Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Pff catastrofe dit wel zeg. Een heel wisselvallig seizoen waarbij ik maar geen normale reeks kon neerzetten. Het is net alsof andere teams het konden ruiken en hiervan profiteerden. Sporting B wist echt een uitstekende reeks neer te zetten en eindigt zelfs nog 2 plaatsen boven mij, waar ze het hele seizoen onder mij stonden. Ik denk dat we het niet verdienden om eruit te vliegen maar het gebeurt toch. Het pech is denk ik ook dat we in de play offs tegen Estoril Praia uitkomen. Een best wel prima ploeg, maar ja die worden natuurlijk ook niet voor niets 3e op het 3e niveau en dus hadden we gewoon moeten winnen. Een 2-1 nederlaag in de eerste ronde wisten wij thuis niet om te zetten in een winst en dus degraderen wij weer naar het derde niveau. Een stapje terug om er vervolgens hopelijk 2 vooruit te zetten!

image.png.3c8000e00ba72759d50049bfdfebe127.png

image.png?ex=6785247c&is=6783d2fc&hm=b93270e9939bd5eb4802f31c52fa4e16a45d3e03889b8c4a97b4823e6380312d&=

Ik had voor het eerst in mijn FM24 carrière een aanbieding van een andere club en niet de minste. Ik heb deze echter geweigerd, omdat ik met mijn Dortmund save er een lange save van wil maken en veel energy heb gestopt in het recruiten etc.  Toch leuk om zo'n aanbieding mee te maken.

14 uur geleden zei Lensherr:

De AI neemt het over van de trainers. :-D

Haha ja zoiets.

14 uur geleden zei sennid:

Die naam van de voorzitter is ook apart te noemen :D

Hij komt uit Hong Kong en wil dat ik als Ajax alleen maar sterren haal en mijn transferbudget van 700 miljoen opmaak. Terwijl ik meer jeugd wil, haha.

1 uur geleden zei Rrrood:

:classic_biggrin: WTAF

Het is bijna een nieuw stadion, voor mijn gevoel. Al komt die er ook aan.

Op 13-10-2024 om 16:29 zei sennid:

Volgens mij heb je het tegen mij ;c:D

Heb al een aardig lijstje maar voor de helft moet je een database downloaden om het te kunnen spelen.

Ben net begonnen met Perolas Negras in Brazilië om Haïti te voorzien van spelers (d)

En aantal clubs kloppen niet uit je lijstje. Sommigen bestaan niet, krijgen geen andere nationaliteiten uit de jeugd of ze spelen in eigen land weer.

Heb jij dit lijstje toevallig nog?