Tim' Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Alireza en Sam Slechts de groepsfase, maar dat maakt deze niet minder mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 1 uur geleden zei Mordurette: Altijd zo schijt vervelend! Heeft hij zo'n clausule in z'n contract staan dat hij gratis overgenomen kan worden? Hij is vertrokken jammer genoeg. Pfff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Spijtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 12 minuten geleden zei Mordurette: Spijtig. Jij al terug bezig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 17 minuten geleden zei Bogatyr: Jij al terug bezig? Zeker. Kinderen naar bed gegooid en om 7 uur de laptop aangezet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 26 minuten geleden zei Mordurette: Zeker. Kinderen naar bed gegooid en om 7 uur de laptop aangezet! Welkom bij de club! Alleen ben ik dan niet op vakantie geweest deze week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Dit is wel even een opsteker. In de competitie zitten we net achter de subtop, als promovendus, dus het kan nog alle kanten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Nieuwe carriere gestart met FC Versailles. Ik geloof dat iemand hier ooit al met die club gespeeld heeft. Seizoen 1 begint alvast leuk, met een bekerfinale De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik allemaal teams uit lagere reeksen ben tegengekomen, tot de kwartfinale (Auxerre) en de halve finale (Nantes). Finale nu tegen Monaco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november @Glenn08 heeft hier een prachtige save mee gehad. @Michiel RAFC De eerste minuten van Mika en Arthur met Dolberg die het Belgische voetbal heet maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november (bewerkt) Volgens mij is de OFC CL toewijzing in mijn game bugged. Doel was om via een journeyman save de hexagon challenge te doen. Maar hoe kan ik de OFC CL winnen als ik maar niet mee mag doen? Auckland City mag ieder jaar mee doen, zelfs als de de kampioensschapplay-off geen eens halen. En ik mag nooit mee doen. Zelfs een jaar gesimuleerd, daarin werd het team weer kampioen en pakte ze alle bekers. Maar weer geen CL deelname 2 november bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 14 minuten geleden zei Michiel RAFC: Nieuwe carriere gestart met FC Versailles. Ik geloof dat iemand hier ooit al met die club gespeeld heeft. Seizoen 1 begint alvast leuk, met een bekerfinale De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik allemaal teams uit lagere reeksen ben tegengekomen, tot de kwartfinale (Auxerre) en de halve finale (Nantes). Finale nu tegen Monaco. Als er nu iemand is die ook met Versailles mag spelen ben jij het wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 2 minuten geleden zei Glenn08: Als er nu iemand is die ook met Versailles mag spelen ben jij het wel Tips zijn steeds welkom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Naar aanleiding van mijn Mystery United shirtje. Heb wel een database moeten downloaden om ze speelbaar te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Ooit gekocht voor 1.2 miljoen. Gaat nu transfervrij de deur uit, lekker zijn carriere verneuken in de zandbak. Had interesse van oa Juventus en Manchester United... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 9 uur geleden zei Djurovski: Is Wilders ermee gestopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Het kan raar lopen in de voetballerij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 1 uur geleden zei Michaelinho*: Is Wilders ermee gestopt? Ja werd te oud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Geen Champions League in het derde seizoen met Levski. Europa League it is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Topaankoop in de winterstop hoor, wat een baas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Hoppa, eerste seizoen de dubbel gepakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Halve finale ECL, helaas... Wel erg trots op de jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Ook maar meteen een Belgische partij gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten