Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Dan zit je in de transferperiode en krijg je ineens de melding dat Ben Doak te koop wordt gezet door Liverpool en heb je toch nog wel een aanvallende speler extra nodig. Voor 23 miljoen zeg je natuurlijk geen nee tegen zo'n kans. Verwachting was eigenlijk dat die als roulatiespeler mee mocht gaan draaien en in de Europa League en de bekercompetities lekker aan zijn minuten mocht komen. Dan raken achter alkaar Estanis Pedrola en Brajan Gruda geblesseerd. 7 competitiewedstrijden en 2 europese wedstrijden verder: 8 competitietreffers en 2 Europese treffers. Heerlijk zo'n buitenkansje dat echt direct weet te schitteren.

afbeelding.thumb.png.4c153b5dbf3ee7f4bbefa45d594d3f00.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er werd in seizoen 1 een niet te weigeren bod uitgebracht op Steven Bergwijn. Als vervanger niet veel spelers waarvan ik dacht die wil ik. Uiteindelijk kwam ik uit op Bryan Zaragoza (1.65) van Granada. Uiteindelijk gekocht voor 14 miljoen en in 4 competitiewedstrijden goed voor 3 goals en 7 assists :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand verstand van die niet-eu spelers regel in Italië? Ik heb momenteel mijn maximale spelers, maar als er een niet-eu vertrekt komt er weer eentje vrij. Geldt dat alleen voor daadwerkelijke transfers of ook voor huur transfers naar het buitenland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Joery:

Iemand verstand van die niet-eu spelers regel in Italië? Ik heb momenteel mijn maximale spelers, maar als er een niet-eu vertrekt komt er weer eentje vrij. Geldt dat alleen voor daadwerkelijke transfers of ook voor huur transfers naar het buitenland?

Uit eigen ervaring is heel kut geregeld daar. Je moet er echt actief 1-2 verkopen voor je kan inschrijven. Ik raad aan heel voorzichtig mee te zijn. Ik weet niet zkr, denk ook voor huur transfers geldt ja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 met Feyenoord:

- Competitie 32-2-0 98 punten, doelsaldo +93. 2x 1-1 tegen Volendam. :-D

- JC en beker gepakt. Aardig wat moeite onderweg. Eerst Vitesse op penalty's, daarna PSV in de verlenging. Ook in de finale tegen Sparta verlening nodig gehad. 

- CL 3e in de poule met ManU en Salzburg boven me. 

- EL geweldig gepresteerd. Winst na in de halve Finale Liverpool te hebben verslagen. Na 5-3 thuis een miraculeuze 2-2 op Anfield. Liverpool had daar een xG van >4. In de finale tegen Leipzig revanche genomen op Red Bull. Winnende in de blessuretijd. 95.51, waar er +5 was aangegeven. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Seizoen 1 met Feyenoord:

- Competitie 32-2-0 98 punten, doelsaldo +93. 2x 1-1 tegen Volendam. :-D

- JC en beker gepakt. Aardig wat moeite onderweg. Eerst Vitesse op penalty's, daarna PSV in de verlenging. Ook in de finale tegen Sparta verlening nodig gehad. 

- CL 3e in de poule met ManU en Salzburg boven me. 

- EL geweldig gepresteerd. Winst na in de halve Finale Liverpool te hebben verslagen. Na 5-3 thuis een miraculeuze 2-2 op Anfield. Liverpool had daar een xG van >4. In de finale tegen Leipzig revanche genomen op Red Bull. Winnende in de blessuretijd. 95.51, waar er +5 was aangegeven. :D

Netjes, op hoeveel doelpunten in Gimenez uiteindelijk gekomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Netjes, op hoeveel doelpunten in Gimenez uiteindelijk gekomen?

Belachelijk weinig eigenlijk. 

image.png.66a01472e52cbaae267947087cdb890d.png

Qua goals kwam het zo'n beetje gelijkmatig van Gimenez (HS) - 28/4, Stengs (AM-vsm) - 24/16, Ivanusec (AML-IF) 20-13 en Minteh 14/10 / Paixao 12/14 (AMR-IF). Verder ook mooi scorend vermogen (9 goals) van Wieffer 9/9  en Timber 9/12 op VM-VOL a en o. En Trauner met 7 goals altijd gevaarlijk bij corners.

Tactisch ziet het er zo uit:

image.png.eb02010a0ba1323bf6abc7d38f5b2989.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gepromoveerd naar de Eredivisie :D Moest de laatste speeldag winnen van Oss om direct te promoveren, die stonden 19e ofzo. Speel ik gelijk :cab: Gelukkig waren we dit keer in de play-offs wel succesvol.

Alleen is dit de overgebleven kern nadat er een zooi spelers transfervrij vertrokken zijn en alle gehuurde spelers weer teruggekeerd zijn ;c 50k transferbudget en 130k aan salaris om een volwaardige selectie op de been te krijgen. Dat gaat even creatief shoppen worden.

image.thumb.png.4a15231a446c5bec7cde7c3ebdf93af9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was op zoek naar een uitdaging en ben uiteindelijk beland bij Bursaspor, in 2010 nog kampioen van Turkije en nu actief op het derde niveau. Er is geen geld, een transferverbod tot 1 juli 2024 en de helft van de contracten loopt aan het einde van dit seizoen af. Eens kijken hoever we komen. In recente FM's eigenlijk nooit echt LLM gedaan.

Oh ja, mag ook alleen maar Turkse spelers kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites