De Raam Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 In de Eredivisie blijf je aanhaken, de komende wedstrijden in Europa worden allesbepalend voor eventuele overwintering! Ben net als Mark wel benieuwd naar een update over de spelers, na verloop van tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Goede resultaten geboekt in Nederland. Wel jammer dat je verloor van Rennes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Europees is het vaak nog net niet helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Je zult je waarschijnlijk moeten opmaken voor een Europese tussenronde, maar ondertussen gaat het nationaal prima. De volgende horde in de beker lijkt ook een makkelijke, dus hopelijk kun je in die competitie ook ver komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Nationaal blijft het top, maar Europees laat het nog wat te wensen over heb ik de indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Je blijft je in de top nestelen en ook in de beker een mooie overwinning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 In de binnenlandse competitie gaat het goed, Europees kom je nog net iets tekort voor de top 8 maar dat komt met de tijd goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 16 november 2023 Auteur Share Geplaatst 16 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @delichris, @ElMarcos, @Kyrill, @dimihuyghe, @Tim Windt, @Titan, @MNie, @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Djurovski, @neva, @Bogatyr, @007mark en @Satioz! Europees is het inderdaad niet geweldig geweest dit seizoen. Met nog thuiswedstrijden tegen APOEL en Newcastle lijkt de top acht inderdaad buiten zich maar een kans op plek bij de eerste 16 lijkt mij nog wel aanwezig. Buiten de top 24 vallen en de tussenronde helemaal missen lijkt mij überhaupt niet aan de orde. In Nederland ben ik enorm tevreden. Net als vorig jaar heb ik 38 punten uit de eerste seizoenshelft. Gezien het feit dat spelers als Sugawara en Pavlidis vertrokken zijn is dat een prima prestatie naar mijn mening. In de beker een simpele zege gelukkig maar belangrijker voor deze novelle is dat de jeugd zo enorm veel speeltijd kreeg. Tot slot wil ik hier nog even reageren op de vraag over de attributen. Ik ben om eerlijk te zijn niet van plan om in mijn updates aandacht te besteden aan attributen. Ik probeer het verhaal zo realistisch mogelijk te schetsen en zinnetjes als speler X is 2 snelheid omhoog gegaan vind ik daar niet tussen passen. Mocht je van bepaalde spelers een screenshot willen dan ben ik natuurlijk wel bereid om die in een spoiler toe te voegen. Ondanks dat ik niet naar de attributen wil kijken in deze novelle is er natuurlijk wel veel aandacht voor de ontwikkeling van de jeugdspelers. Vandaag is het tijd voor de winterstop update. Net als vorig jaar doe ik dit door een kort interview met een jongeling gecombineerd met de statistieken van de Youth League winnaars. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Altijd leuk een interview tussendoor! De youth league winnaars maken mooie stappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Leuke update en dan ook nog eens een leuk interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Leuk interview tussendoor! Simons is natuurlijk nog erg jong, maar kan alleen maar profiteren van alle ervaring die hij nu al opdoet. Mijn complimenten trouwens ook om altijd zo uitgebreid te reageren op alle reacties. Dat vind ik bijna even interessant als de updat zelf elke keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Tof en leuk interview, mooie en goede post weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Leuk interview. Is hij verhuurd naar de FM legende Saviola? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Een mooi interview en nog niet heel veel jongelingen die al echt een basisplaats veroverd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 mooi interview en overzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 november 2023 Auteur Share Geplaatst 17 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @delichris, @ElMarcos, @Kyrill, @dimihuyghe, @Tim Windt,@Djurovski, @neva, @DGremlin, @007mark en @Satioz! Fijn dat het interview zo gewaardeerd wordt. Het is voor mij een manier om de ontwikkeling van de Youth League winnaars te laten zien op een hopelijk verfrissende manier. Dit keer heb ik zelfs voor iemand gekozen die niet in dat team zat maar er natuurlijk wel veel mee te maken heeft gehad in de opleiding. Of hij vernoemd is naar de FM legende durf ik niet te zeggen maar je hebt mij wel weer wat nieuwe kennis laten opdoen doordat ik ging opzoeken wie je bedoelde. Om je nog maar eens oud te laten voelen, de CM waarin hij zo goed was kwam nog geen jaar na mijn geboorte uit Ondertussen maken die jongens inderdaad mooie stappen. Voor een basisplaats is het nog te vroeg, ze hebben de pech dat AZ als club zelf ook stappen maakt want spelers als Addai, Goes en Schouten zijn prima eredivisiespelers maar komen er niet aan te pas door het geweld voor ze. Tot slot fijn om te lezen dat ook dit onderdeel van de novelle bevalt. Ik vind reacties krijgen een van de leukste dingen aan een novelle dus dan lijkt mij dit een goede manier om mijn waardering te uiten. Daarnaast is dit een van de weinige plekken waar ik lekker een eind weg kan lullen over de savegame zonder dat het de kwaliteit van de updates naar beneden haalt. Het is dus zelf ook enorm leuk om te doen op deze manier. Ik snap dat niet iedereen er op zit te wachten dus daarom doe ik het in dit gedeelte zodat wanneer mensen het willen overslaan ze geen cruciale informatie missen. Over naar de update van vandaag, hierin vangen we 2025 aan. Dat doen we met een oefenwedstrijd in Berlijn. Vervolgens starten ook de Eredivisie en de Europa League weer op, veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Gaat erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 100% vernoemd naar El Conejito! Je timmert lekker aan de weg, stuivertje wisselen met Ajax, plek 1 zeker nog mogelijk! Hopelijk kun je punten pakken tegen Newcastle, maar die top 24 kan niet meer mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Een heerlijke maand hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
broabander Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Je bent lekker bezig hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Da's nog eens een lekkere maand om te herstarten! Bovenin wordt het wel erg spannend zo in de Eredivisie. Alles kan nog in de tweede competitiehelft! Handig ook om Europees nu al zeker te zijn van de tussenronde. Zo kan je vrijuit de wedstrijd tegen Newcastle aanvatten en je eens meten met een PL topper/subtopper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John Terry 2.0 Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Heerlijke novelle in detail! Je doet het enorm goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 goede periode opnieuw, bovenaan zit de top 3 zeer dicht bij elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Prima periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Lekkere periode in de competitie met een tweede plaats als gevolg. Ook in de Europa League weer een mooie overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten