Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[IDS] FM24 Pride of the North

Djurovski

Aanbevolen berichten

ES3L7Qx.jpg

bHTeue3.png

Na een korte vakantie waar deze manager met volle teugen van heeft genoten was het weer tijd om aan het werk te gaan. De spelers komen weer 1 voor 1 terug van vakantie. Sommigen sluiten direct aan sommigen kwamen pas laten in de maand juli ( sommigen pas augustus of zelfs september ) De maand juli stond in het teken van de oefenwedstrijden en de staff versterken. Ik liet veel stafleden gaan die in mijn ogen niet goed genoeg zijn voor deze club. Helaas zijn staff transfers niet te zien in het overzicht van transfers bij Staff helaas. Blijkbaar hadden we te veel stafleden volgens het bestuur dus heb niet iedereen 1 op 1 kunnen vervangen wie kwamen er dan wel?

Als 1e kwam er een nieuwe hoofdscout. En niet zo maar 1. Maar een scout die heeft gewerkt bij o.a Manchester United en Benfica. Wij nemen hem over van Aspire Academy ( jawel de sponsors van Eupen ) 

6dA1rG8.png

Jinn Arredondo heeft al aardig wat ervaring en hopelijk kan hij ons helpen aan wat mooie pareltjes. Sinds 2011 is hij scout dus verwachten er veel van. Als coach voor het eerste komt er oude bekende terug. Martijn Meerdink komt over van de Graafschap waar hij coach was onder de 18. 

oifFpjK.png

Tot slot komt er nieuwe coach voor het 1e die door een deel van het publiek altijd werd verguisd als hij tegen de FC moest spelen. Maar elke transferwindow werd er ook geroepen om hem te halen. We hebben het natuurlijk over Frank Demouge 

V9v76jG.png

De bedoeling is dat wij hier in de toekomst nog wel verder in willen verbeteren maar ga dat het liefst wel doen met ex voetballers en dan liefst met ex spelers. Maar kwaliteit moet uiteindelijk wel bovenaan staan. Wisla wat uitkomt op het tweede niveau is geen kleine club in Polen gezien hun geschiedenis

3ZycSAw.png

54VaXwz.png

Al staan ze er nog niet al te goed voor. Hopelijk kunnen onze huurspelers de ploeg weer naar het hoogste niveau stuwen. Dan tot slot de voorbereiding. Een drukke en afwisselende voorbereiding waar we veel van geleerd hebben.

PUYm9C1.png

Ik had de keus gemaakt met drie wedstrijden pezen in de provincie maar het bestuur besloot nog even een twee uitwedstrijden er tussendoor in te plannen. Met ruime overwinningen tegen GVAV en Be Quick reisden we met een soort B team af naar Berlijn waar we ook makkelijk wisten te winnen. Vervolgens kwam ook 1 van de grootste amateurverenigingen niet aan de pas op hun eigen sportpark. Hierna gingen wij naar Oostenrijk om tegen 4e klasser USK Anif te spelen. Ook hier kenden wij geen problemen. Vervolgens had ik in eigen huis nog drie thuiswedstrijden in gepland. 

Als 1e wonnen wij zeer verdiend van Slovan Liberec waar we jaren terug nog Europees tegen speelden. Vervolgens kwam 1.FC Köln op bezoek en die wonnen meer dan verdiend. Thuis tegen Rosenborg hadden we een puntje kunnen pakken maar de Noren waren slimmer en effectiever. Om het moraal goed te krijgen voor aanvang speelden wij nog tegen studentenvereniging The Knickebockers en die wisten wij dan weer ruim te winnen. Zijn wij klaar voor het nieuwe seizoen?

pUL4tOL.png

@DutchClass22 Ik hoop dat Huisman zich nog beter weet te ontwikkelen. Zie er wel toekomst in. Kan zijn dat hij een verschillende PA heeft natuurlijk. Ik ben tevreden met de nieuwe spelers iig

@delichris Ik ben zeer tevreden

@MNie Die Serviër bedoel je? Of Timmetje?

@Kyrill Dat gaat het zeker. En geen probleem

@Tim' Ik denk dat dat zeker moet kunnen lukken. Veel van de talenten zijn nog wat te jong voor het eerste maar de bedoeling is wel dat ze  uiteindelijk doorstromen naar het 1e. Ik kijk wel enigszins naar de nationaliteiten en als ik dan moet kiezen tussen twee vrij gelijkwaardige dan kies ik wel voor een nationaliteit die ik nog niet heb. Maar wil ook geen volledig vreemdelingenlegioen dus hopelijk komen er de komende jaren wat leuke combo's in de jeugd door

@Titan Jip gewoon van Westerbork naar Krakow doen wij niet moeilijk over hoor. Is trouwens een bestaande speler maar die had in mijn facepack nog geen echte foto dus er maar zelf wat van gemaakt. 

@Marius Dat denk ik zeker wel. maar het moet ook nog een team worden natuurlijk

@Rykjvk1 Dat hoop ik wel dat het goedkoper was haha. Ik ben zeker tevreden over de selectie

@19CH98 Leuk dat je luisterd :classic_biggrin:. Hopelijk kunnen we wat laten zien op onze rentree in de eredivisie

@Tim Windt Laten we het hopen

@Daz Dat Che zo goedkoop was op te halen had ik niet verwacht. Leuke speler idd. Die Argentijn wordt lastig om definitief te halen maar wie weet

@MKLVMOND Heerlijke speler is dat zeker. Hij viel mij op in de wedstrijd tegen ADO vorig seizoen. Voor een prima bedrag weten te halen dus die gaat wel geld opleveren.

@Thomassje123 In het echt jazeker. Dacht heel erg het mannetje te zijn terwijl de meeste vrije trappen in Heerenveen terecht kwamen. Op FM is het echter wel een prima speler die ik wel goed kan gebruiken

Spoiler

Gi4HA9z.png

@KayDeManaager @Badmuts @Satioz @ElMarcos @chrisje1993 Thnx

@keano77 @broabander @John Terry 2.0 @JC14 @De Raam @Oerlie @MisterX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BrhxWKB.jpg

In augustus was het dan eindelijk weer zover. De FCG is terug in de eredivisie. En hopelijk voor zeer lange tijd. We mochten beginnen met een uitwedstrijd tegen Excelsior zodat de schok voor onze spelers niet zo heel groot was. Want de ploeg speelt in het Van Donge & De Roo stadion ( beter bekend als Woudestein ) wat plaats bied aan 4400 betalende toeschouwers. Een veredeld KKD ploegje dus. Toch is Excelsior een vrij oude club want opgericht al in 1902. In 1930 speelde het zelfs al de finale van de beker die op het Kasteel met 1-0 werd verloren van stadsgenoot Feyenoord. In het seizoen 1945/46 en 1951/52 promoveerde het zelfs na het hoogste niveau in Nederland. En het beslissingsduel in 46 tegen VUC uit den Haag trok maar liefst 52000 supporters , de wedstrijd werd wel in de Kuip gespeeld. En al vanaf de oprichting speelt de ploeg op Woudestein. Al heeft het tussendoor wel op andere velden gespeeld. En de ploeg was de grondlegger van het betaalde voetbal in Nederland. Excelsior was een echte pioniers club want in 1958 was het de eerste club met een overdekte sta tribune. En in 1974 de eerste ploeg met shirtsponsering. Op drie titels in de KKD is de prijzenkast leeg op dus de verloren bekerfinale in 1930. Wel won het in 1927 de Zilveren Bal. In de vroegere jaren een belangrijker toernooi dan de latere KNVB beker. Als 1 van de drie betaalde voetbalclubs uit Rotterdam spelen ze dus regelmatig een Rotterdamse Derby. Veel toeschouwers waren tegen de samenwerking met Feyenoord. Sinds het betaalde voetbal kwam Excelsior pas in 1971 in de eredivisie. En ook daarna spelen ze vaker in de KKD dan de eredivisie. Een 9e plek is het hoogst haalbare tot dus ver. Vorig seizoen werd de ploeg keurig 11e dus makkelijk zal het niet worden

Wij begonnen sterk aan de wedstrijd en kwamen in de 10e minuut op 0-1. Een lange bal van Blokzijl kwam bij onze rechtsbuiten Echeverri die kapt zijn tegenstander goed uit en schiet de bal binnen. Lekkere binnenkomer voor onze nieuweling. Acht minuten later kopt Horemans de 1-1 tegen de netten uit een hoekschop. In de 24e minuut komen wij weer op voorsprong. Echeverri gaat goed door op de zijlijn en zijn pas komt bij Kishna die niet nadenkt en de bal in de korte hoek binnen schiet. Hoewel wij beter zijn weten we de voorsprong niet uit te breiden en komt Excelsior in de 67e weer langszij door Sanches Fernandes. In de 71e minuut lijken wij dan door invaller Cullen voor de 3e keer op voorsprong te komen maar helaas wordt de treffer afgekeurd door de VAR wegens buitenspel. Zodoende beginnen wij het seizoen met een puntje Een aantal spelers maakten hun debuut deze wedstrijd

tQ8FCuX.png

Onze 1e thuiswedstrijd is tegen Vitesse uit Arnhem. In het echt doet de ploeg het zeer slecht maar in FM werden ze 7e dus we kunnen onze borst nat maken. Vitesse is opgericht in 1892 en speelt sinds 1989 onafgebroken in de eredivisie ( of dat irl om 2024/2025 ook zo is maar de vraag ) Vitesse speelt sinds 1998 in het Gelredome waar behalve gevoetbald wordt ook regelmatig concerten worden gegeven. Ik was vorig jaar nog daar bij Iron Maiden. Ruim 21000 mensen kunnen er naar binnen voor het voetbal terwijl er bijna het dubbele naar binnen kunnen voor concerten. Daarvoor speelde de ploeg sinds 1950 tot 1998 hun wedstrijden op Nieuw Monnikenhuize. En daarvoor heel verrassend op Monnikenhuize. Sinds de invoering van het betaalde voetbal telde Vitesse in het begin niet echt mee. Tot 1989 /90 speelde het maar vier jaar op het hoogste niveau. Daarna dus nooit meer afgegleden. Toch wel knap. Hoogste klassering een 3e plek in het seizoen 1998/99. Als puur zilverwerk heeft het alleen de KNVB beker gewonnen in 2017. En twee keer de KKD.

Mijn ploeg straalde uit dat er vandaag niets te halen was in de Borg. En de nummer zeven van afgelopen seizoen kwam er niet aan de pas. In de 28e minuut pakken wij dan ook verdiend de leiding. Met een korte corner variant van Irandust komt de bal uiteindelijk bij Green de trekker doeltreffend weet over te halen. Diep in blessuretijd van de eerste helft komen wij op 2-0 en wederom is het een korte corner variant. Kishna ziet Cullen vrij staan op de 16 en met buitenkant rechts schiet hij raak. Met nog zo'n twintig minuten te spelen komt Vitesse terug in de wedstrijd door Manhoef die het enigste schot tussen de palen van Vitesse dan ook direct raak schiet. Tien minuten voor tijd beslissen wij de wedstrijd. Oroz levert de bal in bij Green die passt de bal door naar Suslov en die ziet Abraham vertrekken. Zijn pass is op maat en Abraham faalt niet

AXMr08V.png

Heracles uit Almelo is de volgende tegenstander. Opgericht in 1903 en tweevoudig landskampioen. Namelijk in 1927 en 1941 dus nog voor het betaalde voetbal. En speelt hun wedstrijden in het Erve Asito stadion ( beter bekend als het Polman ) Sinds 1999 speelt de club hier hun wedstrijden. Hiervoor speelde het sinds 1913 op het Gemeentelijk Sportpark Bornsestraat. De houten tribune is naar de de amateurtak verhuisd en is inmiddels zelfs een rijksmonument. De capaciteit van het nieuwe stadion is net iets meer dan 12000. De club is vernoemd naar de Griekse halfgod Herakles. Met een 9e plaats deed de ploeg het naar behoren vorig seizoen als promovendus. Behalve de twee eerder benoemde titels was de ploeg in 2012 verliezend bekerfinalist en won het vier keer de KKD. Tot het seizoen 2005/06 speelde Heracles sinds het betaalde voetbal maar vijf seizoenen eredivisie. Met een 9e plaats als beste prestatie. Sinds 2006 speelde het non stop in de eredivisie tot het seizoen 21/22. Met een titel promoveerde de ploeg weer om dus op een keurige 9e plaats te eindigen. Als beste prestatie is nu een 6e plaats het hoogtepunt.

Na zes minuten voetballen stond de uitploeg al met 2-0 achter in het hoge noorden. De 1-0 kwam van Green die weer goed wist te handelen na een korte corner van Irandust. Het is een wapen hoor die corners. Twee minuten later was het dus weer raak. Irandust dit maal vanaf de linkerflank maakte een mooie 1-2 met Cullen en schiet goed raak. Na achttien minuten kopt ex FCG speler Kieftenbeld raak uit een hoekschop. Met deze stand zoeken wij dan ook de thee op.

In de 52e minuut lopen wij uit naar een marge van 2 het is Julian Green die raak kopt na een goede voorzet van Kishna. Ongeveer tien minuten later is het wederom raak. Invaller Valente kopt raak ditmaal komt de assist van Hove. In de 69e minuut zet invaller Echeverri een goede solo in en zet de eindstand op 5-1. Een heerlijke overwinning dus

KjfgZZj.png

Tot slot spelen we uit in Leeuwarden tegen Cambuur. Geen onbekende speler voor ons dus. Veel spelers van Cambuur hebben ook bij de FC gespeeld. Of er voor of erna. Voorbeelden zijn o.a Jarchinio Antonia die bij de FC fans nog altijd te boek staat als de man van de assists in de bekerfinale tegen Zwolle. Een minder bekende speler was Shutlan Axwijk die debuteerde voor de FC. Een vrij recente speler is Remco Balk die niet wist door te breken bij de FC en via Utrecht in Leeuwarden terecht kwam. Een speler die het andersom deed was Marco Bizot. Niet doorgebroken bij AJAX maar na een goede periode bij Cambuur opgepikt door Groningen. Michael Breij debuteerde ook in het betaalde voetbal bij Groningen en hoewel hij het aardig deed werd hij verkocht aan Cambuur. Tjaronn Chery debuteerde bij Twente en werd verhuurd aan Cambuur. Via RBC , en Emmen kwam hij bij ADO den Haag. Hierna vertrok hij naar Groningen waar er in eerste instantie met veel scepsis werd ontvangen. Maar wat een geweldige speler was dit zeg. Een speler die wij liever in Groningen vergeten is Wessel Dammers. Dit werd geen succes. Bekendste speler is misschien wel Dominique van Dijk zoon van Jan van Dijk. Na zijn debuut bij Groningen speelde hij 3 seizoen voor de FC om vervolgens naar Cambuur te trekken. Oh zij ik dat van Dijk de bekendste spelers was haha. Milko Djurovski speelde ook nog voor Cambuur om vervolgens terug te keren naar de FC. Tot zo ver de spelers tot de D. Zullen Cambuur nog wel vaker gaan treffen de komende jaren hopelijk

Al snel keken wij tegen een 1-0 achterstand aan. Klaas scoorde op aangeven van Breij. Hierna namen wij de wedstrijd in handen en komen al vrij vlot op 1-1 door Cullen die raak schiet op aangeven van Suslov. Met nog net geen 15 minuten te hebben gevoetbald komen wij verdiend op voorsprong. Het is wederom Cullen die raakschiet. Ditmaal goed weggestoken door Hove. Even later lijkt Cambuur weer langszij te komen maar de VAR keurt de treffer af. Tien minuten na rust lijken wij in veilige haven te komen wanneer Suslov de 1-3 scoort maar ook nu is de VAR weer de baas. En dat breekt ons op. Wij zijn stukken sterker maar weigeren de wedstrijd te beslissen. Vlak voor tijd is het dan oud speler Breij die de 2-2 maakt. 

JvIiKSZ.png

HiV1Kvl.png

Thuis spelen we dus heel sterk en hebben wij twee prima resultaten geboekt. Uit had er denk ik meer in kunnen zitten. Al moeten wij niet vergeten dat we maar een promovendus zijn en dus niet verliezen is al een zeer mooie start van het seizoen. Wat betekend dat voor de stand?

94eRoVf.png

Brutaal tussen de traditionele top 3 genesteld. Dus mogen zeker niet klagen. Fortuna en Cambuur zijn ook zeer sterk gestart. FC Twente heeft een zeer slechte start. Al vind niemand in de provincie dat erg haha. Plak daar ook nog de slechte start van dat dorp aan vast en het zijn mooie tijden voor de FC fans in de kroeg

qiB7ozF.png

Komende dagen ben ik even druk met de BHV online cursus. Moet die voor 1-12 klaar hebben en zit op al 0% compleet haha

@delichris We mogen zeker niet klagen 

@19CH98 Tegen Rosenborg waren we zeker niet minder, Allen tegen Köln werden we weggespeeld. Maar zoals je zegt het is maar de voorbreiding

@Marius Voorbereiding zegt niet zo veel. Ik speel sowieso met 2 verschillende elftallen per helft om iedereen zo fit mogelijk te krijgen. De start is zeker niet slecht

@DutchClass22 Ik ben tevreden en mag dat nog altijd zijn toch?

@Kyrill Thnx. Ik ben er zeer blij mee

@Titan tijdens de vakantie was voetbal maar een bijbal uh zaak. Nu is de focus weer op het spelletje

@Satioz @KayDeManaager @ElMarcos Thnx

@MNie @Tim' @Rykjvk1 @Tim Windt @Daz @MKLVMOND @Thomassje123 @Badmuts @chrisje1993 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de tribunes wordt meer gezopen dan dat er wordt gescoord op het veld. En dat zegt vooral iets over de fans! :D Wat een puike start met belangrijke resultaten in eigen huis. Bij Excelsior en Cambuur zat het nog even tegen, maar als je zo speelt, komen ook in uitwedstrijden de punten vanzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CRbCXbO.jpg

In september speelden wij maar drie wedstrijden ( door de interlandperiode ) Maar het was wel een stevige maand.

We mochten namelijk starten tegen de landskampioen en vervolgens tegen de kampioen van het seizoen ervoor. Als laatste kwam Sparta nog op bezoek. We beginnen dus met een thuiswedstrijd tegen het Ajax van Steijn. 

De ploeg uit de hoofdstad is opgericht in 1900 en spelen sinds 1996 in de Johan Cruijff Arena waar bijna 56000 toeschouwers naar binnen kunnen. Daarvoor speelden ze in het sfeervolle de Meer. Ajax is de meest succesvolste club van Nederland. En sinds de invoering van de Eredivisie in 1956 speelt de ploeg er onafgebroken. Met een 13e plaats als het slechtste ooit. En met een prijzenkast waar je u tegen zegt. 37 landstitels , 20 x keer de beker. 9x de Johan Cruijff schaal/super cup. Viervoudig winnaar van de Europa Cup 1 / Champions League 2x de beste van de wereld en zo kunnen we nog wel even doorgaan. We zullen de komende seizoenen nog verder de historie induiken van de topclubs. In een uitverkocht huis namen wij het op tegen de Godenzonen

De landskampioen kwam al in de 6e minuut op voorsprong door Taylor maar wij lieten zien dat de goede start er niet voor niets was. Wij hadden veel meer de bal maar verder was de wedstrijd aardig in evenwicht. En onder applaus ondanks de nederlaag zochten wij de kleedkamer op voor de thee. Vijf minuten na de thee komen wij op gelijke hoogte. Duarte ziet de loopactie van Hove en die schiet de bal van 20 meter in het netje. In de 69e minuut komen wij zelfs op voorsprong. Irandust gaat goed door op de rechterflank en legt de bal voor rond de 16 meter lijn. Huseinbasic schiet hard en laag binnen. Gekkenhuis op de tribunes. En lang blijft de 2-1 op de borden staan tot vlak voor tijd. Wanneer Aravena een zeer lichte duw krijgt en de VAR besluit tot ingrijpen. Wat weer gevolgd werd door een woede-uitbarsting van ondergetekende.

cuC44Qg.png

Bergwijn faalde niet vanaf 11 meter en zet de eindstand op 2-2. Natuurlijk ben ik daar achteraf blij mee maar de winst lag voor het grijpen en dan is het gewoon zuur. Zeker omdat het tegen Ajax is

hPCHYdx.png

Vervolgens spelen wij uit in Rotterdam tegen Feyenoord. Vorig seizoen ons eindpunt in de beker. Feyenoord opgericht in 1908 speelt al sinds 1937 in het mooiste stadion volgens vele van Nederland namelijk de Kuip. Waar volgens Wikipedia momenteel 47500 toeschouwers in kunnen. Ik dacht dat dit ook altijd 50k + was maar goed. Met 16 landstitels loopt het behoorlijk achter betreft hun rivalen uit de hoofdstad. Wel wisten ze 13x keer de beker winnen. En Feyenoord was eenmaal de beste ter wereld. Wel de eerste Nederlandse club net zoals ze als eerste Nederlandse club de Europa Cup 1 wisten te winnen. En het is tot op heden de laatste Nederlandse club die een Europese prijs wist te winnen namelijk de UEFA Cup in 2002. Ook hier zullen we laten nog veel uitgebreider op terug komen. Want over Ajax dan zowel Feyenoord is zo veel te schrijven dat een update dan wel heel erg lang gaat worden. 

Niet geheel onverwacht was Feyenoord opnieuw beter in eigen huis. Zowel qua balbezit , totale kansen en Xg. Toch pakten wij brutaal de leiding in de 20e minuut. Een korte ingooi van Che naar Mijatovic die tikt hem weer terug naar Che en die ziet Irandust. Irandust verrast Bijlow in de korte hoek. Feyenoord probeerde het wel maar het zag er defensief zeer stabiel bij ons uit. Gezien de rapport cijfers voor onze doelman en de verdediging ook niet zo vreemd. De 0-1 bleef maar op het bord staan en met nog een kwartier te spelen komen we zelfs op 0-2. Invaller Bacuna passt de bal naar Green en die schiet de bal in de linkerbovenhoek. Is deze overwinning verdiend? Nee,  is die lekker Hell Yeah

wFojPDc.png

Tot slot komt de club van Rotterdam bij ons op bezoek namelijk Sparta. Opgericht in 1888 en is daarmee de oudste betaalde voetbalvereniging van Nederland. Slechts 11 amateurclubs zijn ouder. Weten jullie welke? En speelt al sinds 1916 op het Kasteel. Waar net geen 10600 mensen in kunnen ( capaciteit 10599 red ) De club werd zes keer landskampioen ( 1x sinds het betaalde voetbal in 1959 , de vijf overige titels waren dus voor het betaalde voetbal ) Wist driemaal de beker te winnen laatste keer in 1966. Er is dus zeker een leuke prijzenkast maar dan moeten we graven in een ver verleden. Sinds de start van de eredivisie speelde de ploeg hier onafgebroken tot aan 2002. Toen degradeerde de ploeg voor de eerste maal. Hierna wisselt het Ere met KKD af. Meestal in langere periodes dus niet echt op neer. Afgelopen seizoen werd de ploeg 14e. Er zou dus wat te halen moeten zijn voor de trots van het noorden

Het werd in ieder geval genieten voor de neutrale supporter met het bord op schoot op de bank om 19:00. Sparta was net als ons nog de enigste ploeg zonder nederlaag. We begonnen lekker aanvallend en al in de 1e minuut was er opwinding toen van der Kust een bodycheck uitdeelde aan Hove. Scheids vloot niet maar de VAR greep in. Waarschijnlijk waren ze in Zeist bang dat er weer een ruit zou sneuvelen want de strafschop werd toegekend. Suslov is een koele kikker. In de 9e minuut verdubbelen wij de voorsprong. Een vrije bal van Duarte wordt binnengetikt door Kishna. In de 19e minuut kopt Vriends de 2-1 binnen uit een hoekschop. In de 36e minuut is het gat weer twee doelpunten. Onze Duits/Bosnische terriër schiet de bal binnenkant paal binnen op aangeven van Duarte. Op slag van rust wordt Abraham onderuit gehaald en gaat de bal wederom op de stip. Suslov is wederom so cold as ice. In de blessuretijd van de 1e helft scoort Suslov nogmaals. Keeper Olij speelt de bal zo in zijn voeten. En dan weet onze Slowaak er wel raad mee. Was dat het dan voor de eerste helft? Nee want Vriends kopt in de dying seconds wederom raak uit een hoekschop en zo gaan wij rusten met een 5-2 tussenstand. En een knotsgekke slotfase van de eerst helft. In de 56e minuut schiet Lauritsen de 5-3 tegen de touwen en lijkt Sparta twee minuten laten helemaal terug in de wedstrijd als Velthuis de 5-4 scoort. Echter zijn daar weer de lange armen uit Zeist die treffer afkeuren wegens een vermeende duw. Opluchting in de Borg. Suslov zet in de 64e minuut de eindstand van 6-3 op de borden. Een vrije trap van Duarte wordt terug gekopt door Blokzijl en Suslov kan de bal heerlijk op de volley nemen en ziet de bal achter Olij in het netje belanden. Ferati maakte zijn debuut deze wedstrijd

QLACEsd.png

yZSebph.png

i7pVCvO.png

We blijven goed mee doen bovenin. Feyenoord is even eruit gevallen maar doet nog altijd goed mee. Wij blijven heel mooi in de top 3 staan. twee seizoenen geleden degradeerde de ploeg , vorig seizoen was het feest en al die emoties zijn soms zwaar voor de oudere supporters als ze nu naar teletekst 819 kijken

kDuayOW.png

Verder vallen de goede prestaties van Sparta , Cambuur en Fortuna op.  Terwijl ook Willem II keurig in het linke rijtje staat. In het oosten des lands is het even afzien want zowel Heracles als Twente wachten nog altijd op de eerste overwinning van het seizoen. 

2BXxUyI.png

Volgende maand mag de volgende ronde van de beker geen probleem zijn want wij spelen thuis tegen TEC. Is er dan nog meer goed nieuws? Jazeker is er dat

ggbUxZA.png

pVebMa3.png

Ik heb mijn contract verlengd tot 2027 maar hoop er nog veel langer werkzaam te zijn. Maar in de voetbalwereld weet je het natuurlijk nooit. 

@Daz Een fitte Kishna is voor bijna elke club wel een meerwaarde ( iig in Nederland ) We laten het nu ook tegen de betere ploegen zien waardoor die twee gelijke spelen ineens zuur aanvoelen

@delichris Dat was het zeker

@Titan Wat is er lekkerder dan met een pilsje je favoriete team aan te moedigen. Maar om meer te drinken dan we scoren moet je wel aardig tanken hoor. In de eerste de beste uitwedstrijd speelden we misschien niet zo goed als tegen de eerste 2 maar dit resultaat is wel beter haha. Totaal niet verwacht te winnen in de kuip.

@DutchClass22 Als de resultaten zo blijven dan kan het zeker een heel mooi seizoen worden. Maar de weg naar Rome is nog lang

@ElMarcos En we zetten de goede start nog even door

@Marius Absoluut en na zeven wedstrijden en twee toppers nog steeds ongeslagen dus we zijn heerlijk bezig

@19CH98 Mogen absoluut niet klagen over de start maar hadden zomaar bovenaan kunnen staan dus dan voelen die twee gelijke spelen ineens wat zuurder.

@MKLVMOND Voorlopig blijft de goede vorm behouden

@Satioz thnx

@Kyrill @KayDeManaager @MNie @Tim' @Rykjvk1 @Tim Windt 

@Thomassje123 @Badmuts @chrisje1993 

Link naar opmerking
Deel via andere websites