Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

7 minuten geleden zei La Pulga:

image.png.5d888de0ab7709fb46bdcf8e5a47894b.png

Zo staan mijn instellingen tijdens het opstarten van de game, venstermodus is dus automatisch leeg. 

CMND + Tab of alt + tab werkt ook gewoon toch? Hoef je toch niet voor in een venster te spelen. 

26 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

CMND + Tab of alt + tab werkt ook gewoon toch? Hoef je toch niet voor in een venster te spelen. 

Ja dat kan inderdaad ook, maar venstertje werkt altijd wel fijn vind ik. Misschien kan ik ook voor jouw optie gaan 

12 minuten geleden zei La Pulga:

Ja dat kan inderdaad ook, maar venstertje werkt altijd wel fijn vind ik. Misschien kan ik ook voor jouw optie gaan 

Ik heb het idee dat je dan net informatie mist die je wellicht nodig hebt.

26 minuten geleden zei bas huijsmans:

En als je dat in dat scherm instelt dat die op venstermodus staat?

Ja dan krijg ik inderdaad dus mijn venstermodus. Probleem is dus alleen dat als ik het spel afsluit en opnieuw wil spelen ik dan weer volle beeldscherm krijg. (niet een groot probleem, wel irritant) 

Wellicht dat het met me Nvidia te maken heeft hoor.

Met de Youth Only net m'n Europese debuut mogen maken, maar ja, voorrondes Conference League, loot je AS Roma.. Dus ik ging al met lood in de schoenen spelen, maar uit waren we zowaar redelijk, ondanks een 2-1 nederlaag. Thuis ging het even alle kanten op.. Hoop bij 1-0, berusting bij 1-2, toch een sprankje hoop bij 2-2, dolle pret bij 3-2 en een zenuwslopende verlenging snel de 4-2 gemaakt en in de slotminuut een keer geen tegengoal, maar nog een doelpunt vóór. Zo hebben we misschien de lastigste tegenstander van deze campagne al gehad.

image.thumb.png.f3bf5b22a73e64108586f19746e6b582.png

image.png.44137d9098fbc47d86c546dbc815f737.png

Nog een korte update vanuit Servië. 
Nationaal gaat het voor de wind en sta op het punt de vierde titel op rij binnen te slepen, het gat met Partizan en Rode Ster is dan ook wel gedicht. Sterker nog, durf wel te zeggen dat we inmiddels de beste ploeg in Servië zijn. 

Europees een uitschieter gehad met de 16e finale CL. Daarna een jaar in de tussen ronde eruit, dit seizoen ondanks een 2-0 thuiszege tegen City er in de poulefase er al uit. Daar valt dus de grootste winst te behalen. 

18 uur geleden zei La Pulga:

Ja dan krijg ik inderdaad dus mijn venstermodus. Probleem is dus alleen dat als ik het spel afsluit en opnieuw wil spelen ik dan weer volle beeldscherm krijg. (niet een groot probleem, wel irritant) 

Wellicht dat het met me Nvidia te maken heeft hoor.

En als je in Steam rechtermuisknop op FM doet en daar in de instellingen zoekt? Volgens mij is er wel ergens iets waar je kan instellen hoe je wilt dat spellen opstarten.

2 uur geleden zei bas huijsmans:

En als je in Steam rechtermuisknop op FM doet en daar in de instellingen zoekt? Volgens mij is er wel ergens iets waar je kan instellen hoe je wilt dat spellen opstarten.

Bas we veranderen jouw naam voortaan gewoon in Baas!!!!!

Het is alleen niet de oplossing, maar wel leuk dat je meedenkt.

2 uur geleden zei La Pulga:

Ai wat zonde. Hopelijk kan je wel gewoon verder met je leven nu het nog niet opgelost is

2 uur geleden zei La Pulga:

Op je snelkoppeling rechtermuisknop > Eigenschappen en dan bij Snelkoppeling > Doel typ je het volgende erbij:

-window of -w ;)

-w flag added to Target field in Starcraft alias Properties screen

Edited by Steels

7 uur geleden zei Steels:

Op je snelkoppeling rechtermuisknop > Eigenschappen en dan bij Snelkoppeling > Doel typ je het volgende erbij:

-window of -w ;)

-w flag added to Target field in Starcraft alias Properties screen

Ik zal morgen even kijken maar normaal start ik via Steam op :D 

Vanuit de Provinciale elk jaar kampioen, nu zouden we wederom (ook vorig jaar in de Challenger) kansloos laatste moeten worden. 

Hopelijk halen we Europees voetbal, dat zou wel echt een stunt zijn meteen in het 1e jaar op dit niveau. 

Schermafbeelding2025-01-22om07_28_20.thumb.png.2a429a30f5f38a2865f565171b0f5e16.png