Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius,@Tim', @Kyrill, @Bogatyr en @delichris! Zoals ik wel vaker heb gemeld tag ik alleen mensen die de laatste post hebben geliket of daarop hebben gereageerd. Zo probeer ik de stroom aan meldingen wat in te perken. Mocht je wel elke keer getagd willen worden dan kan ik je toevoegen aan de lijst hierboven.

De afgelopen periode was een hele belangrijke gezien het feit dat het allemaal ploegen waren die de subtop wilden uitdagen zoals Marius al zei. Dat ik dan 9 uit 3 weet te pakken zorgt ervoor dat ik zeer tevreden mag zijn. Doe daar nog de eerste CL overwinning in ruim 44 jaar bij en ik kan mij niet veel meer wensen. 

Vandaag is het tijd voor de laatste update voor de winterstop. Zoals Bogatyr al zegt is er bij een overwinning op Young Boys echt nog wel wat mogelijk in de CL. Met Milan thuis en Chelsea uit nog voor de boeg in januari is dit het laatste duel waar een realistische kans is op punten. Ondertussen ook tijd voor de laatste eredivsiewedstrijden van de heenronde en begint de beker. Veel plezier!

000.jpg.7a757927f16bde58ce3009a200faa7e5.jpg

046a.png.718e3fdda237906263975f40e92f83d4.png

046b.png.3c6a71f4ed2ed0b6cba4f7f7ba0ffcd8.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @DutchClass22, @dimihuyghe, @Tim Windt, @ElMarcos, @DGremlin, @Kyrill, @Bogatyr@delichris, @MNie en @neva! Ondertussen lijkt de orde in de Eredivisie inderdaad weer hersteld. Het goede gevoel dat ik aan het begin van het seizoen had is ondertussen ook te zien op de ranglijst. Kijkend naar de Xg ranglijst is het ook nog terecht dus de ploeg lijkt inderdaad een stap gemaakt te hebben. De titel komt qua punten weer wat dichterbij maar ik kan mij het nog steeds niet voorstellen. In de beker leek het inderdaad wat moeizamer maar de combinatie van het rouleren en het niet afmaken van kansen zorgt ervoor dat het erger leek dan het was. Ik heb mij in ieder geval geen zorgen gemaakt over uitschakeling. Tot slot nog de Champions League, gezien het veldspel heb ik hier twee punten laten liggen die wel eens zeer duur kunnen zijn aan het eind van de rit. Nu moet er gewonnen worden AC Milan of Chelsea en waarschijnlijk moet er ook nog een punt gepakt worden in het andere duel.

Dat is echter een zaak voor morgen en overmorgen. Vandaag ga ik weer eens dieper in op het Youth League team. Traditioneel doe ik dat met een interview en ook vandaag is dat niet anders. Zijn naam werd al even genoemd door @DutchClass22, ik heb het natuurlijk over Rome-Jayden Owusu-Oduro. Als hij behouden kan blijven is het inderdaad een keeper die nog lang mee kan. Maar wie is hij eigenlijk en hoe kijkt hij zelf tegen zijn ontwikkeling aan? Dat lees je hieronder. Veel plezier!

000.jpg.bf0e5e64626dd65d40c2919d33effb76.jpg

047a.png.329768527e14138d0fa7522e4ff847de.png

047b.png.83806fc9bddc6c0abf94f76833c3e608.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi interview zo weer tussendoor! Met een basisplek op zijn 21 doet hij het natuurlijk meer dan uitstekend. Sommige keepers breken ook gewoon pas later door in vergelijking met veldspelers en dan kan hij natuurlijk niet klagen. Dat overzicht met de status van andere Youth League winnaars blijft ook leuk om volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @dimihuyghe, @Tim Windt, @ElMarcos,@Kyrill, @Djurovski@delichris, @MNie, @DGremlin  en @neva! Eerste keeper op 21-jarige leeftijd lijkt mij inderdaad niet iets om over te klagen. Hij doet het meer dan prima en heeft Andries Noppert zover gekregen om een status als reserve te accepteren (zie het opmerkelijke screenshots topic voor een deel van het gesprek). Ik ben nog steeds blij met mijn keuze om hem de kans te geven.

Daarnaast ook fijn om te lezen dat deze manier van informatievoorziening nog steeds gewaardeerd wordt. Zeker in het maken van die tabellen gaat steeds meer werk zitten. Ik moet namelijk steeds meer spelers van buiten AZ gaan volgen. Ik doe het echter met groot plezier en dat jullie er dan van genieten houdt de motivatie hoog. Tot slot nog even over FC Groningen, de promovendus heeft het inderdaad heel erg lastig. Hopelijk kan je de kleine cameo van de club in het interview wel waarderen.

Maar goed, over naar de update van vandaag. We gaan natuurlijk weer lekker verder met voetballen want daar zijn we hier natuurlijk voor. We beginnen nog met een oefenwedstrijd maar daarna gaat het los. Twee competitieduels en de thuiswedstrijd tegen AC Milan in de CL, veel plezier!

000.jpg.9f87f5739d1179a106b72837c29aa34d.jpg

048a.png.7a5e9ba223e9d0afefcbd3d095c5de74.png

048b.png.940a2aba4eb1c2aab22e01a04829260a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites