DutchClass22 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Oefenwedstrijden tegen sterke tegenstanders! JCS is dan wel jammer, prijs pakken tegen Feyenoord is altijd lekker als het lukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Pittige voorbereiding, team lekker op scherp zetten voor aanvang van de competitie. Heel benieuwd naar die doelman trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Het geeft aan het einde van de rit voldoening als je een hoge positie haalt met een van de kleinere salarishuizen in de competitie. Je hebt ook gelijk met het niet zomaar verstrekken van een dikker contract, want als dat hek van de dam is... De voorbereiding op het nieuwe seizoen lijkt vooral nuttig te zijn geweest. Sterke tegenstanders en mooie resultaten. Van Feyenoord winnen in Rotterdam is ontzettend lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Je hebt een stevige voorbereiding achter de rug en dat is ook wel te zien aan de resultaten. Desalniettemin een prima voorbereiding weten te draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 na de nederlaag van Feyenoord in de JCS is het nog niet zeker of je team al klaar is om mee te dingen naar de titel. Je hebt nog een maand de tijd om te groeien maar dan staat er al een match tegen Ajax gepland, deze kan al redelijk beslissend zijn in de race naar de titel waar de top 3 weinig punten verliest tegen de zogezegde kleintjes, vandaar dat de toppers dubbel zo belangrijk zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 november 2023 Auteur Share Geplaatst 28 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @neva, @ElMarcos, @Titan, @dimihuyghe, @Marius, @Djurovski @DutchClass22, @Kyrill, @Bogatyr en @DGremlin! De tegenstanders in de voorbereiding kunnen mij niet zo interesseren om eerlijk te zijn. Ik vind het vooral belangrijk dat in elke wedstrijd zowel de eerste als de tweede keuzes een helft spelen. Ik laat de assistent dus ook de oefenduels regelen en dit keer koos hij voor wat sterkere tegenstanders. Tegen Feyenoord lukte het helaas nog niet maar een 1-0 verlies in de Kuip vind ikzelf geen schande. Voor mijn gevoel zit ik er iets dichter op dan de vorige jaren. Of dat genoeg is voor de landstitel waag ik te betwijfelen maar het moet mogelijk zijn om een leuk seizoen er van te maken. Wat het salarishuis betreft wil ik dat het gestaag meegroeit met de kwaliteit van de selectie. Ik heb nog altijd veel Sugawara miljoenen over maar die wil ik dan wel investeren in spelers die het waard zijn. Met andere woorden, niet aan spelers die net wel net niet basis zijn en 2x zoveel willen verdienen als mijn sterspelers. Hopelijk groeit de reputatie snel mee dat ik kwaliteit kan aantrekken voor een prima salaris. En anders gaat deze groep het de komende jaren doen, het potentieel van deze groep is heel hoog. Onder meer de doelman dus zoals @neva al aangeeft. Mocht je een screentje willen laat het mij gerust weten, ik weet niet zeker of je bedoeld dat je benieuwd bent naar zijn attributen of naar zijn prestaties. Mocht dat tweede het geval zijn dan ben je vandaag aan het goede adres. We gaan namelijk beginnen aan de eredivisie. Vier duels met als toetje de topper en derby tegen Ajax. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Ik was inderdaad vooral benieuwd naar zijn prestaties! Zijn potentieel ligt volgens mij echt wel hoog. Helaas was het lot hem niet gunstig gezind. Leuke update weer en prima prestaties. Zonde van die 1-0, maar je bent niet weggespeeld en het was "maar" 1-0. De rest van de uitslagen erbij gezien biedt dit wel perspectief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Zonde van de nederlaag tegen Ajax. Verder een sterke maand hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Zonde van Owusu-Oduro! In een andere save als bondcoach is hij bij mij na een aantal jaar de vaste doelman van het Nederlands elftal geworden. Geen schande uit verliezen bij Ajax. Was wel lekker geweest als je een gelijkspel eruit had kunnen trekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Blessures bij de keepers blijven toch een dingetje in deze FM, al is het in ieder geval wel realistischer dan vroeger toen ze onaantastbaar waren. Verder een prima start natuurlijk. Misschien jammer dat je verloor van Ajax, vooral omdat je de Amsterdammers hun start dan helemaal had kunnen verknallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Leuke update weer! Resultaten zijn goed en een nederlaag tegen Ajax is aanvaardbaar natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Gaat erg goed, mag ik screens van de attributen /profiel van Addai en Oduro aub? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Prima reeksje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Dit is een prima start, hoor. FC Twente-uit is een lastige wedstrijd over het algemeen, die je overtuigend hebt gewonnen. Erg zonde van de blessure van Owusu-Oduro, dat wordt echt een klasbak de komende jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Even terug bij gelezen en je blijft het op alle vlakke goed doen! Goede transfers, goede voorbereiding en prima begonnen aan het nieuwe seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Ondanks de nederlaag tegen Ajax ben je gewoon goed aan het seizoen begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 jammer van de nederlaag tegen Ajax, maar dat kan gebeuren. Je kon met een overwinning hen al uitschakelen voor de titel, het is vroeg ik weet het maar Feyenoord is opnieuw ongeslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 29 november 2023 Auteur Share Geplaatst 29 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @neva, @ElMarcos, @Titan, @dimihuyghe, @Marius, @Djurovski @DutchClass22, @Kyrill, @MNie, @Tim Windt en @DGremlin! Ik heb inderdaad veel vertrouwen in Owusu-Oduro. De attributen van hem zijn min of meer gelijk aan die van Noppert nu maar de assistent schat hem qua sterren een stuk lager in. Ik ga hier dan toch het advies van mijn assistent in de wind slaan en mijn eerste doelman maken. Nu met zijn blessure is dat plan helaas in het water gevallen maar wanneer Noppert even minder presteert staat hij er snel weer in. Noppert heeft het namelijk tot nu toe ook zeer goed gedaan, zeker dit seizoen met nog maar 1 tegentreffer. Tot slot over de keeper, het screentje (en die van Addai) zet ik in een spoiler onderaan deze introductie. De 1-0 nederlaag tegen Ajax was wel terecht maar net als tegen Feyenoord in de JCS heb ik het gevoel dat ik ook in uitwedstrijden er dichter bij zit dan vorige seizoenen. Thuis was het probleem niet, afgelopen seizoen won ik van de hele traditionele top drie thuis, maar in uitwedstrijden heeft mijn ploeg het nog erg lastig. Het is dus redelijk bemoedigend dat er dit seizoen ook kansen zijn om buitenshuis mee te doen in topwedstrijden. Hier en daar een puntje pakken in dat soort duels en de ranglijst ziet er al heel anders uit. Voor die ranglijst was een remise of nederlaag inderdaad helemaal mooi geweest omdat Ajax al wat punten had laten liggen. Feyenoord doet dat maar weer eens totaal niet en dus wordt het een lastig maar zeker ook mooi seizoen verwacht ik. Over naar de update van vandaag. AZ keert terug in de Champions League met een uitwedstrijd tegen Atalanta Bergamo. Daarnaast ook drie eredivisieduels met onder meer het altijd gevaarlijke FC Utrecht. Veel plezier! Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Wie stonden er achterin en wie op doel tegen Atalanta. Man man man wat een vernedering. Kortweg een slechte periode dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Wisselende periode en tegenvallende resultaten helaas. Vooral 7-1 bij Atalanta is pijnlijk maar 0-0 uit bij Dordrecht maar helpt ook niet bepaald mee. Thnx voor de screentjes, zien er goed uit zeg!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Oei die wedstrijd tegen Atalanta is natuurlijk een pijnlijke, maar er is nog geen man overboord na één wedstrijd natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Een zure terugkeer op het kampioenenbal. Heel erg is dat an sich niet aangezien er nog genoeg wedstrijden te spelen zijn, maar je de ploeg lijkt het wel wat meegenomen te hebben de naar volgende twee competitiewedstrijden waar het puntenverlies ook niet echt optimaal zal zijn voor het vertrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Poeh harde nederlaag bij de terugkeer in de Champions League. Hopelijk wordt dat geen vaste trend dit seizoen! De nederlaag dreunde nog wel even door zo te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Oef, dat wordt de gehele selectie even met beide benen op de grond gezet, terwijl sommigen misschien zelfs wel door de grond konden zakken daar in Italië. Na zo'n oorwassing is het vaak zaak om snel vertrouwen te krijgen, wat niet direct lukte tegen Dordt en Utrecht. Gelukkig komen er nu - op papier - iets fijnere tegenstanders aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 In eigen land toch al een behoorlijke kloof met de leider ondertussen. En die nederlaag in de CL is behoorlijk pijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten