PJHoutman Gepost January 17 Share Gepost January 17 Linksbackie scoort er even vier in de Chileense supercup. Tegen een ploeg van het derde niveau trouwens, die een bekerstunt neerzetten en nu de Copa Libertadores in gaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 17 Share Gepost January 17 Soms gaat het goed, soms gaat het beter. #gedownloadetactiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost January 17 Share Gepost January 17 Luc, Luc, Luc, Luc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonasio7 Gepost January 17 Share Gepost January 17 Mooie pot om door te stoten naar de groepsfase van de Europa League Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 17 Share Gepost January 17 En weer met beide beentjes op de grond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost January 17 Share Gepost January 17 (edited) Lekker man, de nummer 1 en 2! Ze kunnen het ook wel Edited January 17 by dvsermelo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 18 Share Gepost January 18 Oke dan Dat kon makkelijker haha. Ook gewoon de nummer 1 en 2 van de club coëfficiëntenlijst geloot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 18 Share Gepost January 18 Hele moeilijke competitie met de eerste vier die aan elkaar gewaagd zijn. Nu eindelijk met pijn en moeite de kampioen play-off gewonnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 18 Share Gepost January 18 (edited) Godver... Hij hoefde nog maar 1,5 jaar en ik heb echt dringend behoefte aan een linksback voor het nationale team Kan ook meteen weg trouwens Edited January 18 by Thomassje123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 18 Share Gepost January 18 16 minuten geleden zei Thomassje123: Godver... Hij hoefde nog maar 1,5 jaar en ik heb echt dringend behoefte aan een linksback voor het nationale team Kan ook meteen weg trouwens Weer die Afrikaanse spelers hè. Niet aan beginnen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 18 Share Gepost January 18 28 minuten geleden zei Mordurette: Weer die Afrikaanse spelers hè. Niet aan beginnen... Deze zat er al een tijdje en zat weg te rotten in het B team, was een buitenkansje geweest Deze man is daarentegen bizar genoeg nog steeds niet opgeroepen voor Colombia en hij hoeft nog maar 80 dagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 19 Share Gepost January 19 Ik had toch wel lichte hoop dat ik na het loodsen vanuit de Provinciale naar het hoogste niveau een eigen stadion zou krijgen. Helaas gaat dat niet door, er komt wel een schitterend stadion in Erezee. Daar kan direct 200x heel de gemeente in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 19 Share Gepost January 19 (edited) Cooking Edited January 19 by Thomassje123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 19 Share Gepost January 19 Hitsig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 19 Share Gepost January 19 Ik moet eens gauw aan die Club World Cup meedoen want mijn concurrent heeft er aan 2x meegedaan krijgt 1 miljoen per deelname. Want mijn sponsorgeld is shit, mijn stadion is 10x kleiner dan de rest (5000 tegen 500) en prijzengeld is ook om te huilen. Echt een save voor de lange adem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost January 19 Share Gepost January 19 Eindelijk weer eens een fatsoenlijke youth intake Denk wel dat alleen Wrzesinski écht een topper kan worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 19 Share Gepost January 19 (edited) Titel nummer 2 in de pocket. edit: Nee dit gaat helpen Edited January 19 by sennid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 19 Share Gepost January 19 De scouts mogen even flink aan de bak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 19 Share Gepost January 19 (edited) Was me een enerverend seizoen uiteindelijk kampioen geworden. Nu maar hopen dat dit snel doorgaat. 500 stoeltjes is veels te klein. Edited January 19 by sennid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 19 Share Gepost January 19 Nou, eindelijk wat succes met de Youth Only. 2038 inmiddels en de laatste jaren zagen er wel raar uit. Wel een degradatie overleefd en nu voor het eerst geplaatst voor Europees voetbal. Daarnaast hebben we de bekerfinale gehaald, waarin we helaas met 0-1 verloren van Leverkusen. Daarnaast kwam er éíndelijk weer een goede speler binnen. Verder heb ik er maar één die mogelijk nog eens international wordt, maar verder is het allemaal niet veel soeps nog. Al is m'n keeper eindelijk wat doorontwikkeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 20 Share Gepost January 20 Ik speel FM altijd een in venstertje zodat ik nog kan werken ondertussen, maar telkens als ik opnieuw start krijg ik em in full screen. Iemand enig idee hoe dat komt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krabby Gepost January 20 Share Gepost January 20 Zojuist zei La Pulga: Ik speel FM altijd een in venstertje zodat ik nog kan werken ondertussen, maar telkens als ik opnieuw start krijg ik em in full screen. Iemand enig idee hoe dat komt? Dat betekent dat je moet stoppen met werken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 20 Share Gepost January 20 1 minuut geleden zei Krabby: Dat betekent dat je moet stoppen met werken Je hebt gelijk, zo worden we nooit kampioen met Bilbao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 20 Share Gepost January 20 29 minuten geleden zei La Pulga: Ik speel FM altijd een in venstertje zodat ik nog kan werken ondertussen, maar telkens als ik opnieuw start krijg ik em in full screen. Iemand enig idee hoe dat komt? Moet je de instellingen denk ik aanpassen in het startscherm van FM en niet tijdens een game. Of heb je dat al geprobeerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 20 Share Gepost January 20 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Moet je de instellingen denk ik aanpassen in het startscherm van FM en niet tijdens een game. Of heb je dat al geprobeerd? Zo staan mijn instellingen tijdens het opstarten van de game, venstermodus is dus automatisch leeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts