Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Wat zouden jullie van deze jongen maken? Hoe te trainen? #helpafriend

Schermafbeelding2024-03-25112705.thumb.png.8e7f55e38c43f2b0ec1001f5e60b82e0.png

Speel je met een Segundo Volante? Dan zou ik hem daarin omtrainen. Met Positie Kiezen 11 en tackelen 8 gaat die het verdedigende vlak zeker voldoende zijn en aanvallend gaat dit natuurlijk geen probleem worden. Doordat zijn beslissingen en afwerken toch wat minder zijn (en alsnog prima haha) zie ik hem toch niet echt als een CAM. Wel even het krachthonk insturen, maar dat ontwikkelt die denk ik vanzelf ook wel aangezien hij pas 16 is.

Heerlijke speler trouwens wel hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bas huijsmans:

Speel je met een Segundo Volante? Dan zou ik hem daarin omtrainen. Met Positie Kiezen 11 en tackelen 8 gaat die het verdedigende vlak zeker voldoende zijn en aanvallend gaat dit natuurlijk geen probleem worden. Doordat zijn beslissingen en afwerken toch wat minder zijn (en alsnog prima haha) zie ik hem toch niet echt als een CAM. Wel even het krachthonk insturen, maar dat ontwikkelt die denk ik vanzelf ook wel aangezien hij pas 16 is.

Heerlijke speler trouwens wel hoor

Danke sehr! De eerste leuke speler vanuit de eigen jeugd in vier jaar Ingolstadt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei joostmakaay:

Installeren van die logopack is nog niet echt gelukt of wel?

Nee en ik heb er al 6 uur ingestopt, ben helamaal klaar mee. Niks werkt wat ik doe. Als iemand mij tussen nu en 16:00 of morgen, heel de dag wil helpen via teamviewer, PM me dan aub pretty please. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auw.. Die zijn we minstens zes maanden kwijt. Hier moet in de winter een vervanger voor komen. Zirkzee heeft overigens te kennen gegeven te willen vertrekken. Die mag vanaf nu, ondanks een goed seizoen, lekker de bank warm houden. Hopelijk kan ik daar in de winter een mooi bedrag voor vangen. 

Scherm­afbeelding 2024-03-25 om 12.51.21.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Bij Palermo hebben we vanaf aankomend seizoen Samardzic, in Duitsland hebben we Dijon Kameri :< :< 

image.thumb.png.35b2d6074f27a0bd63ab4cb20b0e38d2.png

Jaloers. Die heeft vaak vraagprijs van 220-300 miljoen, geniet ervan,in mijn saves met Arsenal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kyrill:

Nee en ik heb er al 6 uur ingestopt, ben helamaal klaar mee. Niks werkt wat ik doe. Als iemand mij tussen nu en 16:00 of morgen, heel de dag wil helpen via teamviewer, PM me dan aub pretty please. 

PM je Teamviewer ID en PIN, dan log ik ff in bij je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei joostmakaay:

PM je Teamviewer ID en PIN, dan log ik ff in bij je.

Thnx maat thnx. Je hebt het binnen nu en 40 minuten of sneller. Doe gelijk zodra ik thuis ben 🙏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo laatste van de dag. Heerlijk 5-2 over beide duels van die Portugezen gewonnen, en zo meer dan wraak genomen voor een 5-1 nederlaag, uit bij hun in de groepsfase. Nu door naar de halve finale, benieuwd wie we gaan loten. We hebben Fc Barcelona geloot!:cheer:

Arsenal- Porto 2-1.png

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nummer 3 City, kwam bij ons de nummer 4 op bezoek....

Ze waren totaal niet opgewassen tegen  #karelball en de 2e helft werden ze gesloopt. Het regende 8-ens als beoordelingen bij onze spelers, en nu staan wij 3e, en is City gedaald naar plek 4, heerlijk, geeft goesting.

Arsenal-Manchester City 4-0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites