xanderoo Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus We moeten nog een paar keer, maar toch weer kampioen! En ook een reeksje doorprikt van een clubje uit Manchester! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 3 minuten geleden zei Titan: Klopt Als je ooit gaat solliciteren voor een overheidsfunctie moet je gewoon dit screenshot meesturen in plaats van een cv. "Out-of-the-boxmindset met de juiste motivatie" en zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Ik deed afgelopen seizoen hetzelfde @Willem. Met als resultaat dat Sparta nu als derde deelnemer de Champions League wist te bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Mijn Journeyman tot nu toe: 2 maanden nadat ik bij West Ham was aangenoemn, kwam er een tyvoon take over, dus ik had al grootse plannen voor de wintertransferwindow... Viel alleen een beetje tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Oogt wel als een leuke, realistische carrière. Al sla je elke keer wel vrij vlot je vleugels weer uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus (bewerkt) Misschien is West Ham wel dat warme nest waar je naar op zoek bent. Sorry, dubbelpost. Ik maak hier een slechte bird. 15 augustus bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 2 minuten geleden zei neva: Misschien is West Ham wel dat warme nest waar je naar op zoek bent. Sorry, dubbelpost. Ik maak hier een slechte bird. Gerapporteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Hoe dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus (bewerkt) 14 uur geleden zei neva: Misschien is West Ham wel dat warme nest waar je naar op zoek bent. Sorry, dubbelpost. Ik maak hier een slechte bird. Nest Ham. 16 augustus bewerkt door Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus (bewerkt) Hier in Slovenië is het spannend met nog 4 wedstrijden te spelen. Zelf ingestapt toen we op de 10e plek stonden en kan nog kampioen worden (hele kleine kans). 4 teams strijden voor de titel terwijl de titelhouder zelfs nog kan degraderen. Spoiler 1 wedstrijden te spelen 16 augustus bewerkt door JesseNL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Niet de meest voor de hand liggende tegenstander in een finale van de Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Hebben jullie de laatste tijd ook last van veel blessures? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Wigan uitgeschakeld in de FA Cup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus De eerste echte tik die ik kan uitdelen in de strijd om de top 3 te verzwakken. Wel eens eerder wedstrijd gewonnen van hun, maar nu zelf dus in een beginnende titelstrijd verzeilt geraakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Ben nog met mijn eerste seizoen bij West Ham bezig maar aas al op de Liverpool baan, ze staan 11e onder Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Wil iemand een keeper kopen? Video van WhatsApp op 2024-08-16 om 22.28.10_6e3d7f2a.mp4 Video van WhatsApp op 2024-08-16 om 22.28.10_841e1777.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus 3 uur geleden zei bas huijsmans: Wil iemand een keeper kopen? Video van WhatsApp op 2024-08-16 om 22.28.10_6e3d7f2a.mp4 3.77 MB · 0 downloads Video van WhatsApp op 2024-08-16 om 22.28.10_841e1777.mp4 4.22 MB · 0 downloads Lol die tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 augustus Auteur Share Geplaatst 17 augustus Hahaha enkeltje transferlijst dit lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus 9 uur geleden zei bas huijsmans: Wil iemand een keeper kopen? *filmpjes* We kunnen wel stellen dat die beste man niet helemaal lekker in de wedstrijd zat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Hahaha dit is nog erger dan Franck Grandel (voor de kenners hier) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Ik sta er zelf iets meer zo in: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Ik neem aan dat deze man direct naar de reservebank is verwezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Iemand nog een leuke suggestie voor een nieuwe save? In Europa, maar niet in een top 5 land Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten