Lensherr Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Asian Cup is binnen met Iran. Gelukkig liet Japan het meteen na de groepsfase liggen tegen Thailand dat een zeer sterk toernooi speelde. Hierdoor gaat Japan vrijkomen en die selectie heeft momenteel zoveel kwaliteit dat een WK-zege niet onmogelijk is. Met dit Iran is dit onbestaande. Misschien toch maar een overstap maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Mijn absolute GOAT in Duitsland. Nog altijd pas 21 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Dit is wel welgekomen. Niet veel, maar als je geld kan innen, kan je geld innen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni 3 uur geleden zei Thierryvane: Jij stelt ‘m dus op als AM achter een spits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Een blessuregolf in januari en de titel is uit zicht aan het raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni 10 uur geleden zei SantiagoMunez: Jij stelt ‘m dus op als AM achter een spits? Hij speelt steeds minder helaas. Als hij speelt dan als valse 9 of rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni 11 uur geleden zei Thierryvane: Mijn absolute GOAT in Duitsland. Nog altijd pas 21 jaar. In welke rol gebruik je hem? Diepe spits? Als enige in de spits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni 5 minuten geleden zei Steels: In welke rol gebruik je hem? Diepe spits? Als enige in de spits? Speel 4-4-2 met twee diepe spitsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Toch een leuk spelletje he... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni En dat in de bekerfinale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Bon, over een einde gesproken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Mijn eerste twee seizoenen in de Premier League met Wrexham in de middenmoot geëindigd, alleen wel in het laatste seizoen de FA cup gewonnen en dus de Europa League in. Nu bijna klaar met mijn derde seizoen in de Premier League en het is heel spannend bovenin. Doelstelling was voor mij om weer Europees voetbal te halen. Ook in de Europa League gaat het bovenverwachting goed, met een halve finale plaats tegen Lazio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni @Maurice'Heb je veel tactische wijzigingen doorgevoerd na de promotie vanuit het Championship? Ik heb net zelf dezelfde stap omhoog gezet met Portsmouth, vandaar de vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Misschien wel mijn favoriete newgen ooit: Miguel Dueñas 510 competitieduels, 402 goals en 214 assists voor Wisla Krakow. Nu op zijn 37e nog even topscorer van de Ekstraklasa en gewoon goed voor 26 goals en 14 assists in 23 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni In het tweede seizoen laten zien dat we echt in Afrika alles zijn ontgroeit. Zelfs in de CL ongeslagen met al die klote uitwedstrijden. Tijd om mijn ontslag in te dienen en kijken of er in Frankrijk of Spanje een leuke club vrij komt waarbij ik snel kan mee doen om de Europese prijzen. Nog maar 1 CL te gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Die reputaties van de andere ploegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Ziet er nondeju goed uit man. Hoe gaat het met de nationale ploeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 26 minuten geleden zei neva: Ziet er nondeju goed uit man. Hoe gaat het met de nationale ploeg? Best goed geloof ik. Speel er niet zelf mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 7 uur geleden zei Willem: Misschien wel mijn favoriete newgen ooit: Miguel Dueñas 510 competitieduels, 402 goals en 214 assists voor Wisla Krakow. Nu op zijn 37e nog even topscorer van de Ekstraklasa en gewoon goed voor 26 goals en 14 assists in 23 wedstrijden. Als een newgen bijna met pensioen gaat weet je dat je ongelooflijk veel seizoenen erop hebt zitten. Hulde hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Eindelijk een club in Europa! Selectie lijkt een zooitje, bijvoorbeeld 1 keeper, maar deze ploeg is wel één van de favorieten in de Conference League. Leuke tussenstap voor een grotere club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Real San Sebastian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 2 uur geleden zei Thomassje123: Best goed geloof ik. Speel er niet zelf mee Kan je binnenkort eens kijken waar ze op de FIFA Ranking staan? Ben er wel erg benieuwd naar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Murata dat Liverpool uitschakelt en naar de kwartfinale van de CL gaat, wat heerlijk dit!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 1 minuut geleden zei neva: Kan je binnenkort eens kijken waar ze op de FIFA Ranking staan? Ben er wel erg benieuwd naar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten