Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden zei Dansmeister:

@De RaamThnx bro. Nog meer aanbevelingen vanuit ZA? Zoals hierboven staat, moet ik mijn eigen regels een beetje gaan loslaten. Krijg het anders niet opgevuld.

Volgens mij wel, zal vanavond de shortlist er even bij pakken.

37 minuten geleden zei Steels:

@De Raam Thx, je hebt me overtuigd om met Sporting CP te beginnen :) Nu moet ik enkel nog een leuk alter-ego bedenken. Welke tactiek hanteer je?

Blader even door het topic in het tactieken gedeelte, volgens mij heb ik daar alles gedeeld! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn game met Anderlecht kwijt gespeeld door een crash en helaas niet meer kunnen recupereren. 

Dan maar een game met Lyon gestart. 

Na een heel wisselvallig seizoen toch 4e geëindigd en als kers op de taart de beker gewonnen!

image.thumb.png.9d89c46861158de71111c4c146167036.png

Aan catenaccio gedaan in de finale :D

image.png.397c1a57e852ccf15ce394f7fa33f474.png

Heel veel spelers gebruikt doorheen het seizoen. Uitblinkers waren Lacazette en huurspeler Pasalic. 

Bardghji is erbij gekomen in de wintermercato. Hij stond op mijn lijst voor na het eerste seizoen, maar in de winter werd er op hem geboden, dus ik moest ageren. 

image.thumb.png.2ab08cd9c67ce1846c035bcb13cca544.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze 3 @Steels

Eerste seizoen

Op 24-10-2023 om 18:49 zei De Raam:

Heb het nu zo staan:

image.png.28c56d4b980a845c9e2ea88ae52fa845.png

PI's: Beide F9's hebben Stay Wider

Geen OI's

Tegen tegenstanders die met ruimte achter de verdediging spelen zet ik Pass Ball Into Space aan en wil één van de F9's weleens een andere rol krijgen zoals Poacher of Advanced Forward. Be More Expressive wil ik nog wel eens inruilen voor Run At Defence. Vooral als we diepe defensieve lijnen niet kapot gespeeld krijgen. 

Tweede en derde seizoen + tegen grote tegenstanders vierde seizoen.

Op 25-10-2023 om 10:03 zei De Raam:

Hier ook een aantal wijzigingen ivm een overschot aan aanvallende middenvelders...

image.png.6ee09da9656d92db21d9682fddd65f07.png

vierde seizoen makkelijkere wedstrijden.

Op 22-11-2023 om 10:38 zei De Raam:

Hier toch maar weer spitsen gaan gebruiken, aangezien we enkele spitsen uit eigen jeugd hebben die echt aan minuten toe zijn. Tot nog toe geen spijt van!

image.png.73d57d0308e5b8c39ca29d370be4da39.png

image.png.bbf9fb1d5bccb12b9a86ad3d460432a5.png

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MisterX:

Die sterren ratings kun je niet exporteren naar Excel om een of andere reden. Ik heb dat pas gemeld op het SI forum als bug. Geen idee of ze dat een keer gaan oppakken of niet belangrijk genoeg vinden. De bug bestaat volgens mij al jaren. 

Dan een nieuwe vraag hoe pak jij dit zelt op in excel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, Monty said:

Kwamen zelf opeens met een aanbieding. Stengs begonnen ze op 30 en Bijlow was niet over te onderhandelen. Lol gaat er wel snel vanaf zo :D 

Ik speel met PSV en daar hebben ze vanuit de zandbak veel interesse, maar pakken ze niet door. Lozano staat dan op transferwaarde van 80 miljoen (heb in seizoen 2 CL gewonnen), maar als ik hem aan ga bieden vinden ze hem slechts 20 waard. Hopelijk gaat dat komend seizoen beter dan haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites