Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei La Pulga:

Ik wil 12 spelers verkopen bij Ajax maar gaan allemaal niet weg omdat ze net nieuw zijn bij de club, wordt nog een lang seizoen.

Gewoon ff een extra manager toevoegen en als Dortmund beginnen, en vervolgens alle verantwoordelijkheden aan Dhr. Mislintat overdragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.5c9991b57f68d668716f5187c2c34bc0.png

ZeLfS dE fInAlE sPeLeN zE tHuIs

image.thumb.png.8f7da3575b09af5432f53f0fea0207d3.png

Zou je ons eens een kijkje in je tactiek kunnen geven of eventueel met ons delen.

want je haalt echt werkelijk met elke formaat clubs fantastische resultaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke real name fix heeft iedereen gebruikt na de winterupdate? 

Weet niet meer welke ik oorspronkelijk gebruikt heb maar in mijn bestaande save zijn de Braziliaanse clubs ook weer naar drie letters geswitched... 

Ik zie bijvoorbeeld dat die van FMScout alle bijnamen van de clubs verwijderd, dat moet ik niet hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gruwelijk fucking zuur dit, ik baal hier echt als een stekker van!!! Zit ons nooit mee tegen die club!!

Ik ga lekker douchen en voorlopig even serie's kijken en lezen voor ik rond 15:15 naar werk ga, god wat gruwelijke kut unit dit.

Arsenal-Manchester United 0-1 nov 27.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei De Raam:

Weet niet meer welke ik oorspronkelijk gebruikt heb maar in mijn bestaande save zijn de Braziliaanse clubs ook weer naar drie letters geswitched... 

Ik zie bijvoorbeeld dat die van FMScout alle bijnamen van de clubs verwijderd, dat moet ik niet hebben. 

Sortitoutsi (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

Ik gebruik die van SortItOut

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand enig idee hoe dit kan? Kan de DB bestanden niet inladen met de update. Wat kan ik hier aan doen? Doet het dus wel met de reguliere DB en niet de update, maar dan is Brazilië en dergelijken niet 'goed'. @De Raam wellicht? 

Schermafbeelding2024-03-15om13_28_14.thumb.png.fbb9eae54f545d4f8172ed4e3e2a102e.png

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElPrincipito:

Iemand enig idee hoe dit kan? Kan de DB bestanden niet inladen met de update. Wat kan ik hier aan doen? 

Schermafbeelding2024-03-15om13_28_14.thumb.png.fbb9eae54f545d4f8172ed4e3e2a102e.png

lijkt me niet compatibel met de 24.3.0, staat ook in je info scherm dat hem enkel is goedgekeurd met de 24.0.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei ElPrincipito:

Kun je dat fatsoenlijk filteren in Steam voor nieuwe DB's, dat zie ik niet? 

Je kunt filteren op de datum wanneer de bestanden voor het laatst zijn bijgewerkt. 

Je kunt ook gewoon starten met de oude database? Dan werkt ie wel gewoon. Het gaat hier ook alleen om de database, hè. Bugs en dergelijke zullen gewoon bijgewerkt zijn, ook als je de oude DB kiest. 

Of je zou zelf alle bestanden even moeten verifiëren in de editor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Iemand enig idee hoe dit kan? Kan de DB bestanden niet inladen met de update. Wat kan ik hier aan doen? Doet het dus wel met de reguliere DB en niet de update, maar dan is Brazilië en dergelijken niet 'goed'. @De Raam wellicht? 

Toevallig van de week hetzelfde probleem gehad. Je kunt de bestanden handmatig verifiëren in de editor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites