Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Zet mij maar bij de vaste tags, hoor! :) 

Het is ongemeen spannend geweest bovenin, met voor jou enkel wedstrijden die zeer frustrerend aangevoeld moeten hebben. Uiteindelijk PSV achter je laten, is een knappe prestatie. Nu wordt het tijd om te gaan doorselecteren en je voor te bereiden op het seizoen dat waarschijnlijk al vroeg gaat beginnen voor AZ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @delichris@Djurovski, @Tim Windt, @MNie@007mark@DGremlin, @Titan, @Rykjvk1, @dimihuyghe@KayDeManaager en @Satioz! Met een derde plek ben ik zeker tevreden, het is niet zo goed als de meesten hier maar het lijkt mij een prima prestatie in een wereld waarin Ajax wel mee doet aan de top. Om je dan tussen Ajax en PSV te nestelen is iets waar ik dus wel blij mee ben. Zeker omdat het zorgt voor plaatsing voor de voorrondes van de CL. Wat daar mogelijk is vind ik lastig in te schatten maar afgaande op wat ik dit seizoen heb laten zien in de topwedstrijden acht ik mijzelf niet kansloos om het hoofdtoernooi te bereiken. Maar goed, dat is voor later deze week. Datzelfde geldt voor het doorselecteren. Kleine spoiler: Sugawara en Pavlidis hebben nog maar een jaar contract en dus zullen beide zeer waarschijnlijk verkocht worden. Ik zeg zeer waarschijnlijk omdat ik ingame op 8 juni ben. Ik wacht namelijk even op de full release voordat ik seizoen 2 ga starten. In de tussentijd is daar in deze novelle niets van te merken, vandaag een eindejaarsinterview met Wouter Goes en morgen het seizoensoverzicht. Veel plezier!

000.jpg.f40dffc9078ea3ebec34b04f599a22ec.jpg

019a.png.55e64fca47ba21e90ef107f036ca6e8f.png

019b.png.187fb6fd73c10d846e078ca33c7327d1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @delichris@Djurovski, @Tim Windt, @MNie,@Titan,  @dimihuyghe, @Bogatyr, @Tim', @bas huijsmans, @ElMarcos, @DutchClass22 en @Satioz! Ik val misschien een beetje in herhaling maar het blijft fijn om te lezen dat deze interviews in de smaak vallen. Wouter Goes lijkt mij inderdaad een speler die in de toekomst een grote rol kan gaan spelen in het voetbal en hopelijk is dat bij AZ. Daarnaast zijn er inderdaad genoeg jeugdspelers die afgelopen seizoen de stap gemaakt hebben naar het seniorenvoetbal en hopelijk worden dat er komend seizoen nog meer. Voordat het zover is kijken we eerst nog even een keer terug op afgelopen seizoen. Wat is er gebeurd in de Nederlandse competities, de Europese topcompetities en wie staan er bij AZ in het team van het seizoen? De antwoorden daarop vind je hieronder, veel plezier!

000.jpg.9ba03d8de8478f160466c5a17e8b58ff.jpg

020a.thumb.png.9fef275297e1a5e17f3cd26c6199fc8e.png

020b.thumb.png.2f6cec0a26b4824dfc6195b5533eeeac.png

020c.png.030638f3fe5444968b5fe5e0f65ffb5e.png

bewerkt door 19CH98
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel lullig voor Van Bommel dat hij met evenveel assist en twaalf goals meer een net iets lager gemiddelde heeft dan Van Brederode, haha. Goed om te zien dat Jong AZ zo veel doelpunten heeft gemaakt. Met net niet de slechtste defensie is daar duidelijk werk aan de winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites