19CH98 Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Citaat Welkom bij mijn FM24 novelle. Hierin kruip ik in de huid van een reporter die het reilen en zeilen bij AZ gaat volgen. Door mijn novelle op deze manier vorm te geven is er meer ruimte voor tussenstukjes in plaats van elke update een serie wedstrijden. Hoe ik het precies ga invullen weet ik nog niet maar daar komen we snel genoeg achter. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en ik hoop jullie ook. Veel plezier! PS: Ik ben begonnen op 10 juli 2023 met de spelinstelling echte wereld. Wanneer ik morgen dan ook de selectie aan jullie voorstel is dat niet de selectie waarmee ik het hele seizoen ga spelen. Er komen namelijk nog enkele transfers aan. Daarnaast heb ik naast de eredivisie en de KKD het hoogste niveau van de top 5 competities + België ingeladen Hieronder zijn de vaste volgers van mijn vorige novelle te vinden. Deze krijgen hier eenmalig een tag. Wil je ook bij deze novelle een vaste volger worden? Geef het bij mij aan en ik zet je op de taglijst. @bas huijsmans, @Tim', @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @KayDeManaager, @keano77, @DGremlin, @ElMarcos, @Renato, @Brattbakk, @MarcFM1, @Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Leuke insteek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Wat een leuk idee om je verhaal zo vorm te geven. Dit is een enorm getalenteerde groep, dus ik ben benieuwd wat ze gaan bereiken. Graag een tag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Vooral benieuwd naar de ontwikkeling van dat clubje spelers, hoop dat je daar ook aandacht aan gaat besteden! Je mag mij als vaste volger blijven taggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Veel succes bij AZ! Ik volg met plezier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Benieuwd hoe je novelle zal zijn. Graag een tag bij de volgende updates. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Vaste volgers? En dan tag je mij niet eens? Spoiler Ik ontvang uiteraard graag een tag. Veel plezier en succes, originele insteek zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Hele fijne insteek, interessante clubkeuze én focus op de jeugd! Dit spreekt mij meteen al héél erg aan eerlijk gezegd. En ik was al zo'n fan van jouw novelles. Succes in ieder geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Hele leuke insteek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Nederlandse en Belgische novellen trekken me steeds aan, zeker als het over de jeugd gaat. Tag graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 20 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuygheWil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @MNie, @Tim'. @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @Marius, @Djurovski, @dimihuyghe, @roeliho, @Tim Windt, @FlyD, @MarcFM1, @neva en @keano77. Fijn om te lezen dat het begin zo in de smaak is gevallen bij jullie. Wat precies de insteek gaat worden is op dit moment ook voor mij nog onbekend, juist door in de huid van een reporter te kruipen ben ik daarin zeer flexibel. Wel staat vast dat deze groep spelers gevolgd gaat worden. Minstens elk half jaar krijgen jullie een overzicht van de statistieken van deze jongens. Hoe ik het verder ga doen weet ik dus nog niet maar als je mijn eerdere novelles een beetje gevolgd hebt weet je dat ik veel aandacht besteed aan de jeugd. Maar natuurlijk ben ik in deze novelle niet alleen een reporter maar heb ik ook een actieve rol als manager van de Alkmaarders. Hoe dat tot stand is gekomen lezen jullie vandaag. Daarnaast worden jullie voorgesteld aan de selectie. Veel plezier! PS: @Kyrill het is niet persoonlijk dat je niet getagd bent bij de eerste post. Alleen de mensen die bij mijn Oldham novelle aangegeven hadden vast getagd te willen worden heb ik eenmalig getagd. Zo voorkom ik dat mensen (veel) ongewenste notificaties krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Drie jongens die de Youth League hebben gewonnen in de selectie, maar verder natuurlijk ook nog heel veel andere jonge spelers. Wat een potentieel eigenlijk als je dit overzicht bekijkt. Nu al benieuwd hoe snel dit tot succes zal leiden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Ik snap maatje. Maakte maar geintje. Mooie post en update weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Dit is toch wel een mooie post weer, mooi dat je zelf aan het roer gaat staan. Ergens had ik misschien verwacht dat je als reporter de carrières van de spelers zou volgen, maar wie weet pak je dat ook nog even mee. Benieuwd hoe je dit alles gaat combineren. Als Kees Smit net zo goed is als bij FM23 dan gaan we daar een mooie update over krijgen in de toekomst hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Kerkez wordt een grote deze FM! Hoop potentie in Alkmaar, dat is een ding dat zeker is. Nu nog waarmaken maar dat gaat je vast lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 AZ heeft een talentvolle selectie, dus ik ben benieuwd of je direct kans kan maken op de titel. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Zeer benieuwd wat je kunt laten zien met AZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Wat een overvloed aan talent! Benieuwd of je dit in kwaliteit en resultaten kan omzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Mooie uiteenzetting over de spelerskern. De jeugd gaat kansen krijgen, dat zien we nu al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Succes met AZ. Je kan hier zeker ver mee komen. Er zit veel talent in de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2023 (bewerkt) Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuygheWil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @MNie, @Tim'. @De Raam, @DGremlin, @Kyrill, @Marius, @Djurovski, @delichris en @Bogatyr! Ik ben zeker van plan om ook als reporter tussenstukjes te gaan maken maar om alleen maar toe te kijken vind ik niks. Ik wil natuurlijk ook FM zelf ontdekken. Zoals ik al eerder zei weet ik nog niet precies hoe ik het ga vormgeven, zeker in het begin van de novelle zijn er nog niet veel jongens bij de selectie van het eerste team natuurlijk. Maar dat er talent in deze groep zit lijkt mij duidelijk. Nu raak ik de komende wedstrijden nog wel spelers kwijt (zoals megatalent Kerkez en international Reijnders) maar ik heb veel vertrouwen in komend seizoen. De CL bereiken is de bestuursdoelstelling dus dat is een pittige, zeker als Ajax er niet zo'n zooi van maakt als dat ze irl gedaan hebben. Maar goed eerst de voorbereiding maar eens afwachten. Die kunnen jullie hieronder lezen, veel plezier! 21 oktober 2023 bewerkt door 19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Een goede voorbereiding gespeeld hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 De weg naar doel werd vlot gevonden tijdens de voorbereiding. Europees krijgt de ploeg eerste een opwarmertje, maar Osasuna is toch wel een erg pittig obstakel om de groepsfase te bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 En nu beginnen aan het echte werk! Voorbereiding was prima maar zegt natuurlijk niets, Osasuna mag niet onderschat worden, inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Goede update, nu komt het echtie eraan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten