ElMarcos Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Leuk interview en Addai krijgt van alle talenten veruit de meeste speeltijd in Alkmaar. Iets wat hij naar zijn cijfers kijkende ook verdiend. Hij voelt het misschien als de gunfactor, maar volgens mij is dit afgedwongen op basis van prestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Puike prestatie van Addai, daar mag hij trots op zijn. Wellicht dat er meer meespeelt dan alleen de gunfactor. Zijn potentieel en kwaliteiten zullen daar ook wel mee te maken hebben, zoals hierboven al terecht werd aangehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Kan mooie cijfers overleggen inderdaad. Is Fedde de Jong, die verhuurd was aan Cambuur, nog iets voor komend seizoen? Heeft in ieder geval scorend vermogen, zo lijkt het? Van wie verwacht je het meest op den duur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Addai staat al een lange tijd bekend als een groot talent. Mooi dat hij het onder jou zo goed doet! Heb je een screentje van hem in je volgende update? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Leuke update en Jayden veruit de beste van het gezelschap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Addai beleeft een hele mooie doorbraak, maar ook spelers als Owusu-Oduro en Schouten lijken toch goede stappen te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 25 november 2023 Auteur Share Geplaatst 25 november 2023 (bewerkt) Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius,@Titan, @ElMarcos, @MNie, @DutchClass22, @Rykjvk1, @Kyrill, @Tim', @Tim Windt, @007mark en @DGremlin! Jayden Addai is op dit moment inderdaad ruimschoots de beste van de groep Youth League winnaars. Toch is het natuurlijk maar afwachten of dat later ook zo is, het blijven natuurlijk allemaal nog jonge spelers. Zo doen Owusu-Oduro en Schouten het inderdaad ook goed en heeft Goes de pech dat centrale verdedigers wat minder gerouleerd (hoeven te) worden. Wat betreft de gunfactor heeft hij die natuurlijk bij mij maar ik doelde op het feit dat hij verkozen is als linksbuiten in het team van het seizoen. Persoonlijk heb ik Ruben van Bommel namelijk nog iets hoger staan dan Addai. Fedde de Jong is voor de eerste divisie een goede speler maar ik hoef hem niet erbij voor AZ 1. In de voorbereiding op seizoen 2 speelde hij met Cambuur tegen ons een goede wedstrijd dus liet ik hem scouten. Het lukte hem echter niet om de scouts te overtuigen. Ik denk dat hij een lange carrière gaat hebben is het profvoetbal maar de CL lijkt net een niveautje te hoog. Gisteren heb ik dus al een naam van het team van het seizoen verklapt maar een team is meer dan een speler. Wie er nog meer plaats nemen in dat team lezen jullie vandaag. Daarnaast ook een overzicht van alle belangrijke competities, zowel in Nederland als in de rest van Europa. Veel plezier! PS: Het screentje van Addai is van begin seizoen 3 en in de spoiler hieronder te vinden. Spoiler 25 november 2023 bewerkt door 19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Leuk interview en overzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Mooie post en update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Uit dat overzicht lijkt Van Bommel qua statistieken het iets minder te doen dan vorig seizoen, of misschien is dat gewoon mijn gevoel. Van hem verwacht ik eigenlijk nog heel wat. Zowel in Europa als de andere competities niet al te veel verrassingen, op die van Fenerbahce dat de Conference League na dan misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Zowel Az als Jong Az op plek 3 in de competitie! Is toch ook van het tweede elftal een prima resultaat. Net zoals Marius ook zegt, toch wel wat meer verwacht van van Bommel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 26 november 2023 Auteur Share Geplaatst 26 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius,@Djurovski @DutchClass22 en @Kyrill! Ik had van Van Bommel inderdaad ook een stuk meer verwacht maar nog steeds zou ik hem boven Addai verkiezen. Maar goed daar hebben de fans niet voor gekozen. Ook verrassingen zijn er inderdaad niet of nauwelijks, naast de Turkse Conference League winst is alleen de prestatie van Arsenal licht opmerkelijk te noemen. Tot slot is de derde plaats van Jong AZ inderdaad een prima resultaat. Resultaten zijn bij dat team niet het belangrijkste maar het is wel fijn om te zien dat de talenten het ook goed doen wanneer mijn virtuele alter ego niet langs de kant staat. Vandaag gaan we beginnen aan het nieuwe seizoen. Dit doe ik door de selectie aan jullie voor te stellen en de wijzigingen ten opzichte van een jaar eerder te bespreken. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Prima deals hoor, staat weer een goede selectie. Weer fraai weergegeven ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Mooi gecasht. Prima spelers gehaald. Benieuwd naar het nieuwe seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Prima selectie voor het komende seizoen. Ben benieuwd naar Mastoras, deed het in vorige FMs altijd heel goed voor mij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Als er weinig vertrekt, hoeft er weinig bij. Dat is iets wat ik ook zelf wel toepas en dus ook helemaal kan volgen. Verder bouwen op een stabiele basis met andere woorden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Mooie en goede transfers. Is Dave Kwakman familie van Kees Kwakman toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Op het juiste moment verkopen, lijkt me in dit geval. Mooi om te zien dat je ook weer jongere spelers (Reuter) aan durft te trekken met de miljoenen die je hebt ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Na een succesvol vorig seizoen staat er ook voor het komende jaar weer een mooie selectie met daarin ook het nodige talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 mooie updates opnieuw. Degelijke selectie maar volgens mij zou er nog wat mogen bijkomen om mee te dingen voor de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 november 2023 Auteur Share Geplaatst 27 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @neva, @ElMarcos, @Titan, @dimihuyghe, @Marius, @Djurovski @DutchClass22, @Kyrill en @DGremlin! Fijn om te lezen dat deze manier van presenteren in de smaak valt. Over de selectie zelf kan ik kort zijn, de meeste van deze transfers zijn al aan het eind van de vorige zomer gedaan en dus zijn er weinig echte nieuwelingen, Alleen Reuter is nu pas gehaald. Dat ik op deze manier omga met de selectie heeft naast het feit dat ik het leuk vind spelers te ontwikkelen ook vooral te maken met de financiële kant van het verhaal. Begin seizoen 3 geef ik nog geen 10 miljoen per jaar uit aan salarissen en ben ik daarmee de 6e in de eredivisie. Zelfs promovendus FC Groningen geeft meer uit. Ajax staat bovenaan en geeft ongeveer 6,5 keer zoveel uit. Nu heb ik op dit moment wel wat ruimte in mijn salarisbudget maar ik wil niet mijn hele salarishuishouding overhoop gaan gooien voor een topper. Ik denk dat wanneer ik de spelers kan ontwikkelen en door middel van verbeterde contracten een paar jaar langer vast kan houden dat op de lange termijn meer oplevert. Om echt mee te doen om de titel moet er misschien wel wat bij inderdaad maar het lijkt mij niet verstandig om een speler 25.000 of meer per week te geven terwijl grootverdiener Odgaard nu met zijn nieuwe contract op ongeveer 15.000 zit. Tot slot nog even over Dave Kwakman. Ik kan zo snel via Google geen directe link vinden maar aangezien beiden uit Volendam komen en stambomen daar vaak cirkels zijn is de kans groot dat ze (verre) familie zijn. Maar goed, nu gaan we echt beginnen. Zowel met deze update als met seizoen 3. Naast de oefenwedstrijden is het namelijk ook tijd voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Stevige oefenperiode met alleen maar tegenstanders van een bepaald niveau. Van kleintjes was er in ieder geval geen sprake. Dat zorgt er wellicht voor dat je meteen klaar bent voor het echte werk, al draaide dat tegen Feyenoord misschien nog niet helemaal uit zoals je had gewild. De competitiestart is echter belangrijker natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Mooie en goede update. Hoop dat je het salarishuis, zolang mogelijk kan houden zoals nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Behoorlijke voorbereiding. Hopelijk kunnen de jongens die worden uitgeleend indruk op jou maken met het oog naar volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Prima voorbereiding zonde van de JCS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten