neva Gepost March 25 Share Gepost March 25 Niet te hopen dat Mourinho een band met Lixa heeft.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 25 Share Gepost March 25 2 minuten geleden zei neva: Niet te hopen dat Mourinho een band met Lixa heeft.. Wie weet ga ik dan wel voor een competitie met alleen maar stadions die naar The Special One vernoemd zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JesseNL Gepost March 25 Share Gepost March 25 (edited) Wie van de drie wordt door de club als het grootste talent gezien? Spoiler Spoiler Spoiler Edited March 25 by JesseNL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost March 26 Share Gepost March 26 Zal ongetwijfeld de onderste zijn gezien de vraagstelling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost March 26 Share Gepost March 26 11 uur geleden zei bas huijsmans: Wie weet ga ik dan wel voor een competitie met alleen maar stadions die naar The Special One vernoemd zijn Ik zou een nieuwe manager maken en die gewoon José Mourinho noemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JesseNL Gepost March 26 Share Gepost March 26 2 uur geleden zei Mordurette: Zal ongetwijfeld de onderste zijn gezien de vraagstelling? Inderdaad. Lijkt me toch niet de juiste? Een idee waarop dat gebaseerd is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 26 Share Gepost March 26 4 uur geleden zei Glenn08: Ik zou een nieuwe manager maken en die gewoon José Mourinho noemen Nee dan gaat het te snel. In Milaan staat namelijk ook al het José Mourinho Stadion.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost March 26 Share Gepost March 26 Wie anders dan Moisés Caicedo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost March 27 Share Gepost March 27 Typische FM maand zo: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost March 27 Share Gepost March 27 5 jaar geïnvesteerd in een speler die ik anders al lang had verkocht.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 27 Share Gepost March 27 Druk opvoeren. Kwam als nummer 9 binnen na 12 wedstrijden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost March 29 Share Gepost March 29 Ik had deze speler van de zomer bijna voor 14 miljoen oid laten gaan Vorig seizoen een van de best presterende spelers, maar er was allemaal interesse vanuit Saudi-Arabië. Transfer ging niet door, want de biedingen bleven onder de afgesproken prijs. Vervangers had ik wel al aangetrokken en stonden al klaar, met als gevolg dat Olsen eigenlijk overal en nergens in de aanval kwam te spelen en een stuk minder presteerde. Dan is een transfersom die bijna 3x zo hoog ligt toch mooi meegenomen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JesseNL Gepost March 29 Share Gepost March 29 In welke rol zouden jullie dit talentje laten spelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost March 29 Share Gepost March 29 @bas huijsmans Maestro. Was het jou gelukt het B-team van Coimbra te laten spelen in één van de zichtbare competities? Ben 4 jaar verder maar ze spelen gewoon onzichtbare potjes nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 29 Share Gepost March 29 13 minuten geleden zei ElPrincipito: @bas huijsmans Maestro. Was het jou gelukt het B-team van Coimbra te laten spelen in één van de zichtbare competities? Ben 4 jaar verder maar ze spelen gewoon onzichtbare potjes nog. No man, maar ik heb ergens gelezen dat dit een bekende bug is in FM. Dat teams waarvan je manager bent die zo'n nieuw team crëeren gebugd zijn en dus nooit in de speelbare competities terechtkomen. Heb bij FC Lixa nu hetzelfde probleem. Zelfs mijn O19 speelt ontzichtbare potjes... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost March 29 Share Gepost March 29 35 minuten geleden zei bas huijsmans: No man, maar ik heb ergens gelezen dat dit een bekende bug is in FM. Dat teams waarvan je manager bent die zo'n nieuw team crëeren gebugd zijn en dus nooit in de speelbare competities terechtkomen. Heb bij FC Lixa nu hetzelfde probleem. Zelfs mijn O19 speelt ontzichtbare potjes... Vreselijk! Dat is wel een gemiste kans hè, maakt de game wel beduidend minder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 29 Share Gepost March 29 37 jaren, 1554 wedstrijden en 30 prijzen later gaan we dan eindelijk weer eens wat anders doen. Na 70 jaar in Portugal gaan we een uitstapje maken richting Mexico. Waarom? Geen idee eigenlijk, maar die competitie trekt me eigenlijk al wel een langere tijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 29 Share Gepost March 29 En dooooor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost March 30 Share Gepost March 30 97 jaar, is je manager een Belg? Want wij gaan zo oud zijn voor we op pensioen mogen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost March 30 Share Gepost March 30 HHC is vorig jaar kampioen geworden in de KKD. PEC heeft ze welkom geheten in de Eredivisie zullen we maar zeggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost March 31 Share Gepost March 31 Geen idee hoe de kwalificatie hiervoor werkt maar wellicht zit een EK er in via deze weg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost March 31 Share Gepost March 31 Geld is op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost April 2 Share Gepost April 2 Iemand enig idee waarom ik 2 keer een B-Elftal heb ineens? Hoe kan ik dat verwijderen?Sowieso kan ik de zichtbaarheid in het menu niet aanpassen, als ik Individuele training en ontvang mail uitzet voor B-Elftal is dat ook direct voor SLB B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost April 2 Share Gepost April 2 13 minuten geleden zei ElPrincipito: Iemand enig idee waarom ik 2 keer een B-Elftal heb ineens? Hoe kan ik dat verwijderen?Sowieso kan ik de zichtbaarheid in het menu niet aanpassen, als ik Individuele training en ontvang mail uitzet voor B-Elftal is dat ook direct voor SLB B. Heb dit ook al eens gehad..FM ff opnieuw opstarten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TimTin Gepost April 2 Share Gepost April 2 Wordt je 6e in de CL phase, van de 36... Krijg je een ''do able'' loting met Marseille, en dan bijt je jezelf stuk op die mediteraanse stokbrooden Seizoenen hiervoor in de tussenronde Barcelona en City. Zo dichtbij de kwartfinale, en toch zo ver weg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts