Titan Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Zet mij maar bij de vaste tags, hoor! Het is ongemeen spannend geweest bovenin, met voor jou enkel wedstrijden die zeer frustrerend aangevoeld moeten hebben. Uiteindelijk PSV achter je laten, is een knappe prestatie. Nu wordt het tijd om te gaan doorselecteren en je voor te bereiden op het seizoen dat waarschijnlijk al vroeg gaat beginnen voor AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Kan echt niet waschten tot morgen 5 uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Toch derde en voorronde CL. Uiteindelijk is het nog goed gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Prima eerste seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 effen bijgelezen na een weekendje voetbal. Jou doel is bereikt om de voorronde van de CL te behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Goed geëindigd, keurig voor PSV. Hopelijk kun je volgend seizoen potten breken in de UCL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Prima einde en mooie 3e plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 6 november 2023 Auteur Share Geplaatst 6 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @delichris, @Djurovski, @Tim Windt, @MNie, @007mark, @DGremlin, @Titan, @Rykjvk1, @dimihuyghe, @KayDeManaager en @Satioz! Met een derde plek ben ik zeker tevreden, het is niet zo goed als de meesten hier maar het lijkt mij een prima prestatie in een wereld waarin Ajax wel mee doet aan de top. Om je dan tussen Ajax en PSV te nestelen is iets waar ik dus wel blij mee ben. Zeker omdat het zorgt voor plaatsing voor de voorrondes van de CL. Wat daar mogelijk is vind ik lastig in te schatten maar afgaande op wat ik dit seizoen heb laten zien in de topwedstrijden acht ik mijzelf niet kansloos om het hoofdtoernooi te bereiken. Maar goed, dat is voor later deze week. Datzelfde geldt voor het doorselecteren. Kleine spoiler: Sugawara en Pavlidis hebben nog maar een jaar contract en dus zullen beide zeer waarschijnlijk verkocht worden. Ik zeg zeer waarschijnlijk omdat ik ingame op 8 juni ben. Ik wacht namelijk even op de full release voordat ik seizoen 2 ga starten. In de tussentijd is daar in deze novelle niets van te merken, vandaag een eindejaarsinterview met Wouter Goes en morgen het seizoensoverzicht. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Leuke post zo met het interview en het overzicht over de Youth League winnaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Leuk interview en een mooie update hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Goes is een fijn talent waar je achterin nog lange tijd plezier aan kunt beleven. Veel van de Youth Leaguewinnaars hebben een steentje bijgedragen dit seizoen, mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 leuk interview en mooi overzicht van je jeugdspelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Leuk interview Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Leuk stukje geschreven weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Fijn interview! De jeugd komt er sowieso wel. De vraag is alleen hoe snel ze kunnen evolueren en doorgroeien. Maar ze zijn in ieder geval wel op goede weg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Even helemaal bij gelezen, maar je hebt weer een heerlijke novelle. Je mag mij zeker vast taggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Je hebt een goed seizoen achter de rug en de laatste post vind ik persoonlijk een leuke met het interview en het overzicht van hoe alle Youth league spelers van AZ het deden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Leuk interview! Je hebt een mooi seizoen gehad om op terug te kijken. Nu de pijlen op volgend seizoen, eens kijken wie hun doorbraak kunnen gaan beleven komend jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Mooi interview! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 7 november 2023 Auteur Share Geplaatst 7 november 2023 (bewerkt) Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @delichris, @Djurovski, @Tim Windt, @MNie,@Titan, @dimihuyghe, @Bogatyr, @Tim', @bas huijsmans, @ElMarcos, @DutchClass22 en @Satioz! Ik val misschien een beetje in herhaling maar het blijft fijn om te lezen dat deze interviews in de smaak vallen. Wouter Goes lijkt mij inderdaad een speler die in de toekomst een grote rol kan gaan spelen in het voetbal en hopelijk is dat bij AZ. Daarnaast zijn er inderdaad genoeg jeugdspelers die afgelopen seizoen de stap gemaakt hebben naar het seniorenvoetbal en hopelijk worden dat er komend seizoen nog meer. Voordat het zover is kijken we eerst nog even een keer terug op afgelopen seizoen. Wat is er gebeurd in de Nederlandse competities, de Europese topcompetities en wie staan er bij AZ in het team van het seizoen? De antwoorden daarop vind je hieronder, veel plezier! 8 november 2023 bewerkt door 19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Wel lullig voor Van Bommel dat hij met evenveel assist en twaalf goals meer een net iets lager gemiddelde heeft dan Van Brederode, haha. Goed om te zien dat Jong AZ zo veel doelpunten heeft gemaakt. Met net niet de slechtste defensie is daar duidelijk werk aan de winkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Mooi overzicht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Leuk overzicht, maar op het eerste zicht niet al te veel verrassingen. Van Bommel verdiende eigenlijk ook wel een plaatsje in het elftal van het jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Mooi overzichtje weer! Mooie derde plaats en nu op naar volgend seizoen waar je ongetwijfeld nog beter gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Een mooi overzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten