Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Michaelinho*:

Ik weet natuurlijk niet hoe hij speelt, maar ik instant result bijvoorbeeld alles. En laat ook altijd een hoop door de assistent doen (persco’s etc.) en ook de DoF en technical director krijgen wel wat taken. Team & staff meetings doe ik zelden tot nooit, scouting meetings mag de chief scout doen etc. Al die elementen voegen (voor mij) relatief weinig toe. Op het moment dat ik ergens naar moet kijken zoek ik dat zelf wel op zeg maar. 

Op deze manier ram je er vrij snel doorheen, afhankelijk van de grote van je DB en de specs van je PC/laptop. Heb gisteren zelf ook iets meer dan een half seizoen afgerond in 2 uurtjes.

Transferperiode’s en game starts (of start bij nieuwe club in dezelfde game) nemen altijd de meeste tijd in beslag. Team analyseren, spelers zoeken, staff instellen etc. 

Als ik dit lees, dan vraag ik me af of je zelf nog wel iets doe. Behalve op de spatiebalk rammen dan ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei MisterX:

Als ik dit lees, dan vraag ik me af of je zelf nog wel iets doe. Behalve op de spatiebalk rammen dan ;c 

Haha er blijft nog genoeg over hoor. Maar al deze elementen hebben relatief weinig impact op de gameplay voor mij. Het plezier haal ik veel meer uit selecties samenstellen, spelers (laten) scouten en dat soort zaken. 100x dezelfde vragen in de persco’s geloof ik wel na al die jaren FM. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thomassje123:

d566a7c966307d085ab1cc136b9f6f88.png

Zal het gaan lukken of niet? 

f3b7e7e2f38bfb34a0190396f54e432b.jpg

Pff, wat een spannende reeks zo op het eind. We konden Morecambe maar niet van ons afschudden. In de een na laatste wedstijd 0-2 gewonnen van ze en het kampioenschap binnen gehaald. Eindelijk deze competitie uit

*Youth only save dus zonder spelers te kopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjkjm6X.png

Dit heb ik nog nooit gehad

"spend the original transfer budget" lol.

wrPvNWk.png

0rpEQRe.png

Vrij gezonde ploeg financieel, misschien moet ik toch ietsje minder op salaris selecteren en durven voor spelers met iets hogere salarissen te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Laki:

Sjkjm6X.png

Dit heb ik nog nooit gehad

"spend the original transfer budget" lol.

wrPvNWk.png

0rpEQRe.png

Vrij gezonde ploeg financieel, misschien moet ik toch ietsje minder op salaris selecteren en durven voor spelers met iets hogere salarissen te gaan.

Als je wil doorgroeien zou ik dat zeker overwegen, anders blijft de Europa League waarschijnlijk het hoogst haalbare. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-8-2024 om 11:35 zei sennid:

Ja + instant result en het seizoen is ook gewoon heel kort. Heb al vannacht 2x gehad dat ik verbaasd was dat het al afgelopen was ;c 

Seizoen loopt van eind Augustus tot Mei. Transfers doen is ook niks want er zijn amper goeie spelers (Heb één van de slechtste competities gekozen en land).

Dus het is voorlopig heel snel door de seizoenen heen met instant result en zodra het interessant begint te worden zal het wat langer duren door transfers met spelers buiten Djibouti.

Dit is een screen van mijn skin waar je ook kan zien wat de youth rating is van het land en die is heeeeeel slecht. dat is in 3 seizoenen tijd 1 punt omhoog gegaan.

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.ed95cdeabdd8bb4370b3c28afd16c447.png

Doel van deze save is gewoon reputatie groeien, land laten groeien en dan leven van de doorverkooppercentages. Het land op de Afrika cup zien zou ook mooi zijn en misschien zelfs op het WK.

Welke skin is dat die je gebruikt?

bewerkt door SpartaPiet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is eindelijk gelukt, PSG van de troon gestoten, maar het ging niet makkelijk. En ook de CL finale werd gehaald, maar Real Madrid was met 5-0 te sterk. Dat is het volgende doel.

image.thumb.png.be163cf46715d9d2ae49ed656d27b1e2.png

image.thumb.png.25e1733b5e11ed09b4e8882499b75d68.png

Met een goede spits kom je al ver, blij met het duo Kroupi en Bobadilla

image.thumb.png.f286f9c01ddf1fdc649dac255ff03b60.png

En tot slot ook nog eens een nieuw stadion in het vooruitzicht. Nu kunnen we echt gaan groeien

image.thumb.png.a3d15bc286ff6e66ba6be8ecd4575a6e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwuah was ook nog bezig met Xavi Simons maar ging niet door omdat zijn optie werd gelicht snel, hopelijk over een jaar, voor nu tevreden en nog genoeg goede spelers, kan beter paar goedkope halen gezien balans als in het rood is :DW:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei ElPrincipito:

Oké mannen. Tijd geen FM gespeeld, in 2 seizoenen direct 2x de CL met Benfica, daarna op een laag pitje.

Welke club nu? 

* Boca Juniors voor de 8292e keer

* Chelsea 

* Partizan Belgrado

* Olympiakos

* Ajax

Als ik jou was zou ik eens een club pakken waar je niet direct de titel pakt in seizoen 1. Op die manier komt de klad ook minder snel in je save. Ik zou je aanraden om een club te pakken die met moeite in de middenmoot eindigt, maar het tegelijkertijd altijd lastig heeft op bezoek bij degradatiekandidaten. 

Wat zullen we zeggen, Ajax?

Link naar opmerking
Deel via andere websites