Kyrill Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Zojuist bij Eneba omdat geld voor mijn verjaardag heb gekregen van mijn broertje, ook FM 24 gekocht Weer een staflid zijn kerspakket erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 3 minuten geleden zei De Raam: Denk 1800, Nederlandse tijd Het is in ieder geval de laatste jaren altijd nog einde middag/begin avond gereleased Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 3 minuten geleden zei Jotew: Het is in ieder geval de laatste jaren altijd nog einde middag/begin avond gereleased Ik zag op Twitter andere tijden, maar goed maakt ook niks uit. We gaan gewoon uit van vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 5 minuten geleden zei De Raam: Ik zag op Twitter andere tijden, maar goed maakt ook niks uit. We gaan gewoon uit van vanavond Altijd mooi die heisa dat men ohne ende zit te F5'en of de (beta) release al daar is. Die paar uur of extra dag dat men moet wachten doet 't 'm ook echt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Terwijl iedereen alles aan het uittesten is vanavond ben ik nog aan het werk (tot 23.30) Dan maar snachts even erdoorheen knallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 @sennid @FlyD Dat meenemen van een FM23 save, is dat slechts één keer mogelijk? Jullie enig idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Broer ook maar blij gemaakt met een code, jullie (staf) ook weer beetje blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Nog niet die felbegeerde knop in beeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 47 minuten geleden zei La Pulga: Voor niks zo vroeg me wekker gezet. Speciaal gaan thuiswerken voor #teamStacey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 11 minuten geleden zei Jotew: @sennid @FlyD Dat meenemen van een FM23 save, is dat slechts één keer mogelijk? Jullie enig idee? In de beta of volledige versie? Ik denk dat het niks uitmaakt hoe vaak. Ze hebben die optie toegevoegd dus dan moet er gebruik gemaakt van worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 5 minuten geleden zei Dansmeister: Speciaal gaan thuiswerken voor #teamStacey. Ja ben wel blij dat die er nog niet is hoor, moet nog 50 producten toevoegen aan de website (en ik moet Lyon nog kampioen maken in 23 ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 @Fantasy @neva @Marius Kunnen jullie voor mij en andere die ook gaan doen, novelle topics in zijn geheel over plaatsen naar FM24 novelle board aub? Ik ga met mijn FM23 Save door in FM24 Beta voor nu. En beta komt hoor ik vanavond rond 18:00. Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 6 minuten geleden zei sennid: In de beta of volledige versie? Ik denk dat het niks uitmaakt hoe vaak. Ze hebben die optie toegevoegd dus dan moet er gebruik gemaakt van worden Beide, haha. Ja ik heb werkelijk geen idee namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 39 minuten geleden zei Jotew: Het is in ieder geval de laatste jaren altijd nog einde middag/begin avond gereleased Dus is dan 19:00 NL tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2023 16 minuten geleden zei Kyrill: @Fantasy @neva @Marius Kunnen jullie voor mij en andere die ook gaan doen, novelle topics in zijn geheel over plaatsen naar FM24 novelle board aub? Ik ga met mijn FM23 Save door in FM24 Beta voor nu. En beta komt hoor ik vanavond rond 18:00. Alvast bedankt Komt goed, op aanvraag. Heb je een novelle die je van het FM23 subboard naar het FM24 subboard wil, stuur even een PB of geef mij of Marius een tag in je novelle. En voor wat betreft de 18:00 - is dat al definitief nu ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Goeiemorgen 👋 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 17 minuten geleden zei Fantasy: Komt goed, op aanvraag. Heb je een novelle die je van het FM23 subboard naar het FM24 subboard wil, stuur even een PB of geef mij of Marius een tag in je novelle. En voor wat betreft de 18:00 - is dat al definitief nu ja? Ik gok tussen 18.00 en 21.00 en dan daarna crasht de download want overbelast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 2 minuten geleden zei Stefan.: Goeiemorgen 👋 Ben jij niet te druk om ons te teasen hier? Of heb je niks met de beta release van doen? Goedemorgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik ga er gewoon vanuit dat ik hem win via de MU dit jaar. Vorige maand nog 1k gewonnen in de staatsloterij, dus ik ben ON A ROLL. Dat gezegd hebbende moet ik heel erg mijn best doen om me in te houden en hem niet alvast te bestellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik heb net iemand heel blij gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Stefan.: Goeiemorgen 👋 Staat me iets van bij dat jij met of voor SI werkt? Op de SI Community zie ik personeel/admins ook alleen maar Goodmorning plaatsen Ik weet voldoende, allen veel plezier vanavond 19 oktober 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 3 minuten geleden zei Jotew: Staat me iets van bij dat jij met of voor SI werkt? Op de SI Community zie ik personeel/admins ook alleen maar Goodmorning plaatsen Ik weet voldoende, allen veel plezier vanavond Wilde net exact hetzelfde vermelden haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 14 minuten geleden zei De Raam: Ben jij niet te druk om ons te teasen hier? Of heb je niks met de beta release van doen? Goedemorgen! Stacey kennende ligt hij nu aan het zwembad met een gin tonic in ze hand een tactiek te bedenken hoe hij mij vanavond gaat verslaan in de nettie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 37 minuten geleden zei Fantasy: Komt goed, op aanvraag. Heb je een novelle die je van het FM23 subboard naar het FM24 subboard wil, stuur even een PB of geef mij of Marius een tag in je novelle. En voor wat betreft de 18:00 - is dat al definitief nu ja? Thnx man thnx!! @sennid je bent een held!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Al de hele ochtend alle kanalen in de gaten aan het houden, gaat het niet sneller van... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten