Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Rinus:

@La PulgaIk kijk altijd over een aantal nieuwe tussen staan. Die wil ik halen. Netwerk en oude achievements SAM ik gewoon.

Wie is SAM en waarom doe je hem gewoon?

Grapje, ik heb hetzelfde met de fantasy teams. Geen disrespect naar Fantasy voordat ik een ban krijg.

En neva, ik hoop dat je het spoor snel weer vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei neva:

Krijg de gekste goals tegen joh, ben het helemaal kwijt.

Soms is het wel huilen, hé. Mijn seizoen 2 was zo bar slecht. Ik dacht aan opgeven. Wat voor doelpunten krijg je dan tegen? Ik kreeg veel van die lage voorzetten vanaf de achterlijn tegen. Gruwelijk irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rinus:

Soms is het wel huilen, hé. Mijn seizoen 2 was zo bar slecht. Ik dacht aan opgeven. Wat voor doelpunten krijg je dan tegen? Ik kreeg veel van die lage voorzetten vanaf de achterlijn tegen. Gruwelijk irritant.

Veel schoten van mislukte linksbacks die een keer opstomen en hem van dertig meter in het kruis leggen.

Maar de lage voorzetten herken ik ook wel ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Urbeto:

Knap seizoen hoor! Ik vind het vooral bizar om de prestaties van Kriwak te zien terwijl hij er hier werkelijk niets van bakte. Heb je inmiddels al wat financiële speelruimte? 

Hier ben ik er nog niet over uit of ik seizoen twee met Dordt in ga of een mooie functie elders ga oppakken. 

Ja zeker, zoals je hebt gezien heb ik al het geld geïnvesteerd, maar staat nu een stabiele selectie en zal alleen maar doorgroeien. 

image.thumb.png.ceef936eb3a3e29d0104dc1ebfc543eb.png

Geld is voornamelijk via onderstaande en de Europa League binnengekomen, speel m'n wedstrijden Europees op het kasteel. Wil eigenlijk nog even financieel groeien en dan een stadion laten bouwen. 

image.png.6c86d22716ff692abcab84190ae4c1c5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt Vitor slecht behandeld.

Heb nu ook al drie keer in de wedstrijd een geblesseerde keeper gehad, dat was voorheen ook nooit.

Hier de reeks na de winterstop, dit is gewoon genant:

image.png.a95e84c0fe7b7890f8cb7eb4e289994d.png

Speel wel met een degradatiekandidaat, maar stond voor de winter netjes 6e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei neva:

Je hebt Vitor slecht behandeld.

Heb nu ook al drie keer in de wedstrijd een geblesseerde keeper gehad, dat was voorheen ook nooit.

Hier de reeks na de winterstop, dit is gewoon genant:

image.png.a95e84c0fe7b7890f8cb7eb4e289994d.png

Speel wel met een degradatiekandidaat, maar stond voor de winter netjes 6e.

Auw. Tijd voor een andere tactiek...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rykjvk1:

Auw. Tijd voor een andere tactiek...?

O ja, maar niet te vaak natuurlijk. Wil het wel even een paar wedstrijden de kans geven. Uiteindelijk degradatie nog maar net ontlopen, maar het nieuwe seizoen al wel goed gestart met 7 uit 3 en een compleet gerenoveerde (en helaas flink gekrompen) selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Kort vraagje: Kan je dezelfde game op verschillende laptops spelen via steam/cloud?

Ja, zeker.

Wel even goed kijken dat je daadwerkelijk in de Cloud opslaat. Als ik me niet vergis moet je dat bij iedere nieuwe keer dat je opslaat / afsluit opnieuw aanklikken.

bewerkt door Rykjvk1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Kevinoz87:

Is er iemand die mij misschien zou kunnen helpen? Ik ben op zoek naar iemand die handig is met PC's

Kan iemand mij helpen of de gouden tip geven om FM vanaf een externe harde schijf te spelen? 

Ik heb een nieuwe laptop met enorm veel restricties (werk) waardoor ik niks op de laptop zelf kan krijgen. Is er iemand die mij op weg kan helpen? 

Alvast bedankt! 

Verdere communicatie via PB i.p.v. hier (mocht dit bericht hier niet mogen staan, verwijder het gerust). 

Als je op een andere laptop/computer Steam installeert op de externe schijf, zou je hem vanaf de andere laptop moeten kunnen starten.

Ik denk eerlijk gezegd wel dat de systeembeheerder van je werk, er snel achter zal komen dat je aan het FMen bent, aangezien het FM2024-proces gewoon in je Taakbeheer zal draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vlonkie:

Ik heb al een keer eerder gevraagd (paar jaar geleden), maar waar ik kan precies instellen waar en wie mijn scouts gaan scouten?

Bedoel je dit?

image.thumb.png.51c7a7ba6c59f942723f50a25bbb7838.png

Dan bij Scouting -> Scouting Coverage -> Recruitment Focus (dat is dit scherm).

Link naar opmerking
Deel via andere websites