Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei feyedennis:

Ik heb het via eneba besteld via een link van deze site. Via de verkoper City of Gamers, ik dacht dat hier ook een beta bij zou zitten, maar ik heb nu nog geen key daarvoor. Zit deze er niet bij en kan ik het spel pas spelen op de officiele release datum? Of komt die key later vandaag nog? Iemand hier ervaringen mee?

Dit probleem heb ik ook. Maar op eneba zelf staat duidelijk dat de beta key inclusief is. Dus wacht het nog even af, misschien wat vertraging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei feyedennis:

Ik heb het via eneba besteld via een link van deze site. Via de verkoper City of Gamers, ik dacht dat hier ook een beta bij zou zitten, maar ik heb nu nog geen key daarvoor. Zit deze er niet bij en kan ik het spel pas spelen op de officiele release datum? Of komt die key later vandaag nog? Iemand hier ervaringen mee?

3 minuten geleden zei roeliho:

Dit probleem heb ik ook. Maar op eneba zelf staat duidelijk dat de beta key inclusief is. Dus wacht het nog even af, misschien wat vertraging.

Key krijg je als het goed is meteen bij aankoop al en kun je dan activeren in Steam. Even inloggen op Eneba, op je profiel klikken en dan naar Keys library gaan, daar staat jouw key!

image.png.f1f5b58944c062cdc97d8f95743c8ea0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Jotew:

@feyedennis @roeliho Ik heb de Key ook op Eneba gekocht. Je krijgt na aanschaf gewoon een mail met daarin een link richting je key. Deze is, mits je een eigen account hebt, ook terug te vinden bij je aankopen/bestelhistorie. :) 

Klopt die code heb ik inderdaad ingevoerd op steam. Alleen daar staat dat fm23 nog niet beschikbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei roeliho:

Klopt die code heb ik inderdaad ingevoerd op steam. Alleen daar staat dat fm23 nog niet beschikbaar is.

Neem aan dat je 'm voor FM23 hebt gekocht, haha.

Hoe probeer je 'm te activeren dan? Wel via het menu 'Spellen' en dan > Een steam product activeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jotew:

Neem aan dat je 'm voor FM23 hebt gekocht, haha.

Hoe probeer je 'm te activeren dan? Wel via het menu 'Spellen' en dan > Een steam product activeren?

Ja voor fm24 uiteraard 😅

Precies zoals jij zegt. Maar is het mogelijk het spel uit de bibliotheek te halen en opnieuw toe te voegen? Heb het spel namelijk al minimaal een week geleden toegevoegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei feyedennis:

Alles even opnieuw opstarten al geprobeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, even naar de AH. Uurtje aankutten, en dan werken tot 2300 en weer een uurtje aankutten. Twee weken lang niet te gehecht raken aan mijn save, en daarna een langetermijn spel starten. AZ Alkmaar here we go. Jammer dat Koevermans, Landzaat, Vlaar, Tuyp, Luigi Bruins, enzovoort allemaal gestopt zijn. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was 'm dan, de allerlaatste wedstrijd in FM23. Niets historisch voor de ploeg, maar het is de wedstrijd waarin mijn Beliziaanse rechtsback zijn twintigste wedstrijd speelde, waardoor ik de Poképlayerchallenge heb kunnen afronden. Het was een gedenkwaardige game, zal het niet snel vergeten. Adieu :)

image.thumb.png.a652e5310806841fedb6472e139d680d.png

image.thumb.png.cc56b56bc43929b4fa3d832a4a27ea26.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei roeliho:

Ja voor fm24 uiteraard 😅

Precies zoals jij zegt. Maar is het mogelijk het spel uit de bibliotheek te halen en opnieuw toe te voegen? Heb het spel namelijk al minimaal een week geleden toegevoegd

Bij mij deed ie het net ook niet maatje. Maar toen heb ik mijn laptop uitgezet>Opnieuw aangezet>Steam aangezet en toen stond er groot bericht FM24 installeren en nu aan het doen :)

Veel plezier en succes iedereen met de beta. Maak mij maar snel jaloers met jullie CL winsten ;) :cheer::classic_love:

image.thumb.png.5f4a05b8780ec477ca75fa662e0639bf.png

Edit screen toegevoegd we zijn los met FM23 save in FM24 beta :)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei MetalMichael:

Koevermans is tegenwoordig KNVB scheids. :-D Net als Geert den Ouden, die regelmatig hoogste klasses bij de jeugd fluit. 

https://nos.nl/artikel/2494625-oud-profs-den-ouden-en-koevermans-nu-scheidsrechter-hopen-uithangbord-te-worden

Echt? Dat is zo tof. Ik zal hem eens zoeken op youtube ofzo. Lijkt me wel geinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk voor even wat rond te kijken en een wedstrijdje te spelen, maar ik heb voorlopig nog geen real names, kits, logos, faces op mijn nieuwe laptop..dus dit wordt 'em voorlopig nog niet :)

Ook al heb ik enorm veel zin in een nieuwe save, alles moet wel wat op orde zijn om eraan te kunnen beginnen. CSKA Sofia als Dimitar Berbatov lijkt me een leuke start binnenkort!

Link naar opmerking
Deel via andere websites