DutchClass22 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Even bij gelezen en je mag mij als vaste volger neerzetten Competitie is nog alles mogelijk nu je je daar volledig op kunt focussen. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 in de competitie werden logische overwinningen geboekt, jammer van de thuismatch Europees anders zat er meer in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 3 november 2023 Auteur Share Geplaatst 3 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22 Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @delichris, @Djurovski, @Tim Windt, @dimihuyghe, @ElMarcos, @Tim', @MNie, @Bogatyr, @DutchClass22, @Brattbakk, @DGremlin en @Satioz! Europees had er wellicht meer ingezeten maar de loting zat niet mee. Aan de ene kant is dat omdat ik zelf het nagelaten heb om groepswinnaar te worden maar aan de andere kant waren er ook nu makkelijkere tegenstanders denkbaar. Maar zoals jullie vrijwel allemaal al zeggen geeft dit wel de kans om volledig op de competitie te focussen. Dat is dus ook wat we gaan doen de rest van deze week. Tenminste, vandaag is er ook nog ruimte voor de halve finale van de beker. Hoe dat allemaal gaat aflopen lezen jullie hieronder, veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Teveel wedstrijden met een jonge selectie kan je opbreken zoals nu blijkt. Halve finale in de beker finale is altijd zuur om te verliezen. Heb je een screen van Ruben van Bommel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Dit zijn zure uitslagen helaas, ten eerste loop je een bekerfinale mis en ten tweede een gedeelde tweede plek en het zicht houden op kampioenschap. Het lijkt wel typisch AZ wat hier in RL ook vaak mee te maken heeft. Gelukkig weet je team het tij te keren tegen Vitesse en kan nu alles op alles gezet worden om zo hoog mogelijk te eindigen in de competitie, met tegen PSV gelijk een hele belangrijke wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 De vermoeidheid die een selectie parten speelt na een lang en slopend seizoen ... vreemd is dat natuurlijk niet. Jammer genoeg mis je daardoor de bekerfinale en lijkt enige hoop om nog mee te kunnen doen om de titel nu ook wel verdwenen. De tweede plaats blijft echter wel in het vizier, en met een rechtstreeks duel tegen PSV op het programma kan daar ook snel duidelijkheid over komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Jammer van de mindere periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Zuur van de beker zeg... Alles op de competitie nu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Wat een leuke novelle weer! Moest het sinds gisteren even rustig bijlezen, maar dat was geen straf. Met redelijk wat jonge spelers is het geen verrassing dat het op belangrijke momenten soms even tegenzit, zoals zojuist in de beker bij Excelsior. Nog zes speelrondes te gaan, wie weet kun je de Champions Leaguekwalificatie nog halen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Deze uitslagen had ik niet verwacht. Hopelijk kan je nog CL voetbal halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Excelsior-uit blijft een zware kluif voor AZ. In de Eredivisie kan je (zeker als je van PSV wint) zeker nog de tweede plek pakken, maar de ploegen staan zo dicht bij elkaar dat je ook nog vijfde kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Ik ga je wederom een compliment moeten geven over de vormgeving van je novelle en hoe leuk hij wederom is om te volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Oei Oei Oei zwakke maand hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Realistische resultaten eigenlijk wel, maar ook wisselvallig. Wel leuk om te lezen een novelle dat iemand niet alles wint in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 4 november 2023 Auteur Share Geplaatst 4 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22 Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @delichris, @Djurovski, @Tim Windt, @Tim', @MNie, @DutchClass22, @007mark, @Titan, @Rykjvk1, @DGremlin en @Satioz! Het drukke schema brak mij helaas op in de afgelopen periode. Daarnaast is Excelsior uit voor AZ inderdaad geen fijne wedstrijd, dat blijkt maar weer. De titel is nu wel definitief uit beeld maar om eerlijk te zijn heb ik dit seizoen geen moment het idee gehad dat die landstitel een realistisch doel was. CL voetbal wil ik wel behalen en gelukkig is sinds dit seizoen plek 3 genoeg voor een plek in de voorrondes. Tot slot nog bedankt voor de complimenten, ik heb de feedback van de novelle van het jaar verkiezing meegenomen in mijn vormgeving dus hopelijk maakt dat het makkelijker om te volgen. Daarnaast zijn de resultaten inderdaad wat realistischer, mijn FM skills zijn niet zo goed dus ik heb geen last dat FM te makkelijk is. Toch denk ik wel dat ik lichtjes overpresteer omdat meedoen met de traditionele top 3 in het echte leven vaak net te veel is voor AZ. Maar meedoen is 1, er voorbij is 2. Vandaag ga ik dat proberen te bewerkstelligen. Op bezoek in Eindhoven kan ik een gevoelige tik uitdelen. Of dat gaat lukken is hieronder te lezen, veel plezier! PS: De screen van Ruben van Bommel staat in de spoiler hieronder. Hij is wel genomen aan het einde van het seizoen dus het is niet helemaal accuraat voor het moment in de novelle. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Jammer dat je een punt pakte tegen RKC dat verdiende meer. Wel verder twee goede overwinningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Sterke periode op het gelijke spel tegen RKC. Worden spannende laatste wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Winnen uit bij PSV en dan thuis punten laten liggen tegen RKC. Het seizoen in een notendop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Toch wel een prima seizoen over het algemeen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Zeer knappe overwinning op PSV. Jammer om dan een week later punten te grabbel te gooien. Toch oogt het klassement gelukkig goed. Kwestie van volhouden nu gedurende de laatste drie wedstrijden, al oogt het programma niet als het eenvoudigste met slechts 1 tegenstander die echt nergens meer voor speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 november 2023 Auteur Share Geplaatst 5 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22 Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @delichris, @Djurovski, @Tim Windt, @MNie, @Brattbakk, @007mark, @DGremlin en @Satioz! Zoals Djurovski al zegt is het een wisselvallig seizoen. Met nog drie wedstrijden te gaan staan we precies waar we moeten staan van het bestuur dus mag ik niet klagen. De komende wedstrijden gaan echter alles bepalen over of ik tevreden kan zijn over het seizoen. Ik zal jullie hier dus ook niet langer ophouden en meteen doorsturen naar de update hieronder, veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Prima seizoen afgewerkt lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Voorronde CL nog gehaald is wel lekker. Prima seizoenseinde dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 De grootste verrassing van het slot was ongetwijfeld dat Ajax de landstitel nog weggaf. Zelf kwam je gelukkig niet meer in de problemen en mag je terugblikken op een geslaagd seizoen. Of je de CL zal halen zal wellicht grotendeels afhangen van de loting, maar met een vangnet voor de EL speel je volgend seizoen sowieso een niveau hoger dan dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Een zeer mooi seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten