De Raam Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 2 minuten geleden zei Jotew: Zal vanavond even kijken als ik FM open heb. Zoals ik het nu zo zag is de 4-2-3-1 gewoon mijn primaire tactiek. Maar bij Training > Wedstrijdvoorbereiding kan ik dus ook kiezen voor een andere tactiek om op te trainen, wellicht dus met het oog op een volgende wedstrijd. Maar als ik m op die pagina dus tijdelijk instel op die 4-1-3-1-1 weet ik niet of hij ook daadwerkelijk die dagen traint op die tactiek, of dat hij wel de primaire 4-2-3-1 pakt. Op de screenshots die je net geplaatst hebt, verander je gewoon de primair getrainde tactiek. Alleen dan in het trainingsscherm i.p.v. het tactiekenscherm. Als je hem daar aanpast, zou die in het tactiekenscherm ook moeten veranderen. Dit is dan ook niet tijdelijk maar moet je hem altijd handmatig weer terugzetten, als dit je wens is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april @Nom de Guerre Gefaald bij Chelsea en ook nog niet doorgebroken bij Porto. Dan maar even terug naar Ecuador om verder te ontwikkelen + voor mij een nieuw narratief! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Let's do this! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 1 uur geleden zei De Raam: Op de screenshots die je net geplaatst hebt, verander je gewoon de primair getrainde tactiek. Alleen dan in het trainingsscherm i.p.v. het tactiekenscherm. Als je hem daar aanpast, zou die in het tactiekenscherm ook moeten veranderen. Dit is dan ook niet tijdelijk maar moet je hem altijd handmatig weer terugzetten, als dit je wens is. Duidelijk! Hij veranderd inderdaad de primair getrainde tactiek ook in het tactiekscherm. Ik ben op de één of andere manier gewend dat ik altijd de primair ingestelde tactiek te zien krijg als ik naar het tabblad Tactiek ga. Dus ik was in de veronderstelling dat als ik tactiek aanpas, hij dan ook scherm van tabblad Tactiek aanpast, maar die staat dan nog op de vorige primaire tactiek (snap je 'm nog?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 48 minuten geleden zei Glenn08: Let's do this! OK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 33 minuten geleden zei Jotew: Duidelijk! Hij veranderd inderdaad de primair getrainde tactiek ook in het tactiekscherm. Ik ben op de één of andere manier gewend dat ik altijd de primair ingestelde tactiek te zien krijg als ik naar het tabblad Tactiek ga. Dus ik was in de veronderstelling dat als ik tactiek aanpas, hij dan ook scherm van tabblad Tactiek aanpast, maar die staat dan nog op de vorige primaire tactiek (snap je 'm nog?) Volgens mij was dat in vroegere FM's wel het geval, ja. Weet niet wanneer dat veranderd is. Mooi dat het opgehelderd is in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april @Glenn08 en @neva Wie het eerst de CL wint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Hij. Ik heb nog een novelle, frontpage en andere zaken waar ik druk mee ben, dus ik hoop dat ik er ooit aan geraak. CL + WK met het land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Het einde van een tijdperk is bijna aangebroken. De laatste paar maanden bij Ryukyu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: Het einde van een tijdperk is bijna aangebroken. De laatste paar maanden bij Ryukyu. Zeer benieuwd naar je nieuwe team, ik vond het echt boeiend om te volgen in de podcast. Maar ik ben blij dat de trigger Japan er dan voor mij ook uit gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Zojuist zei Glenn08: Zeer benieuwd naar je nieuwe team, ik vond het echt boeiend om te volgen in de podcast. Maar ik ben blij dat de trigger Japan er dan voor mij ook uit gaat Ik ook. Ik twijfel nog altijd tussen Montreal en Southampton. Cove Rangers blijft ook nog altijd trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 24 minuten geleden zei De Raam: @Glenn08 en @neva Wie het eerst de CL wint? Geen van beide, @neva heeft een novelle, frontpage, en werk. Ik heb een brein dat teveel tegelijk gaat willen, en dus morgen dit al achterwege laat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Ik ook. Ik twijfel nog altijd tussen Montreal en Southampton. Cove Rangers blijft ook nog altijd trekken. Ik zou kiezen tussen Montreal en Cove Rangers. De Engelse competitie vind ik uiteindelijk maar niets in FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 1 minuut geleden zei Glenn08: Geen van beide, @neva heeft een novelle, frontpage, en werk. Ik heb een brein dat teveel tegelijk gaat willen, en dus morgen dit al achterwege laat Wat zoek jij eigenlijk in een FM save? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 1 minuut geleden zei Glenn08: Ik zou kiezen tussen Montreal en Cove Rangers. De Engelse competitie vind ik uiteindelijk maar niets in FM. Ik heb zelf ook een tyfushekel aan Engeland, maar Southampton is wel een beetje mijn cluppie daaro. Matt Le Tissier, je weet toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Ward-Prowse.. (ja, helaas is ie weg).. wie was dat andere grote talent nou jaren geleden? Je had JWP en nog 1... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 7 minuten geleden zei neva: Ward-Prowse.. (ja, helaas is ie weg).. wie was dat andere grote talent nou jaren geleden? Je had JWP en nog 1... Walcott? Bale? Oxlade-Chamberlain? Lallana? Shaw? Shearer? Bridge? Wise? Phillips? Targett? White? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 6 minuten geleden zei Nom de Guerre: Walcott? Bale? Oxlade-Chamberlain? Lallana? Shaw? Shearer? Bridge? Wise? Phillips? Targett? White? Targett! Denk ik. Thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april @Glenn08 @neva Ik verwacht van beiden natuurlijk een tagje bij elke update, de meester himself mag dit niet missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april We own the city! Odense besloot met een hoge defensieve lijn aan te treden. Vooral doen tegen mijn targetman-schaduwspitscombinatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april @neva vs @Glenn08 wie gaat er winnen? Ik zelf ben maar begonnen met RSC Anderlecht omdat het een club is die ik ken en momenteel zo weinig tijd heb en de tijd die ik vrij heb graag gewoon lekker wil kunnen doorspelen om mijn zinnen te verzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Wat zoek jij eigenlijk in een FM save? Dat is een hele goede vraag. Meestal ben ik een man van de one club saves, kleine club groot maken. Maar de laatste jaren probeer ik altijd naar een nieuwe club te gaan in eenzelfde save, waardoor ze vaak mislopen. En dan ga ik weer op zoek naar iets nieuw, maar dan ga ik het telkens in mijn hoofd denken 'maar dat heb ik al gedaan met...' terwijl ik dat eruit moet krijgen, want uiteindelijk wordt elke save wel hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 52 minuten geleden zei Glenn08: Dat is een hele goede vraag. Meestal ben ik een man van de one club saves, kleine club groot maken. Maar de laatste jaren probeer ik altijd naar een nieuwe club te gaan in eenzelfde save, waardoor ze vaak mislopen. En dan ga ik weer op zoek naar iets nieuw, maar dan ga ik het telkens in mijn hoofd denken 'maar dat heb ik al gedaan met...' terwijl ik dat eruit moet krijgen, want uiteindelijk wordt elke save wel hetzelfde. Ondanks dat wij even aan elkaar moesten 'wennen', lijken wij in sommige dingen best wel een beetje op elkaar. Misschien was dat wel het probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 8 minuten geleden zei De Raam: Ondanks dat wij even aan elkaar moesten 'wennen', lijken wij in sommige dingen best wel een beetje op elkaar. Misschien was dat wel het probleem? Met dan het grote verschil dat ik helemaal niets van het tactische ken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten