Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

4 minuten geleden zei La Pulga:

Heb het even voor je verbeterd.

Nou de Feyenoord supporters niet. Dan vat ik de een op als een 1. Met twee drie of vier punten nemen ze denk ik wel genoegen. Jij als manager van Ajax nam wel genoegen met een zwaar bevochten puntje, underdog

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Nou de Feyenoord supporters niet. Dan vat ik de een op als een 1. Met twee drie of vier punten nemen ze denk ik wel genoegen. Jij als manager van Ajax nam wel genoegen met een zwaar bevochten puntje, underdog

Ik vond het gewoon fijn dat Sean Steur een doelpuntje had gemaakt.

Oef mijn beste speler (RB) weggekocht in januari. stevige releaseclause wel, maar omdat ik tegen het loon budget aanzat kon ik geen staff aantrekken en er waren geen scouts. Nu in de rapte een paar gehaald na wat budget te verhuizen.

Maar met een blessure en Africa cup zit ik flinterdun achterin en heb ik snel wat suggesties nodig. Dus zowel RB, LB en CD Max 4 miljoen elk, max wage rond 4k. Liefst wat groeipotentieel in

Niveau: ambitieuze middenmotor in portugal.

Suckt wel dat het januari is (eerste seizoen dus)en er al veel loans enzo gaande zijn... Maar als ik niks doe vrees ik dat het budget weg is tegen juli

Edited by AntiChrist7

19 minuten geleden zei Rob1981:

Ik ben voor het eerst in jaren weer eens begonnen in Italië. Maar hoe zit die regeling met spelers van buiten de EU in elkaar. Ik haal Marcos Leonardo naar AS Roma maar kan hem niet registreren??

Je kan ieder seizoen dacht ik 1 Non-EU speler inschrijven. Als je een Non-EU speler naar het verkoopt of hem verhuurd naar het buitenland dan kan je dacht ik een tweede inschrijven