Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei TheRealOne:

Net even wat CA's en PA's vergeleken in de editor tussen de eerste en laatste data update van SI, en nu heb ik toch wel weer de neiging om een game met Ajax te starten

Ja, eindelijk de hele zooi omlaag geschopt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei neva:

Ja, eindelijk de hele zooi omlaag geschopt?

Bergwijn, Berghuis, Fitz-Jim, Gaaei, Rulli, Sosa, Sutalo en Taylor zijn allemaal omlaag gegaan, maar allemaal +/- 3 CA er af. Net alleen Gaaei wat meer ;c

Maar aan de andere kant zijn Ramaj, Hlynsson, Hato en nog een hoop andere Jong Ajax spelers allemaal gestegen in CA. Brobbey heeft dan weer een vaste PA van 151 gekregen ipv -8.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei TheRealOne:

Bergwijn, Berghuis, Fitz-Jim, Gaaei, Rulli, Sosa, Sutalo en Taylor zijn allemaal omlaag gegaan, maar allemaal +/- 3 CA er af. Net alleen Gaaei wat meer ;c

Maar aan de andere kant zijn Ramaj, Hlynsson, Hato en nog een hoop andere Jong Ajax spelers allemaal gestegen in CA. Brobbey heeft dan weer een vaste PA van 151 gekregen ipv -8.

Met die nieuwe update zag ik ook ineens Da'vian Kimbrough en Denner Ordonez. Alle twee 14 jaar. Aardige talenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog één WK en dan ben ik wel weer klaar in Indonesië. Elk land ter wereld een keer verslaan gaat 'em niet worden, vooral omdat de bond dwarsligt bij zo'n beetje elke friendly die niet tegen een land uit de top 100 is of tegen een opponent die niet uit Azië afkomstig is. Canada lijkt me op zich ook wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Nom de Guerre:

e78e0681a1e682086ee4e4caee89fedc.png

Kut intake. Don't care.

808c3128544ca544663672fba967ee2a.png

Deze boy kwam door en daar verwacht ik wel iets van. Echt, als ik elk jaar zo eentje krijg, dan mag elke intake een halve ster zijn.

Ik zou dit dan ook geen kut intake noemen, haha! Al had je natuurlijk gehoopt dat de rest eronder wat hoger uitkomt. Ik krijg in Ecuador helaas heel veel blessuregevoelige spelers. Geen idee hoe ik dat kan verhelpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Met die nieuwe update zag ik ook ineens Da'vian Kimbrough en Denner Ordonez. Alle twee 14 jaar. Aardige talenten.

Zijn die niet van de FMI-update? Die voegen Ajax-talenten toe, en ik kan me niet herinneren dat ik 14-jarige in de editor zag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Aaron21:

Lastig om goeie back-up spitsen te vinden voor mijn Eindhoven ploegje. Speel met 2 spitsen en heb er ook maar 2. Rottier en Priske. Ben beperkt tot BE/NE aankopen.

Kostons/Kaars haalbaar? Of Fofona van PSV huren anders? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei De Raam:

Ik zou dit dan ook geen kut intake noemen, haha! Al had je natuurlijk gehoopt dat de rest eronder wat hoger uitkomt. Ik krijg in Ecuador helaas heel veel blessuregevoelige spelers. Geen idee hoe ik dat kan verhelpen...

Meestal krijg ik zestien spelers die allemaal niet echt top zijn en dat noemen ze dan drie sterren :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Kostons/Kaars haalbaar? Of Fofona van PSV huren anders? 

Heb geen geld en amper salaris, dus zal huren worden. Fofana is verhuurd aan Vitesse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Aaron21:

Heb geen geld en amper salaris, dus zal huren worden. Fofana is verhuurd aan Vitesse.

Afhankelijk van je data-update heb je wellicht een kans bij Jason van Duiven. Jesse van der Haar ben ik ook wel fan van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Afhankelijk van je data-update heb je wellicht een kans bij Jason van Duiven. Jesse van der Haar ben ik ook wel fan van.

Is gewoon de standaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites