joostmakaay Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 41 minuten geleden zei La Pulga: Ik ga maar weer aan het rad draaien en starten met een nieuwe club waar het rad op eindigt. Dit zijn tot nu toe de teams, als er mensen wat willen aanvullen vind ik dat wel leuk. - AC Milan - Bologna - Real Sociedad - Bilbao - AS Roma - De Graafschap - Lyon - Braga - Dortmund TOP Oss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 1 uur geleden zei joostmakaay: TOP Oss Daar voel ik niks voor, heb denk ik liever Telstar want die zijn best leuk op social media. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Zulke seizoenstarts zijn echt prettig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april (bewerkt) 6 uur geleden zei La Pulga: Ik ga maar weer aan het rad draaien en starten met een nieuwe club waar het rad op eindigt. Dit zijn tot nu toe de teams, als er mensen wat willen aanvullen vind ik dat wel leuk. - AC Milan - Bologna - Real Sociedad - Bilbao - AS Roma - De Graafschap - Lyon - Braga - Dortmund AS Roma Ik zit ook te denken aan een nieuwe game. Met Inter direct 2x CL gewonnen en wat te makkelijk. - Riga - Slovan Bratislava - AEK Athene - Shakhtar - Hercules Allicante - Partizan - Club uit Zweden/Noorwegen Mooi logo en shirt is wel een vereiste. Liefst geen 738393 jeugdteams. 2 april bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 8 uur geleden zei La Pulga: Ik ga maar weer aan het rad draaien en starten met een nieuwe club waar het rad op eindigt. Dit zijn tot nu toe de teams, als er mensen wat willen aanvullen vind ik dat wel leuk. - AC Milan - Bologna - Real Sociedad - Bilbao - AS Roma - De Graafschap - Lyon - Braga - Dortmund Bilbao is een prachtige club, probeer het maar eens met alleen Basken. Pittige uitdaging. 2 uur geleden zei ElPrincipito: Ik zit ook te denken aan een nieuwe game. Met Inter direct 2x CL gewonnen en wat te makkelijk. - Riga - Slovan Bratislava - AEK Athene - Shakhtar - Hercules Allicante - Partizan - Club uit Zweden/Noorwegen Mooi logo en shirt is wel een vereiste. Liefst geen 738393 jeugdteams. Slowakije is een leuk land (wel makkelijk daarentegen) maar uitdaging ligt dan natuurlijk Europees. Riga zal op den duur ook heel makkelijk worden nationaal, net als bij Partizan. Met Hercules wel flink wat mogelijkheden en in een grote competitie met veel weerstand. Ik zou daarvoor kiezen, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Na 1 jaar BSK Bijelo Brdo en anderhalf seizoen Rijeka vond ik het tijd om mijn biezen te pakken uit Kroatie en te wachten op het onbekende. Het onbekende werd Brondby IF wat voor mij natuurlijk ook tegelijkertijd weer bekend terrein is door voorgaande FM. Hiervoor sloegen we aanbiedingen van Real Sociedad, Stade Reims, FC Utrecht, Montpellier en NEC af. Momenteel, 15 februari 2027, vinden we onszelf terug op een zevende plaats met nog 1 wedstrijd te goed. Nog ruim genoeg wedstrijden om bij de eerste zes te eindigen dus maar het is wel tricky. Ook het doelsaldo is niet geweldig dus er is nog wel wat werk aan de winkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 27 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Na 1 jaar BSK Bijelo Brdo en anderhalf seizoen Rijeka vond ik het tijd om mijn biezen te pakken uit Kroatie en te wachten op het onbekende. Het onbekende werd Brondby IF wat voor mij natuurlijk ook tegelijkertijd weer bekend terrein is door voorgaande FM. Hiervoor sloegen we aanbiedingen van Real Sociedad, Stade Reims, FC Utrecht, Montpellier en NEC af. Momenteel, 15 februari 2027, vinden we onszelf terug op een zevende plaats met nog 1 wedstrijd te goed. Nog ruim genoeg wedstrijden om bij de eerste zes te eindigen dus maar het is wel tricky. Ook het doelsaldo is niet geweldig dus er is nog wel wat werk aan de winkel. Flink wat bekertjes bij Rijeka. Heb het even gemist, maar wat heb je allemaal gewonnen daar? Conference League ook erbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Zojuist zei 007mark: Flink wat bekertjes bij Rijeka. Heb het even gemist, maar wat heb je allemaal gewonnen daar? Conference League ook erbij? Seizoen 2024/2025 SuperSport Hrvatski nogometni kup (jezus wat een naam, is gewoon Kroatische beker), seizoen 2025/2026 competitie beker en supercup (ga ze niet allemaal uitschrijven want christus de namen worden alleen maar erger) en dan nog manager van het jaar en vier keer manager van de maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 3 uur geleden zei ElPrincipito: - Club uit Zweden/Noorwegen Mooi logo en shirt is wel een vereiste. Liefst geen 738393 jeugdteams. Noorwegen: - Valerenga IF: Grote club, modern stadion. Club is vanaf het seizoen 2024 op het tweede niveau actief, dus dat is de eerste horde op je weg. Valerenga is vijfvoudig Noors landskampioen. - Fredrikstad FK is qua landstitels na Rosenborg nog altijd de tweede club van het land. De laatste van haar negen landstitels dateert echter uit 1961. De club is onlangs gepromoveerd naar het hoogste niveau, maar als je in 2023 begint zit je dus nog op het tweede. Clublogo is één van de mooiere in Noorwegen. - Viking FK is immers de club met het mooiste en meest unieke clublogo van Noorwegen. Ook is het een erg grote club die sinds 1991 op haar negende landstitel wacht. - Tromsø IL is de keuze voor wie niet terugdeinst voor wat ijle poollucht. Tromsø IL heeft een prachtig logo, shirt en ligging als meest noordelijke profclub van Scandinavië. Toch is de prijzenkast vrij leeg. Dat moet niet kunnen. Zweden: - Hammarby IF is de grootste volksclub van Zweden die nooit successen boekt, al doet AIK in recente jaren ook een aardige gooi. Ze spelen in het groen-wit en dat heeft altijd iets betoverends. Prachtig logo ook. - Helsingborgs IF ga je terugvinden op het tweede niveau. Grote club, vijfvoudig kampioen. Mooi embleem, modern stadion. Stop de val! - GAIS Göteborg is de club met misschien wel het meest opvallende logo van Zweden. Ik vind het shirt bijzonder en schitterend, maar daar kunnen meningen over verschillen. Wederom is dit een gevallen landskampioen, al blaast de laatste titel dit jaar 70 kaarsjes uit. De meeste tenues in Scandinavië staan vol met reclame overigens, maar dit valt natuurlijk makkelijk te verhelpen met een kitpack. Beide landen zijn erg leuk om op FM mee te spelen, dus ik kan het aanraden hier te starten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Auw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 uur geleden zei Urbeto: Noorwegen: - Valerenga IF: Grote club, modern stadion. Club is vanaf het seizoen 2024 op het tweede niveau actief, dus dat is de eerste horde op je weg. Valerenga is vijfvoudig Noors landskampioen. - Fredrikstad FK is qua landstitels na Rosenborg nog altijd de tweede club van het land. De laatste van haar negen landstitels dateert echter uit 1961. De club is onlangs gepromoveerd naar het hoogste niveau, maar als je in 2023 begint zit je dus nog op het tweede. Clublogo is één van de mooiere in Noorwegen. - Viking FK is immers de club met het mooiste en meest unieke clublogo van Noorwegen. Ook is het een erg grote club die sinds 1991 op haar negende landstitel wacht. - Tromsø IL is de keuze voor wie niet terugdeinst voor wat ijle poollucht. Tromsø IL heeft een prachtig logo, shirt en ligging als meest noordelijke profclub van Scandinavië. Toch is de prijzenkast vrij leeg. Dat moet niet kunnen. Zweden: - Hammarby IF is de grootste volksclub van Zweden die nooit successen boekt, al doet AIK in recente jaren ook een aardige gooi. Ze spelen in het groen-wit en dat heeft altijd iets betoverends. Prachtig logo ook. - Helsingborgs IF ga je terugvinden op het tweede niveau. Grote club, vijfvoudig kampioen. Mooi embleem, modern stadion. Stop de val! - GAIS Göteborg is de club met misschien wel het meest opvallende logo van Zweden. Ik vind het shirt bijzonder en schitterend, maar daar kunnen meningen over verschillen. Wederom is dit een gevallen landskampioen, al blaast de laatste titel dit jaar 70 kaarsjes uit. De meeste tenues in Scandinavië staan vol met reclame overigens, maar dit valt natuurlijk makkelijk te verhelpen met een kitpack. Beide landen zijn erg leuk om op FM mee te spelen, dus ik kan het aanraden hier te starten Dank je wel! Net even een rondje langs de clubs gedaan. Ik heb ooit een save gehad met Rosenborg, die was erg kort. Ik ga daar opnieuw beginnen met wat regels. Enkel Scandinavische spelers en vervolgens na 10 jaar naar Zweden. Hopelijk naar Hammarby. Had ook nog even naar Kristiansund gekeken. Rosenborg heeft wat magisch met die shirts, en met de regels die ik mezelf opleg genoeg uitdaging denk ik. Bedankt voor het delen van de mooie clubs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Dank je wel! Net even een rondje langs de clubs gedaan. Ik heb ooit een save gehad met Rosenborg, die was erg kort. Ik ga daar opnieuw beginnen met wat regels. Enkel Scandinavische spelers en vervolgens na 10 jaar naar Zweden. Hopelijk naar Hammarby. Had ook nog even naar Kristiansund gekeken. Rosenborg heeft wat magisch met die shirts, en met de regels die ik mezelf opleg genoeg uitdaging denk ik. Bedankt voor het delen van de mooie clubs! En na 10 jaar Zweden naar Denemarken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 3 minuten geleden zei ElPrincipito: Dank je wel! Net even een rondje langs de clubs gedaan. Ik heb ooit een save gehad met Rosenborg, die was erg kort. Ik ga daar opnieuw beginnen met wat regels. Enkel Scandinavische spelers en vervolgens na 10 jaar naar Zweden. Hopelijk naar Hammarby. Had ook nog even naar Kristiansund gekeken. Rosenborg heeft wat magisch met die shirts, en met de regels die ik mezelf opleg genoeg uitdaging denk ik. Bedankt voor het delen van de mooie clubs! Succes daar! Zeg dat je met Sverre Nypan wilt spelen, zonder te zeggen dat je met Sverre Nypan wilt spelen.. Tijd om Rosenborg weer het Bayern van Noorwegen te maken, net als vroeger. Mocht Hammarby onverhoopt niet vrij zijn tegen die tijd zijn er natuurlijk meer grote clubs die ietwat in verval zijn geraakt. IFK Göteborg bijvoorbeeld. Anyway, kijk er naar uit hoe je gaat presteren in het hoge noorden! 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: En na 10 jaar Zweden naar Denemarken? Je gaat toch niet na jarenlang in vijfsterrenhotels geslapen te hebben opeens vrijwillig bij het Leger des Heils liggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 2 minuten geleden zei Urbeto: Succes daar! Zeg dat je met Sverre Nypan wilt spelen, zonder te zeggen dat je met Sverre Nypan wilt spelen.. Tijd om Rosenborg weer het Bayern van Noorwegen te maken, net als vroeger. Mocht Hammarby onverhoopt niet vrij zijn tegen die tijd zijn er natuurlijk meer grote clubs die ietwat in verval zijn geraakt. IFK Göteborg bijvoorbeeld. Anyway, kijk er naar uit hoe je gaat presteren in het hoge noorden! Je gaat toch niet na jarenlang in vijfsterrenhotels geslapen te hebben opeens vrijwillig bij het Leger des Heils liggen? Wat is er mis met Denemarken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wat is er mis met Denemarken? Denemarken is de AliExpress versie van Zweden en Noorwegen natuurlijk. Hebben niet eens een normale taal.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 4 minuten geleden zei Urbeto: Denemarken is de AliExpress versie van Zweden en Noorwegen natuurlijk. Hebben niet eens een normale taal.. Haha joh ik heb geen idee. Ik vind Denemarken schitterend, net zoals Noorwegen en Zweden. Moet daarbij wel zeggen dat ik in de laatste twee landen nog nooit geweest ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Dank @Urbeto. Zodra ik in Zweden ga beginnen vraag ik even wat je van een eventuele club zal vinden, altijd leuk om jouw kennis te gebruiken. @ReneLeBlanc, wellicht! Daarna dan Ijsland, Finland en Faeröer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 7 minuten geleden zei ElPrincipito: @ReneLeBlanc, wellicht! Daarna dan Ijsland, Finland en Faeröer. Niet vergeten om een databaseje toe te voegen voor Faeroer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april laatste wedstrijd uit tegen FC mietjesland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april @Urbeto zo te horen ben jij de voorzitter van de Denemarken fan club, en vind je het super tof en leuk land Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 20 duels op rij ongeslagen maar ik baal vooral van 2-0 voorsprong weggeven, tegen United thuis... Vooral omdat we daar maar zelden van/tegen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 april Auteur Share Geplaatst 2 april Dat is wel een hele zure, gezien het spelbeeld én de minuut waarin ze de gelijkmaker maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 minuut geleden zei Kyrill: 20 duels op rij ongeslagen maar ik baal vooral van 2-0 voorsprong weggeven, tegen United thuis... Vooral omdat we daar maar zelden van/tegen winnen. Laat Shaqueel is even zien want die doet het vrij aardig bij je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Laat Shaqueel is even zien want die doet het vrij aardig bij je Natuurlijk vriendje, fijn dat je het vraagt, blij mee Ik had meer verwacht van zijn attributen ontwikkeling maar hier komt ie; Ik had gehoopt/verwacht er nu wel meer attributen bij mij groen(16 of hoger) zouden zijn maar hij gaat lekker nu met 7 goals in 8 duels in alle competities Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten