Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Kyrill:

Jaaaa zeker weten maat. Grappig toevallig sta ik met mijn Arsenal in de Carabao Cup , halve finale dit seizoen ook tegen Brighton haha. Alleen de vorige twee rondes heb ik gewonnen met insta-result haha. Overwinning was dik verdiend en terecht. Houdt me vooral ook op hoogte aub, bij terug promotie naar de PL, hoe je het doet tegen Arsenal, City, United etc :)

Zeg dat je, balen zeg @Rinus

De 4de ronde in de Caraboa Cup werd helaas ons eindstation. In de slotseconden werd een doelpunt van Kusi-

asare afgekeurd door de Var en bij de strafschoppen viel het dubbeltje helaas zoals zo vaak bij strafschoppen niet aan onze kant. Tot nu toe bleek de stap naar Brighton de juiste geweest te zijn. Een club in verval heropbouwen is altijd leuk en daarom is het ook leuk om gewoon verder te gaan in je save als je ergens de Champions League gewonnen hebt. Er zijn in je eigen save genoeg leuke uitdagingen te vinden.

image.png.451a8b3084f86e038646e2463a1c99dc.png

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei De Raam:

Heb je Ouédraogo nog of heb je die moeten verkopen?

Ik heb een periode onder curatele gestaan, waardoor ik zelf geen invloed had op uitgaande transfers dus helaas vertrekt hij voor een magere 600k naar Arsenal aan het eind van het seizoen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een download waarmee clubs zich meer richten op aankopen die uit hetzelfde land als de club komen? Hou in mijn saves graag Ajax in de gaten maar die kopen echt alleen maar buitenlanders (jaha, doen ze in het echt ook ha-ha-ha-ha). Zit behoorlijk intensief te zoeken op internet en in de Steam workshop maar tot dusver geen succes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Arles:

Is er een download waarmee clubs zich meer richten op aankopen die uit hetzelfde land als de club komen? Hou in mijn saves graag Ajax in de gaten maar die kopen echt alleen maar buitenlanders (jaha, doen ze in het echt ook ha-ha-ha-ha). Zit behoorlijk intensief te zoeken op internet en in de Steam workshop maar tot dusver geen succes...

daveincid op twitter houdt zich daar mee bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik wel irritant is zijn die clubs ui het midden-oosten. Heb nu Dekker die graag naar het midden-oosten wil. Hij is pas 21 ofzo, en niet eens heel goed. Prima zat voor de eredivisie. Man man man. China deed precies in FM21 hetzelfde, maar niet zo happerig en gortig als de clubs in het M-O. Gruwelijk irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Dit is wel een soort van Messi-light toch? Nog nooit van de beste man gehoord, maar wat een talent zeg. Kostte ook nog maar eens een paar miljoen.

Da's een leuke vondst inderdaad, gelijk even scouten :D 

Deze is niet normaal meer zeg, ontwikkeling van 7 maandjes... Heel nieuwsgierig naar zijn PA! 15 jaar :<

image.png.73afff6d257f810bcfae66cc186446b7.png

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites