ReneLeBlanc Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Je wint met Palermo de Champions League en bent een van de beste spelers van dat team en daarmee dus ook een van de beste keepers van het toernooi. United degradeert en je kiest voor United ipv Arsenal, Leverkusen, Bayern (hij had een clausule). Enige reden die ik kan bedenken is dat hij revanche wilt voor zijn eerste periode bij United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Iemand deze al een keer gezien? Mijn scout kwam hem tegen. Ik ga zijn ontwikkeling eens in de gaten houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 14 minuten geleden zei Marvin: Iemand deze al een keer gezien? Mijn scout kwam hem tegen. Ik ga zijn ontwikkeling eens in de gaten houden. Nope, maar misschien speel je met een extra DB ofzo? Hier openlijk gesolliciteerd op Man Utd. Palermo is een leegloop gaande, wat ik overigens niet eens zo erg vind maar vind die non-EU regel echt zwaar fucked up. Blijf maar talenten uit ZA tegenkomen die ik zou willen halen maar die kan ik dan pas over 4/5 jaar inschrijven. Probleem met Utd moet een budget van 300 miljoen gaan spenden van het bestuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart We blijven nog eventjes @Marvin @Dansmeister @Thierryvane gekke Engelsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Nu is dit boek toch wel gesloten ook hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 3 minuten geleden zei Marvin: Nu is dit boek toch wel gesloten ook hè? We staan nu gelijk, ik heb ze een keer afgewezen en zij nu mij. Afhankelijk van hoe hun seizoen verloopt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Ik heb een vraag; wat zou een gemiddeld xG cijfer qua tegendoelpunten moeten zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Heb hier toch andere associaties bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Keertje over een andere boeg gooien en met een Journeyman starten en dus beginnend op het tweede niveau van Kroatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Kampioen! Voor het tweede jaar op rij wint Örgryte IS de Allsvenskan. Het is de zestiende titel in de clubgeschiedenis, waarmee de 18 titels van rivaal en stadsgenoot IFK Göteborg langzaamaan in beeld komen. Voor de 22 titels van Malmö is nog wel héél veel nodig. Toch is het zijn van de derde club van Zweden op dit vlak niet slecht, al komen de meeste titels uit een tijd waarin de Beurskrach nog een nietszeggend en grappig klinkend woord was. Dus dat zegt wellicht ook iets Verder halen we minder punten dan vorig jaar (76 toen), maar vallen we minder ver terug dan nummer 2 van vorig jaar Landskrona BoIS én beslisten we de titelstrijd nu al in speelronde 29. Waarna we in de laatste speelronde voor het gemak nog maar even verloren van stadsgenoot BK Häcken, maar dat terzijde! We zijn nog actief in de groepsfase van de Champions League, dus daar gaat de volle focus nu naar uit. Leuk detail: met de promotie van Helsingborgs IF én stadsgenoten IFK Göteborg en GAIS Göteborg krijgen we er drie prachtige traditieclubs bij volgend seizoen. Samen hebben deze drie ploegen in het verleden immers 31 landskampioenschappen verzameld. De Allsvenskan wordt dus weer een stukje uitdagender. Vi ses! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart (bewerkt) Inmiddels zetten we de speedrun ff in. Tactiekje werkt dus ook in de Kroatische krochten. Promotie zit er nog wel in maar weet niet of ik die zelf ga meemaken, deze club is op sterven na dood, maken alleen maar verliezen, kan nergens in snijden want er is vrijwel geen enkele speler die salaris ontvangt. Heb al twee keer een verlenging aangeboden gekregen maar ik hou de boot nog even af. EDIT: na de promotie naar de Supersport Hrvatska blijven we nog een poosje langer bij Bijelo Brdo. Hoe we het hier gaan doen vraag ik me af maar wellicht is het een mooie opstap naar een andere club. 27 maart bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Ben geen van beide, maar het maakt me wel blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart En hij is terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 1 uur geleden zei Urbeto: Kampioen! Voor het tweede jaar op rij wint Örgryte IS de Allsvenskan. Het is de zestiende titel in de clubgeschiedenis, waarmee de 18 titels van rivaal en stadsgenoot IFK Göteborg langzaamaan in beeld komen. Voor de 22 titels van Malmö is nog wel héél veel nodig. Toch is het zijn van de derde club van Zweden op dit vlak niet slecht, al komen de meeste titels uit een tijd waarin de Beurskrach nog een nietszeggend en grappig klinkend woord was. Dus dat zegt wellicht ook iets Verder halen we minder punten dan vorig jaar (76 toen), maar vallen we minder ver terug dan nummer 2 van vorig jaar Landskrona BoIS én beslisten we de titelstrijd nu al in speelronde 29. Waarna we in de laatste speelronde voor het gemak nog maar even verloren van stadsgenoot BK Häcken, maar dat terzijde! We zijn nog actief in de groepsfase van de Champions League, dus daar gaat de volle focus nu naar uit. Leuk detail: met de promotie van Helsingborgs IF én stadsgenoten IFK Göteborg en GAIS Göteborg krijgen we er drie prachtige traditieclubs bij volgend seizoen. Samen hebben deze drie ploegen in het verleden immers 31 landskampioenschappen verzameld. De Allsvenskan wordt dus weer een stukje uitdagender. Vi ses! Netjes hoor. Hoe de zaken er naar uit zien word Helsingborg misschien wel mijn volgende save in FM25 in combinatie met een build a nation of iets in die richting. Wil het dan toch Scandinavisch houden of met beperkt aantal spelers uit andere regionen. Zweden is gewoon een supertoffe competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Dit is lekker zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 25 minuten geleden zei Lensherr: Netjes hoor. Hoe de zaken er naar uit zien word Helsingborg misschien wel mijn volgende save in FM25 in combinatie met een build a nation of iets in die richting. Wil het dan toch Scandinavisch houden of met beperkt aantal spelers uit andere regionen. Zweden is gewoon een supertoffe competitie. Nice! Het leek er afgelopen seizoen (in real life) af en toe op dat ze zelfs uit de Superettan zouden degraderen. Daar zijn Helsingborgs en ÖIS ternauwernood aan ontsnapt, maar dat er genoeg te verbeteren is voor dit soort gevallen clubs is wel duidelijk. Helsingborgs is ook wel een veel te grote club om niet in de Allsvenskan te spelen. GAIS is nu wel weer gepromoveerd, ben benieuwd hoe zij het vanaf dit weekend in het nieuwe seizoen gaan doen. Een andere gevallen grootmacht is in mindere mate nog Östers IF uit Växjo. Dat was vanaf de late jaren zestig één van de meest succesvolle clubs van Zweden, maar daar is tegenwoordig ook niet veel meer van over. Zij spelen ook in de Superettan. Kortom, genoeg uitdaging in Zweden. Kan het iedereen aanraden, heerlijk FM-land. Ben wel benieuwd hoelang het duurt voordat ik Europees een mooie vuist ga kunnen maken (i.p.v. enkel stunten als outsider). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Eerste sollicitatie is een feit. Deze club doet me altijd denken aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 14 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Eerste sollicitatie is een feit. Deze club doet me altijd denken aan Hele grote spits! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 4 minuten geleden zei Thierryvane: Hele grote spits! Het begon zo gezellig vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Zit zelf bij Watford, maar mooi zo'n Ajacied terug op het oude nest en nog steeds in het lijstje met top 50 beste spelers ter wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 14 uur geleden zei JesseNL: Ik heb een vraag; wat zou een gemiddeld xG cijfer qua tegendoelpunten moeten zijn? Dat hangt af van de media voorspelling. Wordt er verwacht dat je degradatie voorkomt of dat je je kwalificeert voor Europa? Als je een topteam bent van jouw competitie, waarschijnlijk .5 xGA, maar in werkelijkheid zal je vaak uitkomen tussen 1 xGA en .5 xGA (als het goed gaat). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 1 uur geleden zei Thierryvane: Hele grote spits! Heb hem voor je gerapporteerd hoor @ReneLeBlanc. Dit is gewoon pesten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Heb hem voor je gerapporteerd hoor @ReneLeBlanc. Dit is gewoon pesten Vond dat destijds wel echt een grandioze spits. Jammer dat we toen geen cent te makken hadden want had een hit kunnen worden hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Vond dat destijds wel echt een grandioze spits. Jammer dat we toen geen cent te makken hadden want had een hit kunnen worden hoor Werd wel veel aan Feyenoord gelinkt toch? Ook al voor die wedstrijd dacht ik. Thuiswedstrijdje was ik er wel bij tegen Rijeka toen. Geweldige thuiscampagne was dat toen. Met een afschuwelijk team zeg. Nelom, Te Vrede, Manu (wel een held), Wilkshire, Kazim, Bilal, Immers. Daar tegenover stonden dan wel King Karim, Vilhena, Toornstra en de doorbraak van Karsdorp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Werd wel veel aan Feyenoord gelinkt toch? Ook al voor die wedstrijd dacht ik. Thuiswedstrijdje was ik er wel bij tegen Rijeka toen. Geweldige thuiscampagne was dat toen. Met een afschuwelijk team zeg. Nelom, Te Vrede, Manu (wel een held), Wilkshire, Kazim, Bilal, Immers. Daar tegenover stonden dan wel King Karim, Vilhena, Toornstra en de doorbraak van Karsdorp Ja klopt inderdaad en liet toen ook wel zien waarom dat was. Werd toen volgens mij de duurste aankoop ooit voor Leicester (waar die dan ook weer flopte). Dacht altijd dat hij eigen jeugd was van Rijeka maar hoe kan het ook anders dat hij uit de jeugd van Dinamo komt. Volgens mij komt iedereen in Kroatie bij Dinamo vandaan en maken ze dan na een paar jaar gewoon de overstap naar andere Kroatische ploegen Oh en dat elftal, heel heftig ja. Lord Nelom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten