Lensherr Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 (bewerkt) 11 uur geleden zei Kyrill: Jaaaa zeker weten maat. Grappig toevallig sta ik met mijn Arsenal in de Carabao Cup , halve finale dit seizoen ook tegen Brighton haha. Alleen de vorige twee rondes heb ik gewonnen met insta-result haha. Overwinning was dik verdiend en terecht. Houdt me vooral ook op hoogte aub, bij terug promotie naar de PL, hoe je het doet tegen Arsenal, City, United etc Zeg dat je, balen zeg @Rinus De 4de ronde in de Caraboa Cup werd helaas ons eindstation. In de slotseconden werd een doelpunt van Kusi- asare afgekeurd door de Var en bij de strafschoppen viel het dubbeltje helaas zoals zo vaak bij strafschoppen niet aan onze kant. Tot nu toe bleek de stap naar Brighton de juiste geweest te zijn. Een club in verval heropbouwen is altijd leuk en daarom is het ook leuk om gewoon verder te gaan in je save als je ergens de Champions League gewonnen hebt. Er zijn in je eigen save genoeg leuke uitdagingen te vinden. 16 november 2023 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 5 wedstrijden voor het eind bemachtigen we de titel en daarmee ook directe promotie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 (bewerkt) Citaat Leuk, hoor Citaat Oei oei oei. Wil toch echt wel bij AZ blijven. In het echt was ik waarschijnlijk naar Man Utd vertrokken. 16 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 1 uur geleden zei Oerlie: 5 wedstrijden voor het eind bemachtigen we de titel en daarmee ook directe promotie! Heb je Ouédraogo nog of heb je die moeten verkopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 4 minuten geleden zei De Raam: Heb je Ouédraogo nog of heb je die moeten verkopen? Ik heb een periode onder curatele gestaan, waardoor ik zelf geen invloed had op uitgaande transfers dus helaas vertrekt hij voor een magere 600k naar Arsenal aan het eind van het seizoen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 12 minuten geleden zei Oerlie: Ik heb een periode onder curatele gestaan, waardoor ik zelf geen invloed had op uitgaande transfers dus helaas vertrekt hij voor een magere 600k naar Arsenal aan het eind van het seizoen... Ai, dat is balen zeg! Hier gaat ie wel lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Is er een download waarmee clubs zich meer richten op aankopen die uit hetzelfde land als de club komen? Hou in mijn saves graag Ajax in de gaten maar die kopen echt alleen maar buitenlanders (jaha, doen ze in het echt ook ha-ha-ha-ha). Zit behoorlijk intensief te zoeken op internet en in de Steam workshop maar tot dusver geen succes... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 6 minuten geleden zei Arles: Is er een download waarmee clubs zich meer richten op aankopen die uit hetzelfde land als de club komen? Hou in mijn saves graag Ajax in de gaten maar die kopen echt alleen maar buitenlanders (jaha, doen ze in het echt ook ha-ha-ha-ha). Zit behoorlijk intensief te zoeken op internet en in de Steam workshop maar tot dusver geen succes... daveincid op twitter houdt zich daar mee bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Dit was mijn assistent via Instanresult lekker zeg haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Wat ik wel irritant is zijn die clubs ui het midden-oosten. Heb nu Dekker die graag naar het midden-oosten wil. Hij is pas 21 ofzo, en niet eens heel goed. Prima zat voor de eredivisie. Man man man. China deed precies in FM21 hetzelfde, maar niet zo happerig en gortig als de clubs in het M-O. Gruwelijk irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Hebben jullie graphics tips? Logo's er nu in staan, maar zoek meer. Faces, kits, een fijne skin etc. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smikkelbeer Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Als facepack gebruik ik deze altijd: https://sortitoutsi.net/graphics/style/1/cut-out-player-faces Sowieso hebben ze daar mooie graphics packs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 55 minuten geleden zei De Raam: Ai, dat is balen zeg! Hier gaat ie wel lekker Netjes hoor ! Hele andere positie(s) maar zelfde next GN leeftijds talentje die ik heb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Groeispurtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 1 uur geleden zei De Raam: Ai, dat is balen zeg! Hier gaat ie wel lekker Heerlijk ja, ik heb wel de ambitie op hem ooit terug te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Calvin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Het gaat super met 21 zeges na 23 duels, moet wel bij zeggen we gehele top 9 nog uit moeten gaan spelen, op Liverpool en nu net Villa na. We krijgen Westham, City, Chelsea en de rest allemaal nog als uitspelende team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Download eens een logopack joh Karel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Dit is wel een soort van Messi-light toch? Nog nooit van de beste man gehoord, maar wat een talent zeg. Kostte ook nog maar eens een paar miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Het avontuur in de Conference League is ten einde, maar wat een run hebben we gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 (bewerkt) 32 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dit is wel een soort van Messi-light toch? Nog nooit van de beste man gehoord, maar wat een talent zeg. Kostte ook nog maar eens een paar miljoen. Da's een leuke vondst inderdaad, gelijk even scouten Deze is niet normaal meer zeg, ontwikkeling van 7 maandjes... Heel nieuwsgierig naar zijn PA! 15 jaar 16 november 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Zo frustrerend als je hier achter komt: Elke maand één miljoen afbetaling... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 1 uur geleden zei Urbeto: Download eens een logopack joh Karel! Sowieso zonder facepack en logo's ziet het er niet uit. Persoonlijk wil ik zoveel mogelijk dus ook de stadions, city en trophies dat maakt voor mij de beleving groter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Nieuwe save met QPR gestart, heb er zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten