rich ruzzian Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 2 uur geleden zei ElPrincipito: Lukt het ook echt? Iemand al een speler zo gekocht? Als de speler wil tekenen dan inderdaad trek je hem idd aan. Dus ja het werkt. Zelf even getest in een testgame Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 34 minuten geleden zei rich ruzzian: Als de speler wil tekenen dan inderdaad trek je hem idd aan. Dus ja het werkt. Zelf even getest in een testgame En wat zijn de vragen die je moet vragen? Ik kan die afbeelding van Reddit niet scherp genoeg zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari De eerste 3 puntjes in de CL zijn behaald, tegen Barcelona werd er al 2-4 verloren Wel geluk gehad met die rode kaart uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Fucking zuur dit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Gepromoveerd, een half elftal met aflopende contracten, deze spelers die al transfervrij vertrekken en dit is het budget waar ik het mee mag doen Ik weet niet hoe ik een elftal op de been ga krijgen, laat staan eentje die het eerste niveau aan kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Het ging wel lekker Nagae staat op 621 doelpunten nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari (bewerkt) 12,500 punten al bij elkaar gespeeld na de groepsfase mede dankzij San Giovanni en Virtus. Echt ongekend en volgens mij een record. En dan ook nog 3 van de 4 clubs door in Europa (wij, San Giovanni en Virtus) 17 februari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari (bewerkt) Voor en vanuit mijn sign-up. Kan ik dit oplossen of via een andere manier wel doen? Ik wil graag alle transfers in Europa / voor een selectie van Europese landen zien in een jaar/seizoen. Via World/Europe zie ik niet alle transfers, met name de toptransfers niet. Die zie ik alleen via het scherm van een land specifiek. Zie voorbeeldje hieronder, transfers in maand juli vanuit Hongarije-screen en dezelfde maand vanuit Europa-screen en gefilterd op Hongarije. 17 februari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari De hand van @De Raamzie je al gelijk! Goed bezig Karel!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 12 minuten geleden zei La Pulga: De hand van @De Raamzie je al gelijk! Goed bezig Karel!! Neehoor, dit is Karel zelf! Ik heb nog niks gedaan, Karel zelfs niet eens meer gesproken sinds mijn aanbod, volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 13 uur geleden zei Chiemel: Voor en vanuit mijn sign-up. Kan ik dit oplossen of via een andere manier wel doen? Ik wil graag alle transfers in Europa / voor een selectie van Europese landen zien in een jaar/seizoen. Via World/Europe zie ik niet alle transfers, met name de toptransfers niet. Die zie ik alleen via het scherm van een land specifiek. Zie voorbeeldje hieronder, transfers in maand juli vanuit Hongarije-screen en dezelfde maand vanuit Europa-screen en gefilterd op Hongarije. Ik kwam laatst wat tegen in een skin, zal even kijken of je daar misschien wat mee kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 2 minuten geleden zei De Raam: Neehoor, dit is Karel zelf! Ik heb nog niks gedaan, Karel zelfs niet eens meer gesproken sinds mijn aanbod, volgens mij Hij heeft wel een reactie gegeven op je inclusief Steam account, wellicht heb je het niet gelezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 2 minuten geleden zei De Raam: Ik kwam laatst wat tegen in een skin, zal even kijken of je daar misschien wat mee kan. Skin zat ik idd aan te denken. Heb bij de 2 skins die ik heb hetzelfde probleem. Het is FM23 trouwens he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 februari Auteur Share Geplaatst 18 februari 1 minuut geleden zei La Pulga: Hij heeft wel een reactie gegeven op je inclusief Steam account, wellicht heb je het niet gelezen Kleine stalker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Zojuist zei Chiemel: Skin zat ik idd aan te denken. Heb bij de 2 skins die ik heb hetzelfde probleem. Het is FM23 trouwens he Oh, ja vergeten. Dan wordt het hem sowieso niet, deze skin is er niet voor FM23. 2 minuten geleden zei La Pulga: Hij heeft wel een reactie gegeven op je inclusief Steam account, wellicht heb je het niet gelezen Gezien inderdaad maar nog niet aan toe gekomen. Zo'n meekijk-sessie moeten we sowieso even plannen, dat heb je niet in een half uurtje gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 3 minuten geleden zei Fantasy: Kleine stalker Haha ik bedoel het oprecht gewoon goed, misschien is er al wat moois uit voortgekomen en wint Karel daardoor nu van het machtige Spurs. Maar goed, mea culpa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 1 uur geleden zei La Pulga: De hand van @De Raamzie je al gelijk! Goed bezig Karel!! Nee dat was met de novelle van laatst al Thnx maat thnx. 56 minuten geleden zei De Raam: Neehoor, dit is Karel zelf! Ik heb nog niks gedaan, Karel zelfs niet eens meer gesproken sinds mijn aanbod, volgens mij Ik heb het nogal druk, de laatste familielunch, met mijn moeder is nu net officieel voorbij Ga zo rustig je PM lezen, maar weet nog niet wanneer we kunnen gaan doen. Je weet dat ik altijd blij met je ben. Dit is nog altjd de taktiek van Becks, alleen uit blijft lastig, bv 1-1 bij nummer 20 Sheffield. Ik pas al 1,5 helemaal niks aan, ga ik ook niet doen, en is enige taktiek en formatie , die ik speel en is ingeladen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Alles op zijn tijd @Kyrill We kunnen ook over een tijdje, wanneer je er klaar voor bent, eens wat in gaan plannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Des te meer ik experimenteer met training in FM24, des te kaler en soberder worden mijn trainingsschema's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Wanneer je voor het eerst een speler naar een bepaalde positie schuift en die word man van de wedstrijd in een gewonnen Champions League finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Iemand enig idee wanneer de officieele FM winter update online is? (of al online is) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Sneaky hoor van me Japanner, beetje op mijn kosten de taalcursus doen om vervolgens terug te vluchten naar Japan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Hoezo kan je niet doen met 17 jarige spelers @Dansmeister @De Raam @Thierryvane. Lewis-Skelly maakt zijn debuut als 17 jarige invaller in de PL, met iig 2 goals en 1 assist, waarvan de 0-3 uit een vrije trap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten