Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Gepromoveerd, een half elftal met aflopende contracten, deze spelers die al transfervrij vertrekken en dit is het budget waar ik het mee mag doen ;c:cab: Ik weet niet hoe ik een elftal op de been ga krijgen, laat staan eentje die het eerste niveau aan kan :D

66c8eb41e9101d91e9fb348e097892f4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

d6aa43a824a39c007d51049837b02904.png

4b8c35e098b4d3978d92ddc8df99da9a.png

351d15ab048a5cb91728954b54c596f8.png

12,500 punten al bij elkaar gespeeld na de groepsfase mede dankzij San Giovanni en Virtus. Echt ongekend en volgens mij een record.

En dan ook nog 3 van de 4 clubs door in Europa (wij, San Giovanni en Virtus)

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor en vanuit mijn sign-up.

Kan ik dit oplossen of via een andere manier wel doen?

Ik wil graag alle transfers in Europa / voor een selectie van Europese landen zien in een jaar/seizoen. Via World/Europe zie ik niet alle transfers, met name de toptransfers niet. Die zie ik alleen via het scherm van een land specifiek.

Zie voorbeeldje hieronder, transfers in maand juli vanuit Hongarije-screen en dezelfde maand vanuit Europa-screen en gefilterd op Hongarije.

image.thumb.png.d5f51af9f0a296d22778de5ca4d3d3c0.png

image.thumb.png.387a798cb8b27c52330af88854b84603.png

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Chiemel:

Voor en vanuit mijn sign-up.

Kan ik dit oplossen of via een andere manier wel doen?

Ik wil graag alle transfers in Europa / voor een selectie van Europese landen zien in een jaar/seizoen. Via World/Europe zie ik niet alle transfers, met name de toptransfers niet. Die zie ik alleen via het scherm van een land specifiek.

Zie voorbeeldje hieronder, transfers in maand juli vanuit Hongarije-screen en dezelfde maand vanuit Europa-screen en gefilterd op Hongarije.

image.thumb.png.d5f51af9f0a296d22778de5ca4d3d3c0.png

image.thumb.png.387a798cb8b27c52330af88854b84603.png

Ik kwam laatst wat tegen in een skin, zal even kijken of je daar misschien wat mee kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei De Raam:

Neehoor, dit is Karel zelf! 

Ik heb nog niks gedaan, Karel zelfs niet eens meer gesproken sinds mijn aanbod, volgens mij ;c

Hij heeft wel een reactie gegeven op je inclusief Steam account, wellicht heb je het niet gelezen :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Skin zat ik idd aan te denken. Heb bij de 2 skins die ik heb hetzelfde probleem. Het is FM23 trouwens he

Oh, ja vergeten. Dan wordt het hem sowieso niet, deze skin is er niet voor FM23. 

2 minuten geleden zei La Pulga:

Hij heeft wel een reactie gegeven op je inclusief Steam account, wellicht heb je het niet gelezen :D  

Gezien inderdaad maar nog niet aan toe gekomen. Zo'n meekijk-sessie moeten we sowieso even plannen, dat heb je niet in een half uurtje gedaan :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

De hand van @De Raamzie je al gelijk! 

Goed bezig Karel!!

Nee dat was met de novelle van laatst al;c Thnx maat thnx.

56 minuten geleden zei De Raam:

Neehoor, dit is Karel zelf! 

Ik heb nog niks gedaan, Karel zelfs niet eens meer gesproken sinds mijn aanbod, volgens mij ;c

Ik heb het nogal druk, de laatste familielunch, met mijn moeder is nu net officieel voorbij ;)

Ga zo rustig je PM lezen, maar weet nog niet wanneer we kunnen gaan doen. Je weet dat ik altijd blij met je ben.

Dit is nog altjd de taktiek van Becks, alleen uit blijft lastig, bv 1-1 bij nummer 20 Sheffield. Ik pas al 1,5 helemaal niks aan, ga ik ook niet doen, en is enige taktiek en formatie , die ik speel en is ingeladen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites