dvsermelo Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 2 uur geleden zei De Raam: Ik kijk altijd even naar het scout rapport, of daar bijzonderheden in staan. Dergelijke zaken schrikken mij toch altijd wel een beetje af: Ja goede! Het is iets kleins, maar toch iets waar ik zelden aan denk. Mooi aandachtspuntje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Altijd leuk als je even een jeugdspeler wat wedstrijden geeft. 10 doelpunten in 3 wedstrijden en een aantal invalbeurtjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 40 minuten geleden zei Dansmeister: @De RaamThnx bro. Nog meer aanbevelingen vanuit ZA? Zoals hierboven staat, moet ik mijn eigen regels een beetje gaan loslaten. Krijg het anders niet opgevuld. Volgens mij wel, zal vanavond de shortlist er even bij pakken. 37 minuten geleden zei Steels: @De Raam Thx, je hebt me overtuigd om met Sporting CP te beginnen Nu moet ik enkel nog een leuk alter-ego bedenken. Welke tactiek hanteer je? Blader even door het topic in het tactieken gedeelte, volgens mij heb ik daar alles gedeeld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Ghehe, een betere wedstrijd om kampioen te worden bestaat er niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brackie Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Mijn game met Anderlecht kwijt gespeeld door een crash en helaas niet meer kunnen recupereren. Dan maar een game met Lyon gestart. Na een heel wisselvallig seizoen toch 4e geëindigd en als kers op de taart de beker gewonnen! Aan catenaccio gedaan in de finale Heel veel spelers gebruikt doorheen het seizoen. Uitblinkers waren Lacazette en huurspeler Pasalic. Bardghji is erbij gekomen in de wintermercato. Hij stond op mijn lijst voor na het eerste seizoen, maar in de winter werd er op hem geboden, dus ik moest ageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 4 minuten geleden zei Brackie: Bardghji is erbij gekomen Daar ga je veel plezier aan beleven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 (bewerkt) Deze 3 @Steels Eerste seizoen Op 24-10-2023 om 18:49 zei De Raam: Heb het nu zo staan: PI's: Beide F9's hebben Stay Wider Geen OI's Tegen tegenstanders die met ruimte achter de verdediging spelen zet ik Pass Ball Into Space aan en wil één van de F9's weleens een andere rol krijgen zoals Poacher of Advanced Forward. Be More Expressive wil ik nog wel eens inruilen voor Run At Defence. Vooral als we diepe defensieve lijnen niet kapot gespeeld krijgen. Tweede en derde seizoen + tegen grote tegenstanders vierde seizoen. Op 25-10-2023 om 10:03 zei De Raam: Hier ook een aantal wijzigingen ivm een overschot aan aanvallende middenvelders... vierde seizoen makkelijkere wedstrijden. Op 22-11-2023 om 10:38 zei De Raam: Hier toch maar weer spitsen gaan gebruiken, aangezien we enkele spitsen uit eigen jeugd hebben die echt aan minuten toe zijn. Tot nog toe geen spijt van! 23 november 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 5 uur geleden zei keano77: @MisterX jij toevallig? Die sterren ratings kun je niet exporteren naar Excel om een of andere reden. Ik heb dat pas gemeld op het SI forum als bug. Geen idee of ze dat een keer gaan oppakken of niet belangrijk genoeg vinden. De bug bestaat volgens mij al jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Debuut van Sauer en van Persie. Sauer 2 assists en van Persie een goaltje. Priiiiiiiima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 2 uur geleden zei MisterX: Die sterren ratings kun je niet exporteren naar Excel om een of andere reden. Ik heb dat pas gemeld op het SI forum als bug. Geen idee of ze dat een keer gaan oppakken of niet belangrijk genoeg vinden. De bug bestaat volgens mij al jaren. Dan een nieuwe vraag hoe pak jij dit zelt op in excel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Ik heb keuze stress Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Tja... Zo gaat het wel hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Ik ben er weer ingetrapt na bijna 2 jaar zonder FM. Eens kijken of ik het nog kan, dat zal het probleem vast niet zijn. Dus Eagles weer naar de top brengen moet het doel zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 58 minuten geleden zei keano77: Dan een nieuwe vraag hoe pak jij dit zelt op in excel? De sterren zijn bij mijn weten niet te exporteren, helaas. In mijn novelle heb ik eenmalig de sterren genoemd, maar die heb ik handmatig over getypt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 46 minuten geleden zei Monty: Tja... Zo gaat het wel hard Lang leve de zandbak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 31 minuten geleden zei GAE EAGLES: Ik ben er weer ingetrapt na bijna 2 jaar zonder FM. Eens kijken of ik het nog kan, dat zal het probleem vast niet zijn. Dus Eagles weer naar de top brengen moet het doel zijn Nog weinig veranderd zie ik, of het zit gewoon mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Ons eerste seizoen in de Premier League en financiëel top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 speel sinds paar dagen FM24 op een UW monitor 34'' 144hz maar lijkt te haperen tijdens wedstrijden iemand die weet waar aan dit kan liggen (ben een ictnoob xd ) heb overal gekeken (denk ik) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 (bewerkt) Trots En ook op Lamine Yamal: 24 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Wat een ontzettende kutpot. Haal ik een XG van bijna 6 tegen River! Geweldig.. Scoor ik er maar 4 en zij elk schot op doel. Even River totaal van de mat gespeeld al is dat in de uitslag nauwelijks te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Oshimen van held naar schlemiel en Diogo Costa is fucking eindbaas, pingel tegen houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 11 hours ago, Monty said: Tja... Zo gaat het wel hard Heb je Stengs en Bijlow zelf aangeboden aan clubs of kwamen die clubs zelf met een (hoge) bieding? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Zojuist zei Rob1981: Heb je Stengs en Bijlow zelf aangeboden aan clubs of kwamen die clubs zelf met een (hoge) bieding? Kwamen zelf opeens met een aanbieding. Stengs begonnen ze op 30 en Bijlow was niet over te onderhandelen. Lol gaat er wel snel vanaf zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 10 uur geleden zei neva: Lang leve de zandbak Ja eind van de save wellicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Just now, Monty said: Kwamen zelf opeens met een aanbieding. Stengs begonnen ze op 30 en Bijlow was niet over te onderhandelen. Lol gaat er wel snel vanaf zo Ik speel met PSV en daar hebben ze vanuit de zandbak veel interesse, maar pakken ze niet door. Lozano staat dan op transferwaarde van 80 miljoen (heb in seizoen 2 CL gewonnen), maar als ik hem aan ga bieden vinden ze hem slechts 20 waard. Hopelijk gaat dat komend seizoen beter dan haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten