. Wat een houdini act. Gefeliciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Heerlijk! Proficiat met de titel. Ik had niet verwacht dat het dit seizoen zou lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Heerlijk hoe je het kampioenschap als nog naar je toe trekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Dankzij een geweldige eindsprint pak je nu toch de titel! Geweldig gedaan zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 feestje, proficiat met de titel en het daaraan verbonden CL ticket Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 11 december 2023 Auteur Share Geplaatst 11 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @Kyrill, @delichris, @MNie, @neva, @Bogatyr, @ElMarcos, @dimihuyghe, @DGremlin en @Djurovski! De titel was iets waar ik lang niet over nadacht en dat het nu al gebeurd verbaasd mijzelf ook enorm. Ik ben nu met AZ eerder kampioen geworden (seizoen 3) dan met Porto (seizoen 4). Ik denk dus dat ik wel iets beter ben geworden in FM ondertussen. Natuurlijk moeten er wel een paar kanttekeningen gemaakt worden. Zo deed Feyenoord het op de Xg ranglijst een punt of tien beter en was er een historisch laag puntenaantal nodig voor de titel. Maar in het grotere verhaal maakt dat natuurlijk niet uit, de titel is binnen en daarmee pak ik ook het enige directe CL ticket voor Nederland. Maar goed, dat is een zaak voor later deze week. Voor nu eerst een interview met Kees Smit over zijn twee YL campagnes, veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Leuk interview wederom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Leuk interview weeral, en bijzonder omdat deze jongen nu twee campagnes heeft mogen meemaken. Verder zijn de statistieken van Addai natuurlijk indrukwekkend. Benieuwd waar hij de volgende jaren nog terecht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Tof interview hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Een mooi interview en leuk om te zien waar de spelers van toen nu zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Door dat je druk op Feyenoord bleef zetten bezweken ze er uiteindelijk onder. Zeer nette prestatie om de titel te pakken. Leuk interview ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Wederom een zeer mooi interview! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Addai net geen dubbel dubbel, daarvoor 1 assist tekort. Mooi interview en overzicht, maar met deze woorden val ik in herhaling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 12 december 2023 Auteur Share Geplaatst 12 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @Kyrill, @delichris, @MNie, @ElMarcos, @dimihuyghe, @Tim Windt en @Djurovski! Fijn dat de interviews nog steeds in de smaak vallen. Zeker nu er steeds meer spelers niet meer bij AZ actief zijn kost het mij steeds meer tijd om iedereen langs te gaan. Ik blijf het echter heel leuk vinden en zolang het door jullie gewaardeerd wordt ga ik er ook zeker mee door. Waar Addai terecht komt is natuurlijk nog maar de vraag maar ik hoop dat hij de komende jaren nog in Alkmaar te bewonderen is. De kans is echter groot dat hij op een gegeven moment de club gaat ontgroeien maar hopelijk kunnen we als club met hem meegroeien. Vandaag de laatste terugblik op het zo succesvolle seizoen 2025/26. Vanaf morgen gaat dan de focus op het nieuwe seizoen waarin we van jager naar prooi gaan. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Een zeer mooi overzicht van het seizoen. Toch nog een aantal verrassende namen bij de beste elf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Veel gemiddeldes boven de 7 in ieder geval. Verder weinig verrassingen in de andere competities. Mijn complimenten nog steeds voor dit soort updates, daar moet toch een berg tijd en werk inkruipen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Mooi overzicht hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Mooi overzicht hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Een mooi overzicht van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Zo nog gefeliciteerd met de titel! Knappe prestatie en leuk interview met Smit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 bedankt voor het overzicht, Barcelona niet in de top 3 is wel erg verrassend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 13 december 2023 Auteur Share Geplaatst 13 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @Kyrill, @delichris, @ElMarcos, @dimihuyghe, @DutchClass22, @Djurovski en @DGremlin! Fijn dat ook deze update gewaardeerd wordt. In tegenstelling tot de vorige zit hier relatief weinig werk in. Toch vind ik het erg leuk deze update te maken om jullie mee te nemen in het universum van mijn save. Wat betreft de weinige verrassingen ben ik het met jullie eens, FC Barcelona is denk ik de enige (negatieve) verrassing. Zelf vind ik dat er weinig verrassende namen in mijn team van het seizoen zitten. Dit is grotendeels hoe ik het hele seizoen wel gespeeld heb, alleen Moller Wolfe en Dekker wisselen elkaar wel eens af en datzelfde geldt voor Clasie en Cognat. Dan nu over naar komend seizoen. Vandaag stel ik de selectie aan jullie voor! Daarnaast een kort overzicht waar alle Youth League-winnaars ondertussen terecht zijn gekomen. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Mooie update maar die tranfer bedragen, hadden hoger gekund in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten