19CH98 Geplaatst 3 december 2023 Auteur Share Geplaatst 3 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius,@Tim', @Kyrill, @Bogatyr en @delichris! Zoals ik wel vaker heb gemeld tag ik alleen mensen die de laatste post hebben geliket of daarop hebben gereageerd. Zo probeer ik de stroom aan meldingen wat in te perken. Mocht je wel elke keer getagd willen worden dan kan ik je toevoegen aan de lijst hierboven. De afgelopen periode was een hele belangrijke gezien het feit dat het allemaal ploegen waren die de subtop wilden uitdagen zoals Marius al zei. Dat ik dan 9 uit 3 weet te pakken zorgt ervoor dat ik zeer tevreden mag zijn. Doe daar nog de eerste CL overwinning in ruim 44 jaar bij en ik kan mij niet veel meer wensen. Vandaag is het tijd voor de laatste update voor de winterstop. Zoals Bogatyr al zegt is er bij een overwinning op Young Boys echt nog wel wat mogelijk in de CL. Met Milan thuis en Chelsea uit nog voor de boeg in januari is dit het laatste duel waar een realistische kans is op punten. Ondertussen ook tijd voor de laatste eredivsiewedstrijden van de heenronde en begint de beker. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Gaat lekker, alleen jammer van gelijkspel uit bij Young Boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Loopt erg goed. Mooi dat je Ajax ondertussen ook bij de lurven hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 In eigen land een prima periode. Jammer van dat gelijkspel bij Young Boys, want nu maak je het jezelf wel wat moeilijker in de CL. Dan maar een stuntje in eigen huis tegen Milan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Kijk weer twee goede periodes gehad met AZ en bijbehorend de tweede plaats in de Eredivisie! Mooi om te zien dat Oduro de smaak weer te pakken heeft. Daar heb je een hele goede keeper mee zolang je hem weet te behouden voor AZ natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 In eigen land doe je het goed, maar in de CL gaat het moeizaam. Hopelijk kan je nog doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 In de competitie begin je goed te klimmen, maar Europees lijkt het lastig te gaan worden. Daar heb je nog wel een konijn uit de hoge hoed nodig om door te stromen in de Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Je hebt een sterke periode achter rug, vooral nationaal dan. In de CL heb je het lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 In de beker was het met de hakken over de sloot. Maar gelukkig ben je door. Je hebt nu in ieder geval Ajax al te pakken en hopelijk kan je op dit elan doorgaan. Jammer dat je in de CL niet kon winnen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 sterke periode achter de rug en de titel komt zelfs in zicht na heel wat puntenverlies van Feyenoord. In de CL loopt het wat moeizamer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 4 december 2023 Auteur Share Geplaatst 4 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @DutchClass22, @dimihuyghe, @Tim Windt, @ElMarcos, @DGremlin, @Kyrill, @Bogatyr, @delichris, @MNie en @neva! Ondertussen lijkt de orde in de Eredivisie inderdaad weer hersteld. Het goede gevoel dat ik aan het begin van het seizoen had is ondertussen ook te zien op de ranglijst. Kijkend naar de Xg ranglijst is het ook nog terecht dus de ploeg lijkt inderdaad een stap gemaakt te hebben. De titel komt qua punten weer wat dichterbij maar ik kan mij het nog steeds niet voorstellen. In de beker leek het inderdaad wat moeizamer maar de combinatie van het rouleren en het niet afmaken van kansen zorgt ervoor dat het erger leek dan het was. Ik heb mij in ieder geval geen zorgen gemaakt over uitschakeling. Tot slot nog de Champions League, gezien het veldspel heb ik hier twee punten laten liggen die wel eens zeer duur kunnen zijn aan het eind van de rit. Nu moet er gewonnen worden AC Milan of Chelsea en waarschijnlijk moet er ook nog een punt gepakt worden in het andere duel. Dat is echter een zaak voor morgen en overmorgen. Vandaag ga ik weer eens dieper in op het Youth League team. Traditioneel doe ik dat met een interview en ook vandaag is dat niet anders. Zijn naam werd al even genoemd door @DutchClass22, ik heb het natuurlijk over Rome-Jayden Owusu-Oduro. Als hij behouden kan blijven is het inderdaad een keeper die nog lang mee kan. Maar wie is hij eigenlijk en hoe kijkt hij zelf tegen zijn ontwikkeling aan? Dat lees je hieronder. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Mooi interview zo weer tussendoor! Met een basisplek op zijn 21 doet hij het natuurlijk meer dan uitstekend. Sommige keepers breken ook gewoon pas later door in vergelijking met veldspelers en dan kan hij natuurlijk niet klagen. Dat overzicht met de status van andere Youth League winnaars blijft ook leuk om volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Mooi informatieve update met zowel het interview en de tabellen met Youth League winnaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Een leuk interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Leuk en tof interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Mooi interview. Knap om op zo'n jonge leeftijd al 1e doelman te zijn in de CL. Twee goede maanden achter de rug. Iets wat Groningen duidelijk niet heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Heerlijk doelmannetje hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Zeer leuk interview! Sommige spelers van deze lichting doen het ook hartstikke leuk en voor anderen blijft het toch vooral sprokkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 mooi interview en mooi overzicht die zoals steeds overzichtelijk gebracht wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 december 2023 Auteur Share Geplaatst 5 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @dimihuyghe, @Tim Windt, @ElMarcos,@Kyrill, @Djurovski, @delichris, @MNie, @DGremlin en @neva! Eerste keeper op 21-jarige leeftijd lijkt mij inderdaad niet iets om over te klagen. Hij doet het meer dan prima en heeft Andries Noppert zover gekregen om een status als reserve te accepteren (zie het opmerkelijke screenshots topic voor een deel van het gesprek). Ik ben nog steeds blij met mijn keuze om hem de kans te geven. Daarnaast ook fijn om te lezen dat deze manier van informatievoorziening nog steeds gewaardeerd wordt. Zeker in het maken van die tabellen gaat steeds meer werk zitten. Ik moet namelijk steeds meer spelers van buiten AZ gaan volgen. Ik doe het echter met groot plezier en dat jullie er dan van genieten houdt de motivatie hoog. Tot slot nog even over FC Groningen, de promovendus heeft het inderdaad heel erg lastig. Hopelijk kan je de kleine cameo van de club in het interview wel waarderen. Maar goed, over naar de update van vandaag. We gaan natuurlijk weer lekker verder met voetballen want daar zijn we hier natuurlijk voor. We beginnen nog met een oefenwedstrijd maar daarna gaat het los. Twee competitieduels en de thuiswedstrijd tegen AC Milan in de CL, veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Jammer van de nederlagen tegen PEC en Ac Milan... Wel heerlijk dat je met 7-0 wint van Sparta en wraakt op ze neemt, op geweldige manier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 ik ga deze periode voor iedereen samenvatten in één woord: wisselvallig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Dit is niet de maand die je wilde hebben. Nu is er nog een wonder nodig om door te gaan in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 De nederlaag tegen AC Milan kwam eigenlijk niet helemaal onverwacht, die tegen PEC daarentegen wel, en net daarom doet ze misschien ook wel meer pijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Die 7-0 is lekker, al had je die graag ingeruild voor een 1-0 natuurlijk als je dan van PEC had gewonnen. Ook nog even een compliment voor de update hiervoor, een erg leuk interview! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten