Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Seizoen 2028 is los! Wanneer zelfs je linksback er een hattrick inlegt weet je dat promovendus Helsingborgs IF een zeer lastig seizoen tegemoet gaat.. En dan te bedenken dat wij met een gedeeltelijk B-elftal aantraden vanwege de op handen zijnde CL return :D

Qz3vtdM.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is over en uit voor ons debuutjaar in de Champions League. Het begon 266 dagen geleden in de voorrondes tegen Dinamo Zagreb. Daarna volgden voorrondes tegen Tromsø IL en FC Kopenhagen. Onze competitiefase was vervolgens met 12 punten uit 8 duels ook zeer succesvol; we plaatsten ons immers voor de tussenronde. Zie hieronder het vervolg. Je hoeft niet de betere ploeg te zijn om te stunten, zo blijkt maar weer! Financieel en sportief mooie stappen gezet hiermee. Örgryte gaat een mooie toekomst tegemoet. 

GlLTJFb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Maurice':

Met nog twee wedstrijden te gaan in de League 1 is het erg spannend. Coventry blijft ook maar winnen.

Zijn beide al gepromoveerd, maar een back to back kampioenschap is altijd lekker.

Schermafbeelding2024-03-30om15_35_45.png.cdcf71cb366444b37eefb753c47b8d44.png

Wedstrijd later zelf verloren en Coventry gewonnen, dus weer op de tweede plek met nog één wedstrijd te gaan.

Gelukkig liet hier Coventry punten liggen tegen het al nergens meer voor spelende Lincoln en zelf wel eenvoudig weten te winnen, dus volgend seizoen in de Championship te vinden!

Schermafbeelding2024-03-30om16_06_28.thumb.png.d705eb710ae6f01d6bef39fc2d039082.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had maar één target deze winter en dat was Alan Graziani. Jeugd van Red Bull Salzburg met de Duitse (en Italiaanse) nationaliteit. Koos helaas voor Liverpool na een bod van 18,25 miljoen.

Schermafbeelding2024-03-31205627.thumb.png.44ca4e3469c30c6e915012faaa291947.png

Volgende target is deze Argentijnse spits met de prachtige naam Ramiro Ferrari. Gaat een pittige strijd worden met o.a. Inter, Arsenal, wederom Liverpool, Marseille, Atléti en Real Madrid.

Schermafbeelding2024-03-31205817.thumb.png.13962d69226e600ff908e5be8b3de36c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

871f7dea1690452367dddd89f5ca2894.png

3 (!!!) clubs in de kwartfinale van de Champions League.

En dan worden Tre Penne en San Giovanni ook nog eens aan elkaar gekoppeld. 1 van die 2 andere San Marinese clubs gaat dus gegarandeerd naar de halve finale. Als ik dan ook nog eens Barcelona uitschakel gaan we met 2 clubs naar de halve finale CL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds mijn vertrek bij Rijeka valt het eigenlijk wel mee met de clubs die belangstelling hebben getoond. Slavia Praag wilde me heel graag hebben maar dat kon ik @Bogatyr niet aan doen. Moet ook zeggen dat ik zeker niet op alles een sollicitatie eruit gooi. Nu medio oktober beginnen de opties weer binnen te druppelen. FC Utrecht, Millwall, Brondby allemaal mooie opties. Ook Montpellier heeft zich gemeld, interessante optie maar hoop eigenlijk dat Lyon haar manager er uit gooit (15e plaats en maar 1 punt boven de streep).

image.png.abf9a55897dcc8fed45761097950a926.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Sinds mijn vertrek bij Rijeka valt het eigenlijk wel mee met de clubs die belangstelling hebben getoond. Slavia Praag wilde me heel graag hebben maar dat kon ik @Bogatyr niet aan doen. Moet ook zeggen dat ik zeker niet op alles een sollicitatie eruit gooi. Nu medio oktober beginnen de opties weer binnen te druppelen. FC Utrecht, Millwall, Brondby allemaal mooie opties. Ook Montpellier heeft zich gemeld, interessante optie maar hoop eigenlijk dat Lyon haar manager er uit gooit (15e plaats en maar 1 punt boven de streep).

image.png.abf9a55897dcc8fed45761097950a926.png

BRONDBY :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Bogatyr:

BRONDBY :classic_love:

Lastig lastig lastig, zowel Brondy als Utrecht als Montpellier als Millwall heeft een contract aangeboden :D 

EDIT: Het loopt opeens storm

image.png.13b374829c6142ff3638025e9b4a2015.png

bewerkt door ReneLeBlanc
Link naar opmerking
Deel via andere websites