neva Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Missen jullie ook echt enorm veel penalty's? Ben ongeveer halverwege het seizoen en sta op 7 van de 16 penalty's gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 6 minuten geleden zei joostmakaay: Missen jullie ook echt enorm veel penalty's? Ben ongeveer halverwege het seizoen en sta op 7 van de 16 penalty's gemist. Yes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 7 minuten geleden zei joostmakaay: Missen jullie ook echt enorm veel penalty's? Ben ongeveer halverwege het seizoen en sta op 7 van de 16 penalty's gemist. Zojuist zei Dansmeister: Yes. Yes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart uhhhhhh.... Allereerste keer dat ik dit zie. Hopelijk niks ernstigs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart (bewerkt) Zeg het maar, van West Ham naar Duitsland. Zeg het maar, van West Ham naar de mooiste club van de wereld 30 maart bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 3 uur geleden zei neva: Niet. Het is wel 6 tegen 6 dus ik geef het nog niet op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Seizoen 2028 is los! Wanneer zelfs je linksback er een hattrick inlegt weet je dat promovendus Helsingborgs IF een zeer lastig seizoen tegemoet gaat.. En dan te bedenken dat wij met een gedeeltelijk B-elftal aantraden vanwege de op handen zijnde CL return Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Hoop dat Miles Jacobson morgenochtend een bedroven ei heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart @Christian. je club helemaal opgerold en kapot gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Lord Victor Oshimen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Hmmm, intresting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hmmm, intresting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 5 minuten geleden zei Bogatyr: Ik heb nog niets geaccepteerd meine freund, twijfel om te wachten op een kans in de Championship of Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Ongeloofelijk weer een 2-0 voorsprong weggeven Dit was ook weer laatste pot van de dag, dit was wel tegen de nummer 1 thuis. NU richting werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Het leven van een building a nation speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Het is over en uit voor ons debuutjaar in de Champions League. Het begon 266 dagen geleden in de voorrondes tegen Dinamo Zagreb. Daarna volgden voorrondes tegen Tromsø IL en FC Kopenhagen. Onze competitiefase was vervolgens met 12 punten uit 8 duels ook zeer succesvol; we plaatsten ons immers voor de tussenronde. Zie hieronder het vervolg. Je hoeft niet de betere ploeg te zijn om te stunten, zo blijkt maar weer! Financieel en sportief mooie stappen gezet hiermee. Örgryte gaat een mooie toekomst tegemoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 16 uur geleden zei Maurice': Met nog twee wedstrijden te gaan in de League 1 is het erg spannend. Coventry blijft ook maar winnen. Zijn beide al gepromoveerd, maar een back to back kampioenschap is altijd lekker. Wedstrijd later zelf verloren en Coventry gewonnen, dus weer op de tweede plek met nog één wedstrijd te gaan. Gelukkig liet hier Coventry punten liggen tegen het al nergens meer voor spelende Lincoln en zelf wel eenvoudig weten te winnen, dus volgend seizoen in de Championship te vinden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Had maar één target deze winter en dat was Alan Graziani. Jeugd van Red Bull Salzburg met de Duitse (en Italiaanse) nationaliteit. Koos helaas voor Liverpool na een bod van 18,25 miljoen. Volgende target is deze Argentijnse spits met de prachtige naam Ramiro Ferrari. Gaat een pittige strijd worden met o.a. Inter, Arsenal, wederom Liverpool, Marseille, Atléti en Real Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart We zetten onze terugkeer op het hoogste niveau direct kracht bij door de belangrijke stadsderby te winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 3 (!!!) clubs in de kwartfinale van de Champions League. En dan worden Tre Penne en San Giovanni ook nog eens aan elkaar gekoppeld. 1 van die 2 andere San Marinese clubs gaat dus gegarandeerd naar de halve finale. Als ik dan ook nog eens Barcelona uitschakel gaan we met 2 clubs naar de halve finale CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Dat is nog eens fijn dat het bestuur hiermee komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Sinds mijn vertrek bij Rijeka valt het eigenlijk wel mee met de clubs die belangstelling hebben getoond. Slavia Praag wilde me heel graag hebben maar dat kon ik @Bogatyr niet aan doen. Moet ook zeggen dat ik zeker niet op alles een sollicitatie eruit gooi. Nu medio oktober beginnen de opties weer binnen te druppelen. FC Utrecht, Millwall, Brondby allemaal mooie opties. Ook Montpellier heeft zich gemeld, interessante optie maar hoop eigenlijk dat Lyon haar manager er uit gooit (15e plaats en maar 1 punt boven de streep). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Zojuist zei ReneLeBlanc: Sinds mijn vertrek bij Rijeka valt het eigenlijk wel mee met de clubs die belangstelling hebben getoond. Slavia Praag wilde me heel graag hebben maar dat kon ik @Bogatyr niet aan doen. Moet ook zeggen dat ik zeker niet op alles een sollicitatie eruit gooi. Nu medio oktober beginnen de opties weer binnen te druppelen. FC Utrecht, Millwall, Brondby allemaal mooie opties. Ook Montpellier heeft zich gemeld, interessante optie maar hoop eigenlijk dat Lyon haar manager er uit gooit (15e plaats en maar 1 punt boven de streep). BRONDBY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april (bewerkt) 12 minuten geleden zei Bogatyr: BRONDBY Lastig lastig lastig, zowel Brondy als Utrecht als Montpellier als Millwall heeft een contract aangeboden EDIT: Het loopt opeens storm 1 april bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten