Thierryvane Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Haal zelden oude spelers in FM. Maar voor een gratis Arnautoooooo maak ik graag een uitzondering. Back-up spitsie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Net even wat CA's en PA's vergeleken in de editor tussen de eerste en laatste data update van SI, en nu heb ik toch wel weer de neiging om een game met Ajax te starten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 minuut geleden zei TheRealOne: Net even wat CA's en PA's vergeleken in de editor tussen de eerste en laatste data update van SI, en nu heb ik toch wel weer de neiging om een game met Ajax te starten Ja, eindelijk de hele zooi omlaag geschopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 5 minuten geleden zei neva: Ja, eindelijk de hele zooi omlaag geschopt? Bergwijn, Berghuis, Fitz-Jim, Gaaei, Rulli, Sosa, Sutalo en Taylor zijn allemaal omlaag gegaan, maar allemaal +/- 3 CA er af. Net alleen Gaaei wat meer Maar aan de andere kant zijn Ramaj, Hlynsson, Hato en nog een hoop andere Jong Ajax spelers allemaal gestegen in CA. Brobbey heeft dan weer een vaste PA van 151 gekregen ipv -8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 2 minuten geleden zei TheRealOne: Bergwijn, Berghuis, Fitz-Jim, Gaaei, Rulli, Sosa, Sutalo en Taylor zijn allemaal omlaag gegaan, maar allemaal +/- 3 CA er af. Net alleen Gaaei wat meer Maar aan de andere kant zijn Ramaj, Hlynsson, Hato en nog een hoop andere Jong Ajax spelers allemaal gestegen in CA. Brobbey heeft dan weer een vaste PA van 151 gekregen ipv -8. Met die nieuwe update zag ik ook ineens Da'vian Kimbrough en Denner Ordonez. Alle twee 14 jaar. Aardige talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Lastig om goeie back-up spitsen te vinden voor mijn Eindhoven ploegje. Speel met 2 spitsen en heb er ook maar 2. Rottier en Priske. Ben beperkt tot BE/NE aankopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Nog één WK en dan ben ik wel weer klaar in Indonesië. Elk land ter wereld een keer verslaan gaat 'em niet worden, vooral omdat de bond dwarsligt bij zo'n beetje elke friendly die niet tegen een land uit de top 100 is of tegen een opponent die niet uit Azië afkomstig is. Canada lijkt me op zich ook wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 16 uur geleden zei Nom de Guerre: Kut intake. Don't care. Deze boy kwam door en daar verwacht ik wel iets van. Echt, als ik elk jaar zo eentje krijg, dan mag elke intake een halve ster zijn. Ik zou dit dan ook geen kut intake noemen, haha! Al had je natuurlijk gehoopt dat de rest eronder wat hoger uitkomt. Ik krijg in Ecuador helaas heel veel blessuregevoelige spelers. Geen idee hoe ik dat kan verhelpen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Niks opvallend aan, maar ik zat ze stats te kijken Toptrainer in wording Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei Thierryvane: Met die nieuwe update zag ik ook ineens Da'vian Kimbrough en Denner Ordonez. Alle twee 14 jaar. Aardige talenten. Zijn die niet van de FMI-update? Die voegen Ajax-talenten toe, en ik kan me niet herinneren dat ik 14-jarige in de editor zag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei Aaron21: Lastig om goeie back-up spitsen te vinden voor mijn Eindhoven ploegje. Speel met 2 spitsen en heb er ook maar 2. Rottier en Priske. Ben beperkt tot BE/NE aankopen. Kostons/Kaars haalbaar? Of Fofona van PSV huren anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 5 minuten geleden zei TheRealOne: Zijn die niet van de FMI-update? Die voegen Ajax-talenten toe, en ik kan me niet herinneren dat ik 14-jarige in de editor zag. Ah, je hebt gelijk. FMI inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 19 minuten geleden zei De Raam: Ik zou dit dan ook geen kut intake noemen, haha! Al had je natuurlijk gehoopt dat de rest eronder wat hoger uitkomt. Ik krijg in Ecuador helaas heel veel blessuregevoelige spelers. Geen idee hoe ik dat kan verhelpen... Meestal krijg ik zestien spelers die allemaal niet echt top zijn en dat noemen ze dan drie sterren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 20 minuten geleden zei Thierryvane: Ah, je hebt gelijk. FMI inderdaad. Ja, daar zag ik o.a. ook al Cristiano Ronaldo Jr. voorbij komen met een PA van -9 geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Eindelijk weer een zege, na paar gelijke spelen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei joostmakaay: Kostons/Kaars haalbaar? Of Fofona van PSV huren anders? Heb geen geld en amper salaris, dus zal huren worden. Fofana is verhuurd aan Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Dat is 3 op rij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 16 minuten geleden zei La Pulga: Dat is 3 op rij Wat waren jouw transfers S1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 3 minuten geleden zei Aaron21: Wat waren jouw transfers S1? Heb wel wat afgehuurd ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 28 minuten geleden zei Aaron21: Heb geen geld en amper salaris, dus zal huren worden. Fofana is verhuurd aan Vitesse. Afhankelijk van je data-update heb je wellicht een kans bij Jason van Duiven. Jesse van der Haar ben ik ook wel fan van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Kleine spam, maar go or no go? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Afhankelijk van je data-update heb je wellicht een kans bij Jason van Duiven. Jesse van der Haar ben ik ook wel fan van. Is gewoon de standaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 4 minuten geleden zei Aaron21: Is gewoon de standaard. Dan zou Van Duiven een leuke optie zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten