Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Hoppa daar is de eerste prijs, weliswaar na strafschoppen, maar die tellen natuurlijk ook! Wel zonde dat de jongelingen niet meer minuten krijgen deze periode, maar zo richting het einde misschien ook ergens logisch. De strijd om plek twee is nog volop bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het werd een moeilijke bevalling maar winst is het enige wat telt! En de beker is sowieso een erg mooie prijs als eerste eremetaal! Je kan nu ontspannen de laatste duels afwerken. Zoals je zelf aangeeft, in dit geval maakt de tweede of derde plaats erg weinig uit. Je zou zelfs gerust nog wat meer speelminuten aan de youngsters kunnen geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @dimihuyghe, @Kyrill, @Titan, @Djurovski, @DGremlin @ElMarcos, @MNie, @007mark, @DutchClass22 en @Tim'! Hoewel de beker niet de allerbelangrijkste prijs is ben ik er natuurlijk wel enorm blij mee. Zeker omdat het de eerste prijs is van deze savegame. Het ging niet gemakkelijk maar winnen is winnen natuurlijk. Een keeper van ruim twee meter helpt in de strafschoppenserie een hoop in ieder geval.

Ondertussen is er inderdaad nog wel de strijd voor plek twee. Hoewel dit geen meerwaarde heeft ten opzichte van plek drie ga ik wel volledig mijn best doen om deze te behalen. Hoe het precies zit weet ik niet maar boven Ajax eindigen zal voor de reputatie van de club wel goed zijn verwacht ik. Dat is dus ook het doel van deze update. Het wordt niet gemakkelijk want naast de achterstand is het programma met onder meer een uitwedstrijd bij Vitesse en een thuiswedstrijd tegen Feyenoord niet gemakkelijk. Veel plezier!

000.jpg.486cc590349f80000810147783d080ec.jpg

036a.png.5b98d444330c501115ac6692819c1ca4.png

036b.thumb.png.17fbd87a75c1609bf6703303af191e7f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien de tegenstand een begrijpelijke keuze om niet te veel te experimenteren maar gewoon op volle kracht de laatste wedstrijden af te werken. En zo behaal je toch maar een knappe zege tegen de landskampioen. Even leek er nog hoop op de tweede plaats maar die werd dan toch weer even snel de kop ingedrukt. Het maakt het seizoen er in ieder geval niet minder geslaagd om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @dimihuyghe, @Titan, @Djurovski, @ElMarcos, @MNie, @007mark, @DutchClass22, @Rykjvk1, @Tim Windt en @Tim'! Ik mag naar mijn eigen mening zeker terugkijken op een goed seizoen. Ik ben afgelopen zomer de tweede beste spelers kwijtgeraakt en als ik dan maar twee punten minder haal dan vorig jaar ben ik daar dus blij mee. Zeker omdat er nu een bekerwinst bij zit. Een direct ticket voor de CL is het gevolg dus ik ben benieuwd hoe dat volgend jaar zal gaan.

Wat betreft de zeven ploegen in Europa heeft dat niks te maken met een Europese prijs. In mijn universum is Nederland zowel Frankrijk als Portugal voorbijgestoken op de coëfficiëntenranglijst en staat (stond want ze staan nu weer zevende) vijfde. Hierdoor gaan er drie directe tickets naar de CL, 1 naar de voorronde, 2 naar de EL en 1 naar de UECL en dan kom je op zeven uit. Door de play-offs is dat best raar omdat de nummer 10 dan ook play-offs speelt waardoor zelfs het rechterrijtje Europees kan halen. 

Voordat we verder gaan met het nieuwe seizoen eerst een tweetal terugblikken. Vandaag het halfjaarlijkse interview met een van de jongelingen en morgen de algemene terugblik. Veel plezier!

000.jpg.65f4205ea9927eb43171bed31e4ce036.jpg

037a.thumb.png.a44a6be206fe121acc2d9ae6558f088d.png

037b.thumb.png.b47ed0bd9003d91390aef980692771c6.png

037c.thumb.png.7a0bd7a436dca4b149a95735c3234064.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites