Becks Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 35 minuten geleden zei Arezo: Ik kletst gewoon in de headset van mijn ps5. En het geluid gaat volgens mij best goed?! Luist mezelf niet terug eerlijk gezegd. Volgens mij is mijn headset ook geschikt voor PC. Ahja, PS5 natuurlijk. Ik op mijn pc, Twitch Studio gedownload en daar wat in lopen kloten. Iemand die toevallig weet hoe je dan gewoon via je iPhone oortjes kunt praten? zonder een audio loop te horen? @joostmakaay misschien? Anders moet ik maar een keer een headset met microfoon aanschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 8 minuten geleden zei Becks: Ahja, PS5 natuurlijk. Ik op mijn pc, Twitch Studio gedownload en daar wat in lopen kloten. Iemand die toevallig weet hoe je dan gewoon via je iPhone oortjes kunt praten? zonder een audio loop te horen? @joostmakaay misschien? Anders moet ik maar een keer een headset met microfoon aanschaffen. Geen ervaring met oortjes, maar wel met Twitch. Ik werk met OBS, daar kun je gewoon audiobronnen selecteren, kwestie van kijken of je oortjes erbij staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Geen ervaring met oortjes, maar wel met Twitch. Ik werk met OBS, daar kun je gewoon audiobronnen selecteren, kwestie van kijken of je oortjes erbij staan. Dankjewel, zal het eens via OBS proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 1 minuut geleden zei Becks: Dankjewel, zal het eens via OBS proberen. Met wat kunst- en vliegwerk heb ik toen zelfs een Google Meet gesprek als audiobron erbij gehaald voor die live finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Eerste doorverkoopclausule is geactiveerd! Echeverri heeft me nu in totaal €28,75M opgeleverd en is daarmee de speler die tot nog toe de meeste inkomsten heeft gegenereerd @rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Hier gaat het wel erg lekker met de Pentagon challenge: Nu maar opzoek naar een club in Zuid-Afrika om CL nummer 5 proberen te behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Het is weer zomer in Ecuador! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Na de voorbereiding is ook de competitie goed begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 4 uur geleden zei Nom de Guerre: Met wat kunst- en vliegwerk heb ik toen zelfs een Google Meet gesprek als audiobron erbij gehaald voor die live finale Ben nu online via OBS, geen idee of het nu met het geluid beter gaat. Alles staat op de standaardinstellingen. https://www.twitch.tv/kobus_k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 8 minuten geleden zei Becks: Ben nu online via OBS, geen idee of het nu met het geluid beter gaat. Alles staat op de standaardinstellingen. https://www.twitch.tv/kobus_k Loopt bij mij niet soepel, enorme lag en geen geluid.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april +1, hier hetzelfde @Becks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 2 minuten geleden zei De Raam: Loopt bij mij niet soepel, enorme lag en geen geluid.. 1 minuut geleden zei Arezo: +1, hier hetzelfde @Becks Gaat lekker dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Ik weet niet of je nu geluid aan hebt @Becks maar ik hoor helemaal niks. De stream is verder wel helemaal prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Zojuist zei rich ruzzian: Ik weet niet of je nu geluid aan hebt @Becks maar ik hoor helemaal niks. De stream is verder wel helemaal prima. Heb alles maar even uitgezet eerst. Er was een harde ruis en wat ik ook doe ik krijg het niet voor elkaar. Eerst maar eens wat tutorials kijken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Football Manager 2024 2024-04-29 15-03-44.mp4 Dankjewel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Met het allerkleinste budget net weten te overleven en de finale te halen van de FA Cup mag een wonder heten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Typisch FM. Gekocht voor 3,6 miljoen, daarna voor 11 miljoen aan Arsenal verkocht + 50% doorverkoop. Nu voor 5,5 miljoen terug kunnen kopen, waarvan we dus zelf 2,75 miljoen terug krijgen. En waarschijnlijk over een jaar of twee weer voor 10 miljoen richting Europa. Nog altijd maar 22 jaar en heeft stil gestaan in zijn ontwikkeling dus valt zeker nog wat uit te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Met Ajax begonnen met de volgende tactiek: Dubbel gepakt en Europa League tegen Liverpool in de halve finale eruit gevlogen. Tactiek doet het meer dan aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 50% is van ons! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Met Ajax begonnen met de volgende tactiek: Dubbel gepakt en Europa League tegen Liverpool in de halve finale eruit gevlogen. Tactiek doet het meer dan aardig. Interessant. Geen last dat er veel ruimte is op de vleugels? Of juist weer veel ruimte in het centrum zodra de WCB uitstappen richting de vleugels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Zojuist zei De Raam: 50% is van ons! Precies de stap die je hoopte en voorspelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 3 minuten geleden zei Mordurette: Interessant. Geen last dat er veel ruimte is op de vleugels? Of juist weer veel ruimte in het centrum zodra de WCB uitstappen richting de vleugels? Soms wel wat last dat de vleugels open liggen. Dat bleek vooral tegen Liverpool een probleem in de halve finale. Dus daar nog wel wat aan sleutelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 23 minuten geleden zei De Raam: 50% is van ons! Kassa Hoe zijn de attributen van deze speler inmiddels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Back to back promoties met Geel Wit '20. Ik vind er eerlijk gezegd geen klap aan want ik win alles. ben op het 9e niveau van Nederland tot de 8ste finales KNVB Beker gekomen. Dat heeft me 6 ton prijzengeld opgeleverd. Nu dus laten zien in de 3e klasse, 8e niveau?! Ff spatiebalk rammen/ op vakantie gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 24 minuten geleden zei rich ruzzian: Soms wel wat last dat de vleugels open liggen. Dat bleek vooral tegen Liverpool een probleem in de halve finale. Dus daar nog wel wat aan sleutelen. Vleugels plekje lager zetten en als Defensive Wingers? Geen idee of ze dan meer inzakken hoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten