Monty Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 39 minuten geleden zei Acquafresca: Wie zit er wat verder in de game (2026 of later) en heeft een future screen van Karim Konate? Heb hem als een vervanger voor Icardi gehaald, maar ben er nog niet kapot van. Afhankelijk daarvan wil ik in hem investeren of verkopen bij een leuke bod 11 december 2027. Bij @Thierryvane wel stuk beter ontwikkeld zoals je kan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 43 minuten geleden zei Acquafresca: Wie zit er wat verder in de game (2026 of later) en heeft een future screen van Karim Konate? Heb hem als een vervanger voor Icardi gehaald, maar ben er nog niet kapot van. Afhankelijk daarvan wil ik in hem investeren of verkopen bij een leuke bod Ik heb 'm hier ook nog op z'n 33e voor je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 We gaan dit jaar gewoon door naar de groepsfase. De vraag is alleen van welk Europees toernooi: CL of EL? Nog even 2x spelen tegen HJK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rodneyf Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Een aantal screens van mijn Ajax save ondertussen 190 duels ongeslagen in de eredivisie en 50 in de champions League, het doel is om elk jaar een speler terug te halen die zijn opleiding bij de club genoten heeft. Hato, Vink, Setford, Muzambo, Gravenberch, Jetten, Steur en Timber zijn de jongens vanuit de jeugd en dan nog een aantal Regens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 1 uur geleden zei Acquafresca: Wie zit er wat verder in de game (2026 of later) en heeft een future screen van Karim Konate? Heb hem als een vervanger voor Icardi gehaald, maar ben er nog niet kapot van. Afhankelijk daarvan wil ik in hem investeren of verkopen bij een leuke bod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Fijn spelertje! Bij mij is de uitdaging met Rosenborg ten einde. 3e keer kampioen en ongeslagen, Nypan voor 30 miljoen verkocht, Holmen voor 20 miljoen, Roasten voor 18 miljoen, Tangvik voor 12 en Oren voor 10. Enfin, daarmee kreeg ik zoveel geld dat ik weer alles kon kopen. Kortlopende contracten en de seizoenen die anders lopen zijn niet geheel mijn favoriet heb ik gemerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 19 minuten geleden zei MisterX: We gaan dit jaar gewoon door naar de groepsfase. De vraag is alleen van welk Europees toernooi: CL of EL? Nog even 2x spelen tegen HJK. Onze aanvoerder beslist het duel gewoon in de 120+1e minuut We gaan gewoon meteen naar de groepsfase van de CL Hoe dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 1 minuut geleden zei MisterX: Onze aanvoerder beslist het duel gewoon in de 120+1e minuut We gaan gewoon meteen naar de groepsfase van de CL Hoe dan? Welke club ben je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Welke club ben je? San Giovanni Wat een geldbedrag Nu kunnen we vast wel een profclub worden, toch? Of zou het bestuur semi-pro willen blijven? 11 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 2 minuten geleden zei MisterX: San Giovanni Wat een geldbedrag Nu kunnen we vast wel een profclub worden, toch? Of zou het bestuur semi-pro willen blijven? Ter vergelijking: Het heeft mij 6 seizoenen gekost om dit voor elkaar te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Zojuist zei Thomassje123: Ter vergelijking: Het heeft mij 6 seizoenen gekost om dit voor elkaar te krijgen Je wilt niet weten wat voor knotsgekke wedstrijden ik had joh. Er zat ook gewoon een 5-1 winst, 0-3 voor uit bij die we nog bijna weg gaven in het laatste half uur. Dat soort taferelen Tegenstanders in voorronde waren: 1. Sheriff 2. Dinamo Tbilisi 3. Slovan Bratislave 4. HJK En dat leidt tot het volgende programma in de CL: Doelstelling wordt denk ik om niet laatste te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 3 minuten geleden zei MisterX: Je wilt niet weten wat voor knotsgekke wedstrijden ik had joh. Er zat ook gewoon een 5-1 winst, 0-3 voor uit bij die we nog bijna weg gaven in het laatste half uur. Dat soort taferelen Tegenstanders in voorronde waren: 1. Sheriff 2. Dinamo Tbilisi 3. Slovan Bratislave 4. HJK En dat leidt tot het volgende programma in de CL: Doelstelling wordt denk ik om niet laatste te worden Ik ging tot tweemaal toe onderuit tegen TNS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Thomassje123: Ik ging tot tweemaal toe onderuit tegen TNS Ik verwacht niet dat ik nu al het niveau heb om dit ieder jaar te doen. Gezien de wedstrijden viel het kwartje ook vaak net goed. Het zou zomaar ook al een keer net verkeerd gevallen kunnen zijn. Sowieso had ik misschien wel een voorsprong door een soort van exploit / loophole die ik vond met amateutcontracten. Neem steeds nieuwe spelers aan, en dump de oude en je boost je niveau enorm. Ik heb alleen wel het idee dat ik nu op een soort van plateau zit. Dit jaar heb ik niet echt heel veel betere spelers aan kunnen trekken. Nu wordt het een kwestie van prof worden (hopelijk keurt het bestuur dat snel goed en starten we volgend jaar als prof), zodat ik er voor kan zorgen dat ik spelers langdurig aan de club kan gaan binden en ook talenten kan aantrekken die dan 3 jaar later als home grown tellen. Nu is het wel heel mager in de CL. Ik kan er maar 17 registreren omdat ik niets home grown heb. En eigenlijk alles uit San Marino toch te slecht is. Gevolg is alleen wel dat het wel heel krap wordt bij blessures/schorsingen... Ik heb nog nooit een notering van 10.001,00 gezien, zo slecht 11 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Heerlijk begonnen aan het nieuwe seizoen. Zelfs wedstrijden uit bij Ajax en Juventus winnen we terecht en overtuigend (Juve maakte nog 2-3 in 90+4). Zal ik straks wel weer thuis tegen RKC ineens gelijk spelen, maar tot nu toe gaat ie aardig. Speel met FC Groningen trouwens, seizoen 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Bedankt voor de screens van Konate boys. Technisch wordt die iig geen grootheid zo te zien. Kijken of er ooit een leuk bod komt. Loopt iig 0.7 g/pg. Ook niet slecht natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 (bewerkt) 31 minuten geleden zei Acquafresca: Bedankt voor de screens van Konate boys. Technisch wordt die iig geen grootheid zo te zien. Kijken of er ooit een leuk bod komt. Loopt iig 0.7 g/pg. Ook niet slecht natuurlijk. Dat is wel het minst belangrijkste; hij is fysiek snel en wendbaar en wordt mentaal goed. En in 2 voorbeelden rond de 200m waard Ik zou hem nog niet afschrijven 11 december 2023 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Kwam dit tegen, misschien nog even testen totdat de nieuwe db uit is waar Santos is gedegradeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Dit was de drukste transferperiode ooit. De bezem is er flink doorheen gehaald. Veel spelers vanuit de -20 die het niet zouden gaan redden en ik moest flink doorselecteren, veel spelers worden oud. Ook flink ingekocht. Veel spelers die ik heb gekocht maar ook meteen heb terug verhuurd. Er zitten een aantal spelers voor de toekomst bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 (bewerkt) 46 minuten geleden zei La Pulga: Kwam dit tegen, misschien nog even testen totdat de nieuwe db uit is waar Santos is gedegradeerd. Spoiler Oef, Barcelona ziet er wel heel geil uit zo. Screens op aanvraag uiteraard, ga denk ik ook nog even wachten tot ik een carrière start maar de kans is heel groot dat ik met Barcelona ga Oke, Nederland is ook wel heel nice zo Spoiler 11 december 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Zoveel goede spelers verhuurd. Als spelers weg gaan kunnen we dat makkelijk opvangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 5 uur geleden zei ElPrincipito: Nieuwe tactiek nog wat finetunen maar eindelijk weer doelpuntjes. Tevens gewoon al 20 potjes alles gewonnen. Zou je hem willen delen met ons, want dit ziet er wel erg hoopvol uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 5 uur geleden zei SpartaPiet: Zou je hem willen delen met ons, want dit ziet er wel erg hoopvol uit. Ik ga hem nog even finetunen komende wedstrijden en dan stuur ik hem je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 10 uur geleden zei MisterX: San Giovanni Wat een geldbedrag Nu kunnen we vast wel een profclub worden, toch? Of zou het bestuur semi-pro willen blijven? Lijkt mij leuk om met een ploeg uit de Ardennen te beginnen, dan denk ik aan FC Arlon, Union Rochefoirtoise of Virton. Enfin, de eerste 2 zijn semi-professioneel. Wat houdt dat precies in bij FM, wat zijn de nadelen in hoeveel jaar kan ik dan professioneel worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 9 minuten geleden zei ElPrincipito: Lijkt mij leuk om met een ploeg uit de Ardennen te beginnen, dan denk ik aan FC Arlon, Union Rochefoirtoise of Virton. Enfin, de eerste 2 zijn semi-professioneel. Wat houdt dat precies in bij FM, wat zijn de nadelen in hoeveel jaar kan ik dan professioneel worden? Nadeel is dat je dus niet fulltime traint en spelers dus minder snel beter worden/fit blijven. Daarnaast kan je ze vaak ook geen fulltime contracten geven (soms zelfs alleen maar amateur contracten). Het ligt eraan in welke divisie je speelt en ook wat je financiën zijn om de stap naar prof te kunnen maken. In veel gevallen (als je in de hogere divisies komt) is het verplicht om de profstatus te hebben als club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 8 minuten geleden zei ElPrincipito: Lijkt mij leuk om met een ploeg uit de Ardennen te beginnen, dan denk ik aan FC Arlon, Union Rochefoirtoise of Virton. Enfin, de eerste 2 zijn semi-professioneel. Wat houdt dat precies in bij FM, wat zijn de nadelen in hoeveel jaar kan ik dan professioneel worden? Semi prof betekent veelal amateurcontracten. In dat geval kunnen al je spelers zomaar weggeplukt worden en kun je er niets aan doen. Er is dus heel veel verloop in je selectie. Ik denk dat ik straks in de winterstop weer 10 spelers kwijt ga raken, omdat ze door andere clubs al zijn benaderd. Prof worden ligt volgens mij veel al aan de financiën en je bestuur. En soms ook aan je divisie. In San Marino is iedereen semi-prof, dus moet je het niet hebben van de divisie, maar is het vooral een kwestie van financiën en bestuur. In Engeland wordt je eigenlijk automatisch prof als je naar de League Two promoveert, omdat de hele competitie daar prof is. In een testsimulatie werden de eerste clubs in San Marino al binnen een paar jaar prof. Maar uiteindelijk bleef dat vooral bij zo'n beetje de top 5. De rest was na 20 jaar nog steeds semi-prof. Dus waarschijnlijk als ze een bulk geld via Europees voetbal binnen haalde, dan werden ze aan het einde van dat seizoen prof. Dat was wat mij in de simulatie op viel. Ik hoop zelf ervoor te zorgen dat de hele divisie veel sneller prof wordt, maar ik heb nog geen idee hoe ik dat moet doen. Ik zie eigenlijk maar 2 opties: Zorgen dat de andere clubs rijk worden door een k*tspeler voor miljoenen te kopen van ze. Zoveel spelers verhuren dat ze Europees voetbal halen. En dat moet dan misschien nog wel een paar jaar achter elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten