Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Jotew:

Zal vanavond even kijken als ik FM open heb. 

Zoals ik het nu zo zag is de 4-2-3-1 gewoon mijn primaire tactiek. Maar bij Training > Wedstrijdvoorbereiding kan ik dus ook kiezen voor een andere tactiek om op te trainen, wellicht dus met het oog op een volgende wedstrijd. Maar als ik m op die pagina dus tijdelijk instel op die 4-1-3-1-1 weet ik niet of hij ook daadwerkelijk die dagen traint op die tactiek, of dat hij wel de primaire 4-2-3-1 pakt.

Op de screenshots die je net geplaatst hebt, verander je gewoon de primair getrainde tactiek. Alleen dan in het trainingsscherm i.p.v. het tactiekenscherm. Als je hem daar aanpast, zou die in het tactiekenscherm ook moeten veranderen. Dit is dan ook niet tijdelijk maar moet je hem altijd handmatig weer terugzetten, als dit je wens is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

Op de screenshots die je net geplaatst hebt, verander je gewoon de primair getrainde tactiek. Alleen dan in het trainingsscherm i.p.v. het tactiekenscherm. Als je hem daar aanpast, zou die in het tactiekenscherm ook moeten veranderen. Dit is dan ook niet tijdelijk maar moet je hem altijd handmatig weer terugzetten, als dit je wens is.

Duidelijk! Hij veranderd inderdaad de primair getrainde tactiek ook in het tactiekscherm. Ik ben op de één of andere manier gewend dat ik altijd de primair ingestelde tactiek te zien krijg als ik naar het tabblad Tactiek ga. Dus ik was in de veronderstelling dat als ik tactiek aanpas, hij dan ook scherm van tabblad Tactiek aanpast, maar die staat dan nog op de vorige primaire tactiek :P (snap je 'm nog?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Jotew:

Duidelijk! Hij veranderd inderdaad de primair getrainde tactiek ook in het tactiekscherm. Ik ben op de één of andere manier gewend dat ik altijd de primair ingestelde tactiek te zien krijg als ik naar het tabblad Tactiek ga. Dus ik was in de veronderstelling dat als ik tactiek aanpas, hij dan ook scherm van tabblad Tactiek aanpast, maar die staat dan nog op de vorige primaire tactiek :P (snap je 'm nog?)

Volgens mij was dat in vroegere FM's wel het geval, ja. Weet niet wanneer dat veranderd is. Mooi dat het opgehelderd is in ieder geval (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Het einde van een tijdperk is bijna aangebroken. De laatste paar maanden bij Ryukyu.

Zeer benieuwd naar je nieuwe team, ik vond het echt boeiend om te volgen in de podcast. Maar ik ben blij dat de trigger Japan er dan voor mij ook uit gaat ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Glenn08:

Zeer benieuwd naar je nieuwe team, ik vond het echt boeiend om te volgen in de podcast. Maar ik ben blij dat de trigger Japan er dan voor mij ook uit gaat

Ik ook. Ik twijfel nog altijd tussen Montreal en Southampton. Cove Rangers blijft ook nog altijd trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Ik ook. Ik twijfel nog altijd tussen Montreal en Southampton. Cove Rangers blijft ook nog altijd trekken.

Ik zou kiezen tussen Montreal en Cove Rangers. De Engelse competitie vind ik uiteindelijk maar niets in FM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Glenn08:

Ik zou kiezen tussen Montreal en Cove Rangers. De Engelse competitie vind ik uiteindelijk maar niets in FM.

Ik heb zelf ook een tyfushekel aan Engeland, maar Southampton is wel een beetje mijn cluppie daaro. Matt Le Tissier, je weet toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei neva:

Ward-Prowse.. :classic_love: (ja, helaas is ie weg).. wie was dat andere grote talent nou jaren geleden? Je had JWP en nog 1...

Walcott? Bale? Oxlade-Chamberlain? Lallana? Shaw? Shearer? Bridge? Wise? Phillips? Targett? White? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Nom de Guerre:

Wat zoek jij eigenlijk in een FM save?

Dat is een hele goede vraag. Meestal ben ik een man van de one club saves, kleine club groot maken. Maar de laatste jaren probeer ik altijd naar een nieuwe club te gaan in eenzelfde save, waardoor ze vaak mislopen. En dan ga ik weer op zoek naar iets nieuw, maar dan ga ik het telkens in mijn hoofd denken 'maar dat heb ik al gedaan met...' terwijl ik dat eruit moet krijgen, want uiteindelijk wordt elke save wel hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Glenn08:

Dat is een hele goede vraag. Meestal ben ik een man van de one club saves, kleine club groot maken. Maar de laatste jaren probeer ik altijd naar een nieuwe club te gaan in eenzelfde save, waardoor ze vaak mislopen. En dan ga ik weer op zoek naar iets nieuw, maar dan ga ik het telkens in mijn hoofd denken 'maar dat heb ik al gedaan met...' terwijl ik dat eruit moet krijgen, want uiteindelijk wordt elke save wel hetzelfde.

Ondanks dat wij even aan elkaar moesten 'wennen', lijken wij in sommige dingen best wel een beetje op elkaar. Misschien was dat wel het probleem? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei De Raam:

Ondanks dat wij even aan elkaar moesten 'wennen', lijken wij in sommige dingen best wel een beetje op elkaar. Misschien was dat wel het probleem? 

Met dan het grote verschil dat ik helemaal niets van het tactische ken ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites