bas huijsmans Gepost February 8 Share Gepost February 8 En weer een beker die ik nog niet had behaald in deze save. De Supertaça is voor mij. Ik denk dat ik mocht deelnemen omdat ik de bekerfinale verloor van kampioen Academica Coimbra. Dat ik ze dan met 4-0 op rol had ik totaal niet verwacht. Hopelijk kunnen we dit jaar een stabiel seizoen spelen en wellicht weer een gooi kunnen doen naar Europees voetbal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias. Gepost February 8 Share Gepost February 8 Hmmm, laat ik deze man gaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 9 Share Gepost February 9 Dacht het verdriet van de avond even weg te kunnen spelen, maar lijkt erop dat zie die "real-life" form nu al hebben toegepast in FM24? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost February 9 Share Gepost February 9 20 uur geleden zei Matthias.: Hmmm, laat ik deze man gaan? Wat een speler en wat een geld. voor dat bedrag kan je wel een minste zo goede spelers terughalen toch ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost February 9 Share Gepost February 9 (edited) Grote club tegen kleine club, ik heb de bingo kaart al weer vol hoor 1-1 blunder van mijn keeper, 2-1 een eigen doelpunt en dan in de verlenging maar 1 hoogtepunt, de penalty van PSG. Zo ziek van he Edited February 9 by Thomassje123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 10 Share Gepost February 10 Lekker begin van het seizoen zo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 10 Share Gepost February 10 Nog eenmaal aan de SAF challenge beginnen in de hoop dat dit me door de FM dip heen sleept. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost February 10 Share Gepost February 10 Op 8-2-2025 om 15:46 zei Matthias.: Hmmm, laat ik deze man gaan? Voor dat geld moet je toch beter kunnen krijgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 10 Share Gepost February 10 Basisdebuut van onze Vinkie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 10 Share Gepost February 10 Iemand hier die met de Chinese/Koreaanse match engine tweaks speelt? https://old.reddit.com/r/footballmanagergames/comments/1ilm6cp/fm24_modded_simatch_file_review_of_the_asian/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 10 Share Gepost February 10 4 uur geleden zei La Pulga: Basisdebuut van onze Vinkie Bij hem heb ik echt het idee dat de skye de limit is ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost February 10 Share Gepost February 10 3x achter elkaar promotie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost February 11 Share Gepost February 11 Carriere begonnen met Boavista, begin loopt redelijk. Maar ik heb nog niet echt de drive om veel te spelen zoals in vorige saves/ben nog niet volledig invested nog mensen die dit hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 11 Share Gepost February 11 Paar keer gehad wel. Wat 'anders' geprobeerd dan normaal. Attribuutloos (met een speciale skin), maar dat vond ik ook maar een seizoen of vijf leuk. Youth Only gedaan, daar kwam het dan wel weer goed. Daarna dacht ik weer opnieuw te beginnen in San Marino, maar dat vond ik ook maar een paar seizoenen echt leuk. Ben nu een nieuwe game begonnen, waarin ik juist zoveel mogelijk challenges meepak die we hier op het forum hebben staan. Zit bijna in 2030 inmiddels, dus dat wil wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platina32 Gepost February 11 Share Gepost February 11 Ik speel niet veel FM meer, weet ook niet of dit het juiste topic is, maar moet het even kwijt. Ik coach FC Gifu op het derde niveau van Japan (ik nam de leiding bij deze club toen ze bijna onderaan stonden, nu doen we mee om promotie) en we moesten een beker wedstrijd tegen Sendai die op het hoogste niveau spelen. We stonden bij rust 4-0 achter... Maken we gewoon gelijk en winnen zelfs na verlenging Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 11 Share Gepost February 11 Dat is wel heel heftig Nice man! Je kan hem zelfs in het recordtopic plaatsen, je hebt de hoogste terugkomst van allemaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 11 Share Gepost February 11 3 uur geleden zei AntiChrist7: Carriere begonnen met Boavista, begin loopt redelijk. Maar ik heb nog niet echt de drive om veel te spelen zoals in vorige saves/ben nog niet volledig invested nog mensen die dit hebben? Had ik ook gehad. Toen eigenlijk een beetje hetzelfde gedaan als Neva aangeeft. Gewoon werkeloos begonnen zonder diploma's zodat je eigenlijk alle challenges wel kan oppakken. Idee in eerste instantie was om met zoveel mogelijk verschillende clubs kampioen te worden in Portugal en daarna de grote drie proberen te laten degraderen. Dus beetje clubhoppen, beetje verschillende challenges oppakken en altijd de mogelijkheid hebben om te switchen als je daar behoefte aan had. Nu de Nationalist Challenge en Club of Pioneers challenge voltooid. Paar seizoenen attribuutloos gespeeld. Tussendoor wat punten bij elkaar gehaald voor de Fritz Korbach challenge en nu al een flinke tijd bezig met een Youth Only. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 11 Share Gepost February 11 Toch wel heerlijk uiteindelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 11 Share Gepost February 11 Champions League debuut! Groepsfase. Wat een sfeer. Wat een stadion. Wat een kippenvel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 11 Share Gepost February 11 Heerlijke speler is dit nu hoor met de nieuwe update Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 11 Share Gepost February 11 1 minuut geleden zei La Pulga: Heerlijke speler is dit nu hoor met de nieuwe update Screentje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 11 Share Gepost February 11 3 minuten geleden zei Thierryvane: Screentje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost February 11 Share Gepost February 11 53 minuten geleden zei bas huijsmans: Had ik ook gehad. Toen eigenlijk een beetje hetzelfde gedaan als Neva aangeeft. Gewoon werkeloos begonnen zonder diploma's zodat je eigenlijk alle challenges wel kan oppakken. Idee in eerste instantie was om met zoveel mogelijk verschillende clubs kampioen te worden in Portugal en daarna de grote drie proberen te laten degraderen. Dus beetje clubhoppen, beetje verschillende challenges oppakken en altijd de mogelijkheid hebben om te switchen als je daar behoefte aan had. Nu de Nationalist Challenge en Club of Pioneers challenge voltooid. Paar seizoenen attribuutloos gespeeld. Tussendoor wat punten bij elkaar gehaald voor de Fritz Korbach challenge en nu al een flinke tijd bezig met een Youth Only. Ben niet zo'n clubhopper helaas, ik heb er een hekel aan om iets op te bouwen en dan de AI het zien te verprutsen...Ik zit liever 5+ jaar bij een club en egin dan gewoon een nieuwe save. Maar het klikt nog niet echt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 11 Share Gepost February 11 51 minuten geleden zei La Pulga: Beetje overdreven wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 11 Share Gepost February 11 19 minuten geleden zei neva: Beetje overdreven wel Ik heb de database niet gemaakt, ben alleen maar een genieter maar inderdaad, die gaan we mooi verkopen aan een Europese topclub en dan Bounida op ze plekje laten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts