sennid Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Dat is toch typisch Duits? De kleine clubs spelen altijd thuis ivm stadion inkomsten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 11 minuten geleden zei sennid: Dat is toch typisch Duits? De kleine clubs spelen altijd thuis ivm stadion inkomsten? Oh grappig, dat wist ik niet maar het lijkt daar inderdaad sterk op. Weet wat geleerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart (bewerkt) Dan maar hier winnen @Thierryvane wie was die nieuwe Messi ookalweer? 14 maart bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JC14 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Na een dramatische avond in Birmingham toch nog een lichtpuntje vanavond..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Ik wil 12 spelers verkopen bij Ajax maar gaan allemaal niet weg omdat ze net nieuw zijn bij de club, wordt nog een lang seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 7 minuten geleden zei La Pulga: Ik wil 12 spelers verkopen bij Ajax maar gaan allemaal niet weg omdat ze net nieuw zijn bij de club, wordt nog een lang seizoen. Gewoon ff een extra manager toevoegen en als Dortmund beginnen, en vervolgens alle verantwoordelijkheden aan Dhr. Mislintat overdragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Op 10-3-2024 om 08:40 zei Thomassje123: Wat een lul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 6 uur geleden zei ReneLeBlanc: ZeLfS dE fInAlE sPeLeN zE tHuIs Zou je ons eens een kijkje in je tactiek kunnen geven of eventueel met ons delen. want je haalt echt werkelijk met elke formaat clubs fantastische resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 8 uur geleden zei La Pulga: Dan maar hier winnen @Thierryvane wie was die nieuwe Messi ookalweer? Poeh, had ik een nieuwe Messi gevonden? Hint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 12 minuten geleden zei Thierryvane: Poeh, had ik een nieuwe Messi gevonden? Hint? @La Pulga Thierry Echeverrie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @La Pulga Thierry Echeverrie. Ah, die is volgens mij al in real naar Man City. Dus kansloos in FM. Gewoon T. Almada halen @La Pulga. Als Mislintat zich niet als een idioot had gedragen dan liep hij misschien al in Amsterdam rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Denk dat La Pulga deze bedoelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 'Scoor er nog 1 voor de rust, dan kunnen we in de tweede helft doorpakken' dacht ik. Dat werden er dus 3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart (bewerkt) Pff zoveel geblesseerde echt ruk 15 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Welke real name fix heeft iedereen gebruikt na de winterupdate? Weet niet meer welke ik oorspronkelijk gebruikt heb maar in mijn bestaande save zijn de Braziliaanse clubs ook weer naar drie letters geswitched... Ik zie bijvoorbeeld dat die van FMScout alle bijnamen van de clubs verwijderd, dat moet ik niet hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Wat gruwelijk fucking zuur dit, ik baal hier echt als een stekker van!!! Zit ons nooit mee tegen die club!! Ik ga lekker douchen en voorlopig even serie's kijken en lezen voor ik rond 15:15 naar werk ga, god wat gruwelijke kut unit dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 47 minuten geleden zei De Raam: Welke real name fix heeft iedereen gebruikt na de winterupdate? Weet niet meer welke ik oorspronkelijk gebruikt heb maar in mijn bestaande save zijn de Braziliaanse clubs ook weer naar drie letters geswitched... Ik zie bijvoorbeeld dat die van FMScout alle bijnamen van de clubs verwijderd, dat moet ik niet hebben. Sortitoutsi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 1 uur geleden zei De Raam: Welke real name fix heeft iedereen gebruikt na de winterupdate? Weet niet meer welke ik oorspronkelijk gebruikt heb maar in mijn bestaande save zijn de Braziliaanse clubs ook weer naar drie letters geswitched... Ik zie bijvoorbeeld dat die van FMScout alle bijnamen van de clubs verwijderd, dat moet ik niet hebben. Ik gebruik die van SortItOut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart (bewerkt) Iemand enig idee hoe dit kan? Kan de DB bestanden niet inladen met de update. Wat kan ik hier aan doen? Doet het dus wel met de reguliere DB en niet de update, maar dan is Brazilië en dergelijken niet 'goed'. @De Raam wellicht? 15 maart bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Iemand enig idee hoe dit kan? Kan de DB bestanden niet inladen met de update. Wat kan ik hier aan doen? lijkt me niet compatibel met de 24.3.0, staat ook in je info scherm dat hem enkel is goedgekeurd met de 24.0.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 2 minuten geleden zei Oerlie: lijkt me niet compatibel met de 24.3.0, staat ook in je info scherm dat hem enkel is goedgekeurd met de 24.0.0 Kun je dat fatsoenlijk filteren in Steam voor nieuwe DB's, dat zie ik niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 14 minuten geleden zei ElPrincipito: Kun je dat fatsoenlijk filteren in Steam voor nieuwe DB's, dat zie ik niet? Je kunt filteren op de datum wanneer de bestanden voor het laatst zijn bijgewerkt. Je kunt ook gewoon starten met de oude database? Dan werkt ie wel gewoon. Het gaat hier ook alleen om de database, hè. Bugs en dergelijke zullen gewoon bijgewerkt zijn, ook als je de oude DB kiest. Of je zou zelf alle bestanden even moeten verifiëren in de editor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 1 uur geleden zei ElPrincipito: Iemand enig idee hoe dit kan? Kan de DB bestanden niet inladen met de update. Wat kan ik hier aan doen? Doet het dus wel met de reguliere DB en niet de update, maar dan is Brazilië en dergelijken niet 'goed'. @De Raam wellicht? Toevallig van de week hetzelfde probleem gehad. Je kunt de bestanden handmatig verifiëren in de editor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart (bewerkt) Net als het echte Arsenal, gaan wij ook heerlijk in uitduels. 6 uitzeges in de laatste 7 uitduels, in alle competities #karelball 15 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten