Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Arezo:

Ik kletst gewoon in de headset van mijn ps5. En het geluid gaat volgens mij best goed?! Luist mezelf niet terug eerlijk gezegd. Volgens mij is mijn headset ook geschikt voor PC.

Ahja, PS5 natuurlijk. Ik op mijn pc, Twitch Studio gedownload en daar wat in lopen kloten. Iemand die toevallig weet hoe je dan gewoon via je iPhone oortjes kunt praten? zonder een audio loop te horen? @joostmakaay misschien? Anders moet ik maar een keer een headset met microfoon aanschaffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Becks:

Ahja, PS5 natuurlijk. Ik op mijn pc, Twitch Studio gedownload en daar wat in lopen kloten. Iemand die toevallig weet hoe je dan gewoon via je iPhone oortjes kunt praten? zonder een audio loop te horen? @joostmakaay misschien? Anders moet ik maar een keer een headset met microfoon aanschaffen.

Geen ervaring met oortjes, maar wel met Twitch. Ik werk met OBS, daar kun je gewoon audiobronnen selecteren, kwestie van kijken of je oortjes erbij staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Geen ervaring met oortjes, maar wel met Twitch. Ik werk met OBS, daar kun je gewoon audiobronnen selecteren, kwestie van kijken of je oortjes erbij staan.

Dankjewel, zal het eens via OBS proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei rich ruzzian:

Ik weet niet of je nu geluid aan hebt @Becks maar ik hoor helemaal niks. De stream is verder wel helemaal prima. 

Heb alles maar even uitgezet eerst. Er was een harde ruis en wat ik ook doe ik krijg het niet voor elkaar. Eerst maar eens wat tutorials kijken denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Typisch FM. Gekocht voor 3,6 miljoen, daarna voor 11 miljoen aan Arsenal verkocht + 50% doorverkoop. Nu voor 5,5 miljoen terug kunnen kopen, waarvan we dus zelf 2,75 miljoen terug krijgen. En waarschijnlijk over een jaar of twee weer voor 10 miljoen richting Europa. Nog altijd maar 22 jaar en heeft stil gestaan in zijn ontwikkeling dus valt zeker nog wat uit te halen. 

image.png.d6a2ebed249732db0ef6e1304a21980e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei rich ruzzian:

Met Ajax begonnen met de volgende tactiek:

ajax-tactiek.png

Dubbel gepakt en Europa League tegen Liverpool in de halve finale eruit gevlogen. Tactiek doet het meer dan aardig. 

Interessant. 

Geen last dat er veel ruimte is op de vleugels? Of juist weer veel ruimte in het centrum zodra de WCB uitstappen richting de vleugels? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Mordurette:

Interessant. 

Geen last dat er veel ruimte is op de vleugels? Of juist weer veel ruimte in het centrum zodra de WCB uitstappen richting de vleugels? 

Soms wel wat last dat de vleugels open liggen. Dat bleek vooral tegen Liverpool een probleem in de halve finale. Dus daar nog wel wat aan sleutelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Back to back promoties met Geel Wit '20. Ik vind er eerlijk gezegd geen klap aan want ik win alles. ben op het 9e niveau van Nederland tot de 8ste finales KNVB Beker gekomen. Dat heeft me 6 ton prijzengeld opgeleverd. Nu dus laten zien in de 3e klasse, 8e niveau?! Ff spatiebalk rammen/ op vakantie gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei rich ruzzian:

Soms wel wat last dat de vleugels open liggen. Dat bleek vooral tegen Liverpool een probleem in de halve finale. Dus daar nog wel wat aan sleutelen. 

Vleugels plekje lager zetten en als Defensive Wingers? Geen idee of ze dan meer inzakken hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites