ElPrincipito Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari @Kyrill Ik zal mijn tactiek eens delen. Nom gebruikt de mijne ook altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari (bewerkt) Thuis winnen kon ik met mijn taktiek ook wel Zege net bij Luton uit in MAART is de 1e uitzege van ons in de PL, sinds december(en die was andere taktiek)!! En vanaf Fa Cup Newcastle uit helemaal NIKS aangepast en toch verliezen we bij fucking Westham de nummer 18 en bij Newcastle zucht. Ja je hoeft echt niks te doen. Top 4 is al helemaal gods onmogelijk al heellang, hooguit 5e ten koste van Spurs en als meezit CL en of Fa Cup winst.... 16 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 1 minuut geleden zei Kyrill: Thuis winnen kon ik met mijn taktiek ook wel Zege net bij Luton uit in MAART is de 1e uitzege van ons in de PL, sinds december(en die was andere taktiek)!! En vanaf Fa Cup Newcastle uit helemaal NIKS aangepast en toch verliezen we bij fucking Westham de nummer 18 en bij Newcastle zucht. Ja je hoeft echt niks te doen Je moet je spelers wel een beetje laten wennen aan de tactiek he. Neem een tactiek die z'n werking heeft bewezen en speel daar gewoon een tijdje je wedstrijden mee. En ja, je gaat verliezen. Maar uiteindelijk ga je zien dat de resultaten stabiel blijven en je echt minder gaat verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Eten koken en FM🤣🙊✅ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 12 minuten geleden zei Vreven: Je moet je spelers wel een beetje laten wennen aan de tactiek he. Neem een tactiek die z'n werking heeft bewezen en speel daar gewoon een tijdje je wedstrijden mee. En ja, je gaat verliezen. Maar uiteindelijk ga je zien dat de resultaten stabiel blijven en je echt minder gaat verliezen. Thnx maatje , alleen dit is al mijn meeste gebruikte taktiek/formatie 49% van alle gevallen, en de 23e keer ik hem nu gebruikt heb dit seizoen(en hebben pas 29 PL wedstrijden gespeeld, wel 8 CL duels en bekers natuurlijk.) Dit hieronder is wel heel fijn, toen loting bekend werd we Real kregen, dacht ik kut, we gaan eraan... Niks is minder waar thuis al 5-1 winst en return ook 0-1 winst 1 minuut geleden zei Mark Hughes: Eten koken en FM🤣🙊✅ Eetsmakelijk maatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Nieuw topic: Karel Café. Gaan we steeds tips geven en volgen we Karel op de voet tijdens zijn prestaties en frustraties met FM. Bak popcorn erbij en genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 28 minuten geleden zei Kyrill: alleen dit is al mijn meeste gebruikte taktiek/formatie 49% van alle gevallen, 49% van de gevallen met dezelfde tactiek spelen is echt heel erg weinig he. Ga eens voor de 80-90% van een seizoen en trek dan je conclusies. Om een wedstrijd iets anders is gewoon erg lastig wennen voor je spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Fijn weekend allen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari (bewerkt) 1 uur geleden zei ElPrincipito: Nieuw topic: Karel Café. Gaan we steeds tips geven en volgen we Karel op de voet tijdens zijn prestaties en frustraties met FM. Bak popcorn erbij en genieten. Hahaaha geweldig love it. 1 uur geleden zei bas huijsmans: 49% van de gevallen met dezelfde tactiek spelen is echt heel erg weinig he. Ga eens voor de 80-90% van een seizoen en trek dan je conclusies. Om een wedstrijd iets anders is gewoon erg lastig wennen voor je spelers Ik heb deze editie al 80-90% gehad, gaat ook weer gebeuren. Sta 5e in de PL(is ook genoeg meestal voor CL plaatsing vanwege coefficient) , sta halve finale Fa Cup, en sta kwartfinale CL na Real met 6-1 over twee duels te hebben geslacht Houdt op met die onzin "om een wedstrijd iets anders" kijk verder dan je neus lang is Bas, ik heb vorige pagina screens gepost met formaties, is helemaal niet om westrijd iets anders. Lekker elkaar blindelings napraten en Karel "uitlachen" Was sowieso al deze 433 en heel soms 4231 of 424. Als je op geven moment veel gaat verliezen, moet je wel keer iets anders proberen he. Ik heb hier al vrij recent in het verleden, "vastgehouden" aan 1 formatie en heeft me toen mooi mijn baan gekost. Nu heb ik vanmiddag op maxsnelheid 2-2,5 maand gespeeld, en baan geredt met deze ene formatie en 0.0 aanpassingen. Betekent niet altijd werkt en alleen maar kan winnen en niet verliezen 😉🫣 36 minuten geleden zei Beppu: Fijn weekend allen Voor ik het vergeet, fijn weekend!! Had ik jou nog niet gewenst. 16 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 5 uur geleden zei Kyrill: 60% was niet correct staat nu op 48%. Daarnaast kan je in data hub zien met 4231 dm tov 433 meer ccc's heb en minder snel ccc's tegen 0-2 thuis tegen Everton verlies was met de 433 Liverpool thuis 0-1 was met andere taktiek/formatie. Aston Villa verlies uit was met 433, City uit 4-0 niet. Wolves 3-2 verlies uit was met de 433, Ac Milan en Celtic uit nederlagen was met de 433, Bayern nederlaag uit was ook met de 433 En thuis gelijk tegen BHA 0-0 was ook met de 433 4-0 zeperd bij Forest uit was niet 433. Dus nee totaal niet met je eens had hoeven inladen heel seizoen en dan niks doen, in verste verte niet , was ik in mijn ogen nog eerder ontslagen. Hieronder de screens als ''bewijs'' Graag gedaan, jij ook bedankt en veel succes verder en fijn weekend. Nog maar keer citeren!! Omdat iedereen met hun ogen dicht kijkt hier!! 49% en 32% dus gaat al heellang om max 2 gebruikte formaties, houd op met die om de wedstrijd andere formatie onzin!!! 🤮 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 3 minuten geleden zei Kyrill: Nu heb ik vanmiddag op maxsnelheid 2-2,5 maand gespeeld, en baan geredt met deze ene formatie en 0.0 aanpassingen. Betekent niet altijd werkt en alleen maar kan winnen en niet verliezen 😉🫣 En dit is dus wat iedereen hier tegen je zegt. Speel met 1 formatie en dat zie je vanzelf dat het gaat lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Zojuist zei bas huijsmans: En dit is dus wat iedereen hier tegen je zegt. Speel met 1 formatie en dat zie je vanzelf dat het gaat lopen Heb ik nu laatste 3 uur al gedaan!Lezen blijft eren vak apart hier, ongelooflijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 februari Auteur Share Geplaatst 16 februari Karel, mensen willen je helpen hè. Mensen willen je helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 3 uur geleden zei Kyrill: Nooit gezegd ze alles zeggen. Maar ik wil niet altijd ontslagen worden. Maand om mijn baan te redden heb 1 taktiek ingeladen die van Becks, meer niet. Is echt dwijlen met kraan open hier 😵💫😂😂🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Zojuist zei Fantasy: Karel, mensen willen je helpen hè. Mensen willen je helpen. Bjorn, dat weet ik. Dat weet ik dat ze willen helpen. Maar ze zeggen dingen die ik allang doe, en allang gezegd heb hier en gepost, dat ik dat doe Ik sta hier gewoon voor Jan lul alles te herhalen, terwijl dingen uren geleden al had aangeven... Hopeloos dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 1 minuut geleden zei Kyrill: Is echt dwijlen met kraan open hier 😵💫😂😂🤣 Oshimen schiet je toch richting CL plekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 februari Auteur Share Geplaatst 16 februari Zojuist zei Kyrill: Bjorn, dat weet ik. Dat weet ik dat ze willen helpen. Maar ze zeggen dingen die ik allang doe, en allang gezegd heb hier en gepost, dat ik dat doe Ik sta hier gewoon voor Jan lul alles te herhalen, terwijl dingen uren geleden al had aangeven... Hopeloos dit Maar voor wie doe je het dan, dat voor Jan Pielemuis alles herhalen? Je wint uit bij Chelsea zag ik in 'Ik speel nu tegen...', je veegt Real van de mat. Dan gaan er toch ook gewoon dingen goed? Blijf lekker op die spatiebalk rammen met Osimhen in de spits en geniet van je eigen game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 4 minuten geleden zei Kyrill: Heb ik nu laatste 3 uur al gedaan!Lezen blijft eren vak apart hier, ongelooflijk En hoeveel maande heb je in die 3 uur gespeeld in je Arsenal save? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 12 minuten geleden zei Kyrill: Is echt dwijlen met kraan open hier 😵💫😂😂🤣 Fijn weekend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Zojuist zei Arezo: Fijn weekend! Fein weekend, bedoel je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 11 minuten geleden zei Kyrill: Bjorn, dat weet ik. Dat weet ik dat ze willen helpen. Maar ze zeggen dingen die ik allang doe, en allang gezegd heb hier en gepost, dat ik dat doe Ik sta hier gewoon voor Jan lul alles te herhalen, terwijl dingen uren geleden al had aangeven... Hopeloos dit Vriend. Je legt jezelf zoveel druk op dat je moet presteren. Start een nieuwe Arsenal game, noem jezelf Karel Wenger en je hoeft je nooit te schamen dat je geen prijs met Arsenal wint. Ga lekker genieten van het spelletje man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 1 minuut geleden zei Dansmeister: Vriend. Je legt jezelf zoveel druk op dat je moet presteren. Start een nieuwe Arsenal game, noem jezelf Karel Wenger en je hoeft je nooit te schamen dat je geen prijs met Arsenal wint. Ga lekker genieten van het spelletje man. Die was toch de trainer van de Invincibles? Je neemt de druk lekker weg bij hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 3 minuten geleden zei Arezo: Die was toch de trainer van de Invincibles? Je neemt de druk lekker weg bij hem Die werd toch gewoon standaard 4e? Dat moet Karel ook wel lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Hier heeft niemand wat aan en hoewel iedereen wil helpen, Karel heeft concrete voorbeelden nodig. Karel, sluit voor vandaag af want de frustratie druipt ervan af! Neem je verlies voor vandaag en begin morgen weer met winnen. Zit trouwens die functie nog in steam dat je met elkaar kan meekijken? If so, voeg me toe op Steam en we gaan een keer samen kijken naar hoe jij speelt en wat er fout gaat. Heb het je al vaker aangeboden maar dan zeg je dat je het zelf wil doen. Maar dan moet je ook geen tactieken gaan kopiëren of overnemen van mensen zonder dat je de ideeën erachter tot in de puntjes kent. Dat werkt gewoon niet. Je hebt concrete aanwijzingen nodig. Als dit gebeurt, kun je dit of dat doen. In deze situatie kan je deze rol of die instructie aanpassen. Je kan niks doen aan jouw 'beperkingen' maar je kunt ze wel proberen te accepteren en er naar te handelen. Ik sta ervoor open om met je mee te kijken en je een paar van die concrete voorbeelden te geven maar dat moet wel van twee kanten komen. Just my two cents.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 1 uur geleden zei ElPrincipito: Nieuw topic: Karel Café. Gaan we steeds tips geven en volgen we Karel op de voet tijdens zijn prestaties en frustraties met FM. Bak popcorn erbij en genieten. Netflix docu van maken. Never stop smiling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten