roeliho Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Trauner weet eindelijk eens te scoren voor Feyenoord en Paixao is ergens tegen een molen aangelopen want dit zijn we niet gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Op 11-3-2024 om 19:24 zei ReneLeBlanc: @007mark @Thierryvane Ik gebruik deze screen ook even voor een artikeltje Wat een held hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Wie de f. is dit dan? Kanonnen, wat een talent. 2032 inmiddels, kwam hem ineens tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 2 uur geleden zei neva: Wie de f. is dit dan? Kanonnen, wat een talent. 2032 inmiddels, kwam hem ineens tegen. Oh Kroepoek ken ik. Dat is echt een toptalent deze FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 3 uur geleden zei neva: Wie de f. is dit dan? Kanonnen, wat een talent. 2032 inmiddels, kwam hem ineens tegen. Viel mij in mijn vorige Vitesse-game ook al op. Komt van Arsenal. Echt een heerlijke 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EssDee Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Voor zij die de training uit handen geven aan je assistent, naar welke attributen of informatie kijken jullie om in te schatten dat hij een goed trainingsschema zou opstellen? Tactische kennis, motivatie, people-management, vastberadenheid? Verder ook kijken naar zijn voorkeursformatie en naar andere tactische neigingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Atalanta wordt even weggevaagd zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Nog maar 3 goals voor het doelpunt van de maand. Indien jullie nog een plaatje tegenkomen, gelieve deze in te sturen via PB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 1 uur geleden zei Bogatyr: Nog maar 3 goals voor het doelpunt van de maand. Indien jullie nog een plaatje tegenkomen, gelieve deze in te sturen via PB. Grotere kans dat ik win dus. Hou je mond nouuuuuuuuuuuu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Pff een Macedonische vliegt de Europa League voorrondes uit door dit resultaat in de thuiswedstrijd. Uit winnen ze met 0-3. Nu moeten ze nog de play offs van de Conference League spelen en bestaat er dus nog een kans dat ze er uit vliegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 27 minuten geleden zei bas huijsmans: Pff een Macedonische vliegt de Europa League voorrondes uit door dit resultaat in de thuiswedstrijd. Uit winnen ze met 0-3. Nu moeten ze nog de play offs van de Conference League spelen en bestaat er dus nog een kans dat ze er uit vliegen Ti(k)ves zooi zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Phoe, wat een wedstrijd zeg. Bij de laatste hoogtepunt gaf ik er al de brui aan. Gelukkig winst, want ik kan in volle degradatiestrijd alle punten gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart (bewerkt) Prima derde seizoen in de PL, Engeland is momenteel leider qua coëfficiënten dit seizoen, dus wellicht geeft plek 8 ook nog recht op Europees voetbal. Edit: 16 maart bewerkt door Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Wat is het hier rustig mannen. Is iedereen met @JanVertonghen op stap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 42 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wat is het hier rustig mannen. Is iedereen met @JanVertonghen op stap? Sowieso het idee dat het wat rustiger is hier de laatste tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 3 minuten geleden zei De Raam: Sowieso het idee dat het wat rustiger is hier de laatste tijd. Eens, ik probeer nog de spirit erin te houden maar tevergeefs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 maart Auteur Share Geplaatst 16 maart Zal ik hier dan binnenkort eens met juice komen? #novellespoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Een aardig begin in de CL. Voor het eerst ook 4 teams actief in een groepsfase van een Europese competitie. Noord-Macedonië zet stappen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 2 minuten geleden zei Fantasy: Zal ik hier dan binnenkort eens met juice komen? #novellespoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 13 minuten geleden zei Fantasy: Zal ik hier dan binnenkort eens met juice komen? #novellespoiler Yeeeheeeeees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Een aardig begin in de CL. Voor het eerst ook 4 teams actief in een groepsfase van een Europese competitie. Noord-Macedonië zet stappen! Macedonie FTW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart De kwaliteit bij Murata Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Heerlijk een spits die aan de lopende band scoort. Als hij nou ook in het begin van het seizoen niet twee penalty's had gemist was hij zeker op 40 goals uitgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart (bewerkt) Er begint wel een duidelijk top 5 te komen in Noord-Macedonië. Best wel gunstig dat ieder jaar dezelfde teams Europa in gaan. De nederlaag en het gelijke spel zorgen er wel voor dat het seizoen nationaal voor mij al klaar is. Heb nog niet elke wedstrijd van het seizoen gewonnen, beste seizoen blijft met 1 gelijkspel. 16 maart bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten