Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @delichris@Djurovski, @Tim Windt, @dimihuyghe, @ElMarcos,  @Tim', @MNie, @Bogatyr, @DutchClass22, @Brattbakk@DGremlin en @Satioz! Europees had er wellicht meer ingezeten maar de loting zat niet mee. Aan de ene kant is dat omdat ik zelf het nagelaten heb om groepswinnaar te worden maar aan de andere kant waren er ook nu makkelijkere tegenstanders denkbaar. Maar zoals jullie vrijwel allemaal al zeggen geeft dit wel de kans om volledig op de competitie te focussen. Dat is dus ook wat we gaan doen de rest van deze week. Tenminste, vandaag is er ook nog ruimte voor de halve finale van de beker. Hoe dat allemaal gaat aflopen lezen jullie hieronder, veel plezier!

000.jpg.7ad60558e71748472c36ec2e801cfcb4.jpg

016a.png.99a3934b3ef64742f1e2ee31ade78283.png

016b.thumb.png.be537eb8082b72aaa503a4a75979732f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zijn zure uitslagen helaas, ten eerste loop je een bekerfinale mis en ten tweede een gedeelde tweede plek en het zicht houden op kampioenschap. Het lijkt wel typisch AZ wat hier in RL ook vaak mee te maken heeft. Gelukkig weet je team het tij te keren tegen Vitesse en kan nu alles op alles gezet worden om zo hoog mogelijk te eindigen in de competitie, met tegen PSV gelijk een hele belangrijke wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vermoeidheid die een selectie parten speelt na een lang en slopend seizoen ... vreemd is dat natuurlijk niet. Jammer genoeg mis je daardoor de bekerfinale en lijkt enige hoop om nog mee te kunnen doen om de titel nu ook wel verdwenen. De tweede plaats blijft echter wel in het vizier, en met een rechtstreeks duel tegen PSV op het programma kan daar ook snel duidelijkheid over komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een leuke novelle weer! Moest het sinds gisteren even rustig bijlezen, maar dat was geen straf. Met redelijk wat jonge spelers is het geen verrassing dat het op belangrijke momenten soms even tegenzit, zoals zojuist in de beker bij Excelsior. Nog zes speelrondes te gaan, wie weet kun je de Champions Leaguekwalificatie nog halen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @delichris@Djurovski, @Tim Windt, @Tim', @MNie, @DutchClass22, @007mark, @Titan, @Rykjvk1@DGremlin en @Satioz! Het drukke schema brak mij helaas op in de afgelopen periode. Daarnaast is Excelsior uit voor AZ inderdaad geen fijne wedstrijd, dat blijkt maar weer. De titel is nu wel definitief uit beeld maar om eerlijk te zijn heb ik dit seizoen geen moment het idee gehad dat die landstitel een realistisch doel was. CL voetbal wil ik wel behalen en gelukkig is sinds dit seizoen plek 3 genoeg voor een plek in de voorrondes. Tot slot nog bedankt voor de complimenten, ik heb de feedback van de novelle van het jaar verkiezing meegenomen in mijn vormgeving dus hopelijk maakt dat het makkelijker om te volgen. Daarnaast zijn de resultaten inderdaad wat realistischer, mijn FM skills zijn niet zo goed dus ik heb geen last dat FM te makkelijk is. Toch denk ik wel dat ik lichtjes overpresteer omdat meedoen met de traditionele top 3 in het echte leven vaak net te veel is voor AZ. Maar meedoen is 1, er voorbij is 2. Vandaag ga ik dat proberen te bewerkstelligen. Op bezoek in Eindhoven kan ik een gevoelige tik uitdelen. Of dat gaat lukken is hieronder te lezen, veel plezier!

PS: De screen van Ruben van Bommel staat in de spoiler hieronder. Hij is wel genomen aan het einde van het seizoen dus het is niet helemaal accuraat voor het moment in de novelle.

Spoiler

017c.thumb.png.5e2c696ce33a04214d347d4732297564.png

000.jpg.e32adb8ce61a3a32bb3601e15e81edb3.jpg

017a.png.311a4a8febea591d770bcd870bf61c14.png

017b.thumb.png.712d04f9d75cb1c4af8a87704339d8f2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer knappe overwinning op PSV. Jammer om dan een week later punten te grabbel te gooien. Toch oogt het klassement gelukkig goed. Kwestie van volhouden nu gedurende de laatste drie wedstrijden, al oogt het programma niet als het eenvoudigste met slechts 1 tegenstander die echt nergens meer voor speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @delichris@Djurovski, @Tim Windt, @MNie, @Brattbakk@007mark@DGremlin en @Satioz! Zoals Djurovski al zegt is het een wisselvallig seizoen. Met nog drie wedstrijden te gaan staan we precies waar we moeten staan van het bestuur dus mag ik niet klagen. De komende wedstrijden gaan echter alles bepalen over of ik tevreden kan zijn over het seizoen. Ik zal jullie hier dus ook niet langer ophouden en meteen doorsturen naar de update hieronder, veel plezier!

000.jpg.0a327ec16a2d18e1f62c2d302814d130.jpg

018a.png.98017971ad307e5d742d8c08fbdce73c.png

018b.thumb.png.63add88eea7bd2b5631a0fae295f0968.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De grootste verrassing van het slot was ongetwijfeld dat Ajax de landstitel nog weggaf. Zelf kwam je gelukkig niet meer in de problemen en mag je terugblikken op een geslaagd seizoen. Of je de CL zal halen zal wellicht grotendeels afhangen van de loting, maar met een vangnet voor de EL speel je volgend seizoen sowieso een niveau hoger dan dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites