Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Schermopname(39).thumb.png.2cf122c7c7aced1aca6da999a1a5b695.png

image.thumb.png.16638a5fc8986ac8877ef931a6f0ca96.png

Ook wel grappig dit. De laagste divisie, en dan zo'n stadion. Al weet ik ook wel dat het waarschijnlijk van het grote Liverpool is, maar toch.. Nog de grootste stadion ter wereld ook nog, hilarisch!

image.thumb.png.1195a95be9ebb1af259a296db664ea7c.png

En dit is ook opvallend. Zo'n grote club gedegradeerd naar de 2de divisie..

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks een dominant seizoen met 164 goals in 33 duels had onze topscorer er 19 in liggen en leek de topscorerstitel naar iemand anders te gaan die er 22 in had liggen. Tot onze tweede topscorer, die er 17 had gescoord, er 6 inschoot in de laatste speelronde en dus op 23 goals eindigde :D

image.png.d8bac57c39360e74ccae152798f6c78d.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spaansetukker:

Iemand een idee, wat hiermee bedoeld wordt?

Wil hem heel graag oproepen voor Ierland alleen staat er al paar maanden ''in afwachting van formulieren''

image.thumb.png.ab4bbab7c49b74d9acb6c9fb68b444ce.png

Hij is opgeleid in Argentinië door Vélez.

Hij heeft ook zijn homegrown status behaald in Ierland.

En ik denk dat hij zijn naturalisatie heeft aangevraagd voor de Ierse nationaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei spaansetukker:

Wil hem heel graag oproepen voor Ierland alleen staat er al paar maanden ''in afwachting van formulieren''

Kijk eens bij het andere tabje als je wil. Bij "nationaliteiten".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei spaansetukker:

Alstu! feit is meer dat Argentinië hem niet oproept en hij 0 interlands heeft, dus hoop zsm een poging te doen

image.thumb.png.878c412220f371364f3b37ea14b343dc.png

Hmm. Ik had zelf ook zo'n jongen uit Argentinië die de Liechtensteinse nationaliteit aannam, daar stond hetzelfde. En dat bleef. Soms heeft een jongen alleen interesse in een EU paspoort. Het nieuwsbericht als hij zijn paspoort krijgt geeft meestal wel een reden, maar grote kans dat ie niet wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei spaansetukker:

Hoelang heeft hij z'n Ierse paspoort al?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei spaansetukker:

10 maanden ongeveer

Hoe oud is hij? Als hij nog relatief jong is (denk aan 25 jaar) zal hij waarschijnlijk nog geen interesse hebben en zal hij nog de hoop hebben op Argentinië. Misschien krijg je later de optie om hem te overtuigen om voor Ierland uit te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Mordurette:

Hoe oud is hij? Als hij nog relatief jong is (denk aan 25 jaar) zal hij waarschijnlijk nog geen interesse hebben en zal hij nog de hoop hebben op Argentinië. Misschien krijg je later de optie om hem te overtuigen om voor Ierland uit te komen.

Dan moeten we nog ff wachten denk ik.. Hij is 23, maar ik ben zijn manager, dus stel hem dan lekker niet op :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat ik het 1e seizoen (vorig seizoen) de CL en landstitel pakte wilde ik doorselecteren. Had een makkelijke loting in de CL dus dat was geluk dacht ik. Veel spelers verkocht en wat jeugd doorgezet. Finale CL it is. In de competitie nu 32 potjes gewonnen, nog 2 te gaan. 

Schermafbeelding2024-07-30om19_56_50.thumb.png.0fe51b4e9a3bcc1020ad8a3c8573b948.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na twee keer een blamage te hebben opgelopen in respectievelijk Malta en Kazachstan, ben ik na een aantal dagen Frankrijk (vakantie) gaan bezinnen waar het fout zat. In plaats van positief voetbal verdedigend spel gebracht. En zo geschiede!

Schermopname(43).thumb.png.6714ed1b6ebbfb1226c5e5a5eb45e012.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei ElPrincipito:

Nadat ik het 1e seizoen (vorig seizoen) de CL en landstitel pakte wilde ik doorselecteren. Had een makkelijke loting in de CL dus dat was geluk dacht ik. Veel spelers verkocht en wat jeugd doorgezet. Finale CL it is. In de competitie nu 32 potjes gewonnen, nog 2 te gaan. 

Schermafbeelding2024-07-30om19_56_50.thumb.png.0fe51b4e9a3bcc1020ad8a3c8573b948.png

Wat voor tactiek hanteer je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zaten weer in ons 4-jaarlijkse cyclus: Clubs komen voor onze topspelers en daarna willen die eikels niet meer verlengen.

Moest afscheid nemen van onze spits, linksback, VMC en VC.

De meeste posities kon ik opvangen, maar in de spits waren de alternatieven nog niet goed genoeg. Daarom maar besloten een record transfer te doen: Voor 126 miljoen kwam onderstaande eindbaas over van Napoli:

20240731132722_1.thumb.jpg.441db1b8aa77fe93e1286509e42177dd.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites