Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1e seizoen CL gepakt met Inter. Even billen knijpen na de gemiste penalty. Nu gaan we de ploeg herbouwen, zoveel oude spelers. We enorm veel geluk met de loting, was anders niet gelukt. RB Leipzig, Newcastle, Benfica. 

Schermafbeelding2024-03-26om10_37_43.png.fa7b8f4aaa6bcc1371a7567692457604.png

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei bas huijsmans:

Maar wat is een connectie die je zoekt en wat maakt het in deze save dat je die connectie mist?

Weet waar je aan begint en het waarschijnlijk nooit gaat veranderen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElPrincipito:

Wie is Matthias Dalm? Dat is Tuchel neem ik aan. Geen echte naam dus in het spel. 

Als ik met Inter het stadion wil verbouwen, hoe zit dat dan? Aangezien ik het met AC Milan deel? Iemand ervaring? 

Je hebt er pas 1 seizoen opzitten, ik denk dat je nog wel wat meer geduld moet hebben, dan nu al een nieuw stadion te gaan denken:classic_ninja: Ik heb inmiddels ee name fix, kan zkr zijn dat Dalm Tuchel is/was ja. Bij mij is het nu wel gewoon Thomas Tuchel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bas huijsmans:

Maar wat is een connectie die je zoekt en wat maakt het in deze save dat je die connectie mist?

Heb je dat zelf niet dan? Dat het wel of niet klikt met een team?

Ik heb enerzijds zo'n reeks teams waar ik graag trainer van wil zijn en anderzijds vind ik dat ik die stap naar zo'n club moet verdienen, dus dat houdt mij vrijwel altijd in dubio over bij welke ploeg ik nu moet starten. Ik heb dan ook 30tal verschillende scenario's in mijn hoofd voor leuke save's maar vanaf er mij iets stoort in die save, haak ik ook direct af. En begint het hele ritje weer opnieuw (wat jullie ondertussen ook wel al beu zijn?) 

Dus nu zit ik te twijfelen tss RSC Anderlecht of voor het eerst in jaren werkloos als mezelf beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Steels:

Ik heb enerzijds zo'n reeks teams waar ik graag trainer van wil zijn en anderzijds vind ik dat ik die stap naar zo'n club moet verdienen, dus dat houdt mij vrijwel altijd in dubio over bij welke ploeg ik nu moet starten. Ik heb dan ook 30tal verschillende scenario's in mijn hoofd voor leuke save's maar vanaf er mij iets stoort in die save, haak ik ook direct af. En begint het hele ritje weer opnieuw (wat jullie ondertussen ook wel al beu zijn?) 

Dus nu zit ik te twijfelen tss RSC Anderlecht of voor het eerst in jaren werkloos als mezelf beginnen.

200.gif?cid=6c09b95201yf12cq19isjludc1bf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Steels:

In alle eerlijkheid: ik herken dat deels. Die ‘connectie’ is belangrijk. Alleen stel ik die vast voordat ik aan een save begin en zet ik - ook als ik even twijfel - wel door. Mijn ervaring is dat een save uiteindelijk leuker wordt naarmate je langer speelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Steels:

Ik sluit me inderdaad ook wel bij @SantiagoMunez aan. Een connectie hebben is belangrijk, anders haak je sneller af. Maar als jij al een 30tal verschillende scenario's in je hoofd hebt zitten, dan denk ik dat je die connectie best wel snel hebt bij een club, maar dat je vooral snel afhaakt als je de klik heel even niet vindt.

Dan is werkeloos beginnen denk ik niet de oplossing, want dan is het vooral solliciteren op elke vacature die vrij komt om werk te vinden. De kans is dan niet groot dat je terecht komt bij een club waar je een connectie mee hebt of die je kan vast houden. Je geeft zelf aan dat je een stap naar een grotere club moet verdienen. Maak anders eens een lijstje met de clubs waar je een connectie mee ziet en begin bij de laagste club en begin lekker aan het einde van de voorbereiding zodat je direct in de competitie zit. Werk jezelf omhoog en houd de clubs op je lijstje in de gaten. Solliciteer dan ook af en toe op een baan bij deze clubs. Wellicht dat je zo niet het gevoel hebt dat je het niet verdiend hebt om bij een club te zijn en speel je wel verder na de eerste tegenslag.

En wat Santiago Munez ook zegt: Verman je ook een beetje en speel gewoon door bij een tegenslag. Desnoods ga je een week op vakantie en speel je alleen even de potjes zelf of focus je op 1 individuele speler en probeer die zo goed mogelijk te krijgen etc. Zoek er een uitdagingje bij.

Over het beu zijn: dat je steeds stopt maakt me echt niets uit. Waar ik me eerder aan erger is dat je steeds weer om leuke clubs vraagt met bepaalde voorwaarden. Wij hier tips voor geven met uitleg en dat je dan vervolgens je eigen plan toch trekt en na 1 maand spelen weer stopt om vervolgens weer om een nieuwe club te vragen. Vraag het dan niet als je toch niet naar ons luistert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Steels:

Ik leefde al even met het idee om een RSCA save te hebben en dan alleen maar jeugdspelers te gebruiken, Scandinavische spelers of Belgen aan te trekken. Maar momenteel heb ik plezier met Lierse en alleen maar Belgen.

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Steels:

Einde van de voorbereiding niet gehaald..miste de connectie met Rennes :classic_mellow:

Misschien moet ik maar eens voor het eerst sinds jaren nog eens met RSC Anderlecht of in België beginnen.

Wat mij enorm hielp toen ik een paar jaar geleden ook maar niets kon doorzetten, een game beginnen waarin je aanvinkt dat er geen echte spelers/managers deelnemen. Geen echte namen. Gewoon een volledig fictieve wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste jaar pl met Southend United 16de. Huurspits(kwam in de winter omdat ik daar toch wel kwaliteit te kort kwam) maakte er uiteindelijk 7, werd ook nog international. 
Nu eens kijken of we de selectie echt goed kunnen versterken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Hij was nog niet nodig met Kroos (36 en nog steeds een baas _O_), Di Benedetto en Amoako maar voor volgend seizoen zitten we alvast gebakken. Mag nu nog een jaartje in de MLS voetballen.

Schermafbeelding2024-03-26195733.thumb.png.a12e274ee8605b032a380cabef3799f6.png

Hier ga je zoveel plezier aan beleven :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Thierryvane:

Hij was nog niet nodig met Kroos (36 en nog steeds een baas _O_), Di Benedetto en Amoako maar voor volgend seizoen zitten we alvast gebakken. Mag nu nog een jaartje in de MLS voetballen.

Schermafbeelding2024-03-26195733.thumb.png.a12e274ee8605b032a380cabef3799f6.png

Lekker hoor. Ook al veel plezier aan beleefd.

Hoe ziet je carriere er voorlopig uit met Ingolstadt? Meteen doorgepromoveerd naar de Bundesliga?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Lekker hoor. Ook al veel plezier aan beleefd.

Hoe ziet je carriere er voorlopig uit met Ingolstadt? Meteen doorgepromoveerd naar de Bundesliga?

3. Bundesliga kampioen > 2. Bundesliga kampioen > 1. Bundesliga tweede achter Bayern. Gaan met onderstaande elf de CL in. Op de LCV komt waarschijnlijk Bitshiabu van Leipzig want linksbenig. Kemlein dan naar RCV en Rua (talentje uit Venezuela) naar de reservebank. Rechtsback is Bradley van Liverpool, jaartje gehuurd bij gebrek aan goede Duitse backs.

Schermafbeelding2024-03-26205223.thumb.png.7fee257cebe4d725da5456a71c0934ee.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites