Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Het geeft aan het einde van de rit voldoening als je een hoge positie haalt met een van de kleinere salarishuizen in de competitie. Je hebt ook gelijk met het niet zomaar verstrekken van een dikker contract, want als dat hek van de dam is... De voorbereiding op het nieuwe seizoen lijkt vooral nuttig te zijn geweest. Sterke tegenstanders en mooie resultaten. Van Feyenoord winnen in Rotterdam is ontzettend lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na de nederlaag van Feyenoord in de JCS is het nog niet zeker of je team al klaar is om mee te dingen naar de titel. Je hebt nog een maand de tijd om te groeien maar dan staat er al een match tegen Ajax gepland, deze kan al redelijk beslissend zijn in de race naar de titel waar de top 3 weinig punten verliest tegen de zogezegde kleintjes, vandaar dat de toppers dubbel zo belangrijk zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @neva, @ElMarcos, @Titan, @dimihuyghe, @Marius, @Djurovski @DutchClass22@Kyrill, @Bogatyr en @DGremlin! De tegenstanders in de voorbereiding kunnen mij niet zo interesseren om eerlijk te zijn. Ik vind het vooral belangrijk dat in elke wedstrijd zowel de eerste als de tweede keuzes een helft spelen. Ik laat de assistent dus ook de oefenduels regelen en dit keer koos hij voor wat sterkere tegenstanders. 

Tegen Feyenoord lukte het helaas nog niet maar een 1-0 verlies in de Kuip vind ikzelf geen schande. Voor mijn gevoel zit ik er iets dichter op dan de vorige jaren. Of dat genoeg is voor de landstitel waag ik te betwijfelen maar het moet mogelijk zijn om een leuk seizoen er van te maken.

Wat het salarishuis betreft wil ik dat het gestaag meegroeit met de kwaliteit van de selectie. Ik heb nog altijd veel Sugawara miljoenen over maar die wil ik dan wel investeren in spelers die het waard zijn. Met andere woorden, niet aan spelers die net wel net niet basis zijn en 2x zoveel willen verdienen als mijn sterspelers. Hopelijk groeit de reputatie snel mee dat ik kwaliteit kan aantrekken voor een prima salaris. En anders gaat deze groep het de komende jaren doen, het potentieel van deze groep is heel hoog. Onder meer de doelman dus zoals @neva al aangeeft. Mocht je een screentje willen laat het mij gerust weten, ik weet niet zeker of je bedoeld dat je benieuwd bent naar zijn attributen of naar zijn prestaties.

Mocht dat tweede het geval zijn dan ben je vandaag aan het goede adres. We gaan namelijk beginnen aan de eredivisie. Vier duels met als toetje de topper en derby tegen Ajax. Veel plezier!

000.jpg.72a83fef5cef65fb47773eb1d8e8abaf.jpg

041a.png.37a3a78b3e22935e59dd873576665cc9.png

041b.thumb.png.ee7194a2bac9b2b083cd989bb8d87e4f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was inderdaad vooral benieuwd naar zijn prestaties! Zijn potentieel ligt volgens mij echt wel hoog. Helaas was het lot hem niet gunstig gezind. Leuke update weer en prima prestaties. Zonde van die 1-0, maar je bent niet weggespeeld en het was "maar" 1-0. De rest van de uitslagen erbij gezien biedt dit wel perspectief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blessures bij de keepers blijven toch een dingetje in deze FM, al is het in ieder geval wel realistischer dan vroeger toen ze onaantastbaar waren. Verder een prima start natuurlijk. Misschien jammer dat je verloor van Ajax, vooral omdat je de Amsterdammers hun start dan helemaal had kunnen verknallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @neva, @ElMarcos, @Titan, @dimihuyghe, @Marius, @Djurovski @DutchClass22@Kyrill, @MNie, @Tim Windt en @DGremlin! Ik heb inderdaad veel vertrouwen in Owusu-Oduro. De attributen van hem zijn min of meer gelijk aan die van Noppert nu maar de assistent schat hem qua sterren een stuk lager in. Ik ga hier dan toch het advies van mijn assistent in de wind slaan en mijn eerste doelman maken. Nu met zijn blessure is dat plan helaas in het water gevallen maar wanneer Noppert even minder presteert staat hij er snel weer in. Noppert heeft het namelijk tot nu toe ook zeer goed gedaan, zeker dit seizoen met nog maar 1 tegentreffer. Tot slot over de keeper, het screentje (en die van Addai) zet ik in een spoiler onderaan deze introductie.

De 1-0 nederlaag tegen Ajax was wel terecht maar net als tegen Feyenoord in de JCS heb ik het gevoel dat ik ook in uitwedstrijden er dichter bij zit dan vorige seizoenen. Thuis was het probleem niet, afgelopen seizoen won ik van de hele traditionele top drie thuis, maar in uitwedstrijden heeft mijn ploeg het nog erg lastig. Het is dus redelijk bemoedigend dat er dit seizoen ook kansen zijn om buitenshuis mee te doen in topwedstrijden. Hier en daar een puntje pakken in dat soort duels en de ranglijst ziet er al heel anders uit. Voor die ranglijst was een remise of nederlaag inderdaad helemaal mooi geweest omdat Ajax al wat punten had laten liggen. Feyenoord doet dat maar weer eens totaal niet en dus wordt het een lastig maar zeker ook mooi seizoen verwacht ik.

Over naar de update van vandaag. AZ keert terug in de Champions League met een uitwedstrijd tegen Atalanta Bergamo. Daarnaast ook drie eredivisieduels met onder meer het altijd gevaarlijke FC Utrecht. Veel plezier!

Spoiler

042e.thumb.png.960ef9a40141d5dd33a819473b083f76.png

042f.thumb.png.4bc8fa2bb376bb92a72bda0b4548e9b2.png

000.jpg.de00ac4ac64e1ccceeb2a55251fee4e6.jpg

042a.png.7cdb24925b81aa82ca44d89f5818e0d1.png

042b.png.15892d8ee4812ea057272f8c652d2c0d.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een zure terugkeer op het kampioenenbal. Heel erg is dat an sich niet aangezien er nog genoeg wedstrijden te spelen zijn, maar je de ploeg lijkt het wel wat meegenomen te hebben de naar volgende twee competitiewedstrijden waar het puntenverlies ook niet echt optimaal zal zijn voor het vertrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef, dat wordt de gehele selectie even met beide benen op de grond gezet, terwijl sommigen misschien zelfs wel door de grond konden zakken daar in Italië. Na zo'n oorwassing is het vaak zaak om snel vertrouwen te krijgen, wat niet direct lukte tegen Dordt en Utrecht. Gelukkig komen er nu - op papier - iets fijnere tegenstanders aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites